زیورآلات و جواهرات نقره
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

جمعه 22 شهريور 1398
ن : khashayars

زیورآلات و جواهرات نقره

زیورآلات و جواهرات نقره

در طول تاریخ جواهرات نقره همواره طرفداران بیشماری داشته است و دومین فلز ارزشمند بعد از طلا بوده است. در این مقاله می خواهیم به بررسی فلز نقره بپردازیم و دلایل جذابیت این فلز را بررسی کنیم همچنین درباره نگاهی به محصولات فروشگاه جواهرات و زیورآلات نقرا ( noghra.com ) داشته باشیم.

دلایلی که باعث برتری جواهرات نقره می شود

1-زیبایی و درخشش

نقره درخشش خاصی دارد دلیل آن هم در رنگ نقره ای نهفته است ، رنگ نقره ای بیشترین بازتاب نور را در رنگ ها دارد حتی بیشتر از رنگ سفید نور را بازتاب می دهد اگر به اطراف خود نگاه کنید وسایل زیادی را پیدا می کنید که از رنگ نقره ای برای بازتاب نور استفاده کرده اند مانند آفتاب گیر های شیشه جلو خودرو ، اطراف لوستر ها و ... این ویژگی رنگ نقره ای باعث جذابیت بیشتر فلز نقره شده است.

2-فلزی با خاصیت های فراوان

نقره نه تنها مانند طلا برای مردان مضر نیست بلکه فواید زیادی برای بدن مردان و زنان نیز دارد در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

1-تسکین درد

ذرهای ربز فلز نقره از طریق پوست جذب بدن می شوند و اثر درمانی تسکین درد را دارد، به همین دلیل استفاده از دستبند های نقرا بسیار رواج دارد.

2- آنتی باکتری

استفاده از آب نقره از دوران قدیم بسیار معروف است یکی از دلایل مصرف آن ضد باکتری بودن فلز نقره است که در صنعت تصفیه آب ها به خصوص در کشور سوییس استفاده فراوانی نیز دازد.

3-قیمت مناسب

یکی از دلایل بسیار مهم محبوبیت این فلز قیمت مناسب آن است ، چرا که با بالا رفتن وزن جواهرات طلا قیمت آن ها بسیار زیاد می شود ولی در زیورآلات نقره این طور نیست به طور مثال یک انگشتر نقره طرح طلا با وزن متوسط 5 گرم و کیفیت عالی در فروشگاه اینترنتی نقرا معادل 190 هزار تومان قیمت گذاری می شود ول همان انگشتر با همان ظاهر و وزن در جواهرات طلا قیمتی حدود سه میلیون تومان قیمت گذاری می شود ، این موضوع باعث می شود جواهراتی که انتخاب می کنیم تنوع بالایی نداشته باشد و اتتخاب های محدودی در جواهرات طلا داشته باشیم.

4-زیورآلات نقره با طرح طلا در فروشگاه نقرا

امروزه در ساخت اکثر زیورآلات نقره از قالب های طلا استفاده می شود بدین معنا که زیورآلات نقره دقیقا مشابه جواهرات طلا ساخته می شوند و تشخیص طلا و یا نقره بودن آن را به راحتی نمی توان از ظاهر جواهر تشخیص داد. در فروشگاه نقرا نیز در بخش های انگشتر ، دستبند ، النگو ، نیم ست و سرویس جواهرات نقره طرح طلا را نیز می توانید بیابید. گفتنی است با آبکاری طلا به نقره جات عمر و زیبایی این جواهرات چندین برابر می شود.

فروشگاه اینترنتی جواهرات و زیورآلات نقرا

فروشگاه اینترنتی نقرا ( noghra.com ) ارائه دهنده با کیفیت ترین و به روز ترین جواهرات و زیورآلات نقره در ایران و جهان می باشد ، این فروشگاه با وارد کردن مستقیم زیورآلات نقره و همچنین ساخت نقره جات ایرانی با قیمت مناسب و بدون واسطه کیفیت ، ارزانی و زیبایی را به مشتریان خود تقدیم می کند.

.

.

.

.

کلمات کلیدی

نقرا

جواهرات نقره

زیورآلات نقره

.

. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،