دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 20 دی 1396
ن : khashayars

دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر
انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر

بویلر بخار از نظر تعداد مراحل عبور آتش شامل دو مرحله یا دو پاس و سه مرحله یا سه پاس و از نظر موقعیت به دو دسته کوره وت بک (Wet Back) و درای بک (Dry Back) تقسیم بندی می شوند .

دیگ بخار ساخت شرکت بخار صنعت سپهر از نوع سه پاس وت بک می باشند . برای دیگ های بخار با ظرفیت بالا کوره به صورت کره گیت تولید می گردد . بویلرها بر اساس استاندارد جهانی (BS2790) و استاندارد ملی (4231) تحت نظارت بازرس مورد تایید اداره استاندارد طراحی و تولید می گردد .

مواد مصرفی شامل ورق های آلیاژی ضد تنش 17mn4 با استحکام کششی بالا مطابق استاندارد Din17155 لوله آتشخوار آلیاژ St35.8 مطابق استاندارد din17175 و جوشکاری ها بر اساس PQR و WPS تایید شده استاندارد و توسط جوشکار گواهینامه دار انجام می گردد و الکترودهای نفوذی 7018 و پوششی 6010 می باشد . کلیه جوش های انجام شده با تست های غیر مخرب NDT آزمایش می گردد و پس از اتمام پروسه جوشکاری دستگاه با فشار 1.5 برابر فشار طراحی ، تست هیدرو استاتیک می گردد .

تجهیزات مهم مورد نیاز در کنار یک دیگ بخار ، سختی گیر برای حذف رسوبات ، دستگاه دی اریتور برای حذف گازهای مضر ، منبع آب تغذیه ، منبع برگشت آب کندانس و منبع سوخت برای سوخت های مایع می باشد .
امکانات خط تولید شامل انواع دستگاه های سوراخکاری (دریل و فرز در سایز های مختلف) ، دستگاه های جوشکاری (جوش معمولی و زیر پودری) ، انواع ماشین آلات خمکاری ، انواع ماشین آلات مورد نیاز ساخت قالب ، تجهیزات مورد نیاز عملیات مونتاژ و نصب می باشد .

 

انواع دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

دیگ بخار عمودی یا ایستاده :

دیگ بخار عمودی بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد بین المللی BS270 و استاندارد ملی 4231 ساخته می شود . دیگ بخار عمودی یا بویلر بخار عمودی ( ایستاده ) برای تولید بخار با ظرفیت و فشار پایین مناسب هستند . مهمترین ویژگی این دیگ ها امکان استفاده در فضاهای محدود و نصب و راه اندازی بسیار آسان می باشد. موارد کاربرد دیگ بخار عمودی در سونای بخار ، خشکشویی ها ، اتوکلاو های صنعتی و بیمارستانی و . . . می باشد .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • جایگیری در فضای کم و قیمت مناسب
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 75 تا 500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • بویلرهای عمودی نیاز به فونداسیون ندارند .
  • دیگ های بخار ایستاده برای کاربردهای کوتاه مدت و پروژه ها مناسب هستند
  • نگهداری و سرویس این دیگ ها آسان بوده و با دانش فنی معمولی نیز امکان پذیر است .
  • راه اندازی آسان و توانایی ذخیره بخار اشباع شده تولیدی را دارند .
  • امکان کنترل اتوماتیک تحت سیستم BMS امکان پذیر است .
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر

 

 

 

دیگ بخار افقی

دیگ بخار افقی شرکت بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد BS2790 و استاندارد ملی 4231 تولید می گردد . دیگ بخار افقی یکی از دیگ های متعارف در صنایع مختلف می باشد . این دیگ راندمان بالاتری نسبت به دیگ بخار عمودی داشته و سبب کاهش مصرف سوخت در بلند مدت می شوند . همچنین در این دیگ ها امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد در حالی که در دیگ بخار عمودی محدودیت فشار کاری داریم . دلیل دیگری که بویلرهای بخار افقی را از دیگ های بخار عمودی متمایز میکند امکان بازدید کوره ها ، سطح داخلی عبور دود و داخل مخزن است .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار افقی تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 300 تا 1500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • به صفر رسیدن احتما ارتباط بین حرارت مستقیم آتش و سطوح داخلی بخار که سبب افزایش ایمنی دستکاه می گردد .
  • امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد .
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 19 دی 1396
ن : khashayars

متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت چند کاراکتر باید باشد ؟ (سال 2018)

متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت چند کاراکتر باید باشد ؟ (سال 2018)

 

در بهار سال 2015 گوگل محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت در Search Snippets را شکست و در برخی از نتایج تعداد کاراکتر های بیشتری را نمایش می داد . اما این اتفاق برای تعداد کمی از نتایج و سایت ها اتفاق افتاده بود و معیاری برای تغییرات در گوگل به شمار نمی رفت . اما در اواخر سال 2017 شرایط تغییر کرد . اکنون تقریباً با قطعیت می توان گفت که گوگل محدودیت نمایش توضیحات را به بیش از 230 کاراکتر ارتقا داده است .

روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل
روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل

 

همچنین بخوانید

طراحی سایت در مشهد | کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

 

 

مشکل در تخمین میانگین محدودیت در Meta Description سایت :

با بررسی 10.000 کلید واژه ، میانگین تعداد کاراکترهای نمایش داده شده برای سایت های مختلف در حدود 215 کاراکتر بود که این رقم بسیار بیشتر از تعداد 155 کاراکتر معمول بود .

مشکلی که در تخمین میانگین کاراکترهای نمایشی بوجود می آید این است که بسیاری از سایت ها دارای توضیحات بسیار کوتاهی هستند و گوگل همان توضیحات را نمایش می دهد . بنابراین این قبیل وب سایت ها میانگین بدست آمده را به شدت کاهش می دهند . سایت زیر را مشاهده نمایید :

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

متا تگ Description این سایت شامل دو حرف است که بسیار کمتر از محدودیت گوگل است . این نتایج در تخمین میانگین تاثیر بسیاری داشته است . بنابراین نیاز است دامنه تحقیقات را محدود کنیم .

آنچه که ما به دنبال آن هستیم این است که گوگل دقیقاً چه موقع توضیحات بخش Description وب سایت ها را در search snippets قطع می کند . بنابراین می بایست فقط نتایجی را بررسی کنیم که در انتهای توضیحات آنها " . . . " قرار گرفته است . در میان کلید واژه های مورد تحقیق حدود 33% درصد از این نتایج به این شکل قطع شده بود . با محدود کردن کلید واژه ها به این نتایج ، میانگین کاراکتر های نمایشی به 292 کاراکتر افزایش پیدا کرد . برای مشاهده فراوانی های مختلف نمودار را مشاهده نمایید :

جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets
جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets

همانطور که در تصویر مشخص است جهش خیره کننده ای در محدود 300 تا 325 کاراکتری داریم که این بدان معنی است که محدوده قطع توضیحات متا در حدود 300-325 کاراکتر است . اما سوالی که پیش می آید این است که دلیل قطع شدن توضیحات در محدوده های 100 تا 250 کاراکتری چیست .

 

همچنین بخوانید

آموزش سئو در مشهد | دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

 

 

محدودیت متا تگ توضیحات یا Meta Description در ویدئو ها :

نکته عجیبی که در نتایح بررسی مشاهده می شود این است که متا تگ توضیحات مربوط به ویدئو ها محدودیت بیشتری دارد و اکثراً این محدودیت به زیر 200 کاراکتر می رسد . توضیحات مربوط به ویدئو ها معمولاً دو خطی هستند .

محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها
محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها

 

پیش برش توضیحات متا توسط CMS یا افزونه ها :

نکته عجیب دیگری که با آن مواجه شدیم مواردی بودند که توضیحات متا / متا تگ توضیحات بدون دخالت گوگل محدود شده بودند . این محدودیت معمولاً توسط سیستم های مدیریت محتوا (CMS ها) اعمال شده است . به عنوان مثال نتیجه زیر را مشاهده کنید :

محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت
محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت

توضیحات این بخش توسط خود سایت محدود شده و گوگل عملاً دخالتی در محدودیت این بخش نداشته است . این محدودیت در سیستم مدیریت سایت بصورت آگاهانه (تیم SEO سایت) و یا ناآگاهانه (تنظیمات اشتباه افزونه ها) اعمال شده است . در هر صورت این نتایج در بررسی ها مشکل آفرین است و مورد دلخواه نیست .

 

افزودن توضیحات توسط گوگل :

نکته دیگری که در این میان به چشم می خورد این است که گوگل بصورت اتوماتیک توضیحات متای برخی از سایت ها را تکمیل می کند . گوگل بنا به صلاحدید خود Meta Description برخی از وب سایت هایی که دارای توضیحات کوتاهی بودند را ارتقا داده است . البته این عملیات بیشتر در وب سایت هایی دیده می شود که اعتبار بالایی داشته و عموماً در صدر نتایج قرار دارند . نظیر ویکی پدیا .

تولید خودکار Meta Description توسط گوگل
تولید خودکار Meta Description توسط گوگل

در صورتی که متا تگ توضیحات این سایت بسیار کوتاه است .

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

 

آیا می توان با قطعیت گفت محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات برداشته شده است ؟

هنوز به طور قطع نمی توان محدودیت جدید را تخمین زد و گوگل نیز در این خصوص چیزی عنوان نکرده است . اما نتایج بررسی های فوق نشان می دهد که این مقادیر به سرعت در حال تغییر است. بنابراین عاقلانه به نظر می رسد که خود را با این تغییرات تطبیق دهیم . حال سوال بعدی این است که چگونه سایت خود را با شرایط جدید هماهنگ کنیم ؟

 

سایت خود را با تغییرات گوگل هماهنگ کنید :

قدم اول : لیستی از صفحات مهم خود آماده کنید و جهت بهینه سازی و سئو سایت خود متا تگ توضیحات یا Meta Description آنها را تغییر دهید . می توانید توصیحات مفید بیشتری در این قسمت قرار دهید .

قدم دوم : صفحات مختلف سایت خود را در گوگل جستجو کنید و اطلاعات Search Snippets آنها را رصد کنید . در صورت نیاز صفحات را ویرایش و پس از هر تغییر از طریق ابزار Fetch as google این تغییرات را به گوگل اعلام نمایید .

قدم سوم : در مطالب جدیدی که در سایت منتشر می کنید این نکات را مد نظر قرار دهید و سعی کنید توضیحات مناسب تر و با تعداد کاراکتر های بیشتری قرار دهید .



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،
:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد, سئو در مشهد, آموزش سئو در مشهد, ,