تا زمانی که این مطلب را مطالعه نکرده‌اید، درخت نکارید!
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

چهار شنبه 29 بهمن 1399
ن : khashayars

تا زمانی که این مطلب را مطالعه نکرده‌اید، درخت نکارید!

تا زمانی که این مطلب را مطالعه نکرده‌اید، درخت نکارید!

خیلی از مشتریان با ما تماس میگیرند و می‌گویند از فلان نهالستان یا بازار گل و گیاه درختی خریداری کردیم و کلی هزینه کردیم. آن را کاشتیم و پس از مدتی درخت خشک شد و از بین رفت. کارشناس ما از آن‌ها میپرسد، ((درختی که خربداری کردید ریشه‌پر(ریشه پرس) بوده یا خیر؟ درخت را با توجه به آب و هوای محل یا میزان نور و ... انتخاب کردید یا به این نکات توجه نکردید؟))

متاسفانه در اکثر موارد هیچ یک از نکات قبل از انتخاب درخت را رعایت نمی‌کنند. درخت یا خشک می‌شود یا بیماری و آفت دارد و به دیگر درختان منتقل می‌شود و یا خیلی موارد دیگر که منجر به از بین رفتن درخت و هزینه‌های فراوان می‌گردد.

با خواندن این مطلب چه چیزهایی را یاد می‌گیریم؟

  1. چه درختی مناسب چه شرایط محیطی می‌باشد؟
  2. چطور تشخیص دهیم درخت آفت یا بیماری ندارد؟
  3. منظور از درخت ریشه‌پر چیست؟
  4. چه سایز درختی برای کاشت مناسب است؟
  5. منظور از بن درخت چیست؟
  6. از کجا درخت بخریم؟
  7. سازندگان برای جایگزینی درخت چه نکاتی را باید بدانند؟

اگر خودتان قصد خرید درخت دارید، باید به چند نکته مهم توجه کنید. این نکات آنقدر مهم هستند که اگر شناختی نسبت به آن نداشته باشید، قطعا پول خود را دور ریخته‌اید.

  • ابتدا باید نسبت به شرایط منطقه‌ای که قصد کاشت درخت دارید آگاهی داشته باشید و بدانید چه درختی مناسب با شرایط آب و هوایی آن منطقه است. به طر مثال چنانچه می‌خواهید درخت را درمنطقه گرمسیری بکارید، درختانی انتخاب کنید که مقاوم به گرما یا کم آبی باشند و یا برای کاشت درختان در مناطق سرد باید درختانی را انتخاب کنید که نسبت به سرما مقاوم باشند.
  • مورد بعدی اینکه با توجه به بوجه‌ای که در نظر گرفته‌اید هزینه کنید.
  • دقت کنید درختی را خریداری کنید که مرغوب و با کیفیت باشد. شکل تنه درخت صاف و پوست نهال صدمه ندیده باشد ،آلوده به بیماری و حشرات نباشد و نهال ها سالم با الگو های رشد طبیعی و پربنیه و خوب باشند.
  • ریشه‌ها دچار پیچ خوردگی ، تابخوردگی و گره خورده نباشند، ریشه ها را از نظر سوختگی ،سرما زدگی ، پوسیدگی و یا بیماری مورد بررسی قرار گیرند.
  • درخت حتماً باید به اندازه کافی ریشه تولید کرده باشد، ۳ الی ۴ عدد شاخه فرعی داشته باشد و فاصله این شاخه ها از هم ۲۰ سانتی متر بوده و با زاویه باز به این معنی که درخت اسکلت اولیه خود را تشکیل داده است.
  • نهال پیوندی باید دارای پایه و پیوندک مشخص باشد. عدم تطابق پایه و پیوندک نهالی نامتناسب را به‌وجود آورده و از بین رفتن آن را در پی خواهد داشت.
  • از نظر سن نهال پیوندی باید یکساله (از زمان پیوند) و یا دو ساله (از زمان کاشت بذر در خزانه) سن داشته باشد. نهال های خیلی جوان و کمتر از یک سال و یا نهال های مسن و بیشتر از دو سال سن برای احداث باغ مناسب نیستند ولی گاهی برای واکاری درختان خشکیده در باغ احداث شده می توان از نهال های دو ساله نیز استفاده نمود.

لازم نیست متخصص خرید درخت باشید!

رعایت تمام این نکات قبل از خرید درخت نیازمند تخصص در زمینه شناخت درختان می‌باشد. ((فروشگاه سبزوانه)) با رعایت تمام نکاتی که در مورد انتخاب و خرید درخت ذکر شد، تضمین می‌کند بهترین و باکیفیت‌ترین درختان را برای شما ارسال کند و همه‌ی اصول را در انتخاب آن‌ها رعایت نماید.

پس دیگر نگران این نباشید که شاید تشخیص بیماری و آفت و یا ریشه‌پر بودن درخت برای شما امکان‌پذیر نباشد. سبزوانه این مشکل را برای خرید درخت حل کرده است.

 

درخت بن 15 سانتیمتر، درخت بن 20 سانتیمتر یعنی چه؟

خیلی از سازندگان سوال می‌کنند "اقدام به ساخت ملک خود کردیم و به شهرداری مراجعه کردیم. اونجا به ما گفتن باید تعدادی درخت بن 15 یا 20 سانتیمتر تحویل دهیم و یا بکاریم." مواردی زیادی هم مشاهده شده که درخت با بن‌های مختلف داخل ملک وجود دارد و منظور از بن درخت را نمی‌دانند.

منظور از بُن درخت محیط دور تنه درخت از محل خروج از خاک را گویند. در واقع چنان‌چه متر را دور تنه درخت قرار دهیم و اندازه گیری کنیم، بُن درخت بدست می‌آید.

به طور مثال درخت بُن ۱۵ سانتیمتر تنه‌ای به اندازه دسته بیل دارد.

 

چرا تا بحال 9537 بیش از نفر از سازندگان از خدمات سبزوانه استفاده کرده‌اند؟

اینکه شخص بازدید کننده که احتمالا قصد خرید واحدی از آپارتمان شما را دارد با صحنه‌ای جذاب همچون طراحی مهندسی شده فضای‌سبز مواجه شود و حس لذت بردن از فضای ایجاد شده توسط گل و گیاه‌های مختلف در او بوجود بیاید، احتمالا زندگی کردن در ساختمان شما را انتخاب درستی می‌داند. بنابراین حس بسیار متفاوتی که طبیعت بر ذهن افراد ایجاد می‌کند باعث می‌شود فرد خریدار تمایل بیشتری برای خرید ملک داشته باشند و این موضوع برای تمام سازندگانی که تا بحال از خدماتی همچون طراحی فضای‌سبز سبزوانه استفاده کرده‌اند، اثبات شده است.

 

درخت بن بالا یا درخت سایز بزرگ

سال‌هاست که سبزوانه درختان و گیاهان با سایزهای بزرگ عرضه می‌کند. یکی از مواردی که این گیاهان در سال‌های اخیر خواهان بسیاری پیدا کرده، جایگزینی این درختان به جای درختانی است که در اثر عملیات ساختمانی از بین رفته‌اند و در صورت عدم جایگزینی آن‌ها احتمالا باید جرائم سنگین شهرداری را متقبل شد. البته دلایل دیگری مانند زیبایی و پر شاخ و برگ بودن این درختان از سایز کوچکتر آن‌ها و همچنین باردهی درختان میوه در این اندازه‌ها نیز از دلایل دیگرطرفداران بسیار زیاد این سایز از درختان است.پ

تیم کارشناسی سبزوانه به شما کمک می‌کند چنانچه درختی در ملک خود داشته‌اید و در حال حاضر موجود نیست و یا خشک شده، با بررسی مدارک موجود از جرایم سنگین شهرداری خلاص شوید. یک اشتباه در جایگزینی درخت و یا جابجایی درخت غیر اصولی، نداشتن اطلاعات کافی در مورد جرایم قطع یا از بین بردن درختان می‌تواند منجر به جرایم سنگین و یا به مشکل خوردن اخذ پایانکار شود.

چنانچه نیاز به جایگزینی و یا کاشت درخت بن بالا و درخت سایز بزرگ دارید، همین حالا با شماره 09353366632 و یا در سایت www.sabzevane.com   درخواست خود را ثبت کنیدتماس بگیرید. بلافاصله بعد از اعلام نیاز شما به تیم سبزوانه، درخت مورد نظر ارسال خواهد شد.

چرا باید از سبزوانه درخت بخریم؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد درختی را خریداری کرده‌اید که پس از کاشت به دلایلی خشک شده باشد. قبل از خرید نهال باید چند نکته را در نظر بگیرید. مثل عاری از بیماری و آفت بودن، سالم بودن، تناسب میان ریشه و ظرف مورد نظر، انتخاب سایز مناسب، ریشه‌پر بودن و خیلی موارد دیگر.

در تمام مراحل در کنار شما هستیم!

مشاوره انتخاب و خرید درخت به شما کمک می‌کند درخت مناسب و با کیفیت را انتخاب کنید. به طور مثال شما درختان بسیاری در ملک خود داشته‌اید و پس از اتمام عملیات ساخت برای جایگزینی نمی‌دانید باید چه درختانی جایزین کنید. تیم سبزوانه با مشاهده مدارک به شما کمبود درختان را اعلام می‌کند.

لازم نیست شما متخصص شناخت درختان باشید!

تیم سبزوانه تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین و مرغوب‌ترین درختان را جهت کاشت انتخاب و ارسال نماید.

در مورد جابجایی درخت سوال دارید؟

شاید برای شما هم  پیش آمده باش که سال‌ها درختی رفت و آمد شما به پارکینگ منزل یا محل کار شما را دچار مشکل کرده باشد یا اینکه برای ساخت ملک خود مجبور به تغییر نقشه به دلیل وجود درختان شده باشید. در سال‌های اخیر به علت جرائم سنگین قطع و صدمه به درخت، جابجا کردن درختان به صورت تخصصی انجام می‌پذیرد. این امر توسط شرکت جابجایی درخت که کسب مجوز از سازمان مربوطه نموده است قابل اجراست تا این موجود زنده که فواید فراوانی برای زندگی انسان دارد، ادامه حیات دهد. در بسیاری از موارد شاهد این موضوع بوده‌ایم که پس از اتمام عملیات ساخت بنا، مالک به علت عدم آگاهی از اهمیت وجود درخت در فضای ملک، جرائم سنگینی پرداخت نموده و نیز تاخیر در اخذ پایان کار سبب ایجاد مشکلاتی شده است. توصیه می‌­شود قبل از هر اقدامی از کارشناسان ما اطلاعات کسب نمایید و بعد شروع به کار کنید.

 

 

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 29 بهمن 1399
ن : khashayars

چرا بايد از گيف گيف استفاده كنيم ؟

چرا بايد از گيف گيف استفاده كنيم ؟

شبكه هاي اجتماعي ، دنياي ما را كوچك و اتصال به يكديگر را بسيار آسان نموده اند . اما چه ابزارهايي در اختيار داريم ؟ گيف ها ، استيكرها و ساير امكانات موجود در پيام رسان ها و شبكه هاي اجتماعي باعث میشود تا ما بتوانیم راحت تر از هر زمان ديگري احساسات و عواطف خود را به كدهاي كامپيوتري تبديل كنيم .
چرا بايد از گيف گيف استفاده كنيم ؟

در دنیای امروز ما ، شبكه هاي اجتماعي و ارتباط افراد از طريق آنها ، از هر زمان ديگري پر رنگ تر و پيچيده تر شده اند . شبكه هاي اجتماعي ، دنياي ما را كوچك و اتصال به يكديگر را بسيار آسان نموده اند . اما چه ابزارهايي در اختيار داريم ؟ گيف ها ، استيكرها و ساير امكانات موجود در پيام رسان ها و شبكه هاي اجتماعي باعث میشود تا ما بتوانیم راحت تر از هر زمان ديگري احساسات و عواطف خود را به كدهاي كامپيوتري تبديل كنيم .

 

گيف

گيف ها قطعه ويديو هاي سبك ، كوتاه و كم حجمي هستند كه براي بيان برخي عواطف و احساسات استفاده مي شوند . به عنوان مثال ، فرض كنيد مي خواهيد به مخاطب خود بفهمانيد مطلب ارسالي او براي شما جالب بوده و شما را به خنده انداخته است . بديهي است كه استفاده از يك گيف خنده دار ، با استفاده از گيف فردي كه در حال خنده است بسيار جذاب تر از نوشتن عبارت " واو چه قدر خنده دار بود . " است .

اما در بسياري از موارد ممكن است تعداد و تنوع گيف هاي پيش فرض موجود در پيام رسان ها كافي نبوده و نتواند نياز شما را به خوبي برآورده كند . شما مي توانيد از وب سايت گيف گيف استفاده كنيد . انواع و اقسام گيف ها با مضامين و اشكال مختلف در اختيار شما عزیزان قرار گرفته است تا بتوانيد به كمك آنها بهتر از هر زمان ديگري با دوستان و همكاران خود در فضاي مجازي ارتباط برقرار كنيد .

گيف گيف

استيكر

در بين ابزارها و افزونه هاي موجود براي چت كردن ، استيكرها نقش بسيار پر رنگي دارند . استيكرها غالبا تصاوير آميخته به متني هستند كه به جاي ايموجي ها يا متن هاي نگارش شده استفاده مي شوند . شما مي توانيد به كمك استيكرهاي موجود در وب سايت گيف گيف ، هر نوع استيكري را كه مي خواهيد پيدا كرده و از آنها استفاده كنيد . هر پك استيكر خود شامل تعداد زيادي استيكر با مضامين مختلف بوده كه مي توانيد بسته به شرايط از آنها استفاده كنيد .

كارت پستال ديجيتال

يكي از رسم ها و هنجارهاي زيبا در ميان ما انسان ها ، بيان احساسات به شيوه هايي غير از كلام است . تبريك ، تسليت ، آرزوي موفقيت و بسياري موارد ديگر را مي توان از طريق يك هديه مانند گل و يا كارت تبريك به مخاطب انتقال داد . اما وقتي مخاطب ما از ما دور باشد وضعیت چگونه است ؟ شايد برخي بخواهند به مرسوم ترين روش دهه هشتاد يعني پيامك يا همان SMS اكتفا كنند . اما گيف گيف پيشنهاد بهتري براي شما دارد . كارت پستال ديجيتال ، يك روش بسيار جالب و علي براي بيان بسياري از مواردي كه در بالا به آنها اشاره كرديم است . شما هرگونه كارت پستال ديجيتالي را كه بخواهيد مي توانيد در گيف گيف پيدا كنيد . از تبريك انواع اعياد گرفته تا تبريك روزهاي خاص مانند روز مادر ، تولد و غيره .

شما با استفاده از اين وب سايت قادر خواهید بود تا مجموعه افزونه هاي لازم براي چت كردن خود را راحت تر از هر زمان ديگري و مطابق با سليقه شخصي خود پيدا كنيد .

 

منبع :

https://www.gifgif.ir/

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 29 بهمن 1399
ن : khashayars

آیا برای پرواز با پاراگلایدر باید خیلی ثروت مند باشیم ؟

آیا برای پرواز با پاراگلایدر باید خیلی ثروت مند باشیم  ؟

از دیرباز یکی از آرزوهای بشر غوطه ور شدن در آسمان بوده و برای رسیدن به این هدف تلاش های بسیاری انجام گرفته است که نمونه های بسیاری از آن در تاریخ بشریت ثبت شده اند، مثل ابداعات لئوناردو داوینچی یا اختراع هواپیما توسط برادارن رایت، خب تا اینجای کار از تمام کسانی که برای غوطه ور کردن ما در آسمان به عناوین مختلف تلاش کردند سپاسگزاریم. اما بریم سر اصل مطلب امروزه اکثر ما به یاد داریم که زمانی که در دبستان از ما موضوع انشاء آخر هفته را به ما میدادند خیلی این مورد پررنگ بود که میپرسیدند میخواهید چکاره شوید؟ که معمولا پاسخ های ما بدین شکل بود، دکتر، مهندس و اکثرا خلبان ...

خب با توجه به هزینه های گزاف آموزش خلبانی در این روزها با توجه به شرایط اقتصادی موجود، آیا چطور ممکنه که ما بتونیم پرواز یا غوطه ور شدن در آسمان رو تجربه کنم . خب پرواز با پاراگلایدر یکی از ساده ترین و سهل الوصول ترین راه های رسیدن به این رویا هستش ، بصورتی که حمل نقل پاراگلایدر از کایت یا به عبارتی هنگ گلایدر بسیار ساده تر هست و شاید درسته که بشنوید نسبت به ورزش جذاب سقوط آزاد از هواپیما هیجان شاید کمتری هم داشته باشه اما اینو بدونید که نیازی به هماهنگی هواپیما یا هلی کوپتر برای انجام این کار هم نیست و کافی ارتفاع و محل مناسبی رو برای انجام این کار پیدا کرده باشید که استاندارد لازمه رو داشته باشه .

حالا که با این مقوله تا حدودی آشنا شدید باید بدونیم که ریشه ابداع و اختراع پاراگلایدر در همون چتر های سقوط آزاد قدیم هستش ، که کوهنوردهای اروپایی وقتی بالای قله میرسیدن دنبال راهی آسون برای پایین اومدن از قله بودن ،خلاصه بی خود نمیگن که احتیاج مادرِ اختراع هستش و خدا پدر آدمها تنبلم هم بیامرزه خلاصه اون ها بقدری با اون چتر ها ور رفتن و سر کله زدن تا پاراگلایدر امروز به مرور زمان شکل گرفت . خب حالا که به اینجای ماجرا رسیدم شاید بپرسید که چقدر لفتش میدی ...

حالا باید برای آموزش پرواز با پاراگلایدر از کجا شروع کنم ...

باشه ایرادی نیست حالا که اینقدر اصرار دارید براتون تعریف میکنم،  قائدتا دوره مبتدی که جزئیاتش رو براتون اینجا توضیح میدم و حتی میتونید برای بیشتر دونستن ماجرا به سایت ما Hamidsarajan.irمراجعه کنید باید بگم  که هزینه آموزش پرواز با پاراگلایدر دوره مبتدی در حال حاضر پنج میلیون تومان هستش و البته جدای این ماجرا ما با همکاری با شرکت محترم پیرو لندو قرادادی که بین ما هست میتونیم شما رو به اونجا ارجاع بدیم تا حتی مبلغ آموزش رو تقسیط کنن براتون، در انتها باید بگم بعد دوره مبتدی هست که تصمیم خواهید گرفت این رشته مفرح رو ادامه بدید و یا از اون خداحافظی کنید، که در مورد خداحافظی صادقانه بگم میدونم چون جمله ای منتسب به لئوناردو داوینچی داریم که میگه اگر یکبار به آسمان رفته باشید، تا آخر عمر همیشه نگاه شما به همون نقطه خواهد بود، ضمنا ممکنه کنجکاو باشید برای دوره های بعد از دوره مبتدی هزینه و قیمت تجهیزات پاراگلایدر چقدر خواهد بود که باید بگیم اگر دست دوم تمیزش که مربی تایید کنه پیدا نشه و اگر نخواهید تجهیزات باشگاه رو اجاره کنید باید بدونید که پکیج بال پاراگلایدر، صندلی یا بعبارتی هارنس پروازی، چترکمکی، 3400 تا 3600 یورو حدودا در میاد براتون و هزینه بیسیم و هلمت یا بعبارتی کلاه پروازی هم جداگانه محاسبه میشه، خب حالا بریم سراغ جزئیات دوره آموزش مبتدی پرواز با پاراگلایدر در تهران و مجموعه استاد حمید سراجان با بیش از 23 سال تجربه پرواز و آموزش ...

جزئیات دوره آموزش مبتدی پرواز با پاراگلایدر

  • سلامت کامل جسمی و روحی و آمادگی جسمانی در حد نرمال، نداشتن سابقه بیماری خاص قلبی و عروقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر، یا داروهای غیرمجاز

جزئیات دوره مبتدی آموزش پرواز با پاراگلایدر در مجموعه ما

  1. حدود 5 الی 6 جلسه کار آموزشی تمرینی زمینی همراه با آشنایی کامل با لوازم پاراگلایدر
  2. ده ساعت کلاس آموزش تئوری پاراگلایدر شامل مباحث مختصری از هواشناسی، آیرودینامیک و نحوه عملکرد پاراگلایدر
  3. سه پرواز تندم ( دونفره ) همراه با مربی و استاد خلبان بصورت آموزشی جهت تمرین، آموزش و بررسی عملکرد هنرجو در آسمان
  4. پانزده الی بیست پرواز تپه کوتاه در آبیک قزوین جهت آماده سازی هنرجو برای پرواز سولویی یا به عبارتی همون جلسه فارق التحصیلی دوره مبتدی آموزش پاراگلایدر
  5. سه پرواز مستقل با همراهی یک مربی در تیک آف و سرمربی در محل لندیگ ( فرود ) همراه با کنترل و راهنمایی هنرجو به وسیله رادیو ( بیسیم )
  6. اعطای مدرک پایان دوره مبتدی از انجمن ورزش های هوایی ایران


:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 29 بهمن 1399
ن : khashayars

شنولند رسانه ای از بهترین خوانندگان پاپ ایران

شنولند رسانه ای از بهترین خوانندگان پاپ ایران

فضای موسیقی ایران، معمولا دچار تلاطم های بسیاری میشود. روزی با تحسین بسیاری از علاقه مندان همراه است و روزی دیگر بیشترین انتقادات نصیب افراد مشغول در این حوزه میشود. یک روز همه از تاثیر مثبت هنر و موسیقی در روحیات نسل جوان میگویند و روزی دیگر سعی در مقابله با همان سلایق دارند. طبیعی است که افراد مختلف سلیقه و نظرات مختلفی هم داشته باشند، اما آیا بطور کل، اوضاع موسیقی ایران را باید مخالف فرهنگ و شان ایرانی و اسلامی دانست ؟ آیا مارکت موسیقی ایران، خالی از هنرمندان مستعد و آینده دار است ؟ آیا دیگر برای افراد مشتاق سبک موسیقی فاخر ایرانی، گزینه هایی برای دوست داشتن پیدا نمیشود ؟ و بسیاری از سوالات دیگر که میتواند درجای خود بررسی شود.

ما در رسانه موسیقی شنولند سعی کرده ایم با بررسی هنرمندان مختلفی که بدون توجه به موضوعات حاشیه ای، در فضایی آرام مشغول به فعالیت هنری خود هستند و آینده ای حتی روشن تر از وضعیت امروز خود دارند را جمع کرده و به مخاطبانمان معرفی کنیم. هنرمندانی که توانسته اند اثر مثبتی از خود در بین علاقه مندانشان گذاشته و از نظر مخاطبانشان جزو بهترین های مارکت موسیقی ایران هستند. همچنین توجه به دوری از حواشی و ثبات در فعالیت های هنری یکی دیگر از شاخص های انتخابی ما بوده است.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده ای با سبک ایرانی

بسیاری از منتقدان موسیقی، ایجاد فاصله بین جوانان و سبک اصیل آواز ایرانی را دلایل افت فرهنگی جامعه میدانند. درصورتی که میتوان این مورد را به عنوان بخشی از تغییر سلیقه جامعه دانست. اما همچنان هم خوانندگان بسیاری هستند که با احترام به سبک اصیل موسیقی ایرانی و وام گرفتن از تکنیک های آوازی، سعی در تلفیق آواز سنتی و موسیقی پاپ داشته اند و اتفاقاً در این راه توانستند موفق باشد.

دانلود آهنگ های رضا بهرام و شنیدن آنها به شما اثبات میکند که همچنان هم خوانندگان بسیار خوبی هستند که میتوان آنها را دوست داشت و کارهایشان را شنید و از آنها لذت برد. آنهایی که بدون توجه به هرگونه حاشیه ای، تنها مسیر خود را طی میکنند و در این راه تلاش دارند تا نظرات مخاطبانشان را با اجرای بدون نقص، تامین کنند.

آرون افشار، دوست داشتنی و آینده دار

وحید افشار با نام هنری آرون افشار یکی از خوانندگان بسیار خوبی است که در عین جوانی توانسته جامعه مخاطبان بسیار بزرگی را برای خود فراهم سازد. در رابطه او میتوان گفت همکاری با یک تیم بسیار قوی، انتخاب های عالی و اجرای زیبای قطعات باعث شده است که به یکی از هنرمندانی تبدیل شود که طرفدارانش برای انتشار کارهای جدید او لحظه شماری میکنند و همیشه پیگیر اخبار او هستند.

در بیوگرافی ارون افشار نوشته شده که او متولد 1377 میباشد و تازه در 22 سالگی سن خود بسر میبرد. موفقیت هایی که او تا این لحظه بدست آورده، درصورتی که از راهنمایی های افراد مناسبی استفاده کند، میتواند ابتدای یک مسیر تا رسیدن به قله محبوبیت باشد.

هنرمندان بسیاری در این سالها، بسرعت توانسته اند به محبوبیت چشمگیری دست یابند، اما با اشتباهات فردی، به حاشیه رفتن یا اتخاذ تصمیمات نادرست، مورد غضب طرفدارانشان قرار گرفته اند و رفته رفته، علاقه ای که روزی در اوج احساسات طرفداران و خواننده مورد علاقه شان وجود داشت، تبدیل به یک نفرت یا بی تفاوتی شد.

اما همچنان آرون افشار جزو نفرات آینده دار موسیقی پاپ ایران است. او انتخاب های خوبی دارد، با یک تیم فوق العاده همکاری میکند و توانسته تا حد مناسبی از حاشیه پرهیز کند.

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد

وقتی لیستی از افراد آینده دار موسیقی ایران تهیه میشود، بسیار سخت است که نگاهی به حمید هیراد و فعالیت های او نداشت.

او که یکی از خوانندگان بسیار خوب سبک پاپ-سنتی ما است، توانسته به خوبی با شناخت مناسب سلایق نسل جوان، با ترکیب شعرهای دیگر شعرا با شعرهای خود و استفاده از موزیک های بسیار زیبا و دلنشین درکنار یک اجرای تمیز از کار خود، موفقیت چشمگیری در مارکت موسیقی ایران داشته باشد.

حمید متولد 1370 بوده و تازه در ابتدای دهه سی سالگی خود بسر میبرد. او که تا همینجای کار طرفداران پروپا قرصی برای خود دست و پا کرده، آینده ای روشن در مارکت موسیقی ایران خواهد داشت.

یکی از نکات مثبت او، در نحوه بیان نظراتش و آرامش مثال زدنی او در انجام مصاحبه ها یا برقراری ارتباط با دیگران است.

آرامشی که بر روی مخاطبانش تاثیر گذاشته و توجه آنها را به سمت حرفایش میبرد.

دانلود تمام آهنگ های حمید هیراد و شنیدن آنها به شما نشان خواهد داد که اجرای بدون اشکال او، چگونه یک حس خوب را به مخاطبان القا میکند. آهنگ هایی که عموما با نگاه عاشقانه اجرا شده است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

طراحی و بهینه سازی سایت در پارسینا

طراحی و بهینه سازی سایت در پارسینا

طراحی سایت

امروزه کسب و کار به شیوه‌های قدیمی، یعنی ارائه محصول و کالا در یک محیط مانند مغازه، قدیمی شده است و بسیاری از افراد رو به دیگر کسب و کارها آورده‌اند، چرا که این شیوه از کسب و کار یک عیب بزرگ دارد و آن محدود بودن آن است؛ اما با پیشرفت‌هایی که در زمینه تکنولوژی داشته‌ایم، کسب و کارهای اینترنتی رواج پیداکرده‌اند و افراد با داشتن یک سایت و صفحه مخصوص به فعالیت خود، در حال فروش محصولات خود هستند. توجه داشته باشید که برای پرداختن به چنین شیوه‌ای از فروش، نیاز به آموزش طراحی سایت دارید. از همین جهت در ادامه همراه ما باشید تا با این موضوع به خوبی آشنا شوید.

البته توجه داشته باشید که طراحی سایت امروزه به یک هنر و حرفه نیز تبدیل شده است و افراد بسیاری از آن به عنوان یک شغل کسب درآمد می‌کنند. از آنجایی که امروزه کسب و کارها عموما به صورت آنلاین اداره می‌شوند، این شغل محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و اکثریت افراد تمایل دارند تا با آن آشنا شوند.

در اینکه طراحی سایت شغلی پردرآمد و یک راه مناسب برای موفقیت به نظر می‌رسد، شکی نیست؛ اما توجه داشته باشید که موفق شدن در چنین زمینه‌ای به پیش‌نیازهای متفاوتی نیاز دارد که باید از آن‌ها مطلع باشید. در ادامه تمام مباحثی که باید در راستای طراحی سایت بدانید را خدمات شما عرض می‌کنیم تا با این حرفه و علم به خوبی آشنا شوید.

آشنایی با زبان HTML

بدون شک بارها واژه‌ی HTML را شنیده‌اید و برایتان سوال پیش آمده که HTML چیست و چه کاربردی در زمینه طراحی سایت دارد؟ در رابطه با این موضوع باید گفت که اصلی‌ترین زبان در طراحی وب زبان HTML است، به طوری که اگر با این زبان به خوبی آشنا نباشید، با مشکلات بسیاری روبرو خواهید شد؛ چرا که اچ تی ام ال نقشه‌ی اصلی سایت به حساب می‌آید و پیش‌نیاز پرداختن به این کار است. Hyper Text Markup Language یا همان HTML در واقع یک کد به حساب می‌آید که مرورگر آن را رسمی می‌داند، یعنی تمام کدهای سرور در نهایت باید به این کد برگردند.

با استفاده از تگ‌های زبان HTML می‌توانید قسمت‌های متفاوت یک سایت را چون عکس، متن، جدول و ... را از یکدیگر جدا کنید و آن‌ها را با استفاده از کدهای مخصوص به مرورگر بشناسانید. اچ تی ام ال زبانی برای نشانه‌گذاری متن بوده و با استفاده از این زبان اطلاعات ساختاری نظم می‌گیرد. دقت داشته باشید که هیچ‌وقت HTML را یک زبان برای طراحی سایت در نظر گرفت.

همچنین توجه داشته باشید که این زبان را نمی‌توان برای صفحه‌آرایی استفاده کرد، چرا که این وظیفه بر عهده‌ی Css خواهد بود. در آموزش طراحی سایت، HTML نقش موثری دارد ولی استفاده از آن به تنهایی به‌منزله‌ی پایان کار نیست، بلکه باید دیگر زبان‌های لازم برای طراحی وب را نیز بشناسید.

آشنایی با زبان CSS در طراحی سایت

Cascading Style Sheet مخفف CSS به نظر می‌رسد که همچون HTML از مهم‌ترین زبان‌ها برای طراحی سایت به شمار می‌رود. با زبان اچ تی ام ال محتواهای مورد نظر خود را می‌نویسید و سپس از طریق CSS رنگ، سایز، صفحه‌بندی و نوع فونت را مطابق با سلیقه خود تنظیم می‌کنید.

تاثیر Css در سئو

یکی از مواردی که در رابطه با طراحی سایت برای گوگل جهت رتبه‌بندی اهمیت دارد، سرعت بالا آمدن و طراحی گرافیک سایت است. اگر به این موضوع توجه کافی نشود، گوگل سایت شما را کمتر به جستجو کنندگان نشان می‌دهد و در نتیجه سایت شما رتبه و جایگاه مناسب خود را از دست خواهد داد.

CSS کیفیت کدهای موثر در زیبایی و کیفیت سایت را تامین می‌کند، از همین جهت می‌توان گفت استفاده از این زبان برای بهینه سازی و سئو بسیار مناسب خواهد بود؛ بنابراین اگر می‌خواهید که رتبه سایت خود را افزایش دهید، به این بخش توجه کنید و زبان سی اس اس را جدی بگیرید.

نوشتن کدهای CSS

برای خلق کدهای CSS و وصل کردن آن‌ها به Html از 3 روش اتصال داخلی، اتصال خارجی و اتصال درون‌خطی می‌توان استفاده کرد که در ادامه به صورت کلی و مختصر این موارد را توضیح خواهیم داد.

در اتصال خارجی تگ‌هایی در صفحه سایت وجود دارد با زبان CSS نوشته شده است. سایت از صفحه‌های فراوانی تشکیل شده که بهترین راه برای ایجاد تغییر در ظاهر یک سایت، استفاده از این نوع اتصال خواهد بود. باید متذکر شد که تگ‌ها در اتصال خارجی به صورت <link> به نمایش گذاشته می‌شوند. در اتصال داخلی همه چیز مشابه اتصال خارجی به نظر می‌رسد و تفاوت بسیاری میان آن‌ها وجود ندارد؛ تنها تغییر این نوع از اتصال با اتصال خارجی نوع تگ به حساب می‌آید که در اتصال داخلی به صورت <style> نمایش داده می‌شود.

اگر تصمیم به استفاده از روش اتصال درون‌خطی دارید، باید در ابتدا قسمتی که می‌خواهید آن را متصل کنید را تحت عنوان style در اول قرار دهید. در ادامه نیز باید رنگ متن و دیگر ویژگی‌هایی که مد نظر دارید را انتخاب کنید.

البته افرادی که در زمینه طراحی وب مشغول به فعالیت هستند، با این نوع از اتصال رابطه‌ی خوبی ندارند، چرا که برای تغییر هر قسمت از سایت، باید به صورت جداگانه تغییرات را اعمال کنید و دیگر از آن خاصیت زیرمجموعه در Css نمی‌توان استفاده کرد. همچنین این موضوع در کنار آنکه وقت زیادی از شما می‌گیرد، دقت کار را نیز کاهش می‌دهد و امکان دارد اشتباه‌های گوناگونی نیز رخ دهد.

آشنایی با جاوا اسکریپت (Javascript) در طراحی سایت

جاوا اسکریپت یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی به حساب می‌آید که بیشتر برای برنامه‌های مبتنی بر وب و مرورگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ همچنین بعد از اینکه ساختار و محتوای سایت توسط CSS و Html مشخص شد، با استفاده از جاوا اسکریپت می‌توان عمل و فعالیت‌های سایت‌ها را تحت کنترل قرار داد. جاوا جزو محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی به حساب می‌آید و از آن در طراحی اپلیکیشن های موبایل نیز استفاده می‌شود.

دلیل محبوبیت این زبان را می‌توان قابلیت‌های جذاب در نظر گرفته شده برای جاوا اسکریپت در نظر گرفت؛ به طوری که شما می‌توانید با استفاده از این زبان به راحتی فایل‌های صوتی تصویری و فایل‌های انیمیشن را به صفحه سایت مورد نظر خود اضافه کنید. از طرف دیگر زبان جاوا اسکریپت به جذاب کردن صفحات سایت نیز کمک می‌کند.

با استفاده از زبان جاوا اسکریپت امکان ساخت برنامه‌های تحت وب، موبایل و حتی دسکتاپ برای شما فراهم می‌شود. در ضمن یادگیری زبان جاوا اسکریپت نسبت به زبان‌های دیگر راحت‌تر به نظر می‌رسد و این امر کار را برای طراحی سایت راحت و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کد جاوا اسکریپت در کجا اعمال می‌شود؟

از جمله جاهایی که کد جاوا اسکریپت در آن قرار می‌گیرد، می‌توان به Head صفحه اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید که بین دستورات ابتدایی و انتهایی کد تگ <script> را قرار دهید. باید متذکر شد که شما لازم است سایر اسکریپت‌ها را به این اسکریپت ارجاع دهید، چرا که اسکریپت موجود در Head در همان لحظه اجرا و عملی نمی‌شود.

اگر تمایل دارید که اسکریپت با سرعت بالاتری به اجرا در بیاید، باید آن را در قسمت Body وارد کنید، چرا که با لود کردن صفحه شاهد اجرای آن خواهید بود، اما توجه داشته باشید که به نوع اسکریپت نیز دقت کنید، معمولا اسکریپت‌های آماری و اطلاعاتی در این قسمت یعنی بادی سایت قرار می‌گیرند، البته لازم به ذکر است می‌توانید این کدها را در یک سند Html نیز فعال کنید. تا به اینجا متن با کلیت قابلیت‌ها و کاربردهای جاوا اسکریپت آشنا شده‌اید، اما باید بدانید که زبان‌های دیگری نیز وجود دارد که برای طراحی وب مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ادامه به انواع آن‌ها و همچنین کاربردهای در نظر گرفته شده برایشان، خواهیم پرداخت.

آشنایی با JQuery

یکی از فریم ورک هایی که می‌توان برای جاوا اسکریپت در نظر گرفت، جی کوئری (JQuery) خواهد بود؛ به نوعی باید متذکر شد که جی کوئری به طراح وب کمک می‌کند تا طراحی سایت با جاوا اسکریپت به راحتی صورت گیرد. البته دقت داشته باشید که برای آموزش جی کوئری، به یک سری پیش‌نیازها نیاز دارید که می‌توان آن‌ها را HTML، CSS و JavaScript در نظر گرفت.

جی کوئری یک کتابخانه سبک برای جاوا اسکریپت به حساب می‌آید که امکان انجام امور طراحی سایت را برای شما کم‌حجم‌تر می‌کند؛ یعنی اگر شما باید در جاوا چندین خط کد نویسی انجام دهید، با جی کوئری می‌توانید این کد را تنها در یک خط کوتاه انجام دهید.

از دیگر خصوصیات و ویژگی‌هایی که برای این ابزار در نظر گرفته شده، می‌توان به ساده‌سازی بسیاری از دستورهای جاوا اسکریپت نیز اشاره کرد. از جمله دستورهایی که با استفاده از این ابزار ساده می‌شود، می‌توان به AJAX و DOM اشاره داشت. باید متذکر شد که با استفاده از کتابخانه JQuery توانایی انجام امور گوناگون برای فرد فراهم خواهد شد که این امور شامل مواردی چون ایجاد افکت‌های مختلف و انیمیشن، تغییر و دست‌کاری در CSS، تغییر و دست‌کاری در DOM و AJAX و ... است.

مزیت‌هایی که jQuery به همراه دارد

در ادامه برای شما مزیت‌های زبان جی کوئری که یک زبان تاثیر گذار برای طراحی سایت به حساب می‌آید را بیان می‌کنیم. شما می‌توانید با یادگیری و آشنایی کامل با این زبان، طراحی سایت را به صورت حرفه‌ای انجام دهید.

  • ساده‌سازی شیوه‌ی اعمال کدها و کوتاه کردن آن‌ها
  • دسترسی آسان طراح سایت به عناصر مختلف با استفاده از این زبان
  • برخورداری از افکت‌های جدید در مقایسه با دیگر زبان‌ها چون زبان جاوا اسکریپت
  • تغییر کدهای اچ تی ام ال بر اساس یک زمان و رویداد مشخص
  • تغییر کدهای سی اس اس

در این مقاله شما به طور کامل با تمام زبان‌ها و مواردی که برای طراحی سایت نیاز دارید، آشنا شدید. اکنون می‌توانید با بهره‌گیری از این نکات، آموزش‌های لازم را ببینید و سایت مورد نظر خود را طراحی کنید. البته توجه داشته باشید که طراحی سایت به تنهایی تاثیرگذار نخواهد بود و باید از تبلیغات مناسب نیز استفاده کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

سامانه عمده فروشی آنلاین

سامانه عمده فروشی آنلاین

سامانه عمده ‌فروشی آنلاین با هدف ارتباط موثر میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و خلق جذابیت های لازم جهت سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی عمده فروشی آنلاین ای تی مارکت ،‌ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت تأمین اقلام مصرفی روزانه خود به دنبال تأمین‌کننده مطمئن، سریع و با تنوع کالایی بالا هستند. آن‌ها تمایل دارند که قیمت‌ها را به‌صورت شفاف و آنلاین مشاهده کرده و به‌راحتی سفارش خود را اعلام کنند و بعد از یکی دو روز دریافت کنند.

مؤسسان عمده فروشی اینترنتی ای تی مارکت سعی کرده‌اند که این خلأ را پر کنند. آن‌ها مأموریت ای تی مارکت را این‌گونه تعریف کرده‌اند تا کالاهای مصرفی مورد نیاز مشتریان خود را تأمین کنند. ممکن است بعضاً اجناسی سفارش دهند که در لیست کالاهای موجود نباشند اما ای تی مارکت وظیفه خود می‌داند که آن اقلام را البته با شرایط خوب تأمین کند.

به همین خاطر ای تی مارکت از ۳ بخش عمده تشکیل شده است:

- بخش تأمین کالا و مذاکره با تولیدکنندگان مختلف جهت همکاری

- بخش مدیریت سایت و دیجیتال مارکتینگ

- بخش پاسخگویی و دریافت سفارش و تحویل آن به مشتریان

مؤسسان عمده‌فروشی آنلاین ای تی مارکت می‌گویند: با وجود اینکه مدت کمی هست که از افتتاح فروشگاه می‌گذرد اما خوشحالیم که هم‌اکنون به بسیاری از فروشگاه‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ خدمات ارائه می‌دهیم و کالاهای مورد نیاز آن‌ها را تأمین می‌کنیم.

به گفته مدیر فروشگاه اینترنتی ای تی مارکت، ای تی مارکت به همه فروشگاه‌ها و سازمان‌ها پیشنهاد می‌دهد که حداقل یک‌بار سفارش اجناس مورد نیازشان را به ای تی مارکت اعلام کنند و یک خرید ساده، مطمئن و لذت‌بخش را تجربه کنند. ممکن است شما هم سؤالاتی مانند سؤالات زیر داشته باشید:

آیا سفارش فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است؟

خیر، نه‌تنها امکان سفارش به‌صورت آنلاین برقرار است بلکه به‌صورت تلفنی نیز امکان سفارش وجود دارد.

در حال حاضر امکان تأمین چه محصولاتی وجود دارد؟

در حال حاضر سفارش محصولات شوینده و بهداشتی و سلولزی وجود دارد. در آینده نزدیک موادغذایی نیز در عمده‌فروشی آنلاین ای تی مارکت، عرضه خواهد شد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

خرید مصالح ساختمانی از فروشگاه آقای مصالح

خرید مصالح ساختمانی از فروشگاه آقای مصالح

خرید آهک

توسط قسمت راهنمای خرید آهک و تماس تلفنی کوتاه با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده آهک مورد نیاز خود را سفارش داده و برای خرید آهک و فروش آهک سفارش ارسال نمایید.

موراد استفاده آهک :

از آهک در موارد زیر استفاده میشود :

  • ساخت فولاد
  • تولید ملات آهک
  • تولید سیمان
  • تولید شفته
  • تولید آجر
  • و موارد دیگر …

قیمت آهک :

برای خرید آهک بصورت فله و یا بسته و خرید مصالح ساختمانی از آقای مصالح کمک بگیرید.

داشتن عاملیت آهک از کارخانجات معتبر باعث شده تا نازلترین قیمت آهک در اختیار آقای مصالح باشد.

برای خرید آهک در تهران و خرید آهک غرب تهران با استفاده از راهنمای خرید آهک و کمک کاشناس ما ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده همین حالا تماس بگیرید.

خرید آهک ، فروش آهک ، قیمت آهک ، خرید آهک غرب تهران و خرید مصالح ساختمانی با تماس با ما.

از سالهای دور دغدغه تیم آقای مصالح خرید مصالح ساختمانی با کیفیت بوده است.

خدا را شاکریم که این امر را تا حدودی توانسته ایم مرتفع سازیم.

این سایت همواره با هدف رضایتمندی مشتری بنا گردیده است.

هدف نهایی آن فروش مصالح ساختمانی با قیمت مناسب بوده است.

آهک :

آهک نوعی از مصالح ساختمانی و ماده ایست سفید رنگ ، که در ایران از زمانهای قدیم استفاده از آن در ساخت ملات استفاده می شده است. خرید آهک با تماس با مشاوران آقای مصالح ما 09121965535 گنجی زاده صورت میگیرد.

آهک در گذشته به عنوان بهترین چسباننده آبی و هوایی در ساختمان سازی و راهسازی کاربرد وسیعی داشته است.

بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که ایرانیان از اولین کسانی هستند که به خصوصیات و ویژگی های آهک پی برده و نسبت به پخت آن اقدام کردنده‌اند.

آهک ساختمانی که ، بنا بر مشخصات شیمیایی – فیزیکی و روش فرآوری برای مصارف ساختمانی ویژه یا معمولی – به صورت آهک زنده یا آهک شکفته ، کاربرد دارد .

کاربرد آهک :

  • قندسازی
  • شیشه سازی
  • تولید فولاد
  • تولید سیمان
  • تقویت سیمان
  • تولیدآجر
  • تولید ماسه آهکی
  • تولید شفته
  • تولیدسایر ملات های آهکی

آهک زنده :

آهک زنده از پخت سنگ آهک در حرارت ۹۵۰ تا ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد طبق واکنش زیرتولید میشود :

آهک زنده یا هوایی جسمی است که دارای ۹۵ تا ۱۰۰ درصد CaO است خیلی زود با آب ترکیب شده و شکفته می شود و در موقع شکفته شدن دمای زیادی آراد می کند.

چنانچه سنگ آهک در درجه حرارت بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخته شود ، آهک بدست آمده با آب به کندی ترکیب شده دو شکفتن آن کند می شود. آهک مورد استفاده در کارهای ساختمانی آهک شکفته یا هیدرانه ۲(Ca(Ho است ، که بعد از اینکه CO2  موجود در هوا را جذب کرد تبدیل به سنگ آهک می شود، این عمل را کربناته شدن یا سخت شدن می نامند.

 

خرید گچ

با استفاده از راهنمای خرید گچ و کمک کارشناس ما ۰۹۱۲۱۹۶۹۵۵۳۵ گنجی زاده اقدام به خرید مصالح ساختمانی و خرید گچ نمایید. فروش گچ زیر قیمت بازار در دستان ماست.

فروش گچ :

گچ در انواع و برندهای متعدد برای فروش موجود میباشد. با توجه به کاربردهای متفاوت آن و کاربری آن میتوان اقدام به خرید گچ از نوع دلخواه نمود. از جمله کاربرداهی گچ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای طاق زدن
  • سفیدکاری
  • گچ و خاک
  • در برق کشی
  • وغیره ….

از جمله معایب گچ میتوان عایق نبودن در برابر آب و آسیب پذیری در مقابل رطوبت اشاره نمود.

قیمت گچ :

انواع گچ در برندهای متفاوت در سایت آقای مصالح برای فروش موجود است. برای دریافت قیمت گچ در انواع زیر با ما در تماس باشید :

  • گچ جبل
  • گچ جواهر
  • گچ جهان
  • گچ سمنان
  • گچ ساوه طلایی
  • گچ درسا
  • گچ جام کو
  • گچ حریر
  • گچ متین
  • گچ جهان افروز
  • گچ صالح

شما میتوانید با بهره گیری از راهنماییهای آقای مصالح اقدام به خرید مصالح ساختمانی و فروش مصالح ساختمانی نمایید. برای کسب مشاوره با تماس با ما و دریافت قیمت مناسب اقدام به خرید مصالح ساختمانی نمایید.

جهت خرید گچ و خرید مصالح ساختمانی با مشاوران آقای مصالح در تماس باشید

گچ

با استفاده از راهنمای خرید گچ و کمک کارشناس ما ۰۹۱۲۱۹۶۹۵۵۳۵ گنجی زاده اقدام به خرید مصالح ساختمانی و خرید گچ نمایید. فروش گچ زیر قیمت بازار در دستان ماست.

فروش گچ :

گچ در انواع و برندهای متعدد برای فروش موجود میباشد. با توجه به کاربردهای متفاوت آن و کاربری آن میتوان اقدام به خرید گچ از نوع دلخواه نمود. از جمله کاربرداهی گچ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای طاق زدن
  • سفیدکاری
  • گچ و خاک
  • در برق کشی
  • وغیره ….

از جمله معایب گچ میتوان عایق نبودن در برابر آب و آسیب پذیری در مقابل رطوبت اشاره نمود.

قیمت گچ :

انواع گچ در برندهای متفاوت در سایت آقای مصالح برای فروش موجود است. برای دریافت قیمت گچ در انواع زیر با ما در تماس باشید :

  • گچ جبل
  • گچ جواهر
  • گچ جهان
  • گچ سمنان
  • گچ ساوه طلایی
  • گچ درسا
  • گچ جام کو
  • گچ حریر
  • گچ متین
  • گچ جهان افروز
  • گچ صالح

 

 

 

خرید سیمان

تنها کافیست با بهره گیری از کارشناس ما ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده در بخش راهنمای خرید سیمان اقدام به خرید سیمان بصورت تلفنی نمایید. فروش سیمان تخصص ماست. کمترین قیمت سیمان را از آقای مصالح بگیرید.

سیمان در نقاط مختلفی از ایران و استانهای آن تولید میگردد. شما با استفاده از راهنمای خرید سیمان اقدام به خرید سیمان مناسب نمایید.

 

کاربرد سیمان :

از سیمان به عنوان یک از پرکاربردترین مصالح ساختمانی یاد میشود. سیمان در کارخانجات متعددی تولید و عرضه میگردد. انتخاب برند و نوع یا همان تیپ سیمان در مقاوم سازی سازه مفید است. برای بالا بردن استحکام سازه و مقاوم سازی ساختمان باید در انتخاب نوع سیمان دقت داشت.

برخی از این کاربردها عبارتند از :

  • ساخت ملات
  • بتن ریزی
  • دیوارچینی
  • عایق کاری
  • ساخت دوغاب
  • کاشیکاری
  • سفیدکاری
  • و کاربردهای دیگر …

انواع سیمان :

انواع سیمان با توجه به کارخانجات تولید کننده  عبارتند از :

  • سیمان تهران
  • سیمان ساوه
  • سیمان کردستان
  • سیمان سپاهان
  • سیمان آبیک
  • سیمان نایین
  • سیمان شاهرود
  • و غیره …

قیمت سیمان :

قیمت سیمان در کاهش هزینه تمام شده پروژه نقشی نمایان دارد. از این رو خرید سیمان به قیمت مناسب میتواند در کاهش هزینه ساخت موثر باشد.

خرید سیمان :

سیمان نوعی مصالح ساختمانی بوده که در فرهنگ لغت انگلسیسی Cement نیز نامیده میشود. سیمان ماده چسبنده ای  که در هوا و مجاورت آب و جایی که هوا نیست سخت می گردد. خرید سیمان به قیمت کارخانه تخصص ماست.

از سیمان در ساخت بتن و ملاتهای سیمانی استفاده میگردد .سیمان با آب سفت و سخت می شود و جسمی یکپارچه تشکیل میدهد.

تولید سیمان :

معمولا کارخانجات سیمان در کنار معدن سیمان بنا میشوند.

ماده اولیه سیمان، خاک مارون و سنگ آهک است.

برای تهیه سیمان ابتدا خاک مارون و سنگ آهک و ماده ای بنام بوکسید از معادن برداشت شده و وارد دستگاه خرد کن میشوند.

مواد اولیه خرد و با هم ترکیب می شوند.  سپس در انباری بنام سوله خاک ذخیره میشوند. سپس این مواد از سوله خاک توسط نقاله وارد کارخانه میشود.

در طول این مسیر به این مواد اولیه، حدود ۱/۵ درصد سنگ آهن اضافه می گردد. سپس وارد آسیاب شده و شبیه پودر آرد خارج می شود.

سپس در مرحله بعد تولید سیمان به سمت کوره رفته میروند. قبل از ورود به کوره توسط پیش حرارت رطوبت این پودر بدست آمده گرفته می شود.

بعد از ورود به کوره هماننده مواد مذاب گردیده و سپس سریع سرد می شوند، سرد شده سریع مواد مذاب باعث می شود کلینکر تولید شود. کلینکر دانه گردی هست که از سرد شدن سریع مواد مذاب بدست آمده است.

حالا این کلینکر توسط تسمه نقاله به انبار ذخیره کلینکر منتقل می شود و در این جا آماده است که به هر نوع تیپ سیمانی تبدیل شود.

کلینکر را با توجه به نوع سیمان تیپ ۱ یا ۲ و غیره ، با  میزان خاصی از گچ و ماده ای بنام پوزولان مخلوط و دوباره آسیاب می شوند. حالا این ماده آسیاب شده سیمان می باشد.

انواع گروه سیمان :

جمعا ۴ گروه سیمان تولید میشود که عبارتند از :

  •  سیمان های هیدولیکی
  • سیمان های آمیخته
  • سیمان سفید
  • سیمان پرتلند رنگی

انواع سیمان هیدرولیکی :

  • سیمان پرتلند نوع ۱ ( سیمان پرتلند معمولی)
  • سیمان پرتلند نوع ۲ (سیمان پرتلند اصلاح شده که کاربرد بتن ریزی دارد.)
  • سیمان پرتلند نوع ۳ (سیمان زود سخت شونده برای بتن ریزی در هوای سرد مناسب.)
  • سیمان پرتلند نوع ۴ (سیمان با حرارت زایی کم برای یتن ریزی سد.)
  • سیمان پرتلند نوع ۵(سیمان مقاوم در برابر سولفاتها برای بتن ریزی در ساحل و داخل آب دریا.)

انواع سیمان آمیخته :

  • سیمان پرتلند پروزولانی
  • سیمان پرتلند سرباره ای
  • سیمان بنایی
  • سیمان آهکی

کابرد سیمان سفید :

  •  نماسازی
  • بند کشی
  • کارهای تزئینی

سیمان پرتلند رنگی :

سیمان پرتلند رنگی در حقیقت از ترکیب با رنگ های معدنی ساخته میشود.

کاربرد سیمان پرتلند رنگی :

  • نماسازی
  • کف سازی
  • بندکشی
  • کارهای تزئینی

حمل و نگهداری سیمان :

سیمان برای حمل و نگهداری به دوصورت یافت میگردد :

  • سیمان فله ای
  • سیمان کیسه ای (هر کیسه۵۰ کیلوگرم وزن دارد و به صورت کاغذی یا برزنتی است.)

قیمت سیمان :

فروش سیمان با نزلترین قیمت سیمان را از آقای مصالح بخواهید. جهت خرید سیمان با کارشناسان ما در تماس باشید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

فروشگاه تخصصی لپ تاپ، کیس و مانیتور استوک

فروشگاه تخصصی لپ تاپ، کیس و مانیتور استوک

پس از بالا رفتن نرخ ارز در کشور ، بسیاری از مردم جهت خرید یک رایانه مناسب ، به خرید لپ تاپ استوک ، کیس استوک و همچنین مانیتور استوک روی آورده اند.

استوک محصول دست دومی است که مدتی کار کرده و مورد استفاده قرار گرفته است و به اصطلاح صفر کیلومتر نمی باشد.

اگر به دنبال خرید رایانه های دست دوم به صورت آنلاین هستید ، می توانیم به شما کمک کنیم بهترین محصول را از بین محصولات متنوع بازار انتخاب کنید.

فناوری به قدری در زندگی روزمره مردم جا افتاده است که عدم وجود آن ها باعث می شود به خیلی از کار های روز مره خود نرسیم.

اتوماسیون و سهولت در اجرای کار ها تنها برخی از ویژگی هایی است که باعث می شود فناوری در جامعه بسیار ارزشمند باشد.

یکی از بزرگترین دستاوردهای فناوری که بشر امروز نیز از آن استفاده می کند و به آن اعتماد می کند ، رایانه است.

انجام کارهای روزمره ، تعامل اجتماعی و حتی بازی کردن بدون رایانه تقریبا غیرممکن است.

فروشندگان کالاهای استوک از جمله ایرانیان لپ تاپ ، واردات و همچنین خرید و فروش کامپیوتر های استوک را افزایش دادند تا با توجه به نیاز و تقاضای مردم محصولات بیشتری را به فروش برسانند.

همان طور که می دانید تشخیص یک جنس مطلوب درزمینه کامپیوتر استوک کار دشواری برای یک فرد معمولی می باشد. برای این کار شما باید به به مراکز و یا اشخاصی اعتماد کنید که سابقه خوبی در زمینه فروش لوازم دست دوم دارند.

ایرانیان لپ تاپ با سابقه ای درخشان در زمینه فروش محصولات دست دوم در خدمت شماست و شما را به دیدن محصولات فروشگاه خود دعوت می نماید.

 

مزایای خرید یک کامپیوتر استوک به شرح زیر است:

  • هزینه کمتر

اول از هر چیزی باید مشخص کنید که چه مقدار بودجه برای خرید یک کیس در نظر گرفته اید تا با یک هزینه مناسب به سیستمی با کارایی بسیار بالا دست پیدا کنید.

کامپیوتر های دست دوم اغلب با قیمت کم‌ تری نسبت به کامپیوترهای آکبند به بازار عرضه می‌شوند.

فروشگاه ایرانیان لپ تاپ با ارائه محصولات استوک ، همواره در تلاش است این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورد تا با پرداخت هزینه بسیار کمتر ، بتوانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

  • کیفیت خرید بالای کامپیوتر استوک

کامپیوتر های دست دوم موجود در ایرانیان لپ تاپ برای اطمینان از این که در بهترین شرایط قرار دارند ، همیشه به صورت کامل تست می شوند.

تمامی کالاهای مورد نظر در بخش کنترل کیفی این فروشگاه زیر نظر کادری حرفه ای ،  با دقت بررسی و تست شده اند تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

به همین دلیل احتمال خراب شدن یک کامپیوتر و همچنین یک مانیتور استوک به حداقل رسیده است.

 

  • سازگاری با طبیعت

هنگامی که کالاهای استوک را به جای کالاهای جدید استفاده می کنید ، از رفتن زباله های الکترونیکی به محل دفن زباله جلوگیری می کنید.

اجزای موجود در رایانه ها دارای مواد شیمیایی سمی از جمله سرب و کادمیوم هستند. وقتی کامپیوترها به زباله دانی ها ختم می شوند ، ممکن است سموم به خاک و هوا نشت کنند که می تواند به حیوانات و حیات گیاهان آسیب برساند. تقاضای کمتر برای وسایل الکترونیکی جدید به معنای اتلاف انرژی کمتری است.

از یک کیس کامپیوتری چه انتظاراتی داریم ؟

هدف اصلی ما از خریدن یک کیس به غیر از انجام کار های رایج و روزمره چه چیزی می باشد؟

برای مثال اگر شما کار طراحی و برنامه نویسی انجام می دهید یا گیمر هستید به یک کامپیوتر استوک با یک CPU قوی ، کارت گرافیک حرفه ای و یک رم با فضای زیاد نیازمند می باشید.

ولی اگر مورد استفاده شما برنامه های ساده ای مانند کار کردن با نرم افزار آفیس ، تماشای فیلم ، وب گردی و .... می باشد ، شما با یک سیستم معمولی می توانید کار خود را انجام دهید.

با این کار می توانید در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید.

انواع کیس با کانفیگ متفاوت جهت انجام کارهای سبک و سنگین در فروشگاه ما موجود می باشد که میتوانید با مقایسه آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

مانیتور استوک

همه ما نیازمند یک مانتیور خوب و اید آل با قیمت مناسب برای سیستم خود هستیم.

همان طور که گفته شد با بالا رفتن قیمت ها تقاضا برای جنس هاس استوک زیاد شده است اما باید توجه داشت ک کیفیت مانتیور یک نکته مهم در جمع بندی سیستم شما می باشد.

اگر شما از یک مانتیور مناسب برای کار خود استفاده نکنید ضرر های جبران ناپذیری از جمله اذیت شدن و ضعیف شدن چشم ها ، درد و آسیب دیدن گردن و... به شما وارد می شود.

از کجا بفهمیم چه نوع مانیتوری مناسب کار ما می باشد ؟

کسانی که کار های ادیت و فتوشاپ انجام می دهند ، مانیتور هایی بزرگ با رزولوشن و کیفیت بالا نیاز دارند.

در ادارت و شرکت ها که فضای کار کم می باشد ، تعداد زیادی مانیتور و کامپیوتر استوک کنار یکدیگر چیده می شوند و جمعیت زیاد تر است از مانیتور های مربع یا کشیده 19 اینچ استفاده می کنند.

از مانیتور های سایز 22 واید در شرکت هایی که کار های کامپیوتری مانند طراحی سایت و کد نویسی انجام می دهند ، بیشتر استفاده می شود.

 

نکات مهم در انتخاب مانیتور

  • اندازه صفحه نمایش

نمایشگرها در اندازه های مختلف ارائه می شوند. در حالی که در گذشته مانیتورهای 15 و 17 اینچی بسیار معمول بودند ، اکنون گزینه های زیادی از جمله 21 تا 27 اینچ پیدا خواهید کرد.

می توان گفت بهترین اندازه صفحه نمایش 22 اینچ است که به اندازه کافی بزرگ است و می تواند تمامی پروژه های شما را با کیفیت خوب در بر میگیرد.

 

  • پورت های مانیتور

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید یک مانیتور استوک به آن توجه کنیم ، پورت های ورودی و خروجی  مختلف است.

باید اذعان کنیم که این مورد به کارت گرافیک سیستم نیز بسیار بستگی دارد. عموما چهار پورت VGA ،DVI وHDMI و DisplayPort امروزه در بیشتر کارت گرافیک ها وجود دارند و از آن پشتیبانی می کنند.

بیشتر مانیتورهایی که قیمت بسیار کمی دارند  ، فقط از پورت VGA پشتیبانی می کنند. باید به این نکته توجه کنید که تعداد پورت های یک مانیتور تاثیر به سزایی در قیمت مانیتور دارد.

فروشگاه اینترنتی ایرانیان لپ تاپ یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ کامپیوتر استوک ، کیس و مانیتور استوک به حساب می آید که تمام کالاهای خود را با کیفیت بالا تضمین می کند.

جهت مشاهده تمامی محصولات ما ، به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

چطور در تنوتاس برون‌سپاری کنیم؟

چطور در تنوتاس برون‌سپاری کنیم؟

تا امروز چقدر به برون‌سپاری فرایندهای کسب‌ و کار خودت فکر کردی؟

چطور کمبود و یا هزینه‌های بالای استخدام نیروی‌ انسانی ماهر رو در کسب و کار مدیریت میکنی؟

خیلی وقت‌ها ایده‌ها به خاطر نداشتن زیرساخت‌های لازم در حد همون ایده باقی میمونه و حیف میشه و البته گاهی هم با اینکه میدونی میشه بیشتر پیشرفت کنی اما جلو نمیری و شاید منتظر این هستی که یک تیمی بیاد کمکت و...

همچین تیمی هست و اسمش رو گذاشتن تنوتاس یعنی صاحب علم و عمل.

از مشاوره تا اجرای بخشی از فرایندهای کسب و کار رو انجام میده و میتونه سود شرکت شما رو بالا ببره و این کار با کاهش هزینه‌ها و همچنین بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تعهد بالای خودش انجام میده.

حمید آقاجانی بنیان‌گذار تنوتاس میگه:

تمام تلاش ما اینه که مدیران شرکت‌ها به جای پرداختن به مسائل جانبی، روی حوزه‌های اصلی کسب و کار خودشون تمرکز کنند و به برون‌سپاری بخشی از فرایندهای سازمانی بیاندیشند.

ما یک استارت‌آپ در حوزه‌‌ی BPO در ایران هستیم که در مرکز رشد دانشگاه علوم و تحقیقات استقرار داریم.

اصطلاح BPO مخفف (Business Process Outsourcing)  یا برون‌سپاری فرایندهای کسب‌ و کاره. در تنوتاس کل فرایند کسب و کار شرکت شما از اولین مرحله که مشاوره، تحقیقات، تدوین استراتژی، طراحی فرایند و شناسایی نیازمندی‌هاست تا اجرای کامل فرایندهایی مثل بازاریابی و فروش تلفنی، دیجیتال مارکتینگ، منابع انسانی، انفورماتیک، برندسازی، آموزش و تولید محتوا انجام می‌گیره.

تمام سعی ما ارائه راهکارهایی برای توسعه و پیشرفت شرکت شماست که در نتیجه، افزایش سودآوری برای شما خواهد داشت.

شاید این سوال بعدیت باشه، آیا کسب و کار من نیاز به برون‌سپاری داره؟

در فضای کنونی کشور دلایل زیادی برای برون‌سپاری فعالیت کسب و کار وجود داره، همین حالا یک نگاهی به کسب و کار خودت بنداز، پلن شما برای ادامه حیات و یا توسعه چیه؟

نیروی ماهر و شایسته داری؟

وب سایت بروز و تاُثیرگذار داری؟ تیم دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای داری که بتونی در فضای آنلاین و شبکه‌ها اجتماعی حضور با برنامه داشته باشی؟

مدیر منابع انسانی متخصص و متعهد داری؟

مشاور خوب برای مدیریت و برندینگ داری؟

تیم متخصص بازاریابی و فروش تلفنی داری؟

پاسخ هر سوالی "خیر" بود به برون سپاری فرایندهای کسب و کار فکر کن.

و در آخر...

تا زمانی که زیرساخت‌های مناسبی برای کسب و کارت مهیا نشده و مخارج بالایی برای این زیرساخت نیاز داری، برون‌سپاری فعالیت‌ها گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شماست.

ما در تنوتاس خدمات مشاوره کسب و کار و برندینگ ارائه می‌کنیم چون اعتقاد ما بر اینه که روش‌های زیادی برای ارتقا مدیریت و همینطور شرکت شما وجود داره

فقط کافیست یک مشاور دلسوز و کارآمد در کنار شما باشه، تا شما هم موفقیت‌های بیشتری رو تجربه کنید.

برای اینکه از بیمه عمر برای کسب و کارتون استفاده کنید باید با یک متخصص در حوزه استراتژی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ در ارتباط باشید، چه بهتر که همه در یک تیم باشند.

ما در تنوتاس باور داریم سرمایه اصلی هر مجموعه‌ای پرسنل آن هستند به همین جهت تمام تلاشمون اینه که شما رو در جذب و استخدام بهترین‌ها و مستعدترین‌ها یاری کنیم و در کنارتون در جهت نگهداشت و بالا بردن بهره‌وری قدم برداریم.

و یک نکته حیاتی: فضای دیجیتال، چالش فعلی کسب و کارهاست.

جایی که واقعا نمیشه به هر تیمی و فکری اعتماد کرد و هزینه‌های زیادی براش انجام داد اما واقعا یکی از نیازهای اساسی شماست، همونطور که الان در حال خوندن این متن هستی.

حالا در نظر بگیرید هزینه کردن برای تیم و منابع انسانی متخصص در کنار تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیازشون برای سازمان به صرفه‌تره یا هزینه کمتر و واگذار کردن همون فعالیت‌ها به شرکت دیگری که امکانات و نیرو متخصص رو داره؟

با اطمینان کامل میشه گفت مشخصا هزینه کمتر در مقابل کیفیت، تعهد و پاسخگویی برگ برنده شما در مقابل رقباتون خواهد بود.

ما در ایران نه اولین هستیم نه برترین، بابت این چیزها کسی دیگه مدال نمیده، اما ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین خودمون باشیم و فقط رضایت شما برای ما کافیه.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

مهاجرت به ترکیه و شرایط عمومی آن

مهاجرت به ترکیه و شرایط عمومی آن

 

خرید ملک در ترکیه ، روشی آسان و مطمئن برای گرفتن اقامت کشور ترکیه است که دولت برای تسهیل و تشویق اتباع خارجی جهت سرمایه گذاری در این کشور از سال 2013 اقدام به ارائه اقامت یک ساله یا دو ساله کرده است.

به این شکل که فرد با خرید ملک زیر 250 هزار دلار اقامت یک ساله و یا دو ساله (بنابر تشخیص مامور اداره مهاجرت) را دریافت میکند. چنانچه شخص به مدت پنج سال اقامت خود را تمدید کند و فاصله ای میان این سال ها نباشد، میتواند با ارائه مدارک لازم جهت گرفتن شهروندی اقدام کند.

این نوع اقامت شامل اعضای درجه یک خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال) می شود.

توجه داشته باشید که شخص با خرید ملک و یا دریافت شهروندی همچنان اجازه کار و فعالیت در ترکیه را ندارد.

آیا می توان از طریق خرید ملک شهروندی ترکیه را دریافت کرد؟

برای دریافت شهروندی از طریق خرید ملک در ترکیه دو شرط مهم وجود دارد، شرط اول تمدید اقامت ترکیه در پنج سال متوالی،شرط دوم ارائه مدراک مستند دال بر دارا بودن درامد طی ۵ سال می باشد.

این مدارک میتواند درآمد از ایران و یا بصورت قانونی درآمد از ترکیه باشد که به رویت دولت ترکیه برسد.

چقدر با اخذ شهروندی از طریق خرید ملک در ترکیه اطلاع دارید؟ آیا به دنبال یافتن قوانین و شرایط مهاجرت به ترکیه هستید؟ در این مقاله سعی شده تا شرایط اخذ شهروندی ترکیه را با انتشار این پست در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم تا با دیدی باز و آگاهی کامل نسبت به خرید خانه، اراضی و ….اقدام نماید.

ترکیه از دیر باز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی همواره مورد توجه بوده، اما در سال های اخیر به دلیل رشد اقتصادی خوب، فراهم نمودن امکانات رفاهی، وضعیت اجتماعی ایده آل و سایر موارد به یکی از مقاصد محبوب و پر طرفدار به ویژه برای تاجران در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. ترکیه برای این که بتواند مهاجران را به سمت و سوی خود بکشاند برنامه های مهاجرتی متفاوتی را ارائه نموده است. یکی از راه های مهاجرت به ترکیه، شهروندی از طریق خرید ملک می باشد، که در این مقاله این موضوع را با هم بررسی می کنیم.

 

تعریف حق شهروندی و گرفتن اقامت در ترکیه

قبل از این که به ادامه مطلب بپردازیم بهتر است که تعریفی از شهروندی و اقامت داشته باشیم تا بیشتر با تفاوت آن ها آشنا شویم. اقامت به معنای اجازه زندگی کردن است. اگر شخصی اقامت ترکیه را بگیرد این بدان معنی است که می تواند تا مدتی که به او اجازه اقامت داده شده، زندگی کند. روش های مختلفی برای گرفتن اقامت وجود دارد که برخی از آن ها منجر به اجازه کار می شود و برخی نیز نمی شود؛ اما شهروندی یعنی این که اشخاص می توانند در ترکیه بمانند و از تمام حقوق مادی و معنوی بهره ببرند. آن ها می توانند مانند سایر شهروندان ترک رای بدهند، کار کنند، در بانک های ترکیه حساب باز کنند و …

اخذ پذیرش تحصیلی در ترکیه

در سال‌ های اخیر ، ترکیه به یکی از مقاصد مهم برای دانشجویان خارجی جهت اخذ پذیرش تحصیلی در ترکیه تبدیل شده است.

اگر شما نیز قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور خود را دارید ، احتمالاً به ترکیه نیز فکر کرده اید که اصلی ترین دلیل آن نزدیکی به ایران و هزینه های پایین تحصیل و زندگی می باشد.

 

مدارک و شرایط لازم برای پذیرش ترکیه چیست؟ آیا تحصیل در ترکیه رایگان است؟

هزینه های ماهیانه یک دانشجو چقدر خواهد بود؟ آیا امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور وجود دارد؟

این ها تنها بخشی از سوالات دانشجویان جهت اخذ پذیرش تحصیلی در ترکیه است که این کشور را به منظور ادامه تحصیل برگزیده اند.

در این مقاله که توسط گروه مشاورین آسمان تهیه شده است توضیحات لازم در زمینه مدارک و شرایط لازم برای پذیرش ترکیه آورده شده است که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد.

امروزه ترکیه مقصد مهاجرت بسیاری از جوانان عزیزمان به شمار می رود. این کشور بسیار زیبا شرایطی را فراهم آورده که دانشجویان سراسر جهان بتوانند به این کشور مهاجرت کنند.

علت محبوبیت پذیرش تحصیلی این کشور در میان دانشجویان خارجی را می‌توان در ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی ارزان قیمت و نیز پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی از سوی دولت به دانشجویان دانست.

شرکت بین المللی آسمان با سال ها تجربه در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استانبول توسط استاد دانشگاه متخصص در امور تحصیلی ، سرمایه گذاری در ملک ، ثبت انواع شرکت و اخذ مجوزهای مورد نیاز مشتری و … شما را در این راه همراهی میکند تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

شرایط تحصیلی ترکیه در مدارس

افراد از 6 سالگی وارد مدارس ترکیه شده و 4 سال در مقطع ابتدایی ، 4 سال درمقطع راهنمایی و 4 سال را در مقطع دبیرستان سپری می کنند.

در ترکیه مانند بیشتر کشورهای دنیا ، تحصیل 12 ساله اجباری است.

بعد از اخذ مدرک دیپلم ، دانش آموزان می توانند در آزمون ورودی دانشگاه ها ثبت نام کنند.

در مدارس ترکیه علاوه بر یادگیری زبان ترکی ، تمامی درس ها نیز به زبان ترکی آموزش داده می شود و البته یک زبان دوم نیز به دانش آموزان می آموزند.

بنابراین از جمله مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در ترکیه و مدارس این کشور داشتن مهارت زبان ترکی به شمار می رود.

تحصیل در مدارس ترکیه رایگان است اما چنان چه قصد تحصیل به زبان انگلیسی در مدارس بین المللی این کشور را داشته باشید ، باید شهریه آن را پرداخت کنید.

پذیرش تحصیلی ترکیه

 

پذیرش تحصیلی در ترکیه در مقطع کارشناسی

بعد از گرفتن دیپلم دانش آموزان می توانند در مقطع کاردانی و کارشناسی تحصیل کنند. این دوره ها معمولاً 2 تا 4 سال طول می کشد.

بیشتر دوره های این مقاطع به زبان ترکی ارائه می شوند ، اما برخی دوره های انگلیسی نیز وجود دارد.

از شرایط تحصیلی ترکیه و مدارک مورد نیاز برای این دوره ها ، داشتن یک مدرک آیلتس در سطح 5/5 تا 6 است.

البته بعضی از دانشگاه ها از طریق انجام مصاحبه با دانشجو ، سطح زبان وی را مورد سنجش قرار می دهند.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور بسیار پایین و حدود 100 تا 400 دلار در سال است.

 

 

 

مهاجرت به ترکیه و شرایط عمومی آن

ترکیه کشوری اوراسیایی است یعنی بخشی از آن در آسیا و بخشی نیز در اروپا قرار گرفته، و با 8 کشور مرز مشترک دارد از این رو موقعیت خاصی را از نظر جغرافیایی ایجاد نموده است. شرق ترکیه با ایران هم مرز است. همین داشتن مرز مشترک، قرابت فرهنگی، مذهبی، تاریخی و اجتماعی دلیلی شده تا این کشور برای بسیاری از ایرانیان به مقصدی جذاب و دوست داشتی تبدیل گردد. از این رو آن ها به دنبال یافتن راهی برای گرفتن اقامت و شهروندی ترکیه هستند. در این ارتباط، ترکیه روش های مختلفی را پیش روی اتباع سایر کشورها گذاشته تا از طریق آن بتوانند به این کشور ورود کنند. شهروندی از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری در بانک، تاسیس شرکت، کار، تولد و ازدواج از جمله مواردی است که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم پس تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

مزایای خرید فالوور واقعی فعال

مزایای خرید فالوور واقعی فعال

نرم افزار پرطرفدار اینستاگرام این روزها تبدیل به مکانی برای ارائه ی ایده ها ، برقراری ارتباط با دیگران ، مشاهده وضعیت و علایق دیگران و علی الخصوص مکانی برای کسب درآمد شده است . همانگونه که می دانید فالوور به معنی دنبال کننده است . شما با خرید فالوور واقعی فعال اعتماد بیشتری را از فالوورهای خود کسب خواهید کرد از مزایای داشتن فالوور واقعی فعال می توان به این اشاره کرد که هر چه تعداد فالوور شما بیشتر شود میزان لایک و دیدن تصاویر و ویدئوهای شما بیشتر می شود . مزیت دیگر این است که چنانچه شما قرار است تبلیغی انجام دهید داشتن تعداد زیادی فالوور می تواند باعث کسب اعتبار بیشتر شما و در نتیجه تضمین بیشتر برای  دیگران باشد . اما به دست آوردن فالوور به همین راحتی ها نیست . یکی از راه های به دست آوردن فالوور بیشتر خرید فالور است .  . کسب این مزایا باعث شده است تا کاربران این اپلیکیشن به دنبال کسب فالوور واقعی باشند . دقت داشته باشید که فالوور با فالوور واقعی فعال متفاوت است . برخی فالوورها به اصطلاح فالوور روح نامیده می شوند که هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند . اما فالوور واقعی فالووری است که دارای صفحه ای فعال می باشد و تصاویر شما را خواهد دی ، لایک خواهد کرد و احتمالا به اشتراک خواهد گذاشت . ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید فالوور واقعی فعال به تمام خواسته های خود خواهید رسید .

مهمترین اصل خرید فالوور واقعی است

نکاتی در مورد خرید فالوور

همان طور که بیان شد مهم ترین اصل در خرید فالوور ، خرید فالوور واقعی فعال است . حال این فالوور باید شرایطی داشته باشد . اولین شرط این است که این فالوور ایرانی باشد . زیرا چنان چه ما بخواهیم از این راه کسب و کار کنیم نیاز به دیده شدن توسط کسی داریم که بتواند با ما به راحتی ارتباط برقرار کند . نکته بعدی که باید دانست این است که شما با هزینه کردن برای کسب فالوور واقعی در واقع یک پس انداز برای خود خواهید داشت تا به کسب و کار خود کمک کنید . باید دانست که شما با خرید فالوور واقعی در واقع یک راه صد ساله را در عرض یک شب طی خواهید کرد ، چرا که به دست آوردن فالوور به صورت طبیعی زمان بسیاری طول خواهد برد .

 

پاسخ به سوالات پر تکرار در مورد خرید فالوور

 

اگر شما می خواهید فالوور واقعی بخرید قطعا سوالاتی در ذهن شما به وجود خواهد آمد . مهم ترین سوال اکثر کاربران این است که آیا نام کاربری و پسورد من در دسترس فروشنده قرار خواهد گرفت ؟ جواب ما به این سوال خیر است . ما بدون نیاز به رمز عبور شما این افزایش فالوور واقعی را برای شما رقم خواهیم زد .

سوال بعدی این است که من چه کاری باید انجام دهم ؟ شما نیاز به انجام دادن کاری ندارید . همه چیز را به ما بسپارید . تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که پیج خود را در حالت عمومی قرار دهید .این نکته را فراموش نکنید که پیج خصوصی هیچگونه افزایش فالووری به آن تعلق نخواهد گرفت .

آیا این افزایش فالوور اکانت مرا مسدود نخواهد کرد ؟ پاسخ ما به این سوال شما نیز خیر است . ما به شما این تضمین را می دهیم که تیم تخصصی ما با علمی ترین روش ها بدون مشکل این کار را برای شما انجام خواهد داد .

جذب فالوور به راحتی

تفاوت خرید از ما با دیگران

 

در حالی که بسیاری از کانال ها و صفحات در فروش فالوور اقدام به کلاه برداری می کنند اما ما با سابقه کاری خود این تضمین را به شما می دهیم که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد . از مزایای خرید از ما به این موارد می توان اشاره کرد .

  • قطعا ریزشی در فالوورها حس نخواهید کرد .
  • - قیمت های ما را با دیگران مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید .
  • به صورت قانونی عمل خواهیم کرد .
  • - تمام فالوورهای اضافه شده برای شما قطعا ایرانی خواهند بود .
  • زمان انجام کار بسیار کوتاه خواهد بود .

و دیگر تفاوت ها که در حین انجام کار خواهید دید .

 

سخن پایانی

 

چنانچه شما نیز در اینستاگرام دارای حساب کاربری هستید و به دنبال کسب فالوور واقعی ما این نوید را به شما می دهیم که به صورت کاملا تضمینی این خواسته شما را فراهم خواهیم کرد .

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

خرید آنلاین مانتو و لباس مجلسی زنانه

خرید آنلاین مانتو و لباس مجلسی زنانه

خرید مانتو آنلاین را میتوان مهم‌ترین بخش خرید لباس بانوان ایرانی تلقی کرد. شما به‌ عنوان بانوی ایرانی از مانتو بیش از سایر لباس‌ها استفاده می کنید.

از آن به عنوان لباسی مناسب برای موقعیت‌های مختلف مانند مهمانی رسمی، قرارِ کاری مهم یا موارد روزمره مانند گردش‌ها و خریدها و دیدار دوستان خود و … استفاده می‌کنید.

بنابراین بهتر است با شرایط و اصول انتخاب مانتو مناسب خود آشنا شوید تا با صرف کم‌ترین زمان خود، تجربه بهترین خرید را داشته باشید.

شاید خرید اینترنتی مانتو امری ساده و پیش پا افتاده بنظر برسد اما دقت داشته باشید که انتخاب لباس آن هم به صورت آنلاین ممکن است که نکاتی را در بر داشته باشد که با رعایت آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین لباسی را که در عکس می بینید را عینا تحویل بگیرید.

 

در فروشگاه اینترنتی هانا ، همه محصولات به صورت دسته بندی شده و جداگانه برای راحتی در انتخاب، به مشتری ارائه داده می شوند. بنابراین مشتری می تواند در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را در این دسته بندی های منظم پیدا کرده و ثبت سفارشکند ودقیقا همان سفارش را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاهده قیمت همه محصولات در فروشگاه هانا، مزیت دیگری است که می توان برای این نوع خرید ذکر کرد.

در این فروشگاه قیمت همه محصولات به همراه توضیحات مربوط به جنس، ابعاد و... آنها در زیر هر محصول درج گردیده است.

علاوه بر این فروشگاه هانا، به صورت روزانه تخفیفات مختلفی را برای مانتو زنانه و شومیز های خود در نظر می گیرد. بنابراین با این ویژگی مشتری می تواند به راحتی از تخفیف های این فروشگاه مطلع شود.

از فروشگاه آنلاین هانا، می توان از قیمت های مناسب و کیفیت کار محصولات این فروشگاه بهره مند شد. علاوه بر این به توضیحات جامع و کاربردی و یا عکس مدل از محصول نیز دسترسی داشت.

 

مشتریانی که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می دهند، معمولا به دنبال وبسایت هایی هستند که همه امکانات آن در دسترس باشد. به این معنا که طراحی سایت به گونه ای باشد که متناسب با محیط های مختلف بوده و در همه ابزارهای جستجو اینترنت در دسترس باشد. فروشگاه هانا به گونه ای طراحی شده که همه ویژگی های آن، بر روی تمام مرورگرهای وب قابل دسترسی است.

در فروشگاه هانا به صورت رایگان انجام می شود. این موضوع یکی از ویژگی های مهم هانا محسوب می شود. چرا که بسیاری از مشتریان پس از محاسبه قیمت محصول و هزینه ارسال آن، از خرید اینترنتی منصرف می شوند. اما در هانا با حذف هزینه مربوط به ارسال کالا، می توان خرید به صرفه تری انجام داد.

علاوه بر این سرعت و اطمینان در ارسال و تحویل محصول درب منزل نیز یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه است. چرا که این فروشگاه همه محصولات را به صورت بسته بندی و سلفون پیچ به مشتری تحویل می دهد. همچنین همراه محصول کارت گارانتی نیز به مشتری داده می شود تا در صورت عدم رضایت تا 3 روز بتواند محصول را تعویض کند.

، وجود تصاویر جذاب از هر محصول در سایت است. این تصاویر به گونه ای هستند که مشتری می تواند به صورت همه جانبه کالای مورد نظر خود را بررسی کند. همچنین این تصاویر به صورت واقعی و بدون اغراق هستند تا مشتری در خرید به اشتباه نیفتد.

فروشگاه پوشاک زنانه هانا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. همچنین در این فروشگاه می توان مدل های مختلفی از شومیز و بلوز  را نیز مشاهده کرد و برای خرید آنها اقدام نمود.

از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که استفاده از خرید اینترنتی مانتو زنانه به بانوان قدرت خرید و حق انتخاب بالایی می دهد. بنابراین می توانند با توجه به مد روز و تنوع بالا در فروشگاه هانا خرید خود را انجام دهند و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند گردند.

 

آدرس شعب هانا برای خرید حضوری :

شعبه 1 : میدان ونک،خیابان ونک نبش کوچه کار و تجارت مرکز خرید ونک شماره 4B

شعبه۲ : ایران مال به زودی

دفتر مرکزی : خيابان طالقاني، بين وليعصر و حافظ،نبش کوچه مسعود

۰۲۱-۸۸۷۷۹۵۹۰

۰۹۱۲۴۸۴۹۹۷۶

info@hannahclothing.ir

آدرس سایت :  https://www.hannahclothing.ir/

همچنین می توانید جدیدترین مقالات در حوزه مد و فشن را در مجله هانا مگ بخوانید.

توجه :

کد تخفیف 30 درصدی از فروشگاه هانا برای خرید اولی ها :

لطفا کد تخفیف hannah30 را در سبد خرید خود وارد کنید تا از تخفیف ویژه هانا بهره مند شوید همچنین ارسال تمامی محصولات فروشگاه پوشاک زنانه هانا به سراسر ایران رایگان است..

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

خرید آنلاین پوشاک زنانه از فروشگاه هانا

خرید آنلاین پوشاک زنانه از فروشگاه هانا

انتخاب لباس زنانه  در میان طرح ها و انواع مختلف برای بانوان به نظر کاری مشکل می آید. اما در فروشگاه آنلاین هانا می توان تمام طرح های مختلف لباس مجلسی زنانه  را همراه با عکس  مدل دید و به راحتی را انجام داد. علاوه بر این از تخفیف های روزانه این فروشگاه نیز بهره مند شد.

در فروشگاه اینترنتی هانا، می توان انواع لباس  مجلسی و ساده زنانه را در جنس های مختلف و با طرح های جدید و متفاوت مشاهده کرد و به صورت اینترنتی و با صرفه جویی در وقت و هزینه سفارش خود را تنها با چند کلیک  با ارسال رایگان ثبت کرد.

 

خرید اینترنتی شومیز زنانه علاوه بر این فروشگاه هانا در  به مشتری عزیز اطمینان می دهد که همه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی بوده و در صورت وجود مشکل در محصول امکان تعویض برای مشتریان وجود دارد. در هر خرید کارت گارانتی به همراه محصول برای مشتری ارسال می شود و همه محصولات تا 6 ماه گارانتی دارند.

نکات طلایی در خرید اینترنتی لباس مجلسی زنانه ترک  برای خرید لباس به صورت حضوری از فروشگاه ها، بایستی تنها زمانی به آنها مراجعه کرد که باز باشند.

اما خرید اینترنتی لباس مجلسی شیک  از فروشگاه های مجاز و معتبر، به صورت شبانه روزی بوده و محدودیت زمانی برای مشتری وجود ندارد.

همچنین می توان در هر زمان و مکانی طرح های متنوع را در فروشگاه اینترنتی مشاهده کرده و قیمت ها را با هم مقایسه کرد.

فروشگاه اینترنتی هانا به عنوان تولید کننده بزرگ لباس مجلسی، با راه اندازی سایت اینترنتی، خرید را برای مشتریان عزیز آسان نموده است. مشتری می تواند بدون صرف وقت و هزینه برای حضور در فروشگاه، خرید خود را انجام دهد.

علاوه بر عدم محدودیت زمانی، یکی دیگر از مزایایی را که می توان برای خرید به صورت اینترنتی ذکر کرد، عدم محدودیت جغرافیایی و مکانی است. در این صورت مشتری در هر جای ایران که باشد می تواند محصول مورد نظر خود را سفارش دهد و در کمترین زمان لباس شومیز  خود را درب منزل تحویل بگیرد.

می توان نظرات مشتریان دیگر را نیز در مورد محصول و رضایت و یا عدم رضایت آنها را نیز مشاهده کرد. بنابراین این نظرات می تواند در خرید موثر واقع شود و مشتری با توجه به آنها خرید خود را در سبد خرید فروشگاه ثبت کند.

فروشگاه پوشاک زنانه هانا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. همچنین در این فروشگاه می توان مدل های مختلفی از شومیز و بلوز  را نیز مشاهده کرد و برای خرید آنها اقدام نمود.

از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که استفاده از خرید اینترنتی مانتو زنانه به بانوان قدرت خرید و حق انتخاب بالایی می دهد. بنابراین می توانند با توجه به مد روز و تنوع بالا در فروشگاه هانا خرید خود را انجام دهند و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند گردند.

 

آدرس شعب هانا برای خرید حضوری :

شعبه 1 : میدان ونک،خیابان ونک نبش کوچه کار و تجارت مرکز خرید ونک شماره 4B

شعبه۲ : ایران مال به زودی

دفتر مرکزی : خيابان طالقاني، بين وليعصر و حافظ،نبش کوچه مسعود

۰۲۱-۸۸۷۷۹۵۹۰

۰۹۱۲۴۸۴۹۹۷۶

info@hannahclothing.ir

آدرس سایت :  https://www.hannahclothing.ir/

همچنین می توانید جدیدترین مقالات در حوزه مد و فشن را در مجله هانا مگ بخوانید.

توجه :

کد تخفیف 30 درصدی از فروشگاه هانا برای خرید اولی ها :

لطفا کد تخفیف hannah30 را در سبد خرید خود وارد کنید تا از تخفیف ویژه هانا بهره مند شوید همچنین ارسال تمامی محصولات فروشگاه پوشاک زنانه هانا به سراسر ایران رایگان است..

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

خرید آنلاین لباس مجلسی زنانه در فروشگاه هانا

خرید آنلاین لباس مجلسی زنانه در فروشگاه هانا

اگر قصد خرید لباس مجلسی زنانه را دارید بهتر است بدانید که چگونه لباس های مناسب خودتان را انتخاب کنید در مقاله راهنمای جامع خرید لباس زنانه ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید لباس ای مناسب برای خودتان تهیه کنید و از کدام سایت بهترین خرید را داشته باشید.

 

خرید لباس همیشه امری دشوار است به همین دلیل اگر شما راه و رسم خرید لباس زنانه را بدانید می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید همراه ما باشید

. یکی از روش‌های جدید برای یافتن لباس‌های زیبا، با کیفیت و متنوع زنانه، خرید این لباس‌ها به‌صورت اینترنتی است. درست است که خریداری لباس حتی اگر به‌صورت حضوری و با امکان امتحان کردن لباس‌ها باشد باز هم مشکل است، ولی می‌توانید با دانستن چند قانون ساده، حتی راحت‌تر از خرید حضوری، لباس زنانه خود را از فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید.

اگر قادر هستید که به‌آسانی به بوتیک‌ها یا فروشگاه‌های بزرگ لباس‌فروشی بروید و لباس‌های گوناگون را امتحان کنید و بعد از مدتی گشت زدن در آن‌ها، لباسی که مدنظرتان بود تهیه نمائید، پس چرا خرید اینترنتی ؟

در خرید کردن به‌صورت اینترنتی، هیچ‌گونه محدودیتی از لحاظ زمان وجود ندارد و شما قادر هستید تا هر زمان که دوست دارید در سایت‌های فروش لباس و کفش بگردید و در نهایت همان‌ لباسی را که مدنظرتان بود خریداری نمائید.

می‌توانید به یک سایت فروش لباس آنلاین معتبر، سایتی که انواع برندهای لباس را ارائه می‌کند، مراجعه نموده و کالکشن‌های جدید برندها را ببینید؛ قطعاً بعد از دیدن چنین سایت‌هایی تمایل خواهید داشت که لباس‌های خود را از آن‌جا خریداری کنید و یا به ‌جای گشتن در فروشگاه‌های مختلف لباس به‌صورت حضوری، آن‌چه را که دوست دارید ابتدا در سایت‌ها بیابید.

بنابراین به‌سادگی قادر خواهید بود که در فروشگاه‌های آنلاین لباس گشت بزنید، لباس مورد نظرتان را پیدا کرده و با قرار دادن در سبد خرید و پرداخت وجه، آن را خریداری نمائید. جالب اینجاست که برخی از این سایت‌ها خریدتان را به‌صورت رایگان برای شما ارسال می‌کنند؛ حتی بعضی از فروشگاه‌های آنلاین لباس این امکان را به شما می‌دهند که وجه موردنظر را درب منزل پرداخت کنید.

قبل از شروع یک خرید اینترنتی می‌بایست به دنبال یک فروشگاه آنلاین لباس زنانه معتبر و مناسب باشید؛ بدین منظور می‌توانید اندکی در اینترنت جستجو کنید.

برای جستجوی این فروشگاه‌ها در اینترنت، ابتدا می‌بایست از کلید‌واژه‌های صحیح استفاده نمائید. برای مثال اگر یک شلوار زنانه جین می‌خواهید، کلمات صحیح و دقیقی به‌ کار ببرید و اگر سایز به‌خصوصی مدنظر شماست، آن را نیز در کنار واژه‌ی موردنظر تایپ کنید، مانند "شلوار جین زنانه سایز ...". اگر هم در جستجوی یک نوع لباس خاص یا یک برند به‌خصوص هستید، نام برند موردنظر را هم در کنار کلماتی که وارد می‌کنید بیاورید تا دقیقاً به سایت فروش لباس آنلاینی برسید که همان لباس خاص با برند موردنظرتان را داشته باشد.

 

فروشگاه پوشاک زنانه هانا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. همچنین در این فروشگاه می توان مدل های مختلفی از شومیز و بلوز  را نیز مشاهده کرد و برای خرید آنها اقدام نمود.

از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که استفاده از خرید اینترنتی مانتو زنانه به بانوان قدرت خرید و حق انتخاب بالایی می دهد. بنابراین می توانند با توجه به مد روز و تنوع بالا در فروشگاه هانا خرید خود را انجام دهند و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند گردند.

 

آدرس شعب هانا برای خرید حضوری :

شعبه 1 : میدان ونک،خیابان ونک نبش کوچه کار و تجارت مرکز خرید ونک شماره 4B

شعبه۲ : ایران مال به زودی

دفتر مرکزی : خيابان طالقاني، بين وليعصر و حافظ،نبش کوچه مسعود

۰۲۱-۸۸۷۷۹۵۹۰

۰۹۱۲۴۸۴۹۹۷۶

info@hannahclothing.ir

آدرس سایت :  https://www.hannahclothing.ir/

همچنین می توانید جدیدترین مقالات در حوزه مد و فشن را در مجله هانا مگ بخوانید.

توجه :

کد تخفیف 30 درصدی از فروشگاه هانا برای خرید اولی ها :

لطفا کد تخفیف hannah30 را در سبد خرید خود وارد کنید تا از تخفیف ویژه هانا بهره مند شوید همچنین ارسال تمامی محصولات فروشگاه پوشاک زنانه هانا به سراسر ایران رایگان است..

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

کشمش سبز و صادراتی

کشمش سبز و صادراتی

کشمش سبز یکی از انواع کشمش هایی است که از بهترین و مرغوب ترین انواع کشمش به حساب می آید و در بین تمام کشمش ها که در بازار بفروش می رسد، دارای طرفداران زیادی است .این کشمش دارای رنگ سبز بسیار زیبا و همچنین اندازه کشیده در دانه های آن و طعم و مزه فوق العاده ای که دارد در بین تمام کشمش ها به بهترین کشمش شناخته شده است و این ویژگی ها از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد .
کشمش بر اساس نوع انگور ، روش و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجازی که استفاده می شود دارای انواع مختلفی است و با نام های مختلفی در بازار به فروش می رسد

یکی از پرورش دهنده های انواع کشمش بخصوص کشمش سبز را می توان شهرستان کاشمر نام برد که انواع ممتازی از کشمش سبز را تولید می کند.

روش تولید کشمش سبز

برای تهیه و تولید کشمش سبز از دو روش استفاده می شود که روش اول و بیشترین استفاده را هم دارد استفاده از امولسیون سرد است که این امولسیون مخلوطی از درصد های معین کربنات پتاسیم و روغن کشمش می‌باشد. میتوان ترکیب این مواد با هم شامل مقدار یک لیتر روغن با ۲٫۵ کیلوگرم کربنات پتاسیم در ۱۰۰ لیتر آب مخلوط می باشد

انگور را بعد از اینکه برداشت کردن، تمیز می کنند و درون محلول امولسیون فرو می‌برند که مدت زمان آن بین 20 تا 30 ثانیه و بستگی به نوع انگور مصرفی برای کشمش دارد و بعد از این مرحله آنها را روی سیم های مفتولی آویزان می کنند تا خشک شوند. که این کار در بارگاه بهداشتی انجام می گیرد

روش دیگری که برای تولید کشمش استفاده می شود که می توانیم در آن از پودر گوگرد استفاده کنیم که در این روش پودر گوگرد را داخل سینی کوچک می ریزند و آن را آتش می زنند. برای اینکه گوگرد به طور هماهنگ پخش شود از دریچه هایی که در بارگاه قرار داده شده است استفاده می شود که با باز و بسته شدن آن جریان هوا در داخل بارگاه می گردد

خواص کشمش سبز

مصرف کشمش برای همه سنین مناسب است حتی برای کودکان و خانم های باردار و میانسالان که در زیر خواص مفید برای این افراد را می گوییم

کشمش دارای خاصیت اکسیدان است که برای پیری زودرس و جلوگیری از آن مفید است. مصرف آن از پوکی استخوان جلوگیری می کند و در زنان قبل از یائسگی بسیار مفید است. و علاوه بر این برای جلوگیری از یبوست مفید می باشد.

کشمش یک منبع خوب از ویتامین ها و عناصر مغذی بدن می باشد مانند آهن ، پتاسیم ، کلسیم و ویتامین ب است

کشمش اسپاسم یا گرفتگی عضلانی را از بین می برد و سستی و رخوت را از بدن دور می کند و باعث تقویت اعصاب و سلامت چشم می گردد و از این لحاظ که دارای قند پایین می باشد برای سلامت دندان و لثه ها مفید است

از دیگر خواص اعجاب انگیز کشمش می توان به ضد سرطان بودن آن اشاره کرد، کشمش به علت داشتن فیبر از سرطان کولون جلوگیری کرده و همچنین در کنترل قند خون بسیار موثر است

کشمش باعث می شود که غلظت خون کاهش ‌یابد و به همین دلیل باعث می شود که رگ‌های خونی منبسط ‌شوند خون با سرعت بیشتر ی در بدن جریان ن یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می‌شود و از لخته شدن خون پیشگیری می‌کند. در کل می توان گفت که کشمش در درمان بیماریهای قلبی و پایین آوردن فشار خون مفید است و برای بیماران دیابتی نیز مفید می‌باشد. کشمش می‌تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتیهای گوارشی دارند مفید است. از دیگر خواص مهم کشمش می‌توان به اثرات ضد درد ضد باکتری و اثرات محافظت کنندگی از کبد قلب و سیستم ایمنی بدن اشاره کرد

متخصصان تغذیه نیز به خوردن کشمش توصیه می کنند و معتقدند که خوردن چند عدد کشمش در روز به تقویت حافظه كمك می کند وبه همین دلیل از ابتلا به بيماري آلزایمر افراد را مصون نگه مي‌دارد

برای سفارش هرنوع کشمش صادراتی میتوانید با یکی از شماره های زیر در تماس باشید

مهندس دانش دوست

09390827049

09908848110

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

راهنمای عملی انتخاب بروکر و کسب درآمد دلاری در بازار فارکس در سال ۲۰۲۱

راهنمای عملی انتخاب بروکر و کسب درآمد دلاری در بازار فارکس در سال ۲۰۲۱

مقدمه

اگر شما هم اهل معامله در بازارهای معاملاتی باشید، احتمالا تاکنون نام «فارکس» را شنیده‌اید. فارکس بزرگترین بازار مالی دنیاست که شرکت‌کنندگان می‌توانند در آن ارزهای خود را خریداری، فروش، مبادله و گمانه‌زنی کنند. بازار فارکس از بانک‌ها، شرکت‌های تجاری، بانک‌های مرکزی، شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری، صندوق‌های تامینی و کارگزاران و سرمایه‌گذاران خرده فروشی فارکس تشکیل شده‌است. معاملاتی که روزانه در  این بازار انجام می‌گیرد، بیشتر از ۵ تریلیون دلار گزارش شده‌است؛ که این مبلغی بیشتر از مجموع معاملات بازارهای آتی و سهام است! در حقیقت هر کسی می‌تواند در این بازار ارزی معامله کند، اما فقط از طریق واسطه‌هایی که به آنها بروکر معتبر فارکس می‌گویند این کار امکان‌پذیر است. به عبارت ساده‌تر بروکر که همان شرکت کارگزاری است، دسترسی شما به بازار فارکس را برایتان فراهم می‌کند.

انتخاب بروکر معتبر فارکس

هنگام ورود به بازار فارکس و انجام معاملات ارزی، مطمئنا اولویت اصلی شما، انتخاب بروکر فارکس از میان صدها شرکت کارگزاری موجود است، زیرا این نقش واسطه است که کل تجربه موفقیت‌آمیز معامله را، برایتان تعیین می‌کند.

در واقع، انجام تحقیق و مقایسه تعداد زیادی از کارگزاران فارکس با بسیاری از جنبه‌ها، که شاید کار چندان ساده‌ای نباشد، می‌تواند آینده معاملات ارزی و سودآوری شما را رقم بزند. با وجود تنوع زیاد شرکت‌ها و نمایندگی‌های کارگزاری، ممکن است برای انتخاب بروکر فارکس دچار سردرگمی شوید و ندانید که کدام یک از شرکت‌های کارگزاری را برای انجام معاملاتتان انتخاب کنید.

نگران نباشید! ایران بروکر مرجع بررسی بروکرها، با ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز، این کار را برای راحتی شما انجام داده و شما می‌توانید تنها با یک کلیک به کل اطلاعات بررسی و مقایسه بروکرهای فارکس دست پیدا کنید و با دقت نظر و آگاهی کامل بروکر مدنظرتان را انتخاب کنید.

آیا می‌توان بدون نیاز به یک کارگزار، وارد بازار فارکس شد؟

شاید اولین سوالی که به ذهنتان خطور کند، این باشد که آیا می‌توان بدون یک کارگزار وارد بازار فارکس شد؟ از آنجایی که فارکس بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهانی است که فرایند تجارت در آن به‌صورت الکترونیکی از طریق شبکه‌ها انجام می‌شود، شرکت‌کنندگان اصلی آن، بانک‌های بین‌المللی و موسسات مالی هستند که حجم زیادی از مبادلات ارزی را انجام می‌دهند؛ بنابراین برای تجارت در این بازار مالی، باید به یک نمایندگی مجاز بروکر معتبر فارکس رجوع کنید تا این عمل را برای شما انجام دهد.

واسطه‌های تجارت فارکس، نمایندگی‌ها یا شرکت‌های کارگزاری هستند که معامله‌گران علاقه‌مند می‌توانند از طریق سیستم عامل آنها به بازار فارکس دسترسی داشته و وارد بازارهای مختلف ازجمله کالاهای آتی، شاخص‌ها، اوراق قرضه و غیره شوند و معامله کنند.

در واقع شرکت‌های کارگزاری در بازارهای مالی نقش مهمی دارند؛ زیرا این شرکت‌ها، زیرساخت‌هایی را فراهم می‌کنند که تجارت سهام را تسهیل می‌کند. در واقع، اگر می‌خواهید سهام بخرید، باید یک حساب کارگزاری از طریق یک بروکر یا شرکت کارگزاری باز کنید. شرکت کارگزاری اطمینان حاصل می‌کند که پول کافی برای انجام معامله در حساب خود دارید. همچنین تجارت را از طریق تعامل با بورس اوراق بهادار، که سهام در آن معامله می‌شود برایتان تسهیل می‌کند و سیستم‌های رایانه‌ای که تجارت را تصویب می‌کنند فراهم می‌کند و سوابق تجارتتان را ثبت می‌کند. علاوه‌بر این مبادله مالی بین خریدار و فروشنده را انجام می‌دهد و معاملات آینده را تسهیل می‌کند.

مزایای معامله در بازار فارکس

مزایای متعددی برای معامله در بازار فارکس وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • بازار ۲۴ ساعته
  • هزینه‌های پایین معامله
  • بازاری متناسب با سبک‌های مختلف تجاری
  • حجم معاملات و نقدینگی بالا
  • بدون صرافی مرکزی یا مالک
  • ارائه اهرم
  • ارائه انواع جفت ارزها برای تجارت
  • نیازمند سرمایه کم
  • سهولت ورود
  • ارائه حساب آزمایشی بدون ریسک

کسب درآمد دلاری در فارکس

با وضعیتی تأسف برانگیزی که برای پول ملی کشورمان ایران شاهد هستیم، بسیاری از افراد به درآمد دلاری فکر می‌کنند. اگر بتوانید به درآمد مستمر دلاری برسید، چون هزینه‌های شما در ایران ریالی است از بسیاری از افراد دیگر جلوتر خواهید بود. فراموش نکنید ۱۰۰۰ دلار معادل ۲۵ میلیون تومان پول ریالی است. اما چگونه؟ در دسترس‌ترین راه برای درآمد دلاری در ایران بازار فارکس است.

بسیاری از افراد معامله ارزهای خارجی در بازار ارز (فارکس) را دوست دارند؛ زیرا برای شروع معاملات روزانه در فارکس به سرمایه چندانی نیاز نیست. حتی با ۱۰ دلار هم می‌توان فارکس را شروع کرد. همچنین در طول هفته و 24 ساعت شبانه‌روز معاملات ارزی در فارکس انجام می‌گیرد و به دلیل اهرمی که توسط بروکر معتبر فارکس ارائه می‌شود، ظرفیت بالایی برای کسب سود وجود دارد. البته معاملات فارکس می‌تواند بسیار بی‌ثبات باشد و یک تریدر بی‌تجربه و طمع‌کار می‌تواند مبالغ قابل توجهی را از دست بدهد.

ریسک‌های موجود در معاملات

یکی از مهمترین عناصر سودآوری مداوم این است که هر معامله‌گر بتواند ریسک معاملات روزانه خود را مدیریت کند. حتی شما به عنوان یک معامله‌گر مبتدی، باید ریسک خود را در هر معامله بسیار ناچیز  و در حدود ۱٪ در نظر بگیرید. یعنی اگر حساب ۳۰۰۰ دلاری دارید، نباید در یک معامله بیشتر از ۳۰ دلار ضرر کنید. ممکن است به نظرتان مبلغ کمی باشد، اما به مرور ضررها جمع می‌شوند و حتی یک استراتژی مناسب برای معاملات روزانه، شاهد خسارات زیادی خواهد بود. در واقع می‌توان ریسک را با استفاده از یک دستور توقف ضرر، مدیریت کرد.

فراموش نکنید که معاملات فارکس با ریسک همراه است، به این معنی که شما باید قبل از شروع معامله، آموزش‌های لازم را ببینید و خود را آماده کنید. شما باید مبانی معاملات فارکس، نحوه کارکرد و عوامل تاثیرگذار بر آنها را بدانید و با شاخص‌های تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی آشنا باشید. این موارد به شما کمک می‌کند مدیریت مالی خوبی را تنظیم کنید و با همه سرمایه‌ خود، یک‌باره ریسک نکنید. یادتان باشد که سود بیشتر شامل ریسک بالاتر است، بنابراین مدیریت ریسک بخش مهمی از معاملات است!

بنابراین برای اینکه بتوانید ریسک‌های بازار را شناسایی کنید و یک استراتژی معاملاتی برای خود اتخاذ کنید، نیاز به آموزش صفر تا صد فارکس دارید. ایران بروکر مرجع بررسی بروکرها، پیشتاز حوزه آموزش فارکس است و با آموزش‌ رایگان فارکس، خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید علاوه‌بر انتخاب بروکر معتبر فارکس، از طریق آموزش‌هایی که به طور رایگان در مدرسه فارکس ایران بروکر ارائه می‌شود، دانش و آگاهی کافی در زمینه معاملات فارکس کسب کنید.

شرکت‌های کارگزاری نامعتبر

متأسفانه، کلاهبرداری برخی از شرکت‌های کارگزاری بیشتر از چیزی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند. به طور کلی، سرمایه‌گذاران وجود ریسک‌های مرتبط با خرید و فروش اوراق بهادار و نوسانات بازار را درک می‌کنند. حتی اگر آنها به عنوان یک سرمایه‌گذار مهارت زیادی در معاملات داشته باشند، باز هم خطر در کمین آنهاست. زیرا گاهی اوقات نمی‌توان ضررهای سرمایه‌گذاری را ناشی از شانس بد و شرایط بازار دانست، چراکه ممکن است شرکت کارگزاری انتخاب شده، دستی در میان داشته باشد.

طبق آمارها، بسیاری از سرمایه‌گذاران سالانه بخش قابل توجهی از درآمد خود را به دلیل سهل‌انگاری یا کلاهبرداری انجام شده توسط کارگزار سهام خود، از دست می‌دهند و قربانی کلاهبرداری بروکر انتخابی خود می‌شوند. بنابراین ضروری است که برای ورود به بازار فارکس و تجارت در این بازار ارزی، در پی انتخاب یک بروکر معتبر فارکس باشید.

تجارت در فارکس

اگر شما یک معامله‌گر حرفه‌ای آشنا به بازار ارزی باشید، معاملات فارکس می‌تواند شما را ثروتمند کند؛ اما برای یک تاجر مبتدی که اطلاعاتی درباره بازار ندارد، به جای اینکه راهی آسان برای کسب ثروت باشد، معاملات فارکس می‌تواند شاهراهی سنگین برای زیان‌های هنگفت و خسارت احتمالی باشد.

با این وجود بسیاری از معامله‌گران مبتدی در جستجوی کسب درآمد دلاری در فارکس به این بازار مالی روی می‌آورند. آمار نشان می‌دهد که اینگونه افراد شکست می‌خورند و حتی برخی از آنها مقدار زیادی پول از دست می‌دهند.

اگر می‌خواهید برای کسب معاملات دلاری در فارکس اقدام کنید، استفاده از چند راهکار محافظه کارانه زیر، به نفع شما خواهد بود:

  • در وب‌سایت ایران بروکر، آموزش صفر تا صد فارکس را ببینید
  • ریسک معاملاتتان را تعیین کنید
  • از یک بروکر معتبر فارکس استفاده کنید

کلام آخر

اگر یک معامله‌گر مبتدی هستید و قصد دارید وارد بازار فارکس شوید، چندین مرحله پیش‌روی شماست که باید قبل از شروع معامله در بازار فارکس، آنها را انجام دهید. ابتدا باید در مورد بازارهای مالی و اطلاعاتی که برای تدوین استراتژی معاملاتی لازم دارید، دانش و آگاهی کسب کنید. سعی کنید هم در مورد تحلیل بنیادی و هم در مورد تجزیه و تحلیل تکنیکال، اطلاعات کسب کنید. یک بروکر معتبر فارکس پیدا کنید که قابل اعتماد باشد و اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. در آخر، قبل از شروع معامله با پول واقعی، از یک حساب آزمایشی استفاده کنید.

نگران نباشید، تیم حرفه‌ای و معتبر ایران بروکر که ارائه‌دهنده خدمات آموزش رایگان فارکس و مرجع بررسی و انتخاب بروکرهاست، تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید به تمامی این چشم‌اندازها دست بیابید. با ما همراه باشید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 21 بهمن 1399
ن : khashayars

خدمات تعمیر لوازم خانگی تک سرویس

خدمات تعمیر لوازم خانگی تک سرویس

تک سرویس ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی یخچال و لباسشویی اعم از تعمیرات تخصصی ساید باید ساید لباسشویی یخچال فریزر میباشد که در جهت کم کردن هزینه های خانواده ها مشاوره تلفنی تعمیرات لوازم خانگی را راه اندازی کرده این امکان هزینه های خانواده ها را کم کرده و در وقت صرفه جویی میشود هزینه هایی از جمله ایاب و ذهاب تشخیص عیب و تعمیرات جزئی که خود افراد میتوانند با رعایت نکات ایمنی انجام دهند..

چرا بهتر است تعمیرات یخچال و ساید بای ساید و لباسشویی خود را به تک سرویس بسپارید؟ داشتن تعمیرکارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند. قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات . متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۳ سال تجربه. انعطاف در تعیین زمان تعمیرات.

تعمیرات یخچال مشهد

تعمیرات یخچال، فریزر و ساید بای ساید در تک سرویس

از کار افتادن یخچال و یخچال فریزر در هر نوع و برندی، یکی از مشکلاتی است که باید خیلی زود به آن رسیدگی کردجدا از اینکه یخچال فریزر یکی از مهمترین لوازم خانگی‌ست، خرابی آن می تواند به سلامت مواد غذایی هم آسیب بزندسرویس یخچال فریزر و ساید بای ساید می تواند به شناسایی مشکلات ریز دستگاه کمک می کند، با این کار خیلی از ایرادات قبل از اینکه به مشکلی جدی تبدیل شود، برطرف خواهد شد و شما نیازی به تعویض قطعات یخچال نخواهید داشت.

تک سرویس با در اختیار داشتن نیروهای متخصص یخچال فریزر امکان خدمات رسانی در زمینه مشکلات یخچال های قدیمی و جدید در برندهای مختلف را دارد. ضمن اینکه خدمات تک سرویس با ارائه گارانتی انجام می‌شود و شما با خیال راحت می‌توانید یخچال، این دستگاه مهم و گرانقیمت خود را به دست تعمیرکار یخچال ما بسپارید.

تعمیر یخچال در مشهد

تعمیر یخچال در مشهد و تعمیر یخچال در منزل یکی از جمله خدماتی است. که توسط تعمیرگاه مجاز تک سرویس انجام می شود. این تعمیرات یخچال فریزر تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال در منزل ، در هر کجای شهر مشهد قابل انجام است.

تفاوتی نمی کند که یخچال شما چه مشکلی دارد. یا اینکه چه برندی دارد و شما آن را از کجا خریداری کرده‌اید. مهم انجام تعمیر یخچال در مشهد و در منزل شما با ارائه قطعات اصل و ضمانت نامه معتبر است. تعمیرات یخچال خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی یکی از موضوعات درد سرساز است که اگر به موقع اقدام نشود مجبور می شوید، زحمت شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به مشکل برمی خورد امری جدی است! اما برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟ شاید لباسشویی شما روشن نمی شود! یا شستشوی لباس ها با لرزش و صدای زیاد همراه است، شاید هم لباس هایتان بدون هیچ مشکلی شسته شده، منتها درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! این موارد ممکن است در هر زمانی باعث دردسر شود. منتها برای تعمیر کردن ماشین لباسشویی از چه تعمیرکار و سرویسکاری استفاده کنید، حرف اول و آخر را در تضمین دستگاه شما می زند. ما نیز بر اساس این آیتم، قصد داریم راهکارهای نگهداری از ماشین لباسشویی و معرفی یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی را در قالب مطالب مهمی به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید اگر ماشین لباسشوییتان دچار مشکل شده است و بنظرتان می آید که خودتان می توانید آن را تعمیر کنید

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی لباسشویی و یخچال

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

با توجه به پیشرفت در زمینه تکنولوژی و علم ، تولیدات لوازم خانگی برای ایجاد نو آوری ها و کارایی بهتر از وسیه قطعاتی جدید را جایگزین قطعات قبلی می کند تا کارایی بهتری را در لوازم خانگی ارائه دهد ، در ماشین لباسشویی ها نیز این روند وجود دارد ، یکی از قطعات ماشین که با پیشرفت تکنولوژی به روز شده است برد الکترونیکی آن است که در ماشین لباسشویی های جدید پیشرفته تر شده است .

با در نظر گرفتن اینکه ماشین لباسشویی های تولید جدید دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمتهای ماشین لباسشویی می باشد ، بنابراین اگر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید .

وظیفه اصلی برد الکترونیکی در ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان هایی است که از سمت دکمه استارت برای شروع کار و تایمر که زمان کارکرد شسشتو را معین می کند است ، این قطعه کارکرد بسیار مهمی در ماشین لباسشویی دارد و چنانچه اسیب ببیند مشکل اساسی در دستگاه به وجود می آید و شما قادر به استفاده از ماشین لباسشویی به هیچ وجه نخواهید بود ، در صورت معیوب شدن برد الکترونیکی حتی ماشین لباسشویی روشن نیز نخواهد شد .

چنانچه برد الکترونیکی لباسشویی بوش ، آاگ ، سامسونگ و ال جی شما عزیزان نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ بهره مند شوی

تعمیر برد یخچال

شاید از خودتان بپرسید برد یخچال چیست؟ آیا اصلا مگه یخچال هم برد الکترونیکی دارد؟ خوب دوستان عزیز باید عرض کنم برد الکترونیکی در تمام وسایل الکترونیکی حتی یک ساعت مچی وجود دارد. یخچال نیز دارای برد الکترونیکی می باشد. برد الکترونیکی در داخل یا بر روی بدنه یخچال قرار دارد.

وظیفه برد الکترونیکی در یخچال

برد الکترونیکی در یخچال حکم مغز را دارد. همانطور که در انسان تمام فرآیندها به سوی مغز ارسال می شود و مغز دستورات را صادر می کند. برد الکترونیکی در یخچال نیز همین کار را انجام می دهد. همانطور که اگر مغز از کار افتد تمام بدن از کار می افتد. در یخچال نیز همین گونه می باشد. اگر برد یخچال معیوب شود می تواند تمام یخچال را از کار بیاندازد. یخچال بدون برد الکترونیکی هرگز کار نخواهد کرد.

به همین دلیل است که حتی اگر کوچک ترین حادثه ای برای برد الکترونیکی یخچال پیش آید. باعث می شود یک قسمت کامل از یخچال از فعالیت باز ایستد. زیرا هر فراِند و فعالیتی که یخچال انجام می دهد دستورش از برد الکترونیکی می آید. اگر چیپ فرآیند موردنظر بر روی برد یخچال معیوب شود، فرآیند مورد نظر هرگز انجام نخواه

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 21 بهمن 1399
ن : khashayars

معتبرترین و به روز ترین مطالب پزشکی

معتبرترین و به روز ترین مطالب پزشکی

سایت پزشکی دکتر جدید معتبرترین و به روز ترین مطالب پزشکی ، ویروس کرونا ، قلب و عروق و کارتونهای آموزشی برای کودکان

سایت تخصصی دکترجدید و کانال تلگرامی دکترجدید معتبرترین و به روز ترین مطالب علمی را از مقالات خارجی ترجمه و دراختیار علاقمندان عزیز قرار میدهد. همه مقالات علمی این سایت رایگان هستند.اکثر مطالب به فرم PDFهستند که برای دانلود باید روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود شود.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 21 بهمن 1399
ن : khashayars

کوکتل مزوتراپی ، کوکتل مو ، کوکتل میکرونیدلینگ

کوکتل مزوتراپی ، کوکتل مو ، کوکتل میکرونیدلینگ

در این مقاله قصد داریم راجع به کوکتل مزوتراپی ، کوکتل مو ، کوکتل میکرونیدلینگ صحبت کنیم پس با ادامه ی مقاله همراه باشید.

با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیار متنوع و زیادی برای زیبایی وارد بازار شده است که هر کدام از این روش ها توانایی رساندن ظاهری دلخواه برای افراد را دارند اما نکته ی قابل توجه که در طی سال های اخیر طرفدار ها بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است استفاده از کوکتل های مزوتراپی می باشد.این روش با دارا بودن تاییدیه ی سازمان جهانی در کوتاه ترین مدت زمان اثبات کرد که دارای بهترین عملکرد می باشد و توانایید رساندن افراد به ظاهری دلخواه را دارا می باشد.

از مزایا و ویژگی های کوکتل های مزوتراپی می توان به رفع چین و چروک های پوستی ، بازگرداندن جوانسازی و زیبایی پوست و دیگر موارد را اشاره کرد پس توصیه ی تیم حرفه ای حیان طب به شما عزیزان این است که اگر خواهان پوستی زیبا و شاداب می باشید حتما از کوکتل مزوتراپی استفاده نمایید.

نتیجه ی تاثیر استفاده از کوکتل مزوتراپی بر روی بدن چیست؟

یکی از کاربرد ها و مزیت های کوکتل های مزوتراپی می توان به رساندن افراد به اندامی دلخواه اشاره کرد.به طور کلی این روش به این صورت می باشد که بعد از اتمام فرایند تزریق کوکتل مزوتراپی شروع به از بین بردن چربی های بدن می کند و لازم به ذکر ی باشد که این روش یک روش غیر تهاجمی می باشد و هیچ گونه عوارض و آسیبی برای افراد به همراه نخواهد داشت و موجب ذوب شدن چربی ها و دفع شدن آنها از طریق کبد می شود.

در انتها شایان ذکر می باشد که در این روش به دلیل تغییراتی که در سیستم گردش خون ایجاد می کند موجب می شود که چربی ها رسوب کرده و از طریق کبد دفع شود و افراد بدون هیچ گونه ورزش و پیروی از رژیم غذایی ای می توانند به اندام دلخواه و متناسب خود برسند و نکته ی حائز اهمیت استفاده از این روش این است که این روش بدون هیچ گونه عوارضی می باشد و کاملا غیر تهاجمی می باشد و استفاده از این روش موجب می شود که پوست بدن در ناحیه های تزریق شده سفت تر و شاداب تر دیده شود.

نتیجه ی استفاده از کوکتل مو در فرایند مزوتراپی برای افراد چیست؟

مو یکی از عنصر های زیبایی در ظاهر افراد می باشد ، همین امر موجب می شود که زمانی که هر گونه مشکلی برای مو به سراغ افراد بیاید افراد شروع به راه های درمانی بگردند.لازم به ذکر می باشد که بدانید مزوتراپی یکی از روش های موثر برای درمان مشکلات مو در چین سال اخیر می باشد و افراد با استفاده از کوکتل های مزوتراپی مو می توانند موهای خود را درمان نمایند و مجدد به موهای زیبا دست یابند و از داشتن موهای زیبا لذت ببرند.

در انتها لازم به ذکر می باشد که کوکتل های مزوتراپی مو حاوی پروتئین ها ، ویتامین ها و دیگر موارد می باشد که همه ای این موارد ذکر شده جز مواردی مورد نیاز برای داشتن موهای زیبا می باشد.

اگر بخواهیم راجع به نحوه ی استفاده از این روش صحبت کنیم می توان گفت که در این روش پزشک متخصص کوکتل مزوتراپی مو را در ناحیه ی مورد نیاز برای درمان تزریق می کند و همین امر سبب موجب افزایش گردش خون فولیکول های مو در ناحیه ی تحریک شده می شود و در نهایت منجر به رشد موهای مجدد موها می شود. توجه داشته باشید که افرادی که بالای 30 سال سن دارند و از بیماری آلوپسی رنج می برند با استفاده از این روش توانسته اند مجدد زیبایی موهای خود را بدست آوردند و استفاده از کوکتل های مزوتراپی مو در این افراد نیز نتایج بسیار خوبی را به ارمغان آورده است.

 

کوکتل میکرونیدلینگ چیست؟

کوکتل میکرونیدلینگ در واقع کوکتل های درمانی ای می باشد که دارای مواد مغذی ای می باشند که برای پوست ، بدن ، مو و دیگر موارد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.کوکتل های میکرونیدلینگ تاثیر بسیار زیادی در جوانسازی ، درخشش ، سفتی پوست و دیگر موارد دارد و برخلاف کرم ها و سرم ها به شکل محلول می باشند و همین امر سبب می شود که افرادی که از آن استفاده می کنند نتیجه ای بهتر دریافت کنند و سریعتر و عمیق تر وارد پوست شود و نتیجه ای سریع تر به ارمغان آورد.

کوکتل های میکرونیدلینگ دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام برای فرایندی خاصی تولید شده است.اگر بخواهیم به شایع ترین مشکلات پوستی اشاره کنیم می توان اشاره کرد که : کوکتل  های میکرونیدلینگ برای چین و چروک های پوستی ، افتادگی پوست ، آکنه های پوستی ، جای جوش و اسکار ، تغییر رنگ پوست صورت ، سلولیت های پوستی ، پف دور چشم و دیگر موارد قابل استفاده می باشد و با استفاده از کوکتل های میکرونیدلینگ می توانید مشکلات پوست ، مو ، چاقی و دیگر موارد را از بین ببرید و از نتیجه ی بدست آمده لذت ببرید.

انواع کوکتل های میکرونیدلینگ شامل چیست؟

اگر بخواهیم به انواع کوکتل های میکرونیدلینگ اشاره کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کوکتل سفت کننده ی پوست و لیفت صورت
  • کوکتل روشن کننده ی پوست و ضد لک
  • کوکتل جای جوش و اسکار
  • کوکتل مو
  • کوکتل آنتی سلولیت
  • کوکتل کنترل کننده ی چربی پوست
  • کوکتل لایه بردار

 

سخن آخر

کوکتل میکرونیدلینگ ، کوکتل مو ، کوکتل مزوتراپی همه ی این موارد در امروزه یکی از راه ها و روش ها برای داشتن زیبایی های پوستی ، مو و دیگر موارد می باشد و نکته ی قابل توجه و محبوبیت این روش این است که بدون هیچ گونه عوارض های جانبی می باشد و غیر تهاجمی است و بعد از اتمام فرایند به فرد هیچ گونه آسیبی نخواهد رسید.از مزیت ها و ویژگی های این روش می توان به محلول بودن و دارا بودن مولکول های ریز اشاره کرد که همین امر سبب می شود که به طور کاملا سریع جذب پوست شود و به عمق پوست نفوذ کند و نتیجه ی بسیار موثر را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

در انتها لازم به ذکر می باشد که این کوکتل های درمانی برای تمامی مشکلات پوستی ، بدن ، مو و دیگر موارد موجود می باشد.

در انتها شایان ذکر می باشد که حیان طب با داشتن سابقه ای حرفه ای و چندین سال تجربه ی کاری  موفق در این زمینه می تواند مشکلات و ایهامات شما عزیزان را در این زمینه ی این محصول  برطرف کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 21 بهمن 1399
ن : khashayars

خرید اینترنتی کیس استوک ، کامپیوتر استوک ولپ تاپ استوک

خرید اینترنتی کیس استوک ، کامپیوتر استوک  ولپ تاپ استوک

پس از بالا رفتن نرخ ارز در کشور ، بسیاری از مردم جهت خرید یک رایانه مناسب ، به خرید لپ تاپ استوک ، کیس استوک و همچنین مانیتور استوک روی آورده اند.

استوک محصول دست دومی است که مدتی کار کرده و مورد استفاده قرار گرفته است و به اصطلاح صفر کیلومتر نمی باشد.

اگر به دنبال خرید رایانه های دست دوم به صورت آنلاین هستید ، می توانیم به شما کمک کنیم بهترین محصول را از بین محصولات متنوع بازار انتخاب کنید.

فناوری به قدری در زندگی روزمره مردم جا افتاده است که عدم وجود آن ها باعث می شود به خیلی از کار های روز مره خود نرسیم.

اتوماسیون و سهولت در اجرای کار ها تنها برخی از ویژگی هایی است که باعث می شود فناوری در جامعه بسیار ارزشمند باشد.

یکی از بزرگترین دستاوردهای فناوری که بشر امروز نیز از آن استفاده می کند و به آن اعتماد می کند ، رایانه است.

انجام کارهای روزمره ، تعامل اجتماعی و حتی بازی کردن بدون رایانه تقریبا غیرممکن است.

فروشندگان کالاهای استوک از جمله ایرانیان لپ تاپ ، واردات و همچنین خرید و فروش کامپیوتر های استوک را افزایش دادند تا با توجه به نیاز و تقاضای مردم محصولات بیشتری را به فروش برسانند.

همان طور که می دانید تشخیص یک جنس مطلوب درزمینه لپ تاپ استوک کار دشواری برای یک فرد معمولی می باشد. برای این کار شما باید به به مراکز و یا اشخاصی اعتماد کنید که سابقه خوبی در زمینه فروش لوازم دست دوم دارند.

ایرانیان لپ تاپ با سابقه ای درخشان در زمینه فروش محصولات دست دوم در خدمت شماست و شما را به دیدن محصولات فروشگاه خود دعوت می نماید.

 

مزایای خرید یک لپ تاپ استوک به شرح زیر است:

  • هزینه کمتر

اول از هر چیزی باید مشخص کنید که چه مقدار بودجه برای خرید یک کیس در نظر گرفته اید تا با یک هزینه مناسب به سیستمی با کارایی بسیار بالا دست پیدا کنید.

کامپیوتر های دست دوم اغلب با قیمت کم‌ تری نسبت به کامپیوترهای آکبند به بازار عرضه می‌شوند.

فروشگاه ایرانیان لپ تاپ با ارائه محصولات استوک ، همواره در تلاش است این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورد تا با پرداخت هزینه بسیار کمتر ، بتوانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

  • کیفیت خرید بالای لپ تاپ استوک

کامپیوتر های دست دوم موجود در ایرانیان لپ تاپ برای اطمینان از این که در بهترین شرایط قرار دارند ، همیشه به صورت کامل تست می شوند.

تمامی کالاهای مورد نظر در بخش کنترل کیفی این فروشگاه زیر نظر کادری حرفه ای ،  با دقت بررسی و تست شده اند تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

به همین دلیل احتمال خراب شدن یک کامپیوتر و همچنین یک مانیتور استوک به حداقل رسیده است.

 

  • سازگاری با طبیعت

هنگامی که کالاهای استوک را به جای کالاهای جدید استفاده می کنید ، از رفتن زباله های الکترونیکی به محل دفن زباله جلوگیری می کنید.

اجزای موجود در رایانه ها دارای مواد شیمیایی سمی از جمله سرب و کادمیوم هستند. وقتی کامپیوترها به زباله دانی ها ختم می شوند ، ممکن است سموم به خاک و هوا نشت کنند که می تواند به حیوانات و حیات گیاهان آسیب برساند. تقاضای کمتر برای وسایل الکترونیکی جدید به معنای اتلاف انرژی کمتری است.

از یک کیس کامپیوتری چه انتظاراتی داریم ؟

هدف اصلی ما از خریدن یک کیس به غیر از انجام کار های رایج و روزمره چه چیزی می باشد؟

برای مثال اگر شما کار طراحی و برنامه نویسی انجام می دهید یا گیمر هستید به یک لپ تاپ استوک با یک CPU قوی ، کارت گرافیک حرفه ای و یک رم با فضای زیاد نیازمند می باشید.

ولی اگر مورد استفاده شما برنامه های ساده ای مانند کار کردن با نرم افزار آفیس ، تماشای فیلم ، وب گردی و .... می باشد ، شما با یک سیستم معمولی می توانید کار خود را انجام دهید.

با این کار می توانید در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید.

انواع کیس با کانفیگ متفاوت جهت انجام کارهای سبک و سنگین در فروشگاه ما موجود می باشد که میتوانید با مقایسه آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

مانیتور استوک

همه ما نیازمند یک مانتیور خوب و اید آل با قیمت مناسب برای سیستم خود هستیم.

همان طور که گفته شد با بالا رفتن قیمت ها تقاضا برای جنس هاس استوک زیاد شده است اما باید توجه داشت ک کیفیت مانتیور یک نکته مهم در جمع بندی سیستم شما می باشد.

اگر شما از یک مانتیور مناسب برای کار خود استفاده نکنید ضرر های جبران ناپذیری از جمله اذیت شدن و ضعیف شدن چشم ها ، درد و آسیب دیدن گردن و... به شما وارد می شود.

از کجا بفهمیم چه نوع مانیتوری مناسب کار ما می باشد ؟

کسانی که کار های ادیت و فتوشاپ انجام می دهند ، مانیتور هایی بزرگ با رزولوشن و کیفیت بالا نیاز دارند.

در ادارت و شرکت ها که فضای کار کم می باشد ، تعداد زیادی مانیتور و لپ تاپ استوک کنار یکدیگر چیده می شوند و جمعیت زیاد تر است از مانیتور های مربع یا کشیده 19 اینچ استفاده می کنند.

از مانیتور های سایز 22 واید در شرکت هایی که کار های کامپیوتری مانند طراحی سایت و کد نویسی انجام می دهند ، بیشتر استفاده می شود.

 

نکات مهم در انتخاب مانیتور

  • اندازه صفحه نمایش

نمایشگرها در اندازه های مختلف ارائه می شوند. در حالی که در گذشته مانیتورهای 15 و 17 اینچی بسیار معمول بودند ، اکنون گزینه های زیادی از جمله 21 تا 27 اینچ پیدا خواهید کرد.

می توان گفت بهترین اندازه صفحه نمایش 22 اینچ است که به اندازه کافی بزرگ است و می تواند تمامی پروژه های شما را با کیفیت خوب در بر میگیرد.

 

  • پورت های مانیتور

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید یک مانیتور استوک به آن توجه کنیم ، پورت های ورودی و خروجی  مختلف است.

باید اذعان کنیم که این مورد به کارت گرافیک سیستم نیز بسیار بستگی دارد. عموما چهار پورت VGA ،DVI وHDMI و DisplayPort امروزه در بیشتر کارت گرافیک ها وجود دارند و از آن پشتیبانی می کنند.

بیشتر مانیتورهایی که قیمت بسیار کمی دارند  ، فقط از پورت VGA پشتیبانی می کنند. باید به این نکته توجه کنید که تعداد پورت های یک مانیتور تاثیر به سزایی در قیمت مانیتور دارد.

فروشگاه اینترنتی ایرانیان لپ تاپ یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ لپ تاپ استوک ، کیس و مانیتور استوک به حساب می آید که تمام کالاهای خود را با کیفیت بالا تضمین می کند.

جهت مشاهده تمامی محصولات ما ، به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 12 بهمن 1399
ن : khashayars

کف کاذب چیست ؟ انواع کف کاذب

کف کاذب چیست ؟ انواع کف کاذب

بارها نام سقف کاذب را شنیده ایم، سازه‌ای که پایینتر از سقف نصب می‌شود و فضای خالی در بالای خود ایجاد میکند. اما کف کاذب؛ سازه‌ای است که بر روی زمین نصب میشود و سبب مرتفع شدن کف آن بخش می‌شود. با نصب این سازه فضای خالی برای عبور انواع تاسیسات، کابل ها فراهم شده و سبب کاهش وزن مُرده ساختمان نیز میشود. از مزایای دیگر نصب این سازه گرمایش از کف ساختمان است که در ادامه به بررسی انواع این کف کاذب ها می‌پردازیم.

کف کاذب، انواع مختلفی دارد که هرکدام بسته به شرایط محل (میزان رطوبت، میزان تحمل بار، نوع کابل‌های عبوری و ...) مورد استفاده قرار می‌گیرند. کف کاذب آلومینیومی، فولادی، شیشه‌ای، سرامیکی، چوبی و سنگی از انواع کف کاذب‌هایی هستند که بسیار استفاده می‌شوند و محبوبیت خاصی در بین مردم دارند. لازم به ذکراست که هرکدام از این کف کاذب‌ها مخصوص استفاده در محل‌های خاصی می‌باشند و درآن مکان‌ها بیشترین بازدهی را خواهند داشت. لذا لازم است برای انتخاب مناسب ترین نوع کف کاذب با افراد ماهر در این زمینه مشورت کنید.

 

 

اجزا کف کاذب

هر نوع کف کاذبی از سه قطعه کلی تایل، استرینگر یا رابط و پایه تشکیل می‌شود. از پنل‌ها برای پوشش سازه استفاده می‌شود و هرنوع پنلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد باید استانداردهای خاص خود را بگذراند. از پایه‌‌ها برای ایجاد فاصله بین کف اتاق و کف کاذب استفاده می‌شود و به کمک رابط‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند. پایه های موجود در انواع کف کاذب ها دارای ارتفاع متغییری هستند و برای شیب دادن به قسمت هایی که امکان جاری شدن آب وجود دارد بسیار مناسب است. همچنین با توجه به تاسیسات و لوله های عبوری شما میتوانید ارتفاع پایه ها را کم یا زیاد کنید.

اجرا و نصب سریع کف کاذب از دیگر مزایای آن است. به دلیل گستردگی در انواع کف کاذب ها، شما امکان انتخاب وسیعی خواهید داشت و از میان رنگ ها و طرح های متعدد اقدام به انتخاب طرح دلخواه خودتان خواهید کرد.

 

 

کف کاذب آلومینیومی

از دلایل استفاده کف کاذب آلومینیومی می‌توان به مقاومت این نوع محصول در برابر رطوبت و عدم زنگ‌زدگی این کف کاذب اشاره کرد، همچنین کف کاذب آلومینیومی در برابر آتش نیز مقاوم بوده و امنیت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کف کاذب آلومینیومی به روش ریخته‌گری تحت فشار تولید می‌شود که سبب مستحکم‌تر شدن این نوع کف کاذب و مقاوم‌تر شدن آن می‌شود. به دلیل جنسی که این نوع کف کاذب داراست؛ نسبت به بقیه کف کاذب‌ها سبکتر بوده و می‌توان در مواردی که هدف، کاهش بار مرده ساختمان است از آن استفاده کرد.

 

کف کاذب فولادی

کف کاذب فولادی دارای دو نوع توپر و توخالی می‌باشد که هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند.

کف کاذب فولادی در مقایسه با کف کاذب آلومینیومی دارای استحکام بیشتری می‌باشد. به دلیل استفاده از مواد فلزی و جنس فلزی که سازه دارد، در برابر آتش‌سوزی نیز مقاوم است.

این نوع کف کاذب مقاومت خوبی در برابر سایش و فرورفتگی دارند؛ کف کاذب فولادی توانایی تحمل بار نقطه‌ای ویا گسترده‌ی بالایی دارد؛ برای محیط هایی که شرایط آب‌وهوایی متعادلی دارد انتخاب خوبی هستش ولی از نقاط ضعف این نوع سازه می‌توان به عدم مقاومت در برابر رطوبت بالا و یا خشکی هوا اشاره کرد.

کف کاذب فولادی ظاهر زیبایی دارد که از ویژگی‌های دیگر آن محسوب می‌شود.

 

 

کف کاذب شیشه‌ای

این نوع کف کاذب فضایی دکوراتیو و مدرن را برای شما ایجاد میکند؛ با نصب کف کاذب شیشه ای شما امکان نورپردازی از زیر کف رو دارید که سبب ایجاد جلوه های بصری زیبایی می‌شود.

پاک شوندگی راحت این کف کاذب‌ها از ویژگی دیگر آنهاست، همچنین کف کاذب شیشه‌ای در برابر خش نیز مقاوم است و برای ساخت آن از قاب فولادی ضدزنگ براق استفاده می‌شود.

 

کف کاذب سرامیکی

این سازه به دلیل وزن استانداردی که داراست، طول عمر بیشتری دارد و زیرسازه پایدارتر می‌ماند؛ کف کاذب سرامیکی به دلیل استحکام بالا و برخوردار بودن از طرح‌های زیبا، مناسب مکان های پرتردد می‌باشد. پوشش پنل مقاوم در برابر خط و خش هستش. کف کاذب سرامیکی دربرابر آتش‌سوزی مقاوم است. همچنین این نوع کف کاذب مقاومت بالایی دربرابر رطوبت داراست.

جنس این کف کاذب باعث شده تا در برابر مواد اسیدی نیز مقاوم باشد. کف کاذب سرامیکی کاملا نارسانا هستش و در برابر جریان الکتریکی نقش عایق را ایفا می‌کند.

 

این نوع کف کاذب با پوشش فولادی پشت سرامیک و نوار مقاوم تولید می‌شود و با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته، تزریق پودر سیمان و مابقی مواد مورد نیاز برای ساخت کف کاذبی مستحکم صورت می‌گیرد.

 

کف کاذب چوبی

عدم مقاومت در برابر حریق و آسیب پذیری در رطوبت‌های بسیار بالا؛ دو ویژگی منفی درباره این نوع کف کاذب است. زیبایی کف کاذب چوبی، همخوانی که با محیط‌های مسکونی و اداری داراست، تنوع بسیار در رنگ و مدل، قیمت مناسب و همچنین سبکی و نصب سریع و آسان آن، باعث محبوبیت بسیار این نوع کف کاذب در میان مشتریان شده است.

 

 

کف کاذب سنگی

کف کاذب سنگی به دلیل جنسی که دارد در برابر رطوبت و آتش سوزی مقاوم است. به خاطر مقاوم بودن این نوع کف کاذب استفاده گسترده‌ای از آن در پشت بام ها و بالکن‎ها میشود. به دلیل گستردگی در انواع سنگ ها، شما امکان انتخاب وسیعی خواهید داشت و از میان رنگ ها و طرح‌های متعدد اقدام به انتخاب طرح دلخواه خودتان خواهید کرد.

 

سنگ هایی که در کف کاذب سنگی استفاده میشود، غالبا از جنس مرمر یا گرانیت هستند که با دستگاه های مخصوصی برش داده می‌شوند.

انتخابی بهتر

شما باید شرایط محیطی خود را بسنجید و مناسب ترین نوع کف کاذب را انتخاب بکنید. به طور مثال اگر در قسمت های شمالی کشورمان زندگی میکنید، به دلیل وجود رطوبت بالا در آن مناطق کف کاذب چوبی مناسب شما نخواهد بود. بهتر است به بررسی دیگر نوع های کف کاذب بپردازید.

در کف کاذب ها، به خاطر نشست آزاد پانل‌ها بر روی زیرسازی‎ها)پایه‌ها( و قفل نشدن آنها، امکان دسترسی سریعتر به زیرکف برای بررسی کابلها و بقیه تاسیسات مهیاتر است.

به دلیل وجود همین ویژگی؛ در کف اتاق‌های سرور، دیتاسنترها، اتاق‌های کنترل، سالن‌های صنعتی از کف کاذب ها استفاده های زیادی می‌شود. با توجه به عبور سیم های برق بسیار و امکان آتش سوزی های ناشی از اتصالات برقی در این مکان ها، لازم است از کف کاذب هایی که در برابر الکتریسیته عایق هستند یا از کف کاذب های مقاوم در برابر آتش سوزی استفاده کرد.

شرکت آرمان عمران با سابقه بیش از 20 سال در زمینه تولید و اجرای انواع کف کاذبآلومینیومی و فولادی توانسته است کارنامه موفقی از خود به جا بگذارد که پاره ای از آنها عبارتند از : شرکت مخابرات ایران ، شرکت مخابرات استان تهران ، فرودگاه های کشور، شرکت ارتباطات زیر ساخت، صنعت ساختمان سازی، صنایع نیروگاهی ، صنایع سد سازی ، صنایع فولاد ، سالن های نمایش ، اتاق های سرور ، اتاق های باطری  و …

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 12 بهمن 1399
ن : khashayars

سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج دکتر بیز

برنج و سبوس آن

برنج یکی از مهم‌ترین مواد غذایی در کل دنیا است. که در کنار گندم و سیب زمینی جزو عناصر مهم هرم غذایی جمعیت جهان قرار می‌گیرد.
مردم خاورمیانه علی‌الخصوص ایران از کشورهایی هستند که بیشترین مصرف برنج را دارند. یکی از مواد اصلی و مغذی دانه‌های برنج  که عموماً در حاشیه قرار می‌گیرد و به دلیل شناخته نشدن  مصرف بالایی ندارد سبوس برنج است.

سبوس برنج چیست؟

سبوس برنج در اصل لایه‌ی نازک و غلاف محافظ دانه‌ی برنج است  که پس از فرآوری از آن جدا می‌شود. به طور دقیق‌تر سبوس لایه‌ی دوم برنج  به حساب می‌آید، چون لایه‌ی اول آن بسیار محکم و سفت است که تقریباً هیچ ارزش غذایی ندارد.

آن چه به نام سبوس نزد عموم شناخته می‌شود در واقع همان غلاف محافظ نازک است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. این ماده‌ی غذایی از دیرباز  نقش و تأثیر ویژه‌ای در طب سنتی داشته و برای امراض و کمبودهای مختلفی تجویز می‌شود.

با جداسازی این لایه‌ی پرخاصیت از دانه‌های برنج، این دانه تقریباً ۹۰ درصد از خاصیت خود را از دست می‌دهند .

مواد مغذی داخل سبوس برنج دکتر بیز

این لایه دارای  مقادیر بالایی از فیبر رژیمی، اسیدهای چرب ضروری، مقادیر حیاتی از پروتئین، نشاسته، مواد معدنی،
انواع ویتامین مانند: E,B۶, B۵,B۲, B۱ ، آهن، مس ، روی، پتاسیم، سلنیم، کلسیم، منیزیم، منگنز و در نهایت سرشار
از آنتی‌اکسیدان است. که از نظر پزشکی می‌تواند به سلامت جسم و بدن ما کمک بسیار کند.

از مجموعه  ی بی شمار خواص سبوس برنج  دکتر بیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-سبوس برنج و لاغری

سبوس برنج به دلیل این که سرشار از فیبرهای سالم و رژیمی است باعث کاهش چشمگیر اشتهای فرد مصرف کننده می‌شود و در نهایت از پرخوری فرد جلوگیری می‌کند. برای تأثیر این ماده در لاغری  بهتر است ۱۰ گرم سبوس را  در یک لیوان آب  و یا آب میوه ریخته و پس از حل کردن در آن بنوشید.
یا این که یک قاشق غذا خوری از سبوس را در یک کاسه ماست ریخته و یک ساعت قبل از نهار و شام مصرف کنید.
انجام مداوم این کار به چربی سوزی منجر خواهد شد و لاغری و اندامی مطلوب برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

استفاده از یک قاشق سبوس برنج در سیر گرم حدود ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه علاوه بر لاغری باعث نشاط نیز خواهد شد.

 

۲- سبوس برنج باعث زیبایی و جوان‌تر شدن چهره می‌شود

به دلیل این که این ماده سرشار از نشاسته‌ی مفید است  باعث پر شدگی و چاقی صورت می‌شود که این کار پوست را باز کرده و چین و چروک‌هایی که زود در چهره ظاهر شده بودند  را به مرور از بین می‌برد.

 

پیشنهاد تیم کالا محصولات مراقبت پوستی ویتابلا مشاهده کنید...

۳-سبوس برنج و کمک به بهبود سنگ کلیه

در طب سنتی شرق آسیا به خصوص کشور ژاپن، از این ماده مغذی برای درمان سنگ کلیه استفاده می‌کردند.
سبوس برنج سرشار از فیتیک اسید است که باعث کاهش جذب کلسیم از روده‌ها می‌شود  که این عمل خطر ابتلا به سنگ کلیه را نیز کاهش می‌دهد.

پیشنهاد می‌شود کسانی سنگ کلیه دارند و یا داری کلیه‌های سنگ ساز هستند ۱۰ گرم سبوس  برنج  دو بار در روز  به مدت سه الی پنج سال مصرف کنند.

 

۴-سبوس برنج و تقویت حافظه

این ماده به دلیل دارا بودن  ویتامین‌های B۶  ،  B۵و منگنز موجب بهبود عملکرد مغز شده که خطر ابتلا به آلزایمر،
زوال عقل و فراموشی را کاهش می‌دهند. زیرا منگنز عملکرد مغز را بهبود بخشیده و ویتامین‌های گروه B حافظه را تقویت می‌کنند.

۵- سبوس برنج و پوستی مرطوب و درخشان

چون سبوس برنج  سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین E است، رطوبت پوست را افزایش می هد زیرا فرآیند آب‌رسانیانجام می‌گیرد و از خشکی پوست در زمستان و روزهای سرد پیش گیری می‌نماید.

به دلیل این که این ماده‌ی مغذیدارای مقادیر بالایی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است پوست را پاک سازی کرده  و لکه‌های پوستی را درمان می‌کند.
ما به شما قول می‌دهیم در صورت ادامه دار بودن مصرف سبوس برنج  صاحب پوستی صاف و روشن خواهید شد.

۶- سبوس برنج و رفع یبوست

این ماده‌ی مغذی به دلیل دارا بودن مقادیر بالای فیبر رژیمی و مفید  به بهبود حرکات روده و پاک سازی آن کمک
می‌کند و به پیش گیری و درمان یبوست کمک می‌کند.

۷- سبوس برنج و کنترل قند خون و دیابت

سبوس برنج یکی از بهترین منابع  طبیعی فیتوسترول  ها است که  قند خون بالا را کنترل می‌کند  و فیبر موجود
در این ماده  کمک زیادی به سلامتی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو می‌کند.

 

پیشنهاد تیم کالا برای دیابتی ها سیر سیاه دکتر بیز همراه با سبوس برنج دکتر بیز
در ادامه از سیر سیاه بدانید…

 

۸- سبوس برنج و کنترل فشار خون  و کاهش کلسترول خون

مقادیر بالای پتاسیم و فیبر موجود در سبوس فشار خون بالا را کاهش می‌دهد  و این ماده به دلیل دارا بودن
مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان، مواد مغذی  به کاهش کلسترول بالای خون کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری‌های
قلبی و عروقی را پایین می‌آورد.

۹- رفع کم خونی

سبوس برنج به دلیل دارا بودن مقادیر بالای آهن و ویتامین‌های گروه B  به افزایش گلبول‌های قرمز خون کمک کردهو کم خونی یا آنمی را کاملاً درمان می‌کند.

۱۰-پوکی استخوان و سبوس برنج

سبوس برنج دکتر بیز مقدار زیادی مواد معدنی در خود دارد که مهم‌ترین آن‌ها منگنز و فسفر است  که باعث تقویت استخوان می‌شود و در نهایت خطر ابتلا به پوکی استخوان به ویژه در دوران یائسگی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

۱۱- سرطان

محققین ژاپنی  ثابت کرده‌اند که سبوس برنج به دلیل دارا بودن  مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان ها و ویتامین‌ها خطر
ابتلا به سرطان را کاهش داده  و باعث آپوپتوز (مرگ سلولی)  سلول‌های سرطانی می‌شود.

 

۱۲- سبوس برنج و بدن سازی

مقادیر بالای  ویتامین‌های گروه B موجود در سبوس به افزایش انرژی ورزشکاران  در تمرین‌های بدن سازی کمک
می‌کند. مقادیر قابل توجه پروتئین نیز موجب تقویت عضلات  و بهبود عضله سازی می‌گردد.

۱۳-افزایش رشد مو

آهن و مس فراوان موجود در سبوس برنج به بهبود گردش خون در پوست سر کمک کرده  و با تقویت فولیکول‌های مو موجب افزایش رشد مو خواهند شد.
سبوس برنج هم مانند اکثر مواد غذایی در صورت استفاده‌ی بی رویه عوارض و مضراتی را نیز دارد که به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

حساسیت و آلرژی

معده و دستگاه گوارش:  به دلیل فیبر فراوان  برای افراد مبتلا به بیماری های گوارشی مضر است.
مشکل بلع: افرادی که این مشکل را دارند در صورت مصرف باید خطر خفگی را نیز در نظر بگیرند.

دوران بارداری و شیردهی: بهتر از خانم‌ها در این دوران از مصرف سبوس اجتناب کنند.
کودکان: هوز اطلاعات دقیق مبنی بر اثر سبوس بر روی نوزادان و کودکان به دست نیامده است. ما تمامی  توضیحاتی که هر مصرف کننده باید در رابطه با استفاده از سبوس برنج بداند را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده‌ایم.
محصولی که ما برای شما آورده‌ایم تفاوت‌های زیادی با سبوس برنج موجود در بازار یا عطاری‌ها  دارد.

 

تفاوت محصول سبوس برنج دکتر بیز ما با سایر

سبوس‌های موجود در بازار فرآوری نشده و به پایداری نیز نرسیده است  و حدوداً  یک روز  عمر می‌کند  و بعد تبدیل به پوشال برنج می‌شود.
سبوس‌هایی که در بازار وجود دارد ۷۵ درصد سبوس‌های لایه‌ی اول هستند که به شدت سمی هستند به دلیل وجود آفت کش ها و استفاده از سموم مختلف و فقط ۲۵ درصد از لایه‌ی دوم تشکیل شده است.

سبوس برنج دکتر بیز علاوه بر بسته بندی بهداشتی  و شکیل، فرآوری شده  ،یعنی  جداسازی لایه اول از دوم و پاک سازیاز سموم  انجام شده است و به پایداری رسیده که به معنای بالا بردن  زمان ماندگاری سبوس با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه؟ ۳ راه اصلی گرفتن اقامت ترکیه ۲۰۲۱ (با هزینه، مزایا و معایب)

بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه؟ ۳ راه اصلی گرفتن اقامت ترکیه ۲۰۲۱ (با هزینه، مزایا و معایب)

 

به فکر مهاجرت به ترکیه هستید؟ در این یادداشت قدم به قدم راه‌های مهاجرت، مزایا و معایب و هزینه‌های شما در هر روش رو نوشتم.

  • این یک یادداشت دوستانه و صاف و صادقانه ست. سعی کردم همه نکته ها رو خلاصه بنویسم.

قدم اول: مهاجرت توریستی و اقامت ترکیه با اجاره خانه

 

چطور در سال ۲۰۲۱ اقامت ترکیه بگیریم؟ خیلی راحت. بلیط میگیرین و میاین ترکیه. یه خونه اجاره میکنین، بیمه و این حرفا و بعد میرین توی سایت گوچ ادارسی، فرم رو پر میکنین و منتظر میمونین تا وقت راندوو یا همون مصاحبه براتون ایمیل یا اس ام اس بشه.

از مصاحبه هم نترسین، فقط میرین دفتر اقامت - گوچ ادارسی- و مدارک رو تحویل میدین. بهتره یه نفر که ترکی بلده همراهتون باشه که اگه سوالی پرسیدن یا چیزی اضافه خواستن کمکتون کنه ولی اگه نبود هم مهم نیست. براتون تو یک برگه مینویسن اگه مدرک تکمیلی لازم باشه. (چون یه سری مدرک هست که از همه میخوان مثل اجاره نامه و عکس و بیمه ولی ممکنه مدرک تکمیلی از هرکی بخوان مثل سو پیشینه یا تمکن مالی).

اینجا تاکید کنم که بهتره پر کردن فرم رو به کاردانش بسپرین چون چند تا نکته کوچیک داره که اشتباه کردنش ممکنه گرون تموم شه. مثلا سال ۲۰۱۸ یکی از دوستام تو فرم اقامت به جای درخواست اقامت کوتاه مدت، بلند مدت رو تیک زده بود - با این حساب که یک سال بلنده دیگه - و خب اقامتش رد شد. به نظر من شرکتای مهاجرتی مطمئن رو انتخاب کنین، بیمه هم خودشون میگیرن، ترجمه و هرچی لازم باشه هم خودشون انجام میدن. دقت کنین وکیلا یه کم گرون میگیرن ولی شرکتا با ۳۰۰ لیر بیشتر همه کارو انجام میدن. من برای کل پروسه (هزینه اقامت و بیمه و ترجمه و ...) ۱۷۰۰ لیر دادم. لینکشم میزارم اینجا. تهران هم دفتر دارن.

 

قدم دوم: برای سال دوم با اجاره خونه نمیشه تمدید اقامت کرد. پس از همون سال اول به فکر باشین!

یک سال مثل برق و باد میگذره و تا چشم به هم نزده باید برین دنبال تمدید اقامت. برای تمدید اقامت در ترکیه باید دلیل قانع کننده داشته باشین. در واقع یه سال وقت دارین فکر کنین، ترکی یاد بگیرین و تصمیم بگیرین. برای تمدید اقامت ترکیه ۲۰۲۱ سه تا راه دارین:

 

۱. اقامت ترکیه با خرید خونه

اولین و راحت ترین راه تمدید اقامت در ترکیه در سال ۲۰۲۱، خرید ملکه. قیمت خونه در ترکیه از ۲۵۰هزار لیر به بالاست. احتمالا خونه ارزون تر هم حاشیه شهر یا جاهای خیلی قدیمی پیدا کنین. ولی اگه میخواین یه سودی هم براتون داشته باشه مینیمم رو از ۲۵۰ به بالا بگیرین وگرنه یه خونه قدیمی مونده رو دستتون که نمیشه اجاره داد. حالا اگه بیشتر پول دارین به نظرم مغازه بخرید که اجاره خیلی بیشتری بتونین بگیرین.

اقامت ملکی رو میتونین تا ۱۰ سال تمدید کنین، حتا بعد از ۵ سال اول میتونین به دولت ترکیه درخواست شهروندی بدین. دولت هم پرونده شما رو بررسی میکنه و اگه مشخص باشه منبع درآمدتون، شهروندی یا پاسپورت ترکیه میگیرید.

دقت کنید برای خرید خانه در ترکیه از یه متخصص قیمت گذاری مطمئن بخواین که نظارت کنه و حواستون باشه هرخونه‌ای ممکنه مناسب نباشه.

شهروندی ترکیه با اقامت ترکیه چه فرقی داره؟

خیلی سوال کلیدی! خودمم اولا متوجه نمیشدم داستان این شهروندی چیه. ولی الان براتون توضیح میدم:

اقامت ترکیه؛ یعنی دولت به شما به عنوان یه خارجی اجازه زندگی در ترکیه رو میده. با اقامت - و گرفتن کیملیک ترکیه - شما یه شهروند درجه دوم هستید. خیلی از حقوق شهروندی مثل حق رای، استفاده از بعضی امکانات دولتی ترکیه یا کارکردن توی بعضی مشاغل (مثل دندانپزشکی و حقوق) رو ندارید.

شهروندی ترکیه؛ یعنی دولت ترکیه شما رو مثل یک نفر که ابا و اجدادش اینجا زندگی کردن یه شهروند ترکیه میدونه. یه چیزی شبیه گرین کارت تو آمریکا.

با شهروندی ترکیه میتونین تو هر شغلی کار کنین، تو همه بانکهای ترکیه حساب لیری و دلاری باز کنین، کردیت کارت بگیرید، دانشگاه دولتی برین و تحصیل کاملا رایگان داشته باشین، بچه‌هاتون هم شهروند میشن و مهمتر از همه مثل یک شهروند ترک، پاسپورت ترکیه بگیرید.

با پاسپورت ترکیه خیلی راحت به ۷۱ کشور بدون ویزا، به ۴۴ کشور با ویزای فرودگاهی و به ۸۱ کشور با ویزای آنلاین سفر کنید. حتا میتونید برای آمریکا ویزای توریستی ۱۰ ساله بگیرید! این برا کسی مثل من که عاشق سفره و تابحال چند بار تو ایران درخواست ویزاش رد شده، یعنی بهشت. :)

اینکه چطور میشه شهروندی گرفت مفصله، فقط بگم سریع ترین راه سرمایه گذاری ملکی ۲۵۰ هزار دلاری تو ترکیه ست. میتونین یک یا دو یا سه تا خونه بخرین که جمعا ۲۵۰ هزار دلار قیمتشونه. با این روش سه ماهه پاسپورت دستتونه.

یه تیر و دو نشون. یکی رو زندگی میکنین، دو تا میدین اجاره. قیمت ملک هم میره بالا؛ پول رو پول.

 

۲. اقامت کاری ترکیه - اقامت تجاری

اگه بتونین کار پیدا کنین - که از اول بگم کار سختیه - میتونین اقامت کاری ترکیه رو بگیرین و بعد از ۵ سال کار رسمی با بیمه هم شهروند ترکیه بشین. کار پیدا کردن دو حالت داره، یا شما ایران هستن و شرکتی شما رو دعوت میکنه، یا با اقامت توریستی ساکن ترکیه اید و یک شرکت برای شما درخواست ویزای کار میکند.

حالا چرا استخدام تو ترکیه کار سختیه؟

هزینه استخدام خارجی ها برای شرکت های ترک زیاده و هر شرکتی که بخواد خارجی استخدام کنه، باید ۵ نفر شهروند ترک رو استخدام داشته باشه. تو ترکیه - طبق تجربه من - برای معلم‌های زبان و برنامه نویس‌ها کار هست و برای بقیه نه. البته اگه ترکیه دانشگاه رفتین یه کم قضیه متفاوته.

با این حال با ثبت شرکت و شروع یک بیزینس مثل آرایشگاه، رستوران، کافه یا یک بیزینس آنلاین، اقامت تجاری میتونین بگیرین (البته اینم یه مقدار سختیای خودشو داره که بعد توضیح میدم).

 

۳. اقامت تحصیلی در ترکیه

با تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه میتونین اقامت خودتون رو تمدید کنین. هزینه دانشگاه از سالی ۱۰۰۰ دلار شروع میشه تا ترمی ۱۲هزار دلار تو رشته های پزشکی.

دانشگاه های ترکیه، برای خارجی‌ها سهمیه جداگانه دارن که مخصوصا آخر ترم به اسم بورسیه حراج میزنن :) شرکت‌های مهاجرتی ایرانی هم معمولا یه سری قرارداد با دانشگاه‌های خصوصی دارن که با ثبت‌نام‌های گروهی، تخفیف شهریه دارن و گاهی تا ۷۰٪ بورسیه میگیرن.

 

شما کدوم نوع اقامت رو ترجیح میدین؟ تحصیلی، تجاری، کاری یا ملکی؟

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

با چقدر پول میتوانم به ترکیه مهاجرت کنم هم کار داشته باشم هم خانه؟ - هزینه واقعی زندگی در ترکیه ۲۰۲۱

 با چقدر پول میتوانم به ترکیه مهاجرت کنم هم کار داشته باشم هم خانه؟ - هزینه واقعی زندگی در ترکیه ۲۰۲۱

برای مهاجرت به ترکیه، خرید و اجاره خونه و شروع یک کسب و کار در سال ۲۰۲۱ چقدر باید هزینه کنید؟ برای مهاجرت به ترکیه قدم اول مدیریت حساب و کار و خونه ست. در این یادداشت بعد از چند پیشنهاد، درباره قیمت خرید خانه و مغازه در ترکیه و باز کردن یک کار و کاسبی درست و حسابی با تمام هزینه‌های آن - از اجاره و بیمه تا جواز کسب - صحبت می کنیم.

چطور با ۳۰۰ میلیون تومان به ترکیه مهاجرت کنیم

(حدود ۸۵ هزار لیر)

  • پیشنهاد ما راه اندازی کسب و کار و اجاره خانه است.
  • هزینه اقامت دو نفر: حدود ۵۰۰۰ لیر
  • هزینه اجاره اولیه، دپوزیت و مبلمان: حدود ۳۰ هزار لیر
  • کسب و کار: مثلا اخذ نمایندگی آب معدنی (کل هزینه ها) - ۴۵ هزار لیر
    سود ماهیانه حداقل ۶۰۰۰ لیر

 

با ۳۰۰میلیون تومان، نمی توانید در استانبول خانه بخرید اما میتوانید کسب و کار با درآمد کافی برای اجاره خانه و خرج زندگی راه بیاندازید.

کم کم کارتان را پیشرفت دهید و سرمایه تان را بیشتر کنید و خانه بخرید.

علاوه بر این بعد از ۵ سال پرداخت مالیات و حق بیمه، شانس گرفتن اقامت دائم و پاسپورت ترکیه را هم دارید.

 

 

چطور با ۶۰۰ هزار لیر به ترکیه مهاجرت کنیم؟ هم خانه بخرید هم کار راه بیاندازید

 

پیشنهاد اول:

●        خرید دو خانه یک خوابه هرکدام به قیمت ۳۰۰ هزار لیر

●        یکی برای سکونت و یکی برای اجاره دادن

 پیشنهاد دوم:

●        خرید خانه دو خوابه: حدود ۴۵۰ هزار لیر

●        راه اندازی کسب و کار با ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار لیر

- نمایندگی خدمات موبایلی Vodafon

- راه اندازی یک کافه کوچک

پیشنهاد سوم:

●     خرید خانه یک خوابه: حدود ۳۵۰ هزار لیر

●     راه اندازی کسب و کار با ۲۵۰ هزار لیر

- راه اندازی رستوران

- نمایندگی معاینه فنی خودرو

 

 

 

 

چطور با ۱.۵ میلیون لیر به ترکیه مهاجرت کنیم؟ - خانه عالی، درآمد بالا و پاسپورت ترکیه

 

●        خرید یک خانه در استانبول + یک آفیس ۱،۲۰۰

●        نمایندگی هات دونر : ۳۰۰ هزار لیر

●  خرید یک بیزینس فعال - دِویر

مثل سالاد میکس در یک مجتمع تجاری معروف استانبول ۵۰۰هزار لیر

●     یک خانه دو خواب در باهچه شهیر ۷۰۰ هزار لیر

●        یک ماشین ۲۰۰ هزار لیر

●        خرید پروژه های ملکی سرمایه گذاری - مناسب شهروندی ترکیه بعد از تکمیل - ۱،۲۰۰،۰۰۰ لیر

●        اخذ نمایندگی با ۲۰۰هزار لیر

کارواش اتوماتیک، اتوراپور و یا برند دسر معروف یشیل کنوفه

 

  • این موارد تنها چند پیشنهاد برای آشنایی با کسب و کار و هزینه ها در ترکیه است.
  • هزینه ذکر شده شامل تمام هزینه‌های جانبی از جمله ثبت شرکت، مجوز کسب، قرارداد اجاره مغازه، سرمایه در گردش و خرید تجهیزات است.

 

مهاجرت با ۲ میلیون لیر = شهروندی و پاسپورت ترکیه

 

●        خرید دو واحد آپارتمان عالی

با قیمت ۱ میلیون لیر

●        برای اجاره و سکونت

●        خرید یک مغازه دو میلیون لیری

اجاره تضمینی به برندها

خرید دو آپارتمان و یک ویلا

●        دو واحد آپارتمان ۴۰۰هزارلیری

●        یک ویلا لب دریا ۱میلیون و ۲۰۰ لیری

 

 

کسب و کار در ترکیه - اجاره مغازه در استانبول

 

برای مهاجرت خانه داشتن در مقصد کافی نیست. جایی مثل ترکیه جایی برای کار پیدا کردن نیست. اما بهترین جا برای سرمایه گذاری است. موقعیت عالی برای واردات و صادرات، توریست پذیر بودن، نزدیکی به اروپا و هزینه های نسبتا پایین تولید و خدمات همه و همه موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

  • هزینه ثبت شرکت شخصی در ترکیه ۵۰۰۰ لیر و شرکت مسئولیت محدود ۹۰۰۰ لیر است که برای هر بیزینس حتی تاکسی داشتن و افتتاح حساب در ترکیه لازم دارید.
  • اجاره مغازه در ترکیه، از ۸۰۰ لیر - برای یک مغازه کوچک محلی - شروع میشود.

قیمت اجاره یک فضای مناسب کافه محلی در استانبول از ۵ هزار تا ۳۰ لیر است.

قیمت اجاره یک مغازه در شاپینگ مال های استانبول از ۲۰ هزار لیر تا ۱۵۰ هزار لیر ماهیانه

قیمت اجاره کیوسک در شاپینگ مال از ۱۰هزار لیر تا ۴۰ هزار لیر

❊ دقت کنید با شروع یک کسب و کار در ترکیه، میتوان اقامت تجاری بگیرید و ۵ سال بعد هم درخواست شهروندی ترکیه بدهید.

 

قیمت خانه در استانبول ۲۰۲۱

 

اولین قدم برای مهاجرت که جای پای شما را در کشور مقصد محکم میکند، خرید خانه است. خرید خانه در ترکیه نه تنها شما را از هر ماه اجاره دادن و نگرانی های سروکله زدن با صاحبخانه راحت میکند، بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن است. علاوه بر این اقامت ترکیه هم میگیرید.

  • قیمت خانه‌ها از ۱۵۰ هزار لیر(حدود ۵۱۰ میلیون) - یک سوئیت خیلی نقلی در اسن یورت - شروع میشود. البته خریدن این خانه خیلی توصیه نمی شود چون نه می توانید راحت در آن زندگی کنید و نه راحت میتوانید بفروشید ولی با ۲۰۰ یا ۲۵۰ هزار لیر می توانید خانه یک خوابه در محله بهتری بگیرید.
  • قیمت خانه‌های یک و دو خوابه در مرکز شهر استانبول و محله های محبوب‌تر بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیر است. که میتوان ۱،۳۶۰،۰۰۰ تومان تا ۲ میلیارد و نیم تومان.
    اینجا اکثر پروژه‌های مسکونی استخر و باشگاه دارند و خیلی آپشن لوکسی محسوب نمیشود.
  • اگر هم دنبال خانه‌های لوکس در استانبول هستید خانه‌های چند میلیون لیری در برج‌های معروف استانبول منتظر شما هستند. مثلا پروژه‌هایی مثل عمار یا اسکای لند قیمت واحدهایشان از ۲میلیون لیر شروع میشوند و تا ۱۴ میلیون لیر !!! خانه میفروشند. خانه‌های هوشمند با دکور بسیار زیبا و امکانات عالی.
  • از یک خانه ۴۰۰ هزار لیری هر ماه حدود ۲۰۰۰ لیر اجاره میتوانید بگیرید که معادل ۷ میلیون تومان است.

 

خرید خانه ۲۵۰ هزار دلاری یا ۲۰۰ هزار لیری؛ چه فرقی در نوع اقامت هست؟

 

اقامت با شهروندی متفاوت است. اگر ۲۵۰ هزار دلار خانه بخرید اقامت شما دائمی است و ترکیه شما را کاملا شهروند کشورش می شناسد.

البته اگر با خرید خانه اقامت ملکی بگیرید میتوانید بعد از ۸ سال به دولت درخواست اقامت دایم کنید و پرونده شما بررسی میشود.

اگر زبان ترکی بدانید و گردش حساب مناسب و مطمئن داشته باشید شانس خوبی برای شهروندی ترکیه خواهید داشت.

 

خرید خانه ۲۵۰هزار دلاری در ترکیه

حدود دو میلیون لیر- ۶ میلیارد تومان

خرید خانه در ترکیه

از ۲۰۰ هزار لیر - ۶۸۰میلیون تومان

مهاجرت با خانواده و گرفتن پاس ترکیه در سه ماه

 

مهاجرت با خانواده و کارت اقامت توریستی ترکیه
اجازه کار در تمام مشاغل

اجازه کار منوط به کارفرما یا ثبت شرکت

مشاغلی مثل دندانپزشکی و حقوق برای خارجی ها ممنوع است

فرصت تحصیل رایگان در تمام مقاطع فرصت تحصیل رایگان در مدرسه
اقامت دائم ترکیه اقامت قابل تمدید تا ۱۰ سال - فرصت درخواست شهروندی
امکان اخذ ویزای ده ساله آمریکا ـ
امکان اخذ سریع ویزای شنگن امکان اخذ سریع ویزای شنگن
امکان افتتاح حساب ارزی در تمام بانکهای ترکیه امکان افتتاح حساب در یکی دو بانک ترکیه

 

 

اجاره خانه در ترکیه سال ۲۰۲۱ چه هزینه هایی دارید؟

 

۱. اجا‌ره‌ی اول

۲. هزینه املاک معادل یک اجاره + ۱۲درصد مالیات

۳. دپوزیت (رهن خانه) از یک اجاره تا ۶ماه اجاره

۴. دپوزیت و یا وجه ضمانت انشاعات (آب، برق،گاز)

۵. پول شارژ ساختمان - عایدات نسبت به امکانات ساختمان  متفاوت است

 

اجاره خانه در استانبول از ۱۲۰۰ لیر شروع و به طور میانگین ۲۵۰۰ لیر است که نسبت به محله و امکانات ساختمان متفاوت. اجاره هر ماه اول ماه باید پرداخت شود.

 

اما فراموش نکنید اجاره تنها هزینه شما نیست و تمام هزینه املاک که معادل یک ماه اجاره و مالیات آن میشود، با مستاجر است.

نکته بعدی دپوزیت یا وجه ضمانت است  که صاحب خانه‌ها از مستاجر همان ابتدای قرارداد درخواست میکنند. دپوزیت خانه های مبله معادل حداقل ۲ اجاره است و در پایان قرارداد اگر خونه رو سالم تحویل دهید کامل به شما برگردانده میشود.

 

خبر بد اینکه در شرایط کرونا که خیلی از خارجی‌ها و هم‌وطنانمان بدون پرداخت اجاره از ترکیه رفتند. بنابراین صاحبخانه‌ها با حساسیت بیشتری با ایرانی‌ها برخورد میکنند. در شرایط فعلی اکثر خانه‌ها دپوزیت  یا اجاره‌ی ۶ ماه تا یک سال اجاره رو درخواست می کنند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

چطور در ترکیه کار پیدا کنیم؟ - مهاجرت کاری به استانبول

چطور در ترکیه کار پیدا کنیم؟ - مهاجرت کاری به استانبول

 

من چند سالی میشه که تو ترکیه زندگی میکنم و اینجا کار پیدا کردم و ویزای کار گرفتم. حالا میخوام براتون توضیح بدم چطور؟ مطمئنم کلی از سایت های کاریابی رو خیلیا گفتن ولی اصل موضوع رو براتون توضیح میدم. حتما تا آخر بخونین.

۵ سال استخدام رسمی تو ترکیه = پاسپورت ترکیه

  • کار رسمی و قانونی تو ترکیه یه فایده بزرگ داره. اونم اینکه با ۵ سال کار رسمی که براتون بیمه رد بشه میتونین شهروندی ترکیه و اقامت دائم رو بگیرین. این یعنی پاسپورت ترکیه بهتون تعلق میگیره، دو ملیتی میشین و اینجا مثل یک شهروند ترک حق کار و تحصیل دارین و حتی میتونین رای بدین.
  • اگر در ترکیه صاحب یک بیزینس باشید، حتا یه بیزینس کوچیک مثل یه کافه محلی یا یه کار آنلاین هم میتونین اقامت تجاری بگیرین و بعد چندسال درخواست پاسپورت بدین.
  • البته این شهروندی رو با خریدن یک خونه ۲۵۰ هزار دلاری هم میتونین ۳ ماهه بگیرین. که خب اگه ۲۵۰ هزار دلار دارین چراکه نه؟ سه تا خونه بخرین یکی ساکن شین دو تا بدین اجاره. ولی خب بحث اینجا یه چیز دیگه س.

 

سایت‌های استخدامی ترکیه

ترکیه هم مثل ایران سایت های استخدامی مختلفی داره. بعضی سایت ها برای کارهای دولتیه که خب از اول دور اونا رو خط بکشین. بعضی مشاغل هم حواستون باشه کلا به مشاغل ممنوعه معروفن. دندانپزشکی، داروسازی و حقوق مهمترین مشاغل ممنوعه برای خارجی‌هان.

من خودم این چندتا رو پیشنهاد میکنم که برای خارجی‌ها هم فرصت‌های شغلی داره:

Kariyer.net       tr.indeed.com       linkdin.com.tr

کارییر دات نت که سایت معروف ترکیه، ایندید یه سایت بین المللیه و لینکداین هم که همه میشناسین.

نکته طلایی یک - حواستون باشه به خصوص توی لینکدین مشخص کنید زبان ترکی و انگلیسی بلدین و متاسفانه اگه بلد نیستین شانستون خیلی کمه.

یک سایت کسب و کار در ترکیه هم هست که صفحه استخدام در ترکیه داره و شغل هایی که به خارجی ها میدن رو پیدا میکنه میزاره حتما بهش سر بزنید، شاید شغل رویاییتون اونجا باشه.

نکته طلایی دو- تو ترکیه فالوآپ و پیگیری خیلی کلیدی و مهمه. یعنی آنلاین اپلای کردید، بهتره حضوری هم برید و با مدیر صحبت کنید و یا اگه شرکت بزرگیه ایمیل اچ آر رو پیدا کنید و دوباره ایمیل بدین. حداقل تماس تلفنی بگیرید. باورش سخته ولی بله اینجوریاس.

 

کار پیدا کردن در ترکیه خیلی سخت اما ممکن!

همین اول بگم کار پیدا کردن تو ترکیه خیلی سخته. البته اگه دنبال کار شرکتی و رسمی با بیمه هستید - که برای تمدید اقامت بهش نیاز دارید -.

کلا برای سه دسته در ترکیه کار رسمی راحت پیدا میشه: معلم زبان انگلیسی که لازمه مدرک سلتا، دلتا یا تفل بگیرین (آنلاین هم میشه گرفت) یا برنامه نویس باشین که بازم اگه ترکی بلد نباشین، درآمد شما از همکارای ترکتون کمتر خواهد بود. دسته سوم کسایی که تو ترکیه درس خوندن و خیلی زبان ترکی رو مسلطن. که بازم سخته چون قانون ترکیه به کارفرما اجازه نمیده زیاد خارجی استخدام کنه. اولا که به ازای هر کارمند خارجی باید ۵ تا ترک رو بیمه کرده باشه. بعد هم اینکه برای شما که کارمند خارجی هستید باید بیشتر از بقیه کارمندا حق بیمه بده و کلی دنگ و فنگ دیگه.

 

اگه کار پیدا نکردین، نگران نباشین، میتونین کار خودتونو داشته باشن

 

اول از همه چیز بگم، حتما شما هم مث من فکر میکنین یه سرمایه میلیاردی اگه داشتم همون ایران میموندم. ولی لازمه بگم با ۴۰ هزار لیر که میشه حدود ۱۴۰ میلیون تومن هم میتونین کسب و کار خودتون رو راه بندازین.

چه کسب و کاری؟

این بستگی داره چقدر تجربه دارین، چقدر ترکی بلدید و چقدر پول دارین.

 

مثلا با ۴۵ هزار لیر میشه یه املاک راه انداخت یا نمایندگی آب معدنی زد (این ۴۵ هزار لیر که میگم همه چی دخیله، از ثبت شرکت تا اجاره مکان و قرارداد و همه همه چیز). این دو تا کار هردوش توش پر از پوله. املاکیا که تو استانبول خیلی درصد بالا میگیرن. ایرانی ها هم همینجوری دارن میان ترکیه خونه میخرن و اجاره میکنن. شما سالی یه خونه بفروشی هم هزینه زندگیت دراومده. آب معدنی هم خیلی سود داره، چون اینجا آب آشامیدنی نیست و باید سفارش بدی.

 

تو ایران هم حتما مشاور کسب و کار و شرکت‌های شتاب دهنده کسب و کار رو دیدید. اینجا هم دوستام با مهردادمحمدرضا کار کردن. یه جورایی صاف و صادقه و پیشنهاد میکنم باهاش مشورت کنین. چند ساله تو ترکیه به ایرانی‌های مهاجر مشاوره میده و کمک میکنه بیزینس راه بندازن. خوبیش اینه اگه به درد کاری نخورین خیلی رک یا تو شوخی و خنده میگه به دردت نمیخوره. :)

 

نکته طلایی سه - شما به عنوان خارجی هر کاری بخواین تو ترکیه انجام بدین، حتا اگه بخواین راننده تاکسی بشین، باید شرکت ثبت کنین. ثبت شرکت در ترکیه از ۵۰۰۰ لیر شرکت شخصی و ۹۰۰۰ لیر شرکت مسئولیت محدود شروع میشه که اگر شریک داشته باشین هزینه کمی بیشتر میشه.

روی شرکتی که ثبت میکنید هم میتونی اقامت تجاری در ترکیه بگیرید و هم حساب بانکی و حساب ارزی باز کنید.

 

کسب و کار آنلاین در ترکیه

 

یه کار دیگه که میتونین انجام بدین اینکه تو ترندیول فروشنده باشید. اگه پولدارین چرم وارد کنین یا کارگاه بزنید همینجا. یا با سرمایه کم میتونین قاب موبایل و چاپ تی شرت بزنین. خلاصه هنرهاتون رو رو کنین.

ترندیول، آمازون، یمک سپتی، هپسی بورادا همه سایتهای فروش آنلاین هستن که میتونین ازشون کسب درآمد دلاری و لیری کنین.

 

 

کافه و رستوران خودتان را داشته باشین

 

اگه سرمایه بیشتری دارین، کافه رستوران تو ترکیه همیشه پرسوده چون پیر و جوون صبح تا شب تو کافه و رستوران هستن، هزینه کافه و رستوران زدن تو ترکیه از ۶۰ هزارلیر شروع میشه. این بستگی داره کجا میخواین کافه و رستوران بزنین، چه منویی دارین فقط قهوه یا عصرانه هم میدین؟ مجوز سرو مشروب میخواین یا نه و مهم تر اینکه برند هستید یا نه.

مثلا با ۸۰ هزار لیر میتونید نمایندگی یشیل کنوفه - شیرینی سرا - رو بگیرین از صفر تا صد.

 

میرسیم به گرفتن نمایندگی برند در ترکیه

 

خیلی اسمش بزرگه ولی خیلی راحته. البته باید بلدِ داستان باشی و برند باید به شما اعتماد کنه. کلا بعضی برندا به ایرانیا شعبه نمیدن مثل استارباکس و مک دونالد. ولی مثلا برگر کینگ مشکلی نداره.

حالا در ترکیه چطوری نمایندگی برند بگیریم؟ اول از همه قرارداد با شرکت اصلی صاحب برنده. بعد مکان مناسب رو انتخاب میکنین، تجهیزات مغازه و شروع کسب و کار. اینا رو هم شرکت مدیاپل و آقای مهرداد محدرضا انجام میده.

ممکنه بگید چقدر تبلیغ میکنی ولی فرقی نمیکنه. فقط حواستون باشه اگه شرکت دیگه هم رفتین حتما حتما  هر مرحله رو بعد از انجام شدن تسویه کنید که سرتون کلاه نره.

 

خوبی گرفتن نمایندگی برند در ترکیه اینه که تجهیزات مغازه، تبلیغات و آموزش کارکنان با خودشونه. حتا برندهای مواد غذایی مثل برکت دونر، مواد اولیه رو هم سر هفته میارن تحویل میدن در مغازه. این واقعا به یک نفر که ترکیه رو خیلی نمیشناسه کمک میکنه. واگرنه چقدر باید بگردین پیدا کنین گوشت کجا ارزونه کجا گرون.

 

هزینه اخذ نمایندگی برند در ترکیه

 

این برکت دونر هم آمارشو درآوردم حدود ۲۵۰هزار لیر کل هزینه‌های نمایندگی گرفتنش در میاد. از قرارداد و اجاره و تجهیزات و ثبت شرکت و پول تابلو ….

نمایندگی کوتون ۳ میلیون لیر و نمایندگی بیگ ماماس ۵۰۰هزار لیر. غذای بیرون‌بر گولبه موتفاک ۱۳۰ هزار لیر - نمایندگی برند لوییس بین (محصولات آرایشی بهداشتی) ۱۰۰هزارلیر - کارفور (سوپرمارکت زنجیره ای آمریکایی) ۳۵۰ هزار لیر، گونول کاهوسی (قهوه و کافه و قلیون) از ۵۰۰ هزار لیر تا ۱.۵ میلیون لیر

 

کسب و کارهای پرطرفدار در ترکیه

 

طبق مشاهدات من، بین ایرانیا املاک، رستوران. کافه، کارواش، سالن زیبایی، نمایندگی خدمات سرویس ماشین خیلی طرفدار داره که خوب نشون میده راحت تره. لیزر و خدمات پزشکی هم اینجا عالیه اگه بتونین بگیرین. پول پارو میکنین.

تو ترکیه برای مدرسه و آموزشگاه و باشگاه ورزشی و آژانس مسافرتی هم خوب پول میدن ولی واستین ببینین بعد کرونا چی میشه.

 

نکته آخر: تبلیغات در ترکیه و هر جای دیگه دنیا حرف اول رو میزنه. هر بیزینسی شروع کردین ازش غافل نشین. باید وارد بازار ترک‌ها بشین و فقط به کار و خدمات به ایرانی‌ها فکر نکنین. سوپر مارکت ایرانی واقعا خلاقانه نیست. برین سراغ یه کار درست حسابی.

 

اگه برای آرزوهای خودت تلاش نکنی برای بقیه باید تلاش کنی و ازین حرفا. :)c

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

به ترکیه مهاجرت بکنیم یا نه؟

به ترکیه مهاجرت بکنیم یا نه؟

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه از نگاه منِ مهاجر

 

مهاجرت به ترکیه شاید اولین و راحت ترین انتخاب برای کسایی باشه که از زندگی پر استرس ایران خسته شدن. اینجا از تجربه مهاجرت خودم، خوبیا و بدیاش و راه‌های مهاجرت به ترکیه براتون میگم.

ما دهه ۶۰ و ۷۰ی ها از وقتی یادمون میاد داشتیم زبان میخوندیم که یه روزی بریم. خیلی‌هامون مهاجرت تحصیلی کردن، مثلا بورسیه گرفتن تو یکی از دانشگاه‌های آمریکا و استرالیا، بعضیا هرسال لاتاری ثبت نام کردن یا سراغ اکسپرس اینتری کانادا رفتن. ولی همه اینا یه ریسک بزرگ داشته. اولین مسئله اینه که خیلی درس خون باشین با یه معدل بالا و نمره زبان عالی. تازه بعد ازین مرحله باید برین تو صف ویزا. چقدر دانشجوهایی بودن که سالها تو صف وقت سفارت آمریکا و آلمان موندن و تازه بعضی‌ها که همه زندگیشونو فروختن از فرودگاه برشون گردوندن.

یادمه وقتی دانشجو بودم و زبان میخوندم تمام دوستای کلاس زبانم میخواستن برن اروپا، آمریکا وفقط  یه نفر بود که همزمان ترکی میخوند و هدفش ترکیه بود. حالا اینجا از مدیرای یک هتل بزرگه، ۵ ساله پاسپورت ترکیه گرفته و حتا تو استانبول خونه خریده. و خب دوستاییم که رفتن آمریکا هنوز استرس دارن اگه مسافرت بیان ایران نتونن برگردن.

خوبیای مهاجرت به ترکیه

 

همه اینا رو گفتم که بگم من بعد از چند سال به چند دلیل تصمیم گرفتم مهاجرت کنم ترکیه و حالا که سه ساله اینجا، ترکیه رو خونه خودم میدونم. اما چطور؟

 

دیگه گفتن نداره ولی اول اینکه ترکیه به کشور ایران نزدیکه - گفتنش راحته ولی مهاجرت به کشوری که قاره ها فاصله داره یعنی با همه چی خداحافظی کنین. خانواده تون رو چند سالی یه بار میتونین ببینین؟ اگه مشکلی پیش بیاد چی؟ علاوه بر این هزینه رفت و آمد به کشور ترکیه قطعا خیلی کمتر از اروپا یا استرالیاس. پس خانواده و دوستانتون، حتا آوردن وسایلتون بسیار راحت تره. چی ازین بهتر، مهاجرت میکنین اما کنار عزیزاتون هم هستین.

 

دومین نکته مثبت مهاجرت به ترکیه نزدیک بودن فرهنگ و زبانشه - بزارین اینطوری بگم، ترکیه همون ایرانه ولی با فرصتهای بیشتر، آزادی بیشتر، ارزش پول بالاتر، پاسپورت بهتر، آب و هوای معتدل تر. این برای من یه نکته مثبت بود. اینجا راحتتر دوست پیدا میکنم یا با همکارام رفیق میشم. علاوه بر این یاد گرفتن زبان ترکی به خاطر اشتراکات زیادش با فارسی خیلی راحتتر از آلمانی یا سوئدیه. مثلا برای من که صفر کیلومتر بودم یک سال طول کشید بتونم راحت حرف بزنم.

 

سومین نکته که خیلیا دوست ندارن درباره‌ش حرف بزنن اینه که ما تو ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی، کمتر بار نگاه به جهان سومی‌ها رو حس میکنیم. سخته گفتنش ولی واقعا کسایی که کشورای پیشرفته اروپایی مثل سوئیس، هلند یا آلمان زندگی میکنن، سخت‌تر بین همکلاسیا و همکاراشون پذیرفته میشن. یکی از دوستام که از سوئیس برگشته بود ایران میگفت یه بار همخونه م منو به دوستاش معرفی میکرد و گفت ساناز ایرانیه ولی خیلی دختر خوبیه. دوستم میگفت همین ''ولی'' تو همه زندگی من خیلی پررنگ بود. باید بگم تجربه من تو ترکیه این نبوده و به عنوان یک ایرانی، یه جورایی ما رو خواهر\برادر خودشون دونن.

 

نکات منفی ترکیه برا مهاجرت

با این حال خیلی‌ها که به ترکیه مهاجرت میکنن از اینجا میرن. چرا؟

 

اول از همه اینکه خیلیا به ترکیه به عنوان پلی برای مهاجرت به اروپا و آمریکا نگاه میکنن که خب واقعا هست. چطور؟ اینجا سال اول با اجاره کردن خونه و بیمه گرفتن و یه سری کارای اداری میتونی اقامت توریستی یک ساله بگیرین و با این کارت اقامت در همه سفارت‌هایی که تو ایران دو سال صف داشتن، به روتون بازه و کمتر از یک ماه ویزای شنگن میگیرین (البته یه سری نکته کلیدی داره که بعدا میگم).

 

نکته بعدی اینکه ارزش پول ترکیه تو چند سال اخیر نصف شده. یعنی اوایل ۲۰۱۸ هر صد دلار ۳۰۰ لیر بود و حالا ۷۵۰ لیره. همین البته دلیل مهاجرت خیلی‌ها به ترکیه هم هست. چون کسی که میخواد مهاجرت کنه و همه زندگیشو میفروشه صد میلیون میاد میشه حدود ۳۰ هزار لیر معادلش میشه و میتونه خونه اجاره کنه، وسایل خونه بخره و تمام کارای اقامت رو انجام بده و هم یکی دو ماه دنبال کار بگرده و از جیب خرج کنه. یا مثلا اگه یه نفر یک میلیارد تومن با خودش ببره آمریکا کاری نمیتونه بکنه جز اجاره خونه ولی تو ترکیه میتونه کسب و کار خودش رو راه بندازه یا خونه بخره شایدم هردو.

مثلا اگه بخواین یه فس فود مرکز شهر بزنین ۳۰۰ هزار لیر مبلغ خوبیه. حتما میدونین رستوران هم درآمد خوبی تو ترکیه به خصوص استانبول داره.

خلاصه اینکه اگه میخواین مهاجرت کنین میتونین اقامت کاری ترکیه بگیرین یا از دانشگاه های ترکیه پذیرش بگیرین. جالبه بدونین دانشگاه‌های خصوصی و دولتی ترکیه یه سهمیه برای دانشجوهای خارجی دارن که بدون کنکور میتونن وارد دانشگاه بشن  حتا بورسیه و تخفیف شهریه بگیرین.

 

نکته آخر که درباره اقامت ترکیه باید بگم اینه که استخدام تو ترکیه برای خارجیا خیلی سخته. چون هر شرکت باید دوبرابر بقیه برا شما حق بیمه بده که خب نکته منفی برا شما حساب میشه. ولی راه انداختن کسب و کار اینجا برای ایرانیا خیلی راحته و حتا دولت ازتون حمایت میکنه. میتونین نمایندگی برند بگیرین یا رستوران، کافه و کارواش، باشگاه ورزشی یا حتا بیمارستان و مدرس بزنین و درآمد دلاری و لیری داشته باشین. شاید صفحه کسب و کار در ترکیه بهتون کمک کنه.

 

انتخاب شما برای مهاجرت کدوم یکی ازیناس؟ اقامت کاری، اقامت تحصیلی یا اقامت با سرمایه گذاری ملکی؟

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

درباره بانک کتاب پایتخت چیزی شنید‌ه‌اید؟

درباره بانک کتاب پایتخت چیزی شنید‌ه‌اید؟

دبستانی هستید یا دبیرستانی؟ شاید هم دارید برای کنکور خودتان را آماده می‌کنید؟ درباره بانک کتاب پایتخت چیزی شنید‌ه‌اید؟

 

می‌دانیم که برای درس‌هایتان نیاز به خرید کتاب‌ کمک درسی و کمک آموزشی دارید. به‌راحتی کتاب‌های مورد نیازتان را با تخفیف تهیه کنید و یکجا در منزل تحویل بگیرید!

 

با کتاب‌های انتشارات خیلی سبز آشنا شوید

در این قسمت می‌خواهیم درباره انتخاب و خرید کتاب کمک درسی از انتشارات خیلی سبز صحبت کنیم. کتاب‌هایی که انتشارات خیلی سبز منتشر کرده است بسیار زیاد هستند و برای دانش‌آموزهایی که برای امتحانات نهایی خودشان را آماده می‌کنند یا برای کنکوری‌هایی که حسابی درس می‌خوانند کتاب‌های مختلف و کاربردی زیادی دارد.

 

در این قسمت به معرفی سه دسته از کتاب‌های خیلی سبز می‌پردازیم:

 

کتاب هفت خوان انتشارات خیلی سبز

اگر در درس‌های مختلف ادبیات نیاز به آموزش‌های بیشتری دارید، کتاب‌های هفت خوان خیلی سبز می‌تواند برای شما مفید باشند. با توجه ‌به ابعادی که برای این کتاب‌ها در نظر گرفته شده است، می‌توانید در مترو، تاکسی، کلاس و مدرسه آن‌ها را مطالعه کنید و سؤال‌های ادبیات را در امتحانات به‌راحتی پاسخ دهید. این دسته از کتاب‌های خیلی سبز در فروشگاه بانک کتاب پایتخت موجود است و می‌توانید خرید کتاب با تخفیف دلچسبی را در این سایت تجربه کنید.

 

کتاب کار خیلی سبز

اگه خیلی به خودتان اطمینان دارید و همه درس‌هایتان را کامل مطالعه کردید، کتاب کار خیلی سبز می‌تواند برای شما مفید باشد. این کتاب مجموعه‌ای از سؤال‌های بی‌جواب است که خودتان باید به آن‌ها پاسخ دخید.

کتاب کار خیلی سبز شامل درسنامه کوتاه مختصر و مفید است. تمرین های زیاد کتاب ها در هر فصل باع تسلط بیشتر شما در آن درس میشوند.

 

مجموعه کتاب های فصل آزمون خیلی سبز

کتاب های فصل آزمون خیلی سبز حجم خیلی مناسبی دارد و دانش آموز می تواند هر 3 پایه را در مدت زمان نسبتا کوتاهی جمع بندی کند . تست ها بسیار گزینشی و خلاقانه طرح شده و تکرار نکات توی اون ها خیلی کم میباشد.

تست ها به صورت فصلی و هر فصل دارای چند آزمون 10 سوالیه. تعداد آزمون های هرفصل بر اساس حجم و اهمیت آن در کنکور تنظیم شده است.

مجموعه کتاب های چند کنکور خیلی سبز

مجموعه چند کنکور خیلی سبز برای هر رشته دارای دو جلد است . یک جلد سوال به همراه پاسخ های کلیدی و جلد دیگر پاسخ نامه تشریحی  کتاب میباشد.

12 دوره آزمون سراسری داخل و خارج از کشور سازگار شده با نظام جدید آموزش کشور و شبیه سازی فضای کنکور با عنوان بسته چند کنکور خیلی سبز گردآوری شده است.

 

مجموعه کتاب های جمع بندی انتشارات خیلی سبز

کتاب های جمع بندی به شما کمک می کند در زمان کوتاه یک دوره کامل از تمام مفاهیم اصلی و مهم کتاب درسی تان راداشته باشید. همچنین این کتاب دارای تیپ ها و شکل های متداول سوال و نمونه سوال های برگزیده آزمون های سراسری سال های قبل است.

مهم ترین بخش یک کتاب جمع بندی درسنامه است یه درسنامه خوب که باید همه نکات مهم و کلیدی رو پوشش بدهو جمع و جور هم باشه که خوندنش وقت زیادی نگیره.

کتاب های جمع بندی انتشارات خیلی سبز کاملترین منبع برای جمع بندی دروس شما برای آمادگی هرچه بیشتر برای کنکور میباشد.

 

مجموعه کتاب های نردبام انتشارات خیلی سبز

از سال دهم یک ژانر جدید به مجموعه کتاب های انتشارات خیلی سبز اضافه شد با نام  کتاب های نردبام.

کتاب های نردبام خیلی سبز علاوه بر داشتن تست های سخت و دشوار , درسنامه دشوار هم دارد. این کتاب وِیژه کسانی است که به مطالب کتاب درسی تسلط دارند و برای قوی کردن و محک زدن خود از این کتاب استفاده می کنند تا نمره و درصد بهتری در کنکور سراسری که رقابتی است کسب کنند.

 

مجموعه کتاب های تست انتشارات خیلی سبز

کتاب های تست خیلی سبز به صورت یک خودآموز حرفه ای است که می توان با خواندن درسنامه آن کاملا به مطالب و مفهوم درس مسلط شد. این کتاب شامل تست های بی شمار تالیفی و سراسری برای هر درس است که باعث تقویت و وقوی شدن دانش آموزان می شود. پاسخ نامه کتاب های تست انتشارات خیلی سبز واقعا تشریحی و کامل است.

 

مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز

کتاب ماجراهای منو درسام به چند بخش تقسیم شده است :                                                                                                                   1 - بخش آموزش ( درسنامه ) = تمام مطالب آموزشی مهم و کاربردی جمع آوری شده است و به شیوه ای روان و آسان فهم ارائه شده است . قسمت مهم این بخش تکرار مجدد نکته های درس است . همچنین کادرهایی دارد که فعالیت کتاب درسی تان را به خوبی توضیح داده است . شکل های کتاب درسی استخراج شده و نکات مهم و کنکوری در آن پنهان شده است .                                                        2 - بخش سنجش ( پرسشنامه ) = جهت تثبیت فرآیند  یاددهی و یادگیری است که نمونه سوال هایی مثل :                                                  جای خالی - درست و نادرست - عبارت های مرتبط - تصویری - چندگزینه ای ( 2 یا 4 گزینه ای ) و تشریحی است . همچنین دارای پاسخنامه کاملا تشریحی است و در اواخر هر ترم دارای آزمون هایی است که دانش آموزان می توانند خود را محک بزنند.

شما عزیزان میتوانید تمام کتاب های انتشارات خیلی سبز را با تخفیف ویژه از پایتخت کتاب  بروزترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایراان تهیه کنید.

www.paytakhteketab.com

TL:02166483838

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

تاثیرات روغن ماهی بر روی سلامتی

تاثیرات روغن ماهی بر روی سلامتی

یکی از مهمترین خاصیت های روغن ماهی ، کمک به کاهش وزن است . ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است و گنجاندن روغن ماهی در رژیم غذایی باعث کاهش وزن می شود.

از دیگر خواص روغن ماهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ذخیره سازی چربی ها
  • جلوگیری از سفت شدن عروق
  • پیشگیری از سرطان سینه، روده بزرگ و پروستات
  • تنظیم کلسترول خون
  • درمان فشار خون بالا و چاقی
  • درمان عارضه آرتریت ،التهاب مفصلی
  • جلوگیری از تحلیل نقطه ماکولار
  • کاهش سندرم خشکی چشم
  • کاهش ابتلا به بیماری آلزایمر، زوال عقل وشیزوفرنی
  • باعث کلاژن سازی پوست و درمان لکه های پوستی
  • کاهش فشار خون
  • درمان مشکلات تنفسی نظیر آسم
  • کاهش سطح تری گلیسیرید خون
  • درمان ایدز
  • بهبود بافت و سلامت ناخن ها
  • تنظیم تعادل املاح معدنی در استخوانها و بافتهای اطراف
  • باعث رشد چشم ها و مغز جنین
  • جلوگیری از سقط جنین و تولد زودرس نوزاد با وزن کم
  • مفید برای بهبود اختلالات گوارشی، سندرم روده کوتاه و بیماریهای التهابی
  • بهبود عملکرد مغز، تقویت حافظه و قدرت استدلال و تقویت قدرت تمرکز
  • جلوگیری از بروز التهاب در سلولهای چربی
  • مانع از ابتلا به بیماری دیابت نوع دوم
  • کاهش آکنه به دلیل وجود اسید چرب EPA
  • تنظیم نوسانات خلقی شده
  • بهبود خلق و افزایش روحیه
  • کاهش استرس
  • مفید برای بیماران سرطان لوزالمعده

 

ساير مصارف روغن ماهي صنعتی عبارتند از:

  • مصرف دارويي
  • توليد لوازم آرايشي و بهداشتي (از قبيل صابون و …)
  • صنعت رنگ سازي
  • کود
  • غذای حیوانات
  • سوخت برای روشنایی چراغ‌ها در کشور‌های شمالی

 

چگونگی تولید روغن ماهی

روغن ماهي از پودر ماهي پس از مرحله پختن استخراج مي شود.

 

پودر ماهی  محصول جامد فرآوری شده ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی کامل ( ماهی خشک )  و یا ضایعات ماهی بدست می آید.

 

محاسبه میزان کالری روغن ماهی

ارزش غذایی روغن ماهی قزل آلا حالت طبیعی، 902 کیلوکالری انرژی ، 485.00 میلی گرم کلسترول ، و چیزی در حدود ۱۰۰ گرم چربی است.

شاید از خود بپرسید چگونه می توان کالری مواد غذایی مختلف را استخراج کرد و پیگیر رژیم غذایی باشیم، برای این کار می توانید از نرم افزارهای اندروید و آی او اس و حتی ویندوز استفاده کنید این برنامه ها شامل

  • Calorie Counter by MyFitnessPal
  • MyNetDiary Calorie Counter
  • Calorie Counter by FatSecret
  • !Lose it
  • Noom Coach
  • نرم افزار مطب همیارطب (مختص مطب پزشکان)

 

برنامه های ذکر شد بر روی یک موبایل و یا کامپیوتر قابل اجراست لذا با خرید یک موبایل یا خرید لپ تاپ ارزان قیمت می توانید از این برنامه ها استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

آیا به دنبال سایتی با اجناس اصل و قیمت های پایین می گردید؟

آیا به دنبال سایتی با اجناس اصل و قیمت های پایین می گردید؟

سایت سوین تریدینگ متعلق به شرکت بازرگانی الماس تکین آذرآبادگان در زمینه مد و پوشاک و استایل آقایان فعالیت دارد.

هدف این سایت آشنایی شما با بهترین اجناس و برندها می باشد. در این سایت هر آنچه مربوط به استایل آقایان است میتوانید پیدا کنید. انواع محصولات را از برندهای معتبر ایرانی و خارجی مورد بررسی و مقایسه قرار دهید و سپس اقدام به خرید اینترنتی مطمئن کنید.

این سایت در نظر دارد با معرفی بهترین محصولات در زمینه مد و پوشاک آقایان  شما را در انتخابی خوب و در خور شخصیتتان کمک کند.

معرفی انواع لباس و کت و شلوار مردانه ، لباس اسپورت مردانه

وقتشه استایل خودت رو بسازی رفیق.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

بهترین سایت رزرو و خرید خدمات گردشگری مارت سفر

بهترین سایت رزرو و خرید خدمات گردشگری مارت سفر

اگر اهل مسافرت و گشت و گذار باشید، حتما می‌دانید که خرید بلیط، رزور هتل ارزان و انجام امور مربوط به بیمه مسافرتی و ... چقدر وقت‌گیر و هزینه‌بر هست. اما قطعا راه‌های ارزان‌تر و سریع‌تری برای رسیدن به هدف هم وجود دارد. در این مقاله شما را با مارت سفر آشنا می‌کنیم جایی که همه امور مربوط به سفر خود را در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای متناسب مدیریت خواهید کرد.

 

مارت سفر چه خدماتی دارد؟

 

قطعا در اختیار داشتن یک منبع مناسب و مطمئن برای انجام امور مربوط به یک مسافرت کوتاه یا بلندمدت آرزوی همه علاقمندان به سفر هست، سایت مارت سفر جایی هست که همه چیز برای یک سفر دل‌انگیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. خدماتی که در مارت سفر برای شما مهیا هست به این شرح هست:

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

رزرو هتل ارزان

بلیط اتوبوس

انتخاب تور ارزان

اخذ ویزا

رزرو اقامتگاه

خدمات بیمه مسافرتی

 

چرا مارت سفر را انتخاب کنم؟

 

- گروه مارت سفر با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی امکان پرداخت‌های ایمن، سریع و آنلاین را برای کاربرانی که قصد خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت ، رزرو هتل ارزان، اتوبوس، تور ارزان، اقامتگاه و هتل ارزان دارند را فراهم کرده هست.

- امکان راهنمایی در مورد انتخاب تور ارزان، سوالات کاربران در خصوص اخذ ویزا، رزور هتل ارزان، مقایسه قیمت‌ها و خدمات تور ارزانها و ... برای کاربران فراهم هست و می‌توانند در مواقع لزوم با کارشناسان مجموعه در ارتباط بوده و راهنمایی تخصصی دریافت کنند.

- پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته تا پایان سفر، کاربران را از وجود یک پشتوانه قوی در صورت بروز مشکل یا سوال در سفر مطمئن می‌سازد.

- قیمت‌های مقایسه‌ای و بی‌نظیر مارت سفر در ارائه خدمات از جمله امکاناتی هست که کاربران علاقمند به سفر در هیچ یک از سایت‌های مشابه آن را نخواهند یافت.

- هستفاده از تخفیفات فصلی، قیمت‌های زیر نرخ اتحادیه و امکانات بی‌نظیر هتل ارزان‌ها در شهرهای توریستی و بزرگ از جمله امکانات بی‌نظیر مارت سفر برای مشتریان هست.

- امکان مشاهده اطلاعات و عکس‌های مربوط به هتل ارزان‌ها و اقامتگاه‌ها و همچنین مشاهده فهرست هتل ارزان‌های منتخب از دید مسافرین به کاربر امکان هستفاده از تجربه سایر مسافرین را داده و می‌توان انتخاب بهتری داشت.

- امکان کنسل کردن و  استرداد آنی مبالغ پرداختی برای کاربران فراهم هست که بدون دریافت کارمزد صورت گرفته و کمترین خسارات در این زمینه متوجه کاربران خواهد بود.

- دریافت ویزای کشور مقصد مورد نظر شما با کمترین قیمت ممکن و در اسرع وقت از جمله امکانات بی‌نظیر در مارت سفر هست.

سخن پایانی در مورد مارت سفر

 

اگر به دنبال یک سفر بدون دردسر و نگرانی، بدون استرس از یافتن هتل ارزان یا اقامتگاه و خاطراتی ماندنی از یک سفر داخلی یا خارجی هستید انتخاب مارت سفر یک انتخاب دقیق و هوشمندانه هست، همانطور شعار ما در مارت سفر می‌گوید: اینجا هر چیزی که برای مسافرت لازم دارید برای شما مهیا هست.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

بیمه تام چیست و چه کاربردی دارد؟

بیمه تام چیست و چه کاربردی دارد؟

بیمه از جمله ضروری‌ترین امکاناتی است که یک شخص می‌تواند از آن بهره‌مند شود، جبران خسارات ناشی از حوادث رخدادها، استفاده از ، بیمه بدنه خودرو،محاسبه بیمه شخص ثالث، خدمات درمانی بیمه‌ها، بیمه عمر ، بیمه کرونا و ... از جمله امکانات بیمه‌ای است که سازمان‌های بیمه‌ای بسیاری آنها را به کاربران ارائه می‌دهند. در این مقاله کوتاه سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که به کاربر کمک می‌کند تا از میان انبوه خدمات و سازمان‌های ارائه دهنده بیمه‌نامه بهترین را انتخاب کند. با ما همراه باشید.

اهمیت مشاوره در انتخاب بیمه

وقتی شما به عنوان یک کاربر دریافت کننده خدمات تصمیم به استفاده از خدمات بیمه‌ای می‌گیرید، آپشن‌های گوناگونی پیش روی شما وجود دارد که بررسی همه آنها برای شما کاری سخت خواهد بود، ضمن این که بسیاری از نکاتی که باید بدانید تخصصی هستند، بنابراین بهتر است از یک کارشناس متخصص برای انتخاب بهتر کمک بگیرید.

مشاوره در انتخاب بیمه به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین انتخاب را از میان ده‌ها گزینه مختلف اما مشابه داشته باشید، اموری مثل مزایای استفاده از طرح‌های مختلف بیمه‌ای چون بیمه عمر یا سرمایه‌گذاری، استعلام قیمت و یا توضیحاتی در مورد مزایا و معایب طرح‌های موجود از جمله مواردی است که یک مشاور متخصص بیمه در اختیار شما قرار میدهد.

از کجا مشاور بیمه بگیریم

این سوالی است که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، سایت بیمه تام دقیقا همان جایی است که شما به آن نیاز دارید. ما در این سایت انجام خدماتی مثل مشاوره تخصصی بیمه، مقایسه و استعلام قیمت‌ها، خرید سریع و  آسان انواع بیمه‌نامه‌ها و پرداخت آسان و مطمئن از جمله امکاناتی است که در این سایت برای کاربران مهیا شده است.

·       مشاوره تخصصی بیمه در بیمه تام

·       مقایسه قیمت و شرایط بیمه‌ها

·        خرید سریع و آسان

·        پرداخت  آسان و مطمئن

ضمن این که پرداخت بیمه نامه به دو صورت آنلاین و  اعتباری و اقساطی برای کاربران فراهم است. به این ترتیب می‌توانید با هر شرایط مالی اقدام به خرید بیمه نامه و پرداخت اقساطی آن نمایید.

انواع بیمه نامه‌های ارائه شده در بیمه تام

شما می توانید انواع خدمات بیمه ای از جمله بیمه کرونا، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرفتی، بیمه‌های تکمیل درمانی، بیمه حوادث، بیمه عمر و همچنین بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه کمپانی‌های کرمان موتور، مدیران خودرو، سایپا و ایران خودرو را از سایت بیمه تام خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی و یا استعلام قیمت و شناخت دقیق از خدمات بیمه‌ای دارید می‌توانید از کارشناسان بیمه تام به صورت رایگان مشاوره بگیرید و خدمات متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

چرا بیمه تام را انتخاب کنیم

در حال حاضر سایت‌های بسیاری به ارائه خدمات خرید آنلاین بیمه نامه پرداخته‌اند، ما در بیمه تام سعی کرده‌ایم خدماتی متفاوت و کاربر محور را به آسانی و در محیطی امن در اختیار کاربران قرار دهیم، ارائه خدماتی چون استعلام قیمت و سابقه بیمه و همچنین دریافت مشاوره‌های تخصصی خدمات بیمه نامه‌های مختلف در سایت بیمه تام به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، ضمن این که امکان خرید آسان انواع بیمه نامه‌ها از بیمه‌گذاران مختلف و پرداخت آنلاین و امن برای کاربران در این سایت فراهم است. ارائه تمام این خدمات به صورت آنلاین بوده و در تهران و مراکز استان‌ها به صورت کاملا رایگان قابلیت دسترسی دارد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

چاپ انواع لیبل پشت چسب دار (برچسب)، چاپ رول

چاپ انواع لیبل پشت چسب دار (برچسب)، چاپ رول

چاپ انواع لیبل پشت چسب دار (برچسب)

تکتا، چاپ لیبل پشت چسب دار، چاپ استیکر و چاپ برچسب، لیبل با روکش یووی، لیبل با روکش سلفون، چاپ لیبل کاغذی، چاپ لیبل پی وی سی (PVC)، لیبل شیشه ای، ترانسپرنت، برچسب و لیبل شفاف، چاپ لیبل اموال و خورد شونده، چاپ لیبل متال، چاپ لیبل متالایز، چاپ لیبل کاغذی پشت چسبدار، چاپ انواع لیبل های محصولات مواد غذایی، بهداشتی و صنعتی، تبلیغاتی، برچسب کاغذی و برچسب گارانتی آماده دریافت سفارش طراحی، چاپ لیبل و برچسب پشت چسبدار در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت موجود.

نرم افزار های مدیریت انبار مبتنی بر بارکد

نرم افزار مدیریت انبار تکتا این امکان را فراهم خواهد کرد تا با استفاده از بارکد، تمامی اطلاعات کالا یا خدمات از قبیل رنگ، وزن، تعداد در هر بسته، محل قرار گیری در انبار، شیفت تولید و غیره را اپراتور به صورت بارکد استخراج و چاپ کرده و برچسب مربوطه را بر روی هر کدام از کالا ها الصاق نماید تا در مراحل بعدی جهت ثبت وقایع مورد استفاده قرار گیرد.

لیبل پرینتر، چاپگر لیبل
بارکد اسکنر
موبایل کامپیوترهای صنعتی

چاپگر های لیبل و برچسب رومیزی و صنعتی، لیبل زن
با توانایی بالا و کارایی در شرایط محیطی سخت
بارکد اسکنرهای یک و دو بعدی

تامین و عرضه لیبل و ریبون

شرکت تکتا با توجه به نیاز روز افزون در راستای تهیه، تامین و عرضه بهترین نوع محصولات لیبل (جهت چاپ و یا بصورت خام) و ریبون حرارتی(در انواع وکس،وکس رزین،رزین و تاریخ زن) از شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی اقدام به تهیه و عرضه این محصولات با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به دلیل واردات مستقیم و بی واسطه، نموده است.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

همه چیز در مورد انتخاب وکیل دادگستری

همه چیز در مورد انتخاب وکیل دادگستری

 

حوزه های فعالیت وکیل دادگستری

 

امروزه در همه ی جوامع بشری، وضع قوانینی گوناگوون باعث شده است تا انسان ها به طور روزانه با مشکلات حقوقی فراوانی روبرو شوند که بسیاری از نها نیز ناخواسته اتفاق می افتند و دلیل عمده ی ارتکاب آنها، ناآگاهی و عدم اطلاع دقیق از قوانین و موضوعات حقوقی است. در بسیاری از موارد دیگر نیز افراد نیاز دارند تا فردی متخصص برای احقاق حقوق آنها، در محاکم حقوقی اقدام کند که وکیل دادگستری نام دارد.

وکیل دادگستری همان فردی میباشد که از سوی یک شخص ( موکل) برای انجام کارهای حقوقی مختلف انتخاب می شود و بر اساس قوانین حقوق مدنی نیز در میان آنها قراردادی منعقد میشود که به آن عقد وکالت گفته میشود.

 

مراحل تحصیل در رشته وکالت

وکیل دادگستری به کسی گفته میشود که مدرک دوره ی لیسانس خود را در زمینه ی فقه و مبانی حقوق اسلامی دریافت کرده است و در آزمون کانون وکلای دادگستری نیز مورد پذیرش قرار گرفته است و نمره ی قبولی را نیز بدست آورده است. اصولا این افراد پس از آن که نمره ی قبولی را بدست می آورند و استعلامات مربوط به ظیر گواهی عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه کیفری و ... را از پزشکی قانونی و نهاد‌های امنیتی را نیز دریافت میکنند و ارائه مینمایند، میتوانند برای گذراندن دوره ی کارآموزی وکالت نزد یک وکیل متخصص و باتجربه ( وکیل سرپرست) بروند تا حدود دو سال دوره ی کارآموزی خود را بگذراند. در دوره ی کارآموزی این فرد باید تمام فعالیت های زیر را انجام دهد و تمام این مراحل را نیز پشت سر بگذارد:

  1. شرکت در جلسات دادرسی در تمام زمینه‌های حقوقی.
  2. شرکت در جلسات آموزشی که توسط کانون وکلا یکبار در هفته برگزار می‌شوند.
  3. کسب نمره قبولی در آزمون مهارت‌های کامپیوتری (icdl )
  4. شرکت در آزمونی به نام اختبار

توجه: در آزمون اختبار که دارای دو بخش شفاهی و کتبی می‌باشد، نمره قبولی را کسب کند.

  1. شرکت مراسم سوگند یا تحلیف در صورت قبولی در ازمون اختبارو سوگند یاد کردن به صورت رسمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری.

انواع وکالت

حوزه های فعالیت وکیل دادگستری

 

با توجه به موارد ذکر شده ممکن است سوال بسیار مهمی برای برخی از افراد پیش اید و آن در مورد انتخاب وکیل مناسب با مشکل مواجه شوند و این سوال برای انان پیش آید که چند نوع وکیل دادگستری در حوزه ی دستگاه قضایی کشور ما وجود دارد و موارد استفاده از آنها چگونه است؟ در پاسخ به این سوال می توان در رابطه با انواع وکالت به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وکیل انتخابی: هنگامی که موکل در طی قرارداد وکالت در حالت عادی، وکیلی را برای جلوگیری از تضییع حقوق خود در محاکم قانونی انتخاب میکند.
  2. وکیل تسخیری: در جریان دعاوی کیفری، اگر متهم نتواند خودش به تنهایی از مزایای داشتن وکیل بهره مند شود، دادگاه مربوطه از میان وکلای دادگستری، وکیلی را به رایگان برای دفاع از متهم در نظر میگیرد که ب ان وکیل تسخیری میگویند.
  3. وکیل معاضدتی: در جریان دعاوی حقوقی هنگامی که متهم حقوقی دچار عسروحرج باشد و نتواند وکیل انتخاب کند، دادگاه برای وکیلی را انتخاب یکند.
  4. وکیل اتفاقی: اگر یک فرد در رشته ی حقوق تحصیل کرده باشد اما پروانه ی وکالت نداشته باشد میتواند پرونده ی حقوقی بستگان درجه یکش را با کسب اجازه از کانون وکلای مرکز در یک مورد پرونده خاص بر عهده گیرد.

 

حوزه های فعالیتی وکلای دادگستری

قبل از آنکه به سراغ انعقاد قرارداد با هر وکیلی بروید، به شما توصیه می کنیم در ابتدا زمینه ی حقوقی پرونده ی خود را مشخص کنید  سپس به سراغ انتخاب وکیل بروید. از حوزه های فعالیت وکیل دادگستری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وکیل خانواده: طلاق، مهریه، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، نفقه، حضانت کودکان، انحصار وراثت و ...
  2. وکیل ملکی: تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار، وقف، سرقفلی، قرارداد اجاره و ...
  3. وکیل مهاجرت: راهنمایی در مورد قوانین مربوط به مهاجرت و شرایط آن
  4. وکیل مالیاتی: جلوگیری از جرائم و محکومیت های مالیاتی و...
  5. وکیل ثبت احوال: تغییر نام و نام خانوادگی، حذف نام همسر از شناسنامه پس از طلاق، اخذ گواهی فوت و ...
  6. وکیل شرکتی: ثبت شرکت، ضمانت نامه‌های بانکی، تشکیل پرونده مالیاتی و ...
  7. وکیل چک و سفته: رسیدگی به چک و سفته برگشتی و.......

 

تعهدات وکیل دادگستری

 

تعهدات وکیل دادگستری

 

توجه داشته باشید که بر اساس قانون کشور ما در هر زمانی که وکیل دادگستری با اقدامات خود باعث شود تا به موکلش آسیب ( اعم از مالی و جانی) وارد شود و مشخص شود که وکیل سبب بوجود آمدن آن آسیب بوده است، مسئولیت کامل بر عهده ی او خواهد بود.

وکلا این اجازه را ندارند که از حدود و اختیارات قانونی خود خارج شوند و در تمامی مراحل پرونده های خود باید مصلحت موکل خود را در نظر بگیرند و سپس اقدامات قانونی همچون : ارائه دادخواست و دفاعیه، نوشتن لایحه و....

در برخی از موارد دیده شده است که یک موکل برای حل مشکل پرونده ی خود و رسیدگی به روند دادرسی آن، چندین وکیل را انتخاب میکند. نکته ای که این وکلا به صورت کلی باید به آن توجه داشته باشند آن میباشد که هیچ یک از آنها نباید بدون دیگری در امور پروند دخالت کند یا به تنهایی اقدام به تصمیم گیری کنند.

هنگامی که در مورد وکالت در توکیل صحبت ممیکنیم و میگوییم بر اساس قانون  اگر وکیل وکالت در توکیل نداشته باشد نمی تواند انجام امری را به دیگری واگذار کند، ممکن است این سوال برای برخی از افراد پیش اید که معنای حقوقی وکالت در توکیل چه میباشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که وکالت در توکیل نوعی اختیار قانونی است که از جانب موکل به وکیل داده میشود تا در صورتی که وکیل نتواند به تنهایی رسیدگی به پرونده را انجام دهد یا مشکلی برای او پیش اید با استفاده از حق وکالت در توکیل، ادامه ی رسیدگی به پرونده را به وکیل دیگری بسپارد.

نوحه: با استناد به مواد قانونی می توان گفت که با از بین رفتن متعلق وکالت ، با انجام مورد وکالت توسط خود موکل و با انجام عملی از سوی موکل که منافی با وکالت وکیل باشد.

 

دفتر وکالت یا موسسه حقوقی؟

 

دفتر وکالت یا موسسه حقوقی؟

 

مسلما کسانی که به دنبال یک وکیل خوب برای رسیدگی به پرونده های خود میگردند با مراکزی به نام موسسه حقوقی مواجه میشوند. در چنین شرایطی ممکن است این سوال برای انان پیش آید که مزایای موسسه حقوقی در مقایسه با یک دفتر وکالت چیست؟

دفتر وکالت اصولا محل کاری یک وکیل یا دو وکیل متخصص میباشد و در آن تنها خدمات حقوقی مربوط به وکالت ارائه میشود اما در موسسات حقوقی اصولا انواع خدمات حقوقی توسط چندین وکیل  متخصص و با مهارت ارائه میگردد. به چند مزیت اصلی موسسات حقوقی اشاره می کنیم:

  1. مدیریت زمان و انجام کار به صورت سیستماتیک باعث میشود تا هم کیفیت ارائه خدمات بالا برود و هم هزینه و زمان افراد از دست نرود.
  2. کلیه خدماتی که در موسسات حقوقی ارائه میگردد اصولا دارای تعرفه ی خاصی می باشد.
  3. به دلیل آنکه تمام خدمات حقوقی در یک مکان ارائه میگردد، روند پیگیری و رسیدگی به پرونده با سرعت بیشتری انجام میشود.
  4. وکلا دارای حوزه های وکالتی مختلفی می باشد و پرونده ها با توجه به دسته بندی حوزه ی مربوط به وکیلی متخصص و با تجربه در ان زمینه ارجاع داده می شود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

چرا باید از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

شاید مهمترین عاملی که ما را از استفاده ردیاب خودرو دور نگه می‎دارد، این است که دلیلی برای این کار نمی‎بینیم. از این وسیله برای مقاصد مختلفی استفاده می‎شود. به هر دلیلی اگر نیاز دارید بدانید خودرو شما الان کجاست یا در طی زمانی که در اختیار شما نبوده، کجا تردد کرده، باید از یک ردیاب ماهواره ای استفاده کنید. چند دلیل از مهمترین دلایل استفاده از ردیاب به شرح زیر هستند:

ردیاب خودرو

دلیل اول: رهگیری خودرو در هنگام سرقت

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، تحریم‎ها و لطمات اقتصادی ناشی از کرونا، آمار‎ها نشان داده سرقت روند رو به رشدی دارد. در مورد خودرو، پیدا شدن هرچه سریعتر خودرو سرقتی باعث می‎شود تا آسیب کمتری وارد شده و هزینه‎های کمتری به مال باخته وارد شود. تجربه نشان داده پیدا کردن خودرو مسروقه در کوتاه مدت ممکن نیست. در برخی مواقع حتی پلاک جعلی بر روی خودرو نصب می‎گردد تا کار پلیس سخت تر باشد. اما پیدا کردن مکان ماشین به کمک مکان یاب در هر لحظه و در کسری از ثانیه امکان پذیر خواهد بود. ایران ای وی ال کمک می‎کند تا بتوانید برای حفظ اموالتان راهکار مناسبی پیدا کنید.

ردیاب خودرو

 

دلیل دوم: رهگیری رانندگی اعضای خانواده

اگر فرزند نوجوانی دارید که تازه رانندگی یاد گرفته یا پدر و مادر سالمندی دارید که مستقل از شما زندگی می‎کنند، دلایل خوبی دارید تا برای حفظ ایمنی آنها از ردیاب ماشین استفاده کنید. سرعت رانندگی، مسیر حرکت و موقعیتی که خانواده شما در طول استفاده از خودرو دارند، می‎تواند اطلاعات خوب و مهمی برای حفظ ایمنی ایشان در اختیار شما قرار دهد. شاید نوجوان در محلی نا مناسب رفت و آمد داشته باشد. شما می‎توانید بدون آنکه او مطلع شود یا غرور والدین پا به سن گذاشته خود را لکه دار کنید، خیالتان از ایمنی عزیزانتان را تضمین کنید.

جهت تهیه و خرید انواع ردیاب به سایت ایران ای وی ال مراجعه کنید.

 

دلیل سوم: امنیت سرنشینان خودرو

در ردیاب همراه ویژگی‎های زیادی گنجانده شده که می‎تواند در شرایط بحرانی جان سرنشینان را نجات دهد. به عنوان مثال سیستم هشدار ایمنی که در مواقع اضطراری با فشردن دکمه، سیگنال قوی موقعیتی ساطع می‎کند و به گیرنده سیگنال اعلام خطر می‎کند. یا سیستم ارسال صدا از طریق اینترنت که می‎تواند صدای داخل خودرو را فعال کند و برای مخاطب ارسال کند تا اگر شخصی وارد خودرو شده و عمل مجرمانه ای انجام می‎دهد، مخاطب از این خطر آگاه شود. یا در صورت بروز تصادف در خودرو‎های جدید، این امکان برای برخی ردیاب‎ها وجود دارد تا این موضوع را به مخاطب اطلاع رسانی کند.

ردیاب خودرو

انواع مختلف ردیابهای خودرو کدامند؟

در اینجا قصد داریم انواع مختلف ردیاب ماشین را برایتان شرح دهیم تا بتوانید بهترین مدل‎ها را برای خرید انتخاب کنید. اگر خود شما اطلاعات کافی داشته باشید. در این صورت مسئولان سایت ایران ای وی ال بهتر می‎توانند شما را در تهیه بهترین GPS ماشین یاری کنند.

جهت تهیه و خرید انواع ردیاب به سایت ایران ای وی ال مراجعه کنید. و با نصب اپلیکیشن ویژن ردیاب کنترل دستگاه ردیاب خویش را در دست داشته باشید.

 

ردیاب با منبع تغذیه باتری

این نوع ردیاب که رایج ترین نوع ردیاب‎ها هستند، توسط بیشترین بخش مشتریان انتخاب می‎شوند. در مورد این موقعیت یاب‎ها بایستی دقت داشت که باتری انتخابی برای آنها بایستی از نوع مناسب با طول عمر بالا باشد. از آنجایی که ردیاب آنلاین معمولا در خودرو رها می‎شود، بایستی به طور دوره ای به آن رسیدگی کرد تا باتری تمام نشود. شارژ بودن همیشگی باتری تضمین می‎کند تا در مواقع اضطراری ردیاب شما فعال و در حال کار باشد. پس مثل همه موارد، توصیه می‎کنیم باتری را هم از فروشنده معتبر و قابل اعتماد و همچنین از برند‎های خوشنام تهیه کنید.

 

ردیاب با منبع تغذیه سوکتی

این نوع از ردیاب مخصوص کاربرانی است که کمی راحت طلب هستند. البته بایستی در نظر بگیریم ضریب اطمینان این نوع ردیاب از بقیه بالاتر است. این نوع ردیاب به کمک سوکت‎ها و اتصالات خود، برق را مستقیما از برق خودرو تامین می‎کند. همین امر باعث می‎شود که حتما در هنگام استفاده از خودرو، ردیاب شما فعال باشد. در چنین مواردی معمولا هیچوقت ردیاب خودرو در مواقع اضطرار غیر فعال نخواهد بود. البته بایستی همیشه دقت کنید تا ردیاب شما به دلیل خرابی اتصالات یا عوامل مشابه، غیر فعال نباشد. همچنین مهم است بدانید این دستگاه چه میزان از برق خودرو شما مصرف می‎کند. چرا که ممکن است براثر خاموشی طولانی مدت خودرو شما، این مصرف برق باعث تخلیه باتری شود.

ردیاب خودرو

ویژگیهای کلیدی ردیاب خودرو کدامند؟

متاسفانه برخی مدل‎های ردیاب مخفی وارد شده به بازار ویژگی‎های اصلی مورد نیاز کاربران را ندارند. بنا بر این بایستی قبل از خرید از این ویژگی‎ها آگاه شوید تا موقع خرید این موارد را از فروشنده بخواهید. البته فروشندگان معتبر مانند ایران ای وی ال برای حفظ جایگاه خود نزد مشتریان، تنها مواردی را برای فروش قرار می‎دهند که بتوانند نیاز‎های مشتری را برآورده کنند.

 

قیمت ردیاب خودرو

ردیاب ارزان خودرو که بتواند نیاز مشتری را هم به طور کامل برآورده کند، دست نیافتنی نیست. امروز به دلیل افزایش رغبت مشتریان در ایران به این محصول، مدل‎های خوب از برند‎های معتبر وارد ایران می‎شود. فروشندگان تخصصی ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای نیز در ایران فعالیت خوب و گسترده ای دارند. از جمله می‎توان ایران ای وی ال را نام برد که خدمات خوب و پشتیبانی راضی کننده ای دارد و همچنین از نرم افزار‎های به روز برای موبایل هم بهره مند است.

 

دسترسی به سیگنال

در هنگام خرید مطمئن شوید لایسنس دستگاه برای کشور ایران فعال است. این موضوع بخصوص برای خرید از اینترنت یا سفارش از سایت‎هایی مثل علی بابا یا آمازون اهمیت پیدا می‎کند. از طرف دیگر کیفیت محصول در آنتن دهی آن در مکان‎های مختلف بسیار تاثیر خواهد داشت. محصولات با برند‎های متفرقه ممکن است در برخی مناطق که سیگنال‎های ماهواره ای ضعیف تر هستند یا در شرایط آب و هوایی نا مناسب، عملکرد دقیقی نداشته باشند یا کلا غیر فعال شوند.

 

دکمه درخواست کمک (SOS)

ویژگی کلیدی ردیاب‎های خودرو، کارایی در مواقع اورژانسی است. پس حتما دقت داشته باشید دکمه درخواست کمک در ردیاب شما موجود باشد. امیدوارم هرگز از این دکمه استفاده نکنید ولی داشتن این امید که در مواقع خطر می‎توانید به صورت اورژانسی به اطرافیان خود اطلاع دهید امر بسیار دلگرم کننده ای است. دکمه درخواست کمک، نیاز به کمک را به مخاطب اعلام می‎کند و این می‎تواند برای واکنش سریع به موقعیت خطرناک کمک شایانی بکند.

ردیاب خودرو

چه ویژگیهای فرعی برای یک ردیاب وجود دارد؟

ویژگی‎های اصلی در بالا قید شد. ولی برای این که بین چند گزینه موجود که شرایط اصلی را دارا هستند و همگی توسط فروشنده معتبر ارائه می‎شوند و برند خوشنامی هم دارند، یکی را انتخاب کنیم می‎توانیم به ویژگی‎های فرعی آن توجه کنیم.

 

ضد آب بودن

درست است که معمولا ردیاب را داخل ماشین نصب می‎کنند. ولی بعضی مواقع برای این که ردیاب توسط سارقین یا حتی سرنشینان، کشف نشود و آسیب نبیند، آن را در زیر خودرو یا در محفظه موتور خودرو جاسازی می‎کنند. بعنوان مثال می‎توان ردیاب مگنتی را نام برد. در چنین مواردی نیاز است ردیاب ما ضد آب باشد.

 

حریم شخصی

درست است که این وسیله کاربرد خوبی دارد ولی در صورتی که غریبه ای به آن دسترسی پیدا کند، اطلاعات شخصی ما ممکن است در اختیار فرد نااهل قرار بگیرد. پس بهتر است از ردیاب‎هایی استفاده کنیم که با رمز شخصی محافظت می‎شوند. همچنین نرم افزار‎های ردیاب که روی رایانه یا تلفن همراه هوشمند نصب می‎شوند نیز باید از نظر امنیت اطلاعات تایید شده باشند. نرم افزار‎های ارائه شده برای ردیاب‎های ایران ای وی ال همگی از به روز ترین و قوی ترین سیستم‎های حفظ امنیت اطلاعات شخصی بهره مند هستند.

 

محل قرار گیری و باکس نصب

بهتر است از ردیاب‎هایی استفاده کنید که باکس نصب مناسب، محکم و کم حجمی دارند. این کار باعث می‎شود ردیاب شما دیده نشود و همچنین بر اثر عوامل محیطی آسیب نبیند.

 

نوع و نحوه اطلاعات ارائه شده و میزان ذخیره سازی

بسته به نیاز شما ممکن است اطلاعات ارائه شده توسط ردیاب متفاوت باشد. مثلا نیاز دارید اطلاعات مربوط به مکان خودرو برای چند روز ذخیره شوند؟ آیا نیاز به میکروفون فعال و ارسال صدای داخل خودرو دارید؟ آیا نیاز به هشدار تخطی از سرعت مطمئنه دارید؟ آیا نیاز به هشدار در صورت ورود به منطقه خاص را دارید؟ با اخذ پاسخ این سوالات از کارشناس فروش ردیاب می‎توانید ویژگی‎های مورد نیاز خود از یک ردیاب را معین کنید.

امیدوارم توانسته باشیم در حد توان برای خرید ردیاب خودرو به شما یاری برسانیم. برای اطلاعات بیشتر کارشناسان سایت ایران ای وی ال در خدمتتان هستند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

چگونه شدت نور، باعث حفظ سلامتی چشم و پوست ما می شود؟

چگونه شدت نور، باعث حفظ سلامتی چشم و پوست ما می شود؟

شدت نور، منبع، رنگ، جهت و شیوه توزیع نور در محیط های متفاوت، بر رفتارها، روحیات، بازدهی و کارآیی انسان تاثیر می گذارد. با توجه به ارتباط گسترده بین آنچه چشم می بیند و آنچه سیستم عصبی درک می کند، نور تاثیر بسیار مهمی بر تنظیم ریتم های حیاتی بدن انسان داشته دارد و با طراحی روشنایی دقیقتر می توان این اثرات را بهبود بخشید.
ریتم های حیاتی بدن انسان، به چرخه ی شب و روز، چرخه حرکت ماه و چرخه فصل وابسته اند. در این بین ریتم 24 ساعته (Circadian Rythm) بیشتر مورد توجه قرار دارد. نور مناسب حاصل از طراحی نورپردازی و طراحی روشنایی می تواند تنظیم کننده این ریتم باشد و مانع تولید هورمون خواب آور ملانونین شود. نگرانی ها در خصوص نور نا مناسب بر سلامتی بدن انسان از آن جهت اهمیت پیدا می کند که می تواند موجب اختلال در تقسیمات سلولی بدن شود و نهایتا منجر به بیماری های مختلف مانند سرطان شود.
طـراحان داخلـی با کمک طـراحان روشنایـی، از منابع نـوری مختلفی استفاده می کنند تا از طریق آنها فضایی متناسب با کاربـرد آن محیط ایجاد کنند. بدیهـی است فضاهایی مانند منزل مسکونی، مطب پزشک، گالـری آثار هنری، رستوران، کافی شاپ و یا کلاس های درس مـدارس و دانشگاه، هریک به طـراحی و محاسبات روشنایی متفاوتی نیاز دارند. این محیط ها ممکن است بر اساس سلیقه نیاز به نورپردازی معمارانه، نورپردازی لنداسكیپ، چراغ نورپردازی نما و یا چراغ دكوراتیو داشته باشند.


متاسفانه امروزه در طراحی داخلی اکثر فضاها روشنـایـی محیط بدون توجه به تاثیر زیاد نور بر بدن انجام می شود. این در حالی است که با هماهنگ کردن دما و شدت نور، می توان سرعت تطبیق بدن با محیط را بالا برد. این امر می تواند سبب افزایش هوشیاری افراد و کاهش خستگی و خواب آسان تر آنها شود.
علاوه بر این نورهایی که با فضای کاربرد هماهنگ نیستند، می توانند برای چشم و پوست انسان خطرات بالقوه ایجاد کنند. در صورتی که با نورپردازی بهتر میتوان این خطرات را کاهش داده و یا کاملا از بین برد.
برای انجام پروژه های طراحی روشنایی، مشاوره، نظارت، اجرای نورپردازی، تامین قطعات نورپدازی و خدمات پس از فروش با شرکت نورپردازی ترنج (۰۲۱۸۸۲۷۴۲۷۴) تماس بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

مشاوره رایگان و فروش انواع تجهیزات بسته بندی در آی فودز

مشاوره رایگان و فروش انواع تجهیزات بسته بندی در آی فودز

 

صنعت بسته بندی امروزه جایگاه بسیار مهمی را در صنعت کل دنیا پیدا کرده است. چراکه به قول متخصصان مارکتینگ ، بسته بندی فروشنده خاموش است. یعنی بسته بندی خود به تنهایی می تواند عامل جذب و فروش یک محصول گردد.

به همین دلیل بروز بودن و آپدیت بودن در صنعت بسته بندی جایگاه ویژه ای را برای صاحبان صنایع و تولید کنندگان ایجاد کرده است. تولید کنندگانی که از تکنولوژی روز دنیا در بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند می توانند جایگاه ویژه ای را در بازار برای خود بدست بیاورند.

هر چند که برخی محصولات نوستالژیک با بسته بندی قدیمی خود شناخته شده هستند، اما این درصد کمی از کل محصولات بازار را شامل می شود. اکثر محصولا تولیدی نیاز به یک بسته بندی حرفه ای و جذاب دارند تا بتوانند مشتری را به خود جذب کنند. مشتری ها عموما محصول را ابتدا از روی بسته بندی قضاوت می کنند. مشتری ها با خود می گویند محصولی که روی بسته بندی آن دقت و ظرافت بکار رفته است حتما در تولید آن نیز همینگونه رفتار شده و احتمالا آن محصول کیفیت بالایی خواهد داشت.

 

 

انواع بسته بندی محصولات :

به طور کلی اگر بخواهیم بسته بندی ها را طبقه بندی کنیم به چهار مرحله بسته بندی می رسیم:

مرحله اول ) بسته بندی اولیه : این شامل اولین لایه روی محصول اصلی است. برای مثال اگر یک آبنبات را در نظر بگیرید، اولین لایه همان روکش خود آبنبات است.

 

مرحله دوم) بسته بندی ثانویه : بسته بندی ثانویه حاوی تعدادی از محصولاتی می شود که بسته بندی اولیه روی آنها انجام شده است. درمورد مثال آبنبات ، ممکن است بسته بندی ثانویه شامل یک پاکت حاوی تعداد مشخصی آبنبات باشد.

 

مرحله سوم) بسته بندی ثالث یا بسته بندی در کارتن : در این مرحله محصولات کارتن گذاری می شوند.

 

مرحله چهارم ) پالت گذاری : در این مرحله کارتن های محصول روی پالت چیده می شوند. در سفارشات عمده که محصولات با پالت به فروش می رسند این مرحله می تواند شامل استرچ کردن هر پالت از محصول باشد.

 

 

دسته بندی تجهیزات بسته بندی :

تجهیزات بسته بندی در دنیا بسیار بسیار متنوع هستند. هر ساله نیز در نمایشگاه های بین المللی مرتبط با صنایع بسته بندی مشاهده می گردد که ایده ها و خلاقیت های جدیدی در تولید انواع دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی در دنیا ایجاد شده است.

تجهیزات بسته بندی می توانند در هر کدام از مراحل بسته بندی که در بالا گفته شد به کار گرفته شوند و هر مرحله تجهیزات مختص به خود را داراست.

 

تجهیزات بسته بندی اولیه با توجه به نوع محصول بسیار متفاوت هستند. از جمله این تجهیزات می توان به دستگاه بسته بندی شرینک ، دستگاه بسته بندی پیلوپک ، دستگاه بسته بندی اسکین پک ، دستگاه بسته بندی وکیوم و... نام برد. شما می توانید انواع دستگاه های مرتبط با بسته بندی مواد غذایی را در وبسایت آی فودز مشاهده بفرمایید.

 

درمرحله دوم بسته بندی یعنی بسته بندی ثانویه نیز دستگاه های مختلفی می تواند وجود داشته باشد. برای مثال دستگاه بسته بندی توزین دار می تواند از جمله این دستگاه ها باشد.

 

دستگاه جت پرینتر دستگاهی است که برای درج اطلاعات محصول روی بسته بندی آن کاربرد دارد. این دستگاه انواع مختلفی دارد که شامل جت پرینتر های دستی، جت پرینتر های صنعتی، لیزر پرینتر ها و... می باشد. در سایت آی فودز می توانید انواع مختلفی از این دستگاه ها را مشاهده بفرمایید.

 

تجهیزاتی که برای مرحله سوم بسته بندی یعنی بسته بندی کارتن به کار می روند به نسبت تجهیزات مورد استفاده در دو مرحله قبلی محدود تر هستند. از جمله پر کاربردترین دستگاه هایی که در این مرحله کاربرد دارد دستگاه چسب زن کارتن می باشد. شما می توانید در وبسایت آی فودز انواع این دستگاه ها را مشاهده بفرمایید.

 

در مرحله چهارم بسته بندی یعنی پالت گذاری نیز معروفترین دستگاه برای آن دستگاه استرچ پالت است. این دستگاه پس از گذاشتن کارتن ها روی پالت وارد عمل می شود و یک لایه از پلاستیک استرچ را دور پالت می پیچد. این دستگاه عموما در دو مدل پالت ثابت و پالت متحرک تولید می گردد.

 

 

کارشناسان آی فودز آماده مشاوره به شما هستند :

وبسایت آی فودز از سال 1399 شروع به کار کرد. بنیانگذار آی فودز، به پشتوانه تجربه بیش از 8 سال در صنعت غذای ایران اقدام به راه اندازی پلتفرمی جامع برای مشاوره و فروش تجهیزات و مواد اولیه صنایع غذایی نموده است.

شما می توانید هر آنچه را که در ارتباط با صنایع غذایی نیاز دارید شامل انواع مواد اولیه، دستگاه ها و خطوط تولید خانگی ، کارگاهی و کارخانه ای را از آی فودز بخواهید. متخصصان و کارشناسان آی فودز همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

بیمه سنتر محل بررسی بیمه عمر ملت

بیمه سنتر محل بررسی بیمه عمر ملت

این مطلب را با معرفی و ببرسی طرح های مختلف بیمه عمر ملت شروع میکنیم که در نهایت کمک میکند تا شناخت بهتری از این بیمه پیدا کنیم.

 

طرح‌های بیمه عمر ملت

  • بیمه تحصیل فرزندان

داشتن این بیمه نامه می‌تواند سرمایه‌ای مطمئن برای تامین هزینه های تحصیلی  فرزندانتان باشد چرا که تامین هزینه‌های دوران تحصیل فرزندان از مدرسه تا دانشگاه از دغدغه‌های فکری والدین است. بچه‌ها تا سن ۱۲ سالگی می‌توانند این بیمه نامه را تهیه کنند با داشتن آن می‌توانند در سن ۲۰ سالگی از همه مزایای بیمه نامه از جمله جنبه سرمایه گذاری آن استفاده کنند.

  • بیمه مستمری زنان خانه دار

این بیمه نامه به زنان خانه دار کمک میکند تا خیالشان بابت بخشی از نیازهای مالی  و حتی برخی از اتفاقات پیش بینی نشده از جمله بیماری و … راحت باشد. داشتن مستمری برای خانم‌های خانه‌دار که پشتوانه مالی ثابتی ندارند امر مهمی است، هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ پوشش‌های بیمه‌ای.

  • بیمه سپرده زندگی

بیمه سپرده زندگی بدلیل سود آوری بسیار مناسب مورد توجه بیشتر بیمه گذاران می‌باشد.  به عنوان یک صندوق سرمایه گذاری عمل کرده و پوشش‌های بیمه‌ای لازم را نیز فراهم می کند. بیمه سپرده زندگی یکی از مناسب ترین  گزینه های بیمه عمر است.

  • بیمه زندگی و سرمایه گذاری

بیمه زندگی و سرمایه گذاری طرح اصلی بیمه عمر ملت است. بیمه زندگی و سرمایه گذاری یک بیمه نامه جامع عمر است به این دلیل که پوشش های بیمه ای کاملی را به همراه سرمایه گذاری ارائه میکند. افراد تا سن ۷۰ سالگی می‌توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده نمایند.

۱پوشش سرمایه فوت

سرمایه فوت می تواند ۵ تا ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی فرد باشد و برای طرح بیمه سپرده زندگی ملت و بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت و بیمه تحصیلی فرزندان ملت ارائه می‌شود. اگر فرد بیمه شده به صورت طبیعی فوت کند سرمایه فوت به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.

 

۲پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه

سرمایه فوت در اثر حادثه می‌تواند ۵ تا ۱۲۵ برابر حق بیمه پرداختی فرد بیمه گذار باشد و برای طرح بیمه سپرده زندگی ملت، بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت و بیمه تحصیلی فرزندان ملت ارائه می‌شود. اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت کند مجموع سرمایه فوت طبیعی + سرمایه فوت در اثر حادثه + اندوخته بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.

۳پوشش امراض خاص

پوشش امراض خاص برای طرح‌های بیمه سپرده زندگی ملت، بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت و بیمه تحصیل فرزندان ملت ارائه می شود. سقف تعهدات این پوشش تا ۵۰ میلیون تومان  بوده و میزان آن در تمامی طرح‌های بیمه عمر ملت بر اساس سرمایه فوت هر بیمه نامه محاسبه می‌شود . میزان پوشش امراض در بیمه سپرده زندگی ۳۰ درصد سرمایه فوت  و در بیمه زندگی و سرمایه گذاری ۵۰ درصد سرمایه فوت میباشد. در این پوشش ۵ بیماری از قبیل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

۴پرداخت سرمایه از کارافتادگی

این پوشش فقط برای طرح بیمه سپرده زندگی ملت و بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت ارائه می‌شود. میزان پوشش از کارافتادگی می‌تواند حداکثر تا ۲ برابر سرمایه فوت  باشد. سقف این پوشش می‌تواند تا ۱۰۰ میلیون تومان  باشد و اگر بیمه شده در طول داشتن بیمه عمر از کارافتاده شود می‌تواند از این پوشش استفاده نماید.  در بیمه تحصیل فرزندان ملت نیز این پوشش در صورت فوت سرپرست یا همان بیمه گذار بیمه نامه قابل پرداخت می‌باشد.

۵پوشش غرامت روزانه بستری شدن در بیمارستان

این پوشش فقط برای طرح بیمه زندگی و سرمایه گذاری ارائه می‌شود و یکی از پوشش‌های اضافی بیمه عمر است که توسط بیمه عمر ملت ارائه می‌شود. میزان تعهدات این پوشش از روز چهارم  بستری تا روز ۹۰ بستری در بیمارستان و روزانه تا سقف ۱۰۰ هزارتومان می‌باشد.

۶پوشش سرمایه هزینه پزشکی

این پوشش فقط برای طرح بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت ارائه می‌شود و میزان آن تا ۲۰ درصد از سرمایه فوت بر اثر حادثه و تا سقف ۱۰ میلیون تومان می‌باشد.

مزایای بیمه عمر ملت

  • امکان پرداخت حق بیمه در هر زمان و به هر مبلغی که فرد بخواهد
  • اقدام به دریافت وام با پایان سال دوم بیمه نامه بدون نیازبه ضامن و وثیقه
  • امکان دریافت کل سرمایه‌ای که برای بیمه شده تشکیل شده بصورت یکجا
  • تعلق گرفتن سود قطعی به همراه سود مشارکتی به حق بیمه‌های پرداختی و اندوخته بیمه نامه
  • امکان پرداخت حق بیمه به صورت سالانه و ماهانه ، دو ماه یکبار، ۳ ماهه و ۶ ماهه
  • برقراری پوشش‌های بیمه نامه تا پایان ۷۰ سالگی برای فرد بیمه شده
  • معاف بودن از مالیات بر ارث و مالیات بر درآمد این بیمه نامه که از مهمترین مزایای آن می‌باشد

سود بیمه عمر ملت چقدر است؟

 

میزان سود قطعی(تضمینی) بیمه عمر ملت برای دو سال اول ۱۶ درصد، برای دو سال بعد ۱۳درصد و برای سال‌های بعد تا ۱۰ درصد می‌باشد. در کنار سود قطعی(تضمینی) ، سود مشارکتی بیمه ملت نیز به بیمه نامه‌های عمر تعلق میگیرد.

محاسبه و استعلام بیمه عمر ملت

برای استعلام و محاسبه بیمه عمر برای سن و مدت مد نظرتان بصورت آنلاین ، پس از وارد کردن موارد  زیر در سیستم می توانید جدول بیمه عمر ملت را دریافت کرده و بررسی کنید. نحوه تشکیل سرمایه و میزان سرمایه شکل گرفته، میزان پوشش‌ها و سایر موارد همه در جدول بیمه عمر در دسترس شما می‌باشد.

سن فرد بیمه شده: سن فرد بیمه شده در بیمه نامه‌های عمر بسیار مهم است. مجموع سن فرد بیمه شده و مدت بیمه نامه نباید بیشتر از ۷۰ سال باشد. و افراد می‌توانند تا سن ۷۰ سالگی از مزایای بیمه عمر خود استفاده نمایند.

شغل بیمه شده: شغل مبنایی برای ریسک سنجی شرایط فرد بیمه شده می‌باشد. که با افزایش میزان ریسک شغلی، در تعیین حق بیمه‌های پرداختی و میزان پوشش‌های لازم برای فرد اثر گذار می‌باشد.

مبلغ سپرده اولیه:  فرد می‌تواند برای افزایش سود دهی در بیمه عمر ملت مبلغی را در ابتدای قرار داد به عنوان سرمایه اولیه پرداخت نماید. پرداخت این مبلغ اختیاری است.

مدت بیمه نامه: در بیمه نامه‌های عمر ملت مدت بیمه نامه می تواند بین ۵ تا ۳۰ سال باشد. البته نباید مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه نامه بیشتر از ۷۰ سال باشد.

سرمایه اولیه فوت: میزان سرمایه فوت ۵ تا ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی فرد بوده و مهمترین پوشش بیمه عمر ملت  می‌باشد. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه نامه عمر فوت نماید این سرمایه فوت به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.

حق بیمه در شروع قرارداد: حق بیمه پرداختی به  انتخاب فرد بیمه شده پرداخت می‌شود و میزان حق بیمه می تواند درطول مدت داشتن این بیمه نامه کاهش و یا افزایش پیدا کند.

نرخ تعدیل سرمایه در سال: میزان حق بیمه در طول مدت داشتن بیمه نامه می تواند به صورت ثابت باشد و یا به صورت تعدیلی و با یک نرخ تعدیل مشخص بین ۵ تا ۲۵ درصد افزایش داشته باشد.داشتن نرخ تعدیل می‌تواند روی میزان سود دهی بیمه نامه اثر بگذارد. با داشتن نرخ تعدیل روی بیمه نامه عمر سود دهی بیمه نامه بهتر می‌شود. علاوه بر این برای این که شما بتوانید سرمایه فوت بالایی داشته باشید می‌توانید با انتخاب نرخ تعدیل  درصدی به سرمایه فوت خود اضافه نمایید.

سرمایه حادثه در صورت فوت: ضریب سرمایه فوت می‌تواند تا ۴ برابر سرمایه فوت عادی انتخاب شود. اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید علاوه بر سرمایه فوت عادی، سرمایه فوت بر اثر حادثه نیز به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود.

دوره پرداخت حق بیمه: دوره پرداخت حق بیمه در واقع نحوه پرداخت حق بیمه می‌باشد . در بیمه عمر ملت، فرد بیمه شده می‌تواند حق بیمه خود را بصورت ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه  پرداخت نماید.

* بیمه نامه هایی که حق بیمه آنها بصورت سالانه پرداخت میشود در نهایت از سرمایه گذاری بالاتری برخوردار میشوند.

پوشش حادثه: بیشترین ضریب پوشش حادثه می‌تواند ۴ برابر سرمایه فوت عادی باشد. بیمه شده می تواند ضریب سرمایه فوت در اثر حادثه را مشخص نماید. که با انتخاب ضریب سرمایه فوت چند برابر سرمایه فوت عادی به ذینفعان بیمه نامه عمر پرداخت می‌شود.

ضریب سرمایه نقص عضو ناشی از حادثه: میزان سرمایه نقص عضو بر اساس سرمایه فوت محاسبه می‌شود و ۱ یا ۲ برابر سرمایه فوت است.

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی:  اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه از کار افتاده شود از پرداخت حق بیمه معاف شده و سایر پوشش‌های بیمه نامه برای وی برقرار می‌ماند.

پوشش امراض خاص: میزان این پوشش در بیمه عمر ملت تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌تواند باشد و همانطور که گفته شد این پوشش برای ۵ دسته از بیماری‌ها که پیشتر نام برده شد ارائه می‌شود .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

زغال چیست و چگونه پیدا شد

زغال چیست و چگونه پیدا شد

در گذشته رایج بود به منظور تهیه زغال کبابی قلیان و یا شومینه شاخه های درختان را برید، به صورت اصولی می بایست شاخه های خشک شده و بی ثمر درختان را قطع نمود اما این احتمال محتمل بود که شاخه های خشک درخت به میزان  کافی نباشد و از این رو به بریدن شاخه های نیمه خشک و یا زنده و مثمر درختان رو بیاوریم. با وجود کارخانه های تولیدی مانند زغال پارس دیگر به محیط زیست به منظور قطع درختان آسیب نمی رسد.

به همین دلیل است که برای طرفداران محیط زیست استفاده از زغال در تضاد مستقیم با  طبیعت قرار دارد که در واقعیت نیز همین گونه است. ولی امروزه دیگر از شاخه زنده درختان ذغال تهیه نمیشود بلکه از خورده های چوبی که در صنایع چوب سازی مورد استفاده قرار نمی گرد ذغال های مرغوب و درجه یک تولیدمی گردد.

زغال چینی یا همان زغال فشرده چیست ؟

راه حل امروزی به منظور نگهداری از طبیعت و منابع محیط زیست استفاده ذغال های چینی یا همان فشرده است.

برای تولید این ذغال ها دیگر لازم نیست شاخه های درختان را از بین ببریم بلکه با خورده ها و بریده چوب های استفاده شده در صنایع مبلمان ، درب و . .. می توان بهترین زغال ها را ساخت.

شرکت زغال پارس جزو قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده های زغالهای کبابی شومینه و قلیان ( سکه ای ) در ایران به تولید و عرضه مستقیم انواع زغال با درجه کیفیت یک می پردازد.

از لحاظ نحوه ساخت ذغال های فشرده  از ترکیب خاک اره یا همان براده های ریز چوب ( همان چیپس چوب ) به علاوه پوست گردو و خاک مخصوص تولید میگردد.

از لحاظ تولید این زغال در ایران نیز شرکت صنعتی زغال پارس بزرگترین تولید کننده انواع زغال های فشرده در ایران محسوب می گردد.

زغال های فشرده دارای انواع محصولات مانند زغال های کبابی ، زغال های شومینه و قلیان است.

پیدایش زغال فشرده در جهان 

تولد و ظهور این نمونه زغال به نیمه اول قرن بیستم و در کشور ژاپن بر می گردد. با گذشت زمان استفاده از این نوع سوخت در کشورهای همسایه کشور ژاپن مانند کشور های پر جمعیت چین و کره گسترش پیدا نمود.

در ابتدا نیز این محصول را از ترکیب کردن خورده های چوب و خاک رس مخصوص درست می کردند که پایه و اساس فرمول تولید امروزی این محصول است

در ده های نود میلادی در کشور پر جمعیت چین به دلیل محبوبیت بسیار زیاد، این محصول  به شدت رونق گرفت به نوعی که در تمام چین مورد استقبال بسیار زیاد قرار گرفت و در اکثر کارخانه جات تولیدی به عنوان سوخت های مهم مورد توجه بود.

جمعیت بالای چین در آن زمان موجب آن شد این ذغال و انتشار نحوه ساخت آن از این کشور به سرتاسر جهان گسترش بیابد و این محصول را به اصطلاح ذغال چینی بشناسند.

در کشور چین به دلیل وجود درختان زیاد بامبو استفاده از چوب درخت بامبو به عنوان ماده اصلی زغال فشرده در نظر گرفته میشود.

زغال بامبو چیست ؟

زغالی با کیفیت شناخته می شود که مدت زمان سوختن آن بسیار بالا است به نام ذغال بامبو معروف می باشد ، مراحل ساخت آن دقیقا مانند زغال فشرده است اما به جای استفاده از چوب های دیگر از چوب درخت بامبو در ساخت آن استفاده میگردد.

پیدایش زغال فشرد در ایران با زغال پارس

از لحاظ گسترش استفاده این محصول در اوایل 1390 در ایران مورد توجه پیدا کرد، این زغال ها به دلیل کارایی بالاتر در برابر زغالهای معمولی یا لیمو و همچنین دوستدار محیط زیست در ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

شرکت تولید کننده و عرضه کننده مستقیم زغال پارس zoghalpars.ir

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

عرضه آنلاین تجهیزات شبکه در نت شبکه

عرضه آنلاین تجهیزات شبکه در نت شبکه

درباره تجهیزات شبکه

در دنیای ارتباطات و فن آوری آنچه بیشتر از همیشه نمود پیدا کرده و بسیار مورد توجه میباشد نوع پیاده سازی نقشه کار و استفاده بهینه از امکانات موجود میباشد.

برای بهره برداری بهینه از امکانات و تجهیزات مورد استفاده در یک شبکه ، موارد متعددی را باید مد نظر قرار داد که در ذیل به موارد مهم آن اشاره مینماییم.

تجهیزات مورد استفاده در یک پروژه شبکه جهت نصب و راه اندازی به دو گروه تجهیزات پسیو و تجهیزات اکتیو تقسیم میگردد.

گروه بندی تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه پسیو

تجهیزات شبکه اکتیو

تجهیزات پسیو شبکه شامل کابل شبکه – پچ کورد شبکه – پچ پنل شبکه – کیستون شبکه – سوکت شبکه – رک و متعلقات رک میباشد ، که به اختصار در مورد هر یک از موراد فوق توضیحات مختصری ارائه میگردد.

کابل شبکه : شامل هشت رشته سیم با ضخامت  استاندارد  و رنگ بندی مشخص که با روکش پی وی سی ویا با روکش آلومینیوم و نیز خاصیت ضد حریق بودن  محافظت میگردد.

پچ کورد شبکه : که با توجه به متراژ مورد استفاده ( پچ کورد شبکه 30 سانتی متر – پچ کورد شبکه نیم متر – پچ کورد شبکه 1 متر – پچ کورد شبکه 2 متر – پچ کورد شبکه 3 متر – پچ کورد شبکه 5 متر  و .... ) در بخش های مختلف شبکه مورد استفاده قرار میگیرد. ساختار پچ کورد بدین شکل میباشد که یک تکه از کابل با توجه به متراژ آن، دو سر کابل به صورت استاندارد سوکت نصب میگردد.

پچ پنل شبکه : که  وظیفه اصلی آن ارتباط بین سوئیچ شبکه و کابل شبکه را به عهده دارد و ساختار آن بدین صورت میباشد که از یک پنل به عنوان شاسی استفاده گردیده که بنا به نیاز قابل نصب 24 یا 48 عدد کیستون را دارا میباشد، و به همین علت با اصطلاح پچ پنل 24 پورت یا پچ پنل 48 پورت در بازار شناخته میشود.

کیستون شبکه : نام دیگر این محصول کاربردی با نام پریز شبکه میباشد که وظیفه اصلی آن ارتباط بین کابل شبکه و وسیله مورد استفاده  از جمله ( کامپیوتر ، پرینتر ، مودم  و .... ) را بر عهده دارد، کیستون شبکه در حالتهای مختلف و با خروجی های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد که از جمله آنها میتوان به کیستون تک پورت و دوپورت و همچنین کیستون روکارو و توکارا اشاره نمود.

سوکت شبکه: همانگونه که از نامش پیداست وسیله ای  که دارای 8 پورت ورودی میباشد و رشته سیم های کابل با توجه به استاندارد رنگ بندی در درون آن قرار گرفته  و پانچ میگردد. البته ابتدا و انتهای هر پچ کورد نیز باید سوکت پانچ گردد.

رک شبکه : استفاده از رک در دو  شکل کاملا مجزا ( رک ایستاده و رک دیواری ) مورد استفاده قرار میگیرد که وظیفه اصلی آن محافظت از سرور، سوئیچ ، پچ پنل و سایر تجهیزاتی که درون آن قرار میگیرد.

رک های مورد استفاده در بازار باید از ضخامت قابل قبولی برخوردار باشد و همچنین رنگ مورد استفاده نیز باید مورد تایید کارشناسان قرار گیرد.

 

 

تجهیزات اکتیو شبکه شامل :

سوئیچ شبکه

روتر شبکه

مودم شبکه

کارت شبکه

سوئیچ شبکه : وظیفه انتقال دیتا بین سیستمهای اتصالی و کلاینتها را بر عهده دارد و همچنین مدیریت کامل نوع انتقال دهی داده ها بر عهده سوئیچ شبکه میباشد.

یکی از کمپانی های معروف در زمینه تولید سوئیچ سیسکو کمپانی بزرگ و قابل احترام سیسکو میباشد.

این کمپانی با تولیدات متنوع با توجه به نیاز بازار در زمینه سوئیچ سیسکو ، روتر سیسکو ، آی پی فون سیسکو ، ماژول سیسکو و انواع تجهیزات وایرلس سیسکوحرفهای زیادی در بازار تجهیزات شبکه برای گفتن دارد.

روتر سیسکو : در ارتباطات مخابراتی و برقراری ارتباط بین گروههای شبکه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

مودم : استفاده از مودم در کارهای روزمره مردم نقش انکار ناپذیری دارد و برقراری ارتباط با اینترنت با مودم بسیار راحت و بی دغدغه میباشد.

مودم تی پی لینک ازجمله معروف ترین و محبوبترین مودمهای حال حاضر بازار ایران میباشد که بخش اعظمی از بازار را به خود اختصاص داده است.

کارت شبکه : این محصول نیز یکی از اجزای مورد نیاز در هر شبکه کامپیوتری میباشد که در حال حاضر و با توجه به پیشرفت بردهای ساخته شده برای سیتمهای کامپیوتر و لپ تاپ بروی بردها تعبیه گردیده است ، وامکان ارتباط بین وسیله مورد نیاز در شبکه و کابل بکه را برقرار میسازد.

البته باید توجه داشت که در یک شبکه کامپیوتری امکان استفاده از تجهیزات و محصولات دیگری در صورت نیاز از قبیل لوازم جانبی کامپیوتر، کابلهای ارتباطی تجهیزات وایرلس یا همان تجهیزات بی سیم شبکه فراهم میباشد ، که در مقالات بعدی به صورت کاملا تخصصی در مورد هریک از تجهیزات شبکه و موارد مورد استفاده آنها توضیحات کامل ارائه میگردد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

بهشت‌یار ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خاکسپاری و مراسم ترحیم

بهشت‌یار ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خاکسپاری و مراسم ترحیم

بهشت‌یار ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خاکسپاری، مراسم ترحیم و مهم‌تر مرجع قیمت‌گیری در این زمینه است. کاربرها و افرادی که قصد دریافت خدمات ترحیم را دارند می‌توانند قیمت پایه خدمت موردنظر خود را از بهشت‌یار استعلام کنند. در واقع بهشت‌یار سعی در کنترل بازار در این زمینه دارد. ما ۲۶ خدمت شامل رزرو تالار، مسجد، تهیه پک‌های پذیرایی، تدارک نیروی انسانی ، مدیریت مجلس ختم، تهیه حلوا ترحیم ، خرما مجلسی، چاپ بنر تسلیت ، نذری ،  تهیه پنکه، کولر، بخاری داخل بهشت‌الزهرا، آمبولانس حمل متوفی ، ایاب ذهاب، اسکان مهمانان، تهیه گل، سنگ مزار، حجله ، هماهنگی مداح، اجاره اکو، سایبان، صندلی و …..  را ارائه می‌دهیم.

بهشت یار با گلچین بهترین تالار های پذیرایی تهران و حومه میتواند انتخابی راحت تر برای شما فراهم آورد و همچنین میتوانید تمامی مساجد تهران را بدون حضور رزرو کنید . شاید زمان نداشته باشد و یا میخواید راحت تر خرید کنید میتوانید بین طرح های به روز بهشت یار دسته گل و تاج گل تسلیت خود را انتخاب کنید و یا طرح مورد نظر خود را ارسال کنید و مطابق با آن دریافت کنید. خرید آنلاین حلوا و خرما ختم با مرغوب ترین مواد اولیه . فاصله دور بهشت زهرا از شهر تهران و ترافیک یکی از معضلات خرید سنگ مزار می باشد که با بهشت یار آسان تر از همیشه میتوانید از بین طرح های به روز بهشت یار انتخاب کنید و یا طرح مورد نظر خود را ارسال کنید و مطابق با آن دریافت کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،