مرکز تعمیر لیبل پرینتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

یک شنبه 28 مهر 1398
ن : khashayars

مرکز تعمیر لیبل پرینتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب

مرکز تعمیر لیبل پرینتر با کیفیت بالا و قیمت مناسب

خدمات تعمیر لیبل پرینتر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از معتبرترین و برجسته‌ترین شرکت در زمینه تجهیزات اداری یعنی شرکت پیکسل بخواهید. این شرکت قادر است برند های مختلف لیبل پرینتر و لیبل زن را تعمیر کرده و بسیاری از مشکلات خریداران این دستگاه ها و ایرادات فنی لیبل زن را برطرف نماید. به طوری که مشتریان بتوانند از دستگاه‌های قدیمی خود مانند روز اول استفاده کنند.

یکی از تخصصی ‌ترین خدمات شرکت پیکسل خدمات تعمیر لیبل پرینتر می‌ باشد. در این شرکت تعمیر پرینتر حرارتی فروشگاهی، تعمیر فیش پرینتر حرارتی و تعمیر لیبل پرینتر (بارکد پرینتر) توسط متخصصان و کارشناسان دوره دیده انجام می ‌شود. تعمیرکاران شرکت پیکسل با استفاده از به روزترین ابزارهای تست و تعمیر و به صورت حرفه‌ای تعمیرات دستگاه‌های لیبل زن و لیبل پرینتر و بارکدخوان و فیش پرینتر حرارتی را انجام می‌دهند.

اگر چه تعمیر دستگاه هایی از قبیل فیش پرینتر‌ ها، لیبل پرینتر (بارکد پرینتر) و پرینترهای حرارتی فروشگاهی ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. اما نداشتن تخصص کافی در این زمینه ممکن است به قطعات و مادر برد دستگاه خسارت جبران ناپذیری را وارد کند. امروزه افراد و مراکز بسیاری هستند که تعمیرات این دستگاه‌ ها را انجام می ‌دهند. اما برای جلوگیری از خسارات بهتر است دستگاه مورد نظر خود را به شرکت معتبر و افراد ماهر جهت خدمات تعمیر لیبل پرینتر بسپارید.

خدمات تعمیر لیبل پرینتر

دستگاه لیبل پرینتر ممکن است در اثر عوامل مختلفی خراب شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد. علل خرابی این دستگاه را می‌توان به سه دسته اصلی خرابی هد لیبل پرینتر، خرابی غلطک فید لیبل پرینتر و خرابی برد الکترونیکی یا همان مین برد لیبل پرینتر طبقه بندی کرد. در صورت نیاز به تعمیر هر یک از این بخش ها بهتر است از بهترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل بهره مند شوید.

تعمیر هد لیبل پرینتر:

هد‌ های لیبل پرینتر از المنت‌ های بسیار کوچکی ساخته شده اند که در زمان رسیدن دستور از مین برد، با توجه به نوع چاپ هر قسمت، بخشی از هد گرم می ‌شود. در صورتی که جریان الکترونیکی قطع شود به دلیل عدم حرارت چاپی انجام نمی‌ شود. بنابراین در صورت خرابی هد لیبل پرینتر ممکن است کامل بسوزد یا قسمت‌ هایی از آن دیگر قادر به پرینت نباشند.

تعمیر مین برد لیبل پرینتر:

تعمیر مین برد لیبل پرینتر به قسمت‌ های متفاوتی تقسیم می ‌شود. در بعضی مواقع ممکن است قسمتی از مین برد به صورت کامل بسوزد که در صورت امکان با تعویض قطعات می‌ توان مشکل را برطرف کرد. یکی دیگر از دلایل بروز مشکل ممکن است در اثر عدم استفاده صحیح سوکت‌ های ورودی و خروجی مانند سوکت برق ورودی ایجاد شود که با تعویض سوکت مشکل حل خواهد شد. اما زمانی که مین برد لیبل پرینتر آسیب ببیند و آسیب خیلی جدی باشد به راحتی قابل تعمیر کردن نخواهد بود.

شرکت زبرا Zebra با نام اولیه Data Specialties Incorporated و با هدف تولید محصولات الکترونیکی در سال ۱۹۶۹ در آمریکا آغاز به کار نمود. در سال ۱۹۸۲ تولیدات شرکت به سمت سیستم‌های لیبل زن و سیستم های مبتنی بر بارکد تغییر کرد و در سال ۱۹۸۶ به Zebra Technologies تغییر نام داد.

شرکت Zebra Technologies هم اکنون تمرکز خود را بر روی راهکار‌ها و تکنولوژی‌های ردیابی و شناسایی خودکار قرار داده است. این شرکت قصد دارد تا در یک بستر یکپارچه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Real-time دید جامعی از سرمایه‌های یک سازمان را به مدیران جهت تصمیمگیری‌های راهبردی ارائه نماید. همچنین با گسترش تکنولوژی و حرکت به سوی پردازش‌های همراه، پردازش ابری و ابر داده‌ها این شرکت با ایجاد بستری مناسب به سوی تولید محصولات متناسب با این فناوری‌ها روی آورده است.

شرکت پیکسل نمایندگی زبرا ZEBRA در جهت تعمیرات و پشتیبانی لیبل زن و لیبل پرینتر می باشد .

 

تعمیر غلطک فید لیبل پرینتر:

بهتر است بدانید که غلطک ‌های لیبل پرینتر معمولا در اثر گذشت مدت زمان طولانی دچار فرسودگی می ‌شود. اما در اثر عدم استفاده صحیح ممکن است در مدت زمان کوتاهی پوشش روی غلطک از بین برود و همچنین چرخنده‌های حرکت دهنده دچار فرسودگی یا شکستگی شوند. لازم به ذکر است که موتور محرک غلطک فید از آن دسته قطعات می‌باشد که ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شود.

بنابراین در صورت هر گونه خرابی دستگاه لیبل پرینتر می‌ توانید از خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل بهره‌مند شوید. زیرا این شرکت از کادری مجرب در بخش خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری برخوردار است. همچنین با توجه به سابقه 15 ساله خود یکی از معتبرترین شرکت‌ ها در این زمینه محسوب می ‌شود.

فیش پرینترها

جالب است بدانید که فیش پرینتر ها را با نام ‌های دیگری از جمله دستگاه صدور فاکتور، دستگاه صدور فیش، دستگاه فیش زن، چاپگر فاکتور، چاپگر حرارتی و دستگاه چاپ رسید در بازار ایران می‌ شناسند. این نوع دستگاه ها جزء پرینتر های فروشگاهی محسوب می ‌شوند. همچنین در فست فودها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاربرد دارند. بنابراین گاهی اوقات با نام فیش زن فست فود شناخته می‌ شوند. این نوع دستگاه با ایجاد حرارت بر روی رول کاغذ عمل چاپ را انجام می‌ دهند.در استفاده با این دستگاه نیازی به جوهر، تونر و ریبون نخواهید داشت. فیش پرینترها در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشند که در صورت نیاز به تعمیر هر مدل و برندی از این دستگاه می‌ توانید از خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل استفاده کنید.

تعمیر بارکد خوان یا بارکد ریدر یا بارکد اسکنر

بارکد خوان ها دستگاههای پر کاربرد زندگی امروز ما به شمار می ایند. حضور انهارا در داروخانه ها و فروشگاههای برزگ به راحتی می توان مشاهده کرد. این دستگاههای پر کاربرد امروزی که بسیار کارهای امروزه بشر را رحت کرده اند نیز همانند همه دستگاههای دیگر خراب میشوند و نیاز به تعمیر دارند. تعمیرات انها شامل برد بارکد خوان، کابل اتصال ان به کامپیوتر و همچنین CCD انها می باشد.

لیبل پرینتر (بارکد پرینتر)

می ‌توان گفت تفاوتی بین لیبل پرینتر و بارکد پرینتر وجود ندارد و به چاپگر هایی که مخصوص چاپ لیبل و برچسب هستند، لیبل پرینتر گفته می‌شوند.

نمایندگی بیکسلون Bixolon

شرکت بیکسلون Bixolon یکی از شرکت های محبوب در بازار ایران است. این شرکت در زمینه تولید محصولات فیش پرینترحرارتی  و لیبل پرینتر در اندازه ها و انواع مختلفی فعالیت می کند.

دستگاه لیبل پرینتر نوعی دستگاه برای چاپ بارکدها هستند که با نام های بارکد زن یا لیبل پرینتر نامیده شده است.

کار پرینتر لیبل زن چاپ لیبل است که لیبل خود، برچسبی است که برای معرفی کالا و ثبت مشخصلات آن استفاده می شود.

در واقع کار فیش پرینتر صدور فیش در فروشگاه ها و بانک ها و رستوران ها می باشد.

شرکت پیکسل نمایندگی بیکسلون BIXOLON در جهت تعمیرات و پشتیبانی لیبل زن و لیبل پرینتر و فیش پرینتر حرارتی می باشد .

 

نمایندگی پوزتک POSTEK

شرکت پیکسل نمایندگی پوزتک POSTEK در جهت تعمیرات و پشتیبانی لیبل زن و لیبل پرینتر و فیش پرینتر حرارتی می باشد .

 

 

پرینتر های حرارتی فروشگاهی

پرینتر های حرارتی فروشگاهی دستگاه ‌هایی هستند که توسط حرارت یا گرما بر روی کاغذ‌ های مخصوص متن مورد نظر خود را چاپ می ‌کنند. در این نوع دستگاه ها از جوهر و تونر استفاده نمی‌ شود؛ بنابراین نیازی به شارژ کاتریج نخواهند داشت. از دیگر مزایای پرینترهای حرارتی فروشگاهی می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد. زیرا تنها هزینه مربوط به این دستگاه‌ ها خرید رول کاغذ مخصوص می‌ باشد. لازم به ذکر است که این نوع کاغذ‌ها از قیمت مناسبی برخوردار می‌ باشند.

مزایای استفاده از پرینترهای حرارتی فروشگاهی

استفاده از این نوع دستگاه‌ها مزایای خاصی دارد که از جمله آن ها می ‌توان به مواردی از قبیل عمر طولانی آن ها و عدم نیاز به سرویس مداوم شارژ اشاره کرد. بنابراین پرینترهای حرارتی فروشگاهی به کم ‌ترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر نیاز دارند.از دیگر مزایای این دستگاه‌ ها سرعت بالای آن ها موقع چاپ می ‌باشد.

پرینتر های حرارتی فروشگاهی به دلیل دارا بودن این ویژگی خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. با توجه به اینکه این دستگاه‌ها نیازی به جوهر ندارند و از رول کاغذی مخصوص بسیار ارزانی در آن ها استفاده می‌ شود از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

استفاده از پرینتر های حرارتی فروشگاهی بر خلاف چاپگر های سوزنی و لیزری هیچگونه آلودگی صوتی ایجاد نمی ‌کند. بنابراین با خرید این مدل دستگاه از آرامش خاصی بهره‌مند خواهید شد.این مدل دستگاه نسبت به انواع لیزری و سوزنی حجم بسیار کمی را اشغال می‌کند؛ بنابراین محیط کاری منظم و آراسته‌ای را ایجاد خواهند کرد. با توجه به نیاز بسیار کم به خدمات تعمیر لیبل پرینتر در این مدل دستگاه می‌توانید هزینه‌های جانبی خود را کاهش دهید. زیرا نیازی به شارژ جوهر و سرویس دهی نخواهد داشت.

اما چنانچه به تعمیر لیبل پرینتر از هر نوع نیاز پیدا کردید، می‌توانید از بهترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت پیکسل بهره‌مند شوید. این شرکت برای مشتریان خود امکان راهنمایی و مشاوره رایگان را فراهم کرده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با واحد خدمات تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayars

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

ساعت مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان به مرکزیت شیراز از سال 1390 فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است و علاوه بر خدمات آموزشی، ارائه خدمات دیگری از جمله خدمات فناوری اطلاعات (IT) ، مشاوره خدمات فنی و مهندسی، ارائه و پیاده سازی طرح های تحقیقاتی و کارآفرینی را نیز برعهده داردیکی از اهداف اساسی فعالیت آموزشی و مشاوره ای مرکز، تربیت مدیران، کارشناسان و متخصصان کارآمد برای بخش های اجرایی، بنگاه های اقتصادی و صنایع از طریق تقویت توانمندی های اطلاعاتی و مهارت کاربرد تئوری های مدیریت و ارایه آخرین دستاوردهای علمی می باشد .

این مجموعه از سال 2017 با امضای تفاهم نامه با گسترده ترین مرکز مهارت آموزی در اروپا، دانشگاه IED  ایتالیا ( انستیتو طراحی اروپا)، همکاری نموده است.

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تنها نماینده ی این دانشگاه در ایران می باشد.

مختصری از فعالیت های این مجموعه در دپارتمان های مختلف در ادامه معرفی می گردد:

دپارتمان هنر :

دوره جامع طراحی لباس

صنعت پوشاک ایران چشم به راه طراحان لباس است. در ايران به دليل وجود محدوديت هاي ديني در بحث پوشش، وجود طراحان مد و لباس توانمند كه بتوانند متناسب با فرهنگ و آيين ما طرح هاي نو و جذابي را ارائه دهند، بسيار ضروري است. متاسفانه باید اعتراف کنیم در حال حاضر در کشور ما به دلیل کمبود طراحان لباس و همچنین فاصله کارشناسان این حرفه با صنعت پوشاک، بازار لباس ایران تبدیل به جولانگاهی برای برند های برون مرزی شده که این امر تبعات اقتصادی گسترده ای ایجاد کرده و سبب خروج کلان ارز از کشور و کاهش بهره وری تولیدات داخلی شده است. علت اصلی حضور شبکه های آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان در این حرفه تربیت طراحان لباس خلاق و آشنا با بازار این رشته و حمایت ایشان برای ورود به بازار کار این حرفه است تا روحی تازه به کالبد صنعت پوشاک بدمیم.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

دوره های بین المللی طراحی لباس

دوره جامع الگو سازی و دوخت

هنر الگوسازی و دوخت دارای قدمت تاریخی در ایران می باشد که تنوع رنگ ها،طرح ها و مدل ها در لباس های اصیل اقوام مختلف ایرانی نمایانگر این مطلب است.یادگیری این هنر علاوه بر بحث تولید ملی و خودکفایی زمینه ساز ورود طرح ها و نقوش اصیل ایرانی به بازار پوشاک می گردد. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان با هدف ارتقا سطح کیفی و آموزشی اقدام به برگزاری دوره های الگو سازی و دوخت بر اساس متد آکادمیک و جهانی نموده است.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دوره جامع الگوسازی و دوخت

دوره جامع ساخت زیورالات طلا و نقره

در گذشته نه‌چندان دور طلاسازی شغلی موروثی و به‌صورت استادشاگردی بوده و زمان زیادی برای آموزش و رسیدن به مهارت کافی در این زمینه نیاز داشته است.ما در سال های اخیر این رشته به صورت کاربردی و در سطح حرفه ای در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تدریس می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دوره جامع زیورآلات طلا و نقره

طراحی و ساخت کیف و کفش

طراحی کفش یکی از گرایش‌های جذاب رشته طراحی صنعتی است که طی چند سال اخیر توجه دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته را جلب کرده است. اولین دستاورد این رشته تنوع طرح و ارائه محصولی مطابق با خواسته ها و سلیقه ی فرهنگی ایران می باشد.علاوه بر این باتوجه به تحریم های موجود این رشته از بازار بسیار خوبی برخوردار است و موجب کاهش خروج ارز از ایران می گردد. در راستای یادگیری حرفه ای این رشته مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برپایه ی متد روز دنیا دوره های طراحی و ساخت کیف و کفش را با متد ایتالیایی ارائه می دهد.

برای اطلاع از سرفصل این دوره به لینک زیر مراجعه فرمایید:

طراحی و ساخت کیف و کفش

دوره جامع عکاسی

امروزه عکاسی دیجیتال در حال ظهور و تاثیرگذاری در تمام جنبه‌های زندگی ما است، ایجاد امکان عکاسی در بسیاری از وسایل امروزی از تلفن‌های همراه گرفته تا پخش کننده ‌های آهنگ و فیلم همراه، لپ‌تاپ‌ها و …، ایجاب می‌کند که برای استفاده بهینه از این وسایل، راه استفاده از امکانات فراوانی را که دوربین‌های دیجیتال در اختیار ما می‌گذارند فرا بگیرند. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دوره جامع عکاسی

شناخت نور، منابع نور و نورپردازی

نورپردازی در عکاسی یکی از مهمترین عناصر برای موفقیت هر عکسی به شمار می رود. چه یک منظره بزرگ باشد یا اینکه یک پرتره خودمانی، نور می تواند باعث موفقیت یا شکست یک عکس شود.

کارگاه مبانی و تجزیه تحلیل عکس

هدف از این کارگاه ایجاد دیدگاه در دانشجویان نسبت یه ارزش ها و ویژگی ها در عکس و همچنین جایگاه بیان در عکس و مفهوم سازی تصویر می باشد.

عکاسی مد و لباس

هدف این دوره ثبت تصویر از انواع لباس با توجه به نوع پارچه، طرح آن و سایر کالاهای وابسته به لباس همراه با ایجاد زیبایی بصری می باشد.به صورت کلی آموزش ترکیب دو هنر جهت ترغیب مردم به شناساندن کالای خاص می باشد.

کارگاه عکاسی مستند

در این کارگاه شاخه ای از عکاسی آموزش داده می شود که درآن دانشجو رخدادهای پیرامونش را کاملا بی طرفانه در عین حال واقع گرایانه و اثر گذار ارائه دهد.

كارگاه كاربردى عكاسى تبليغاتى

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس  بگنجاند.در مقایسه با سایر زمینه های عکاسی،نظرات سفارش دهنده تاثیر بسزایی درنتیجه پروژه دارد.

عکاسی با تلفن همراه

آشنایی با سخت‌افزارهای معمول، نرم‌افزارهای عکاسی، ویرایش، انتشار و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در دنیای مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است و نهایتا دانشجو در این دوره با مفاهیم روایت و خلق داستان با عکاسی موبایلی و سبک‌های آن آشنا می شود.

کارگاه عکاسی پرتره

هدف از این کارگاه آموزش تخصصی نورپردازی در فضای آتلیه و آموزش تکنیک های نورپردازی با استفاده از تجهیزات تخصصی استودیو ویژه عکاسی پرتره می باشد.

کارگاه عکاسی فاین آرت

عکاسی هنری یا عکاسی فاین آرت شاخه ای از عکاسی می باشد که با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ و خلاقیت عکاس منجر به خلق یک تصویر فانتزی و جان بخشیدن به چیزهای خیالی می گردد.

عکاسی معماری

آشنایی اولیه با سبکهای مختلف بنا و ساختمان،ثبت تصویر ساختمان در زوایه مناسب ( تقارن , ترکیب بندی , هارمونی)از جمله مباحثی می باشد که دانشجویان دراین دوره آموزش می بینند.

نرم افزارفتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ نرم افزار محبوبی بین طراحان وب و ویراستاران تصویر است.فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و بسیاری از ابزارهای منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما کمک می کند طرح های خلاقانه خود را پیاده سازی کنید. هرچه این نرم افزار غنی را تجربه می کنید،اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنید و به مهارت های خود افتخار می کنید.شما می توانید کارفرمایان بالقوه خود را با نشان دادن مهارت های فتوشاپ وکار کردن در یک آژانس طراحی معتبر تحت تاثیر قرار دهید.شما همچنین می توانید به عنوان یک طراح گرافیک کار کنید و به راحتی درآمد کسب کنید.مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

 آموزش فتوشاپ

منبت کاری

دوره تخصصی منبت به صورت جامع شامل آشنایی با چوب و ابزار منبت ،آشنایی با خطوط و طرح های منبت،دور بری(خطوط و اشکال)،زمینه(کنده کاری)و برجسته سازی طرح،روسازی اشکال ،تمیز کاری کلی کار انجام شده و رنگ آمیزی می باشد. در پایان دوره هنرجویان قادر به ساخت انواع شانه، قاب عکس، جعبه و... می باشند.این مرکز به صورت تخصصی این دوره را برگزار می کند.

آموزش منبت کاری

مجسمه سازی

این دوره شامل آموزش کلیه تکنیک های ساخت مجسمه از مبتدی تا پیشرفته با متریال گل رس است.

مباحث آموزشی شامل: آموزش حجم سازی (احجام هندسی ،افلاطونی)و ترکیب بندی(آنالیز اشیا و انسان)، ساخت مخروط و هرم،تناسبات، آناتومی سر،پرتره و فیگور می باشد. این دوره توسط اساتید مجرب در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار می شود.

آموزش مجسمه سازی

دپارتمان معماری :

دوره جامع دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون سنتی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است که زیبایی منازل ایرانی را دو چندان نموده است .اکثر افراد به دنبال نحوه چیدمان و ترکیب بندی مدرن و استفاده از رنگ بندی و نورپردازی مناسب جهت دلنشین کردن فضای داخلی منازل خود هستند.همچنین معماری داخلی منازل ایرانی دست خوش تغییرات زیادی شده است که برای به روز بودن در این زمینه آموزش نقش مهمی دارد.اگر شما به یادگیری مباحث طراحی دکوراسیون داخلی از جمله اصول دست آزاد،اسکیس،پلان و نرم افزارهای تخصصی این زمینه علاقه دارید، مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان دوره فشرده طراحی دکوراسیون داخلی را به شما پیشنهاد می نماید.

دوره جامع دکوراسیون داخلی

دپارتمان فناوری و اطلاعات :

تنها مرکز برگزار کننده دوره های بین المللیIT  توسط مدرس رسمی شرکت ماکروسافت و سیسکو براساس سرفصل جهانی و با تضمین قبولی در امتحانات بین المللی می باشد.

  • دوره های مهندسی شبکه و آی تی:  Microsoft ، Cisco  ،  Vmware ، Linux ،  Citrix ،  HP و  ...

دوره های بین المللی مهندسی شبکه

دپارتمان مدیریت :

حسابداری

حسابداری به عنوان “زبان کسب و کار” شناخته می شود، نیاز اساسی یک سازمان تجاری برای پیدا کردن جایگاه خود است. از لحاظ سازمانی حسابداری بسیار مهم است زیرا پایه ای برای برنامه ریزی و بودجه بندی فراهم می کند و با اندازه گیری فعالیت های اقتصادی و ارتباط دادن اطلاعات مالی به کاربران برای تصمیم گیری مواجه می شود.مرکز آموش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده ی تخصصی این دوره ها می باشد.

آموزش حسابداری

بورس

دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس به صورت قدم به قدم به زبان ساده و بدون هیچ پیش نیازی برگزار می گردد،این مرکز افتخار دارد به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری دوره های سرمایه گذاری در  بورس و اولین مرکز برگزار کننده این دوره ها از سال 1389 در شیراز و تنها مرکز برگزار کننده آموزش آنلاین در حین معاملات به صورت عملی همراه با ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه خدمات آموزشی را ارائه نماید.موزش خصوصی بورس د

آموزش بورس

ارز دیجیتال

یکی از رویدادهای مهم سالهای اخیر مسئله ی ارز دیجیتال است. بازار سرمایه گذاری دیجیتال با توجه به ظرفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این ارزها به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد در مورد موجودیت آن به عنوان پول صحبت می کنند. با توجه به تاثیر بسیار بالای این ارز ها در رشد اقتصادی کشورها کسب دانش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.این مرکز تخصصی ترین دوره ها را در این زمینه برگزار می کند.

آموزش ارز دیجیتال |bitcoin

دپارتمان زبان های خارجی : مرکز تخصصی IELTS در شیراز

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان  تخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های آیلتس برای اولین بار این دوره ها به گونه ای طراحی نموده است که از طریق حضور مداوم  دانشپذیران در جو کلاسها، شبیه سازی حضور شما در یک کشور انگلیسی زبان به خوبی انجام می گیرد و در کمترین زمان  نتیجه ای باور نکردنی را در کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون IELTS برای شما به ارمغان می آورد.

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

دوره های مکالمه و چت

دوره های مکالمه ما به گونه ای طراحی گردیده اند که شما کاملا در یک جو دوستانه و با لذتی باورنکردنی شروع به صحبت راجع به موضوعاتی جذاب و روزمره می نمایید و در همین حین  مدرسان  جملات شما را همانند یک دوست تصحیح می نمایند.این دوره ها به صورت تخصصی در مرکز آموزش های بین المللی صنعت ومعدن ایرانیان برگزار می گردد.

دوره های مکالمه و چت

دوره های Learn English with Fun

برای اولین بار دوره های تک جلسه ای چت و مکالمه دوستانه شما را در جو روزانه زبان قرار می دهد و در هر جلسه شما با موضوع جدیدی با هم گروهی های خود به بحث و تبادل نظر می پردازید،با این رو دایره لغات و اشکالات گرامری شما به راحتی برطرف می گردد.

Grammar session

در هر جلسه که یک ساعت و نیمی ،یک یا چند مبحث گرارمری به صورت کامل برای شما تشریح و یاداوری می گردد.

Food Session

در هر جلسه هر یک از دانشپذیران با یک اسنک از بقیه پذیرایی می نماید و در هنگام صرف غذا همه دانشپذیران از روشهای پخت یا عمل اوری غذا در محیطی دوستانه صحبت می نمایند.

Idioms Session

یک جلسه سراسر ضرب المثل و اصطلاح که باعث می گردد شما به صورت کاملا کاربردی نحوه و موقعیت استفاده از آنها را به خوبی فرا گیرید.

Movie session

یک جلسه که در آن قسمتها یا تمامی یک فیلم پخش شده و هریک از دانشپذیران نظرات خود را ارایه می نمایند.

خدمات مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان

ساعت مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان به مرکزیت شیراز از سال 1390 فعالیت خود را به صورت انحصاری در استان فارس آغاز نموده است و علاوه بر خدمات آموزشی، ارائه خدمات دیگری از جمله خدمات فناوری اطلاعات (IT) ، مشاوره خدمات فنی و مهندسی، ارائه و پیاده سازی طرح های تحقیقاتی و کارآفرینی را نیز برعهده داردیکی از اهداف اساسی فعالیت آموزشی و مشاوره ای مرکز، تربیت مدیران، کارشناسان و متخصصان کارآمد برای بخش های اجرایی، بنگاه های اقتصادی و صنایع از طریق تقویت توانمندی های اطلاعاتی و مهارت کاربرد تئوری های مدیریت و ارایه آخرین دستاوردهای علمی می باشد .

این مجموعه از سال 2017 با امضای تفاهم نامه با گسترده ترین مرکز مهارت آموزی در اروپا، دانشگاه IED  ایتالیا ( انستیتو طراحی اروپا)، همکاری نموده است.

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تنها نماینده ی این دانشگاه در ایران می باشد.

مختصری از فعالیت های این مجموعه در دپارتمان های مختلف در ادامه معرفی می گردد:

دپارتمان هنر :

دوره جامع طراحی لباس

صنعت پوشاک ایران چشم به راه طراحان لباس است. در ايران به دليل وجود محدوديت هاي ديني در بحث پوشش، وجود طراحان مد و لباس توانمند كه بتوانند متناسب با فرهنگ و آيين ما طرح هاي نو و جذابي را ارائه دهند، بسيار ضروري است. متاسفانه باید اعتراف کنیم در حال حاضر در کشور ما به دلیل کمبود طراحان لباس و همچنین فاصله کارشناسان این حرفه با صنعت پوشاک، بازار لباس ایران تبدیل به جولانگاهی برای برند های برون مرزی شده که این امر تبعات اقتصادی گسترده ای ایجاد کرده و سبب خروج کلان ارز از کشور و کاهش بهره وری تولیدات داخلی شده است. علت اصلی حضور شبکه های آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان در این حرفه تربیت طراحان لباس خلاق و آشنا با بازار این رشته و حمایت ایشان برای ورود به بازار کار این حرفه است تا روحی تازه به کالبد صنعت پوشاک بدمیم.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

دوره های بین المللی طراحی لباس

دوره جامع الگو سازی و دوخت

هنر الگوسازی و دوخت دارای قدمت تاریخی در ایران می باشد که تنوع رنگ ها،طرح ها و مدل ها در لباس های اصیل اقوام مختلف ایرانی نمایانگر این مطلب است.یادگیری این هنر علاوه بر بحث تولید ملی و خودکفایی زمینه ساز ورود طرح ها و نقوش اصیل ایرانی به بازار پوشاک می گردد. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان با هدف ارتقا سطح کیفی و آموزشی اقدام به برگزاری دوره های الگو سازی و دوخت بر اساس متد آکادمیک و جهانی نموده است.

برای اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دوره جامع الگوسازی و دوخت

دوره جامع ساخت زیورالات طلا و نقره

در گذشته نه‌چندان دور طلاسازی شغلی موروثی و به‌صورت استادشاگردی بوده و زمان زیادی برای آموزش و رسیدن به مهارت کافی در این زمینه نیاز داشته است.ما در سال های اخیر این رشته به صورت کاربردی و در سطح حرفه ای در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان تدریس می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دوره جامع زیورآلات طلا و نقره

طراحی و ساخت کیف و کفش

طراحی کفش یکی از گرایش‌های جذاب رشته طراحی صنعتی است که طی چند سال اخیر توجه دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته را جلب کرده است. اولین دستاورد این رشته تنوع طرح و ارائه محصولی مطابق با خواسته ها و سلیقه ی فرهنگی ایران می باشد.علاوه بر این باتوجه به تحریم های موجود این رشته از بازار بسیار خوبی برخوردار است و موجب کاهش خروج ارز از ایران می گردد. در راستای یادگیری حرفه ای این رشته مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برپایه ی متد روز دنیا دوره های طراحی و ساخت کیف و کفش را با متد ایتالیایی ارائه می دهد.

برای اطلاع از سرفصل این دوره به لینک زیر مراجعه فرمایید:

طراحی و ساخت کیف و کفش

دوره جامع عکاسی

امروزه عکاسی دیجیتال در حال ظهور و تاثیرگذاری در تمام جنبه‌های زندگی ما است، ایجاد امکان عکاسی در بسیاری از وسایل امروزی از تلفن‌های همراه گرفته تا پخش کننده ‌های آهنگ و فیلم همراه، لپ‌تاپ‌ها و …، ایجاب می‌کند که برای استفاده بهینه از این وسایل، راه استفاده از امکانات فراوانی را که دوربین‌های دیجیتال در اختیار ما می‌گذارند فرا بگیرند. مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دوره جامع عکاسی

شناخت نور، منابع نور و نورپردازی

نورپردازی در عکاسی یکی از مهمترین عناصر برای موفقیت هر عکسی به شمار می رود. چه یک منظره بزرگ باشد یا اینکه یک پرتره خودمانی، نور می تواند باعث موفقیت یا شکست یک عکس شود.

کارگاه مبانی و تجزیه تحلیل عکس

هدف از این کارگاه ایجاد دیدگاه در دانشجویان نسبت یه ارزش ها و ویژگی ها در عکس و همچنین جایگاه بیان در عکس و مفهوم سازی تصویر می باشد.

عکاسی مد و لباس

هدف این دوره ثبت تصویر از انواع لباس با توجه به نوع پارچه، طرح آن و سایر کالاهای وابسته به لباس همراه با ایجاد زیبایی بصری می باشد.به صورت کلی آموزش ترکیب دو هنر جهت ترغیب مردم به شناساندن کالای خاص می باشد.

کارگاه عکاسی مستند

در این کارگاه شاخه ای از عکاسی آموزش داده می شود که درآن دانشجو رخدادهای پیرامونش را کاملا بی طرفانه در عین حال واقع گرایانه و اثر گذار ارائه دهد.

كارگاه كاربردى عكاسى تبليغاتى

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس  بگنجاند.در مقایسه با سایر زمینه های عکاسی،نظرات سفارش دهنده تاثیر بسزایی درنتیجه پروژه دارد.

عکاسی با تلفن همراه

آشنایی با سخت‌افزارهای معمول، نرم‌افزارهای عکاسی، ویرایش، انتشار و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در دنیای مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است و نهایتا دانشجو در این دوره با مفاهیم روایت و خلق داستان با عکاسی موبایلی و سبک‌های آن آشنا می شود.

کارگاه عکاسی پرتره

هدف از این کارگاه آموزش تخصصی نورپردازی در فضای آتلیه و آموزش تکنیک های نورپردازی با استفاده از تجهیزات تخصصی استودیو ویژه عکاسی پرتره می باشد.

کارگاه عکاسی فاین آرت

عکاسی هنری یا عکاسی فاین آرت شاخه ای از عکاسی می باشد که با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ و خلاقیت عکاس منجر به خلق یک تصویر فانتزی و جان بخشیدن به چیزهای خیالی می گردد.

عکاسی معماری

آشنایی اولیه با سبکهای مختلف بنا و ساختمان،ثبت تصویر ساختمان در زوایه مناسب ( تقارن , ترکیب بندی , هارمونی)از جمله مباحثی می باشد که دانشجویان دراین دوره آموزش می بینند.

نرم افزارفتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ نرم افزار محبوبی بین طراحان وب و ویراستاران تصویر است.فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و بسیاری از ابزارهای منحصر به فرد را ارائه می دهد که به شما کمک می کند طرح های خلاقانه خود را پیاده سازی کنید. هرچه این نرم افزار غنی را تجربه می کنید،اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنید و به مهارت های خود افتخار می کنید.شما می توانید کارفرمایان بالقوه خود را با نشان دادن مهارت های فتوشاپ وکار کردن در یک آژانس طراحی معتبر تحت تاثیر قرار دهید.شما همچنین می توانید به عنوان یک طراح گرافیک کار کنید و به راحتی درآمد کسب کنید.مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده تخصصی این دوره ها می باشد.

 آموزش فتوشاپ

منبت کاری

دوره تخصصی منبت به صورت جامع شامل آشنایی با چوب و ابزار منبت ،آشنایی با خطوط و طرح های منبت،دور بری(خطوط و اشکال)،زمینه(کنده کاری)و برجسته سازی طرح،روسازی اشکال ،تمیز کاری کلی کار انجام شده و رنگ آمیزی می باشد. در پایان دوره هنرجویان قادر به ساخت انواع شانه، قاب عکس، جعبه و... می باشند.این مرکز به صورت تخصصی این دوره را برگزار می کند.

آموزش منبت کاری

مجسمه سازی

این دوره شامل آموزش کلیه تکنیک های ساخت مجسمه از مبتدی تا پیشرفته با متریال گل رس است.

مباحث آموزشی شامل: آموزش حجم سازی (احجام هندسی ،افلاطونی)و ترکیب بندی(آنالیز اشیا و انسان)، ساخت مخروط و هرم،تناسبات، آناتومی سر،پرتره و فیگور می باشد. این دوره توسط اساتید مجرب در مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار می شود.

آموزش مجسمه سازی

دپارتمان معماری :

دوره جامع دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون سنتی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است که زیبایی منازل ایرانی را دو چندان نموده است .اکثر افراد به دنبال نحوه چیدمان و ترکیب بندی مدرن و استفاده از رنگ بندی و نورپردازی مناسب جهت دلنشین کردن فضای داخلی منازل خود هستند.همچنین معماری داخلی منازل ایرانی دست خوش تغییرات زیادی شده است که برای به روز بودن در این زمینه آموزش نقش مهمی دارد.اگر شما به یادگیری مباحث طراحی دکوراسیون داخلی از جمله اصول دست آزاد،اسکیس،پلان و نرم افزارهای تخصصی این زمینه علاقه دارید، مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان دوره فشرده طراحی دکوراسیون داخلی را به شما پیشنهاد می نماید.

دوره جامع دکوراسیون داخلی

دپارتمان فناوری و اطلاعات :

تنها مرکز برگزار کننده دوره های بین المللیIT  توسط مدرس رسمی شرکت ماکروسافت و سیسکو براساس سرفصل جهانی و با تضمین قبولی در امتحانات بین المللی می باشد.

  • دوره های مهندسی شبکه و آی تی:  Microsoft ، Cisco  ،  Vmware ، Linux ،  Citrix ،  HP و  ...

دوره های بین المللی مهندسی شبکه

دپارتمان مدیریت :

حسابداری

حسابداری به عنوان “زبان کسب و کار” شناخته می شود، نیاز اساسی یک سازمان تجاری برای پیدا کردن جایگاه خود است. از لحاظ سازمانی حسابداری بسیار مهم است زیرا پایه ای برای برنامه ریزی و بودجه بندی فراهم می کند و با اندازه گیری فعالیت های اقتصادی و ارتباط دادن اطلاعات مالی به کاربران برای تصمیم گیری مواجه می شود.مرکز آموش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان برگزار کننده ی تخصصی این دوره ها می باشد.

آموزش حسابداری

بورس

دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس به صورت قدم به قدم به زبان ساده و بدون هیچ پیش نیازی برگزار می گردد،این مرکز افتخار دارد به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری دوره های سرمایه گذاری در  بورس و اولین مرکز برگزار کننده این دوره ها از سال 1389 در شیراز و تنها مرکز برگزار کننده آموزش آنلاین در حین معاملات به صورت عملی همراه با ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه خدمات آموزشی را ارائه نماید.موزش خصوصی بورس د

آموزش بورس

ارز دیجیتال

یکی از رویدادهای مهم سالهای اخیر مسئله ی ارز دیجیتال است. بازار سرمایه گذاری دیجیتال با توجه به ظرفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این ارزها به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد در مورد موجودیت آن به عنوان پول صحبت می کنند. با توجه به تاثیر بسیار بالای این ارز ها در رشد اقتصادی کشورها کسب دانش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.این مرکز تخصصی ترین دوره ها را در این زمینه برگزار می کند.

آموزش ارز دیجیتال |bitcoin

دپارتمان زبان های خارجی : مرکز تخصصی IELTS در شیراز

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

مرکز آموزش های بین المللی صنعت و معدن ایرانیان  تخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های آیلتس برای اولین بار این دوره ها به گونه ای طراحی نموده است که از طریق حضور مداوم  دانشپذیران در جو کلاسها، شبیه سازی حضور شما در یک کشور انگلیسی زبان به خوبی انجام می گیرد و در کمترین زمان  نتیجه ای باور نکردنی را در کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون IELTS برای شما به ارمغان می آورد.

دوره های فوق فشرده از صفر تا IELTS

دوره های مکالمه و چت

دوره های مکالمه ما به گونه ای طراحی گردیده اند که شما کاملا در یک جو دوستانه و با لذتی باورنکردنی شروع به صحبت راجع به موضوعاتی جذاب و روزمره می نمایید و در همین حین  مدرسان  جملات شما را همانند یک دوست تصحیح می نمایند.این دوره ها به صورت تخصصی در مرکز آموزش های بین المللی صنعت ومعدن ایرانیان برگزار می گردد.

دوره های مکالمه و چت

دوره های Learn English with Fun

برای اولین بار دوره های تک جلسه ای چت و مکالمه دوستانه شما را در جو روزانه زبان قرار می دهد و در هر جلسه شما با موضوع جدیدی با هم گروهی های خود به بحث و تبادل نظر می پردازید،با این رو دایره لغات و اشکالات گرامری شما به راحتی برطرف می گردد.

Grammar session

در هر جلسه که یک ساعت و نیمی ،یک یا چند مبحث گرارمری به صورت کامل برای شما تشریح و یاداوری می گردد.

Food Session

در هر جلسه هر یک از دانشپذیران با یک اسنک از بقیه پذیرایی می نماید و در هنگام صرف غذا همه دانشپذیران از روشهای پخت یا عمل اوری غذا در محیطی دوستانه صحبت می نمایند.

Idioms Session

یک جلسه سراسر ضرب المثل و اصطلاح که باعث می گردد شما به صورت کاملا کاربردی نحوه و موقعیت استفاده از آنها را به خوبی فرا گیرید.

Movie session

یک جلسه که در آن قسمتها یا تمامی یک فیلم پخش شده و هریک از دانشپذیران نظرات خود را ارایه می نمایند.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayars

پرورش قارچ گانودرما

پرورش قارچ گانودرما

موسسه آموزشی فنیکا تنها مرجع تخصصی آموزش پرورش قارچ گانودرما در ایران می باشد که با ارائه آخرین دانش روز پرورش این گیاه دارویی و بهره گیری از اساتید برجسته توانسته در چند دوره متوالی به آموزش این موضوع جدید بپردازد

قارچ گانودر ما به خوبی در نواحی مختلف رشد می کند و سازگاری مناسبی با اقلیم ما دارد . بهترین فصل کاشت  آن تابستان می باشد .

در دوره پرورش قارچ گانودرما تمامی اصول اصلی کاشت و نوع پرورش را به صورت دقیق و کاملا علمی توضیح می دهیم که می توانید در فضاهای مورد نظر خود به کاشت این محصول بپردازید.

در صورت کاشت و پرورش قارچ گانودرما آینده ی شغلی مناسب و پرسود و فایده ای برای خود رقم زده اید. کاشت این قارچ طبق اصولی که وجود دارد می تواند ثروتی انبوه محسوب گردد.

این قارچ باید در فضاهای کوچک متعدد کاشته شود.  برای خاک این محصول باید مواد مغذی متعددی را در نظر بگیرید که در این ویدئو آموزشی تمام مواد مغذی به طور مفصل شرح داده شده است.

در کاشت قارچ گانودرما میزان رطوبت محیط ، دما ، مواد مغذی ، خاک و … تاثیر به سزایی دارد. قبل از شروع کار تمام وسایل مورد نیاز را تهیه کنید تا در تولید و پرورش خللی ایجاد نگردد.

اهداف آموزش پرورش قارچ گانودرما

  • کسب دانش مربوط به پرورش قارچ گانودرما توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش قارچ گانودرما
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش قارچ گانودرما
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش قارچ گانودرما تصمیم بگیرید.

همراه با این دوره چه چیزی دریافت خواهیم کرد

  • فایل ویدئویی پرورش قارچ گانودرما با کیفیت عالی FUll HD
  • جزوه PDF دوره پرورش قارچ گانودرما
  • مشاوره کسب و کار فنیکا
  • نمونه واقعی طرح توجیهی راه اندازی پرورش قارچ گانودرما

پیش نیاز های دوره آموزشی پرورش قارچ گانودرما

دوره پرورش قارچ گانودرما پیش نیاز ندارد و علاقمندان میتوانند با مطالعه این دوره و یادگیری تمامی نکات تخصصی موجود در این آموزش اقدام به راه اندازی این کسب و کار نمایید.

آموزش عکاسی در کرج را در شعبه البرز موسسه آموزشی فنیکا یاد بگیرید و متخصص شوید.

آموزش عکاسی را به خوبی یاد بگیرید و با آن درآمد داشته باشید . شما با حضور در دوره های مختلف عکاسی حرفه ای می توانید در این هنر آموزش دیده و با مباحثی از جمله شناخت انواع دوربین و نحوه کار با آنها و آشنایی با منوی دوربین ها ، گرفتن فیلم و تکنیک های سنسور دوربین ، حالت های متفاوت عکس گرفتن و فوکوس ، نورپردازی صحیح و کنترل شاتر و دیافراگم ، عکاسی طبیعت و فضای باز و مجالس و مباحث بسیار زیاد دیگر آشنا شده که این دوره ها شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل میکند.

 

در خصوص آینده شغلی این این رشته باید گفت که علاوه بر اینکه این رشته یک هنر است. شما می توانید از این هنر خود کسب درآمد بالایی هم داشته باشید . حیطه کاری در رشته عکاسی بسیار متنوع میباشد ؛ از عکاسی در طبیعت و حیوانات گرفته که در انواع سایت ها و مجلات و روزنامه ها کاربرد دارد تا عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی صنعتی و عکاسی در آتلیه ها و مراسمات گوناگون.

 

هر کدام از این شاخه ها بازار کار خودش را دارد و یقینا می تواند شما را به درآمد برساند . هر چقدر که هنر شما بیشتر باشد و تلاش پشتکار و تجربه تان بالاتر برود ، کسب درآمدی بالاتری نیز خواهید داشت.

اهداف آموزش عکاسی حرفه ای

  • کسب دانش مربوط به عکاسی حرفه ای توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد کسب و کار مربوط به عکاسی
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های عکاسی حرفه ای
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه عکاسی حرفه ای تصمیم بگیرید.

همراه با این دوره چه چیزی دریافت خواهیم کرد

  • فایل ویدئویی دوره آموزش عکاسی حرفه ای با کیفیت عالی FUll HD
  • جزوه PDF دوره آموزش عکاسی حرفه ای
  • مشاوره کسب و کار فنیکا
  • نمونه واقعی طرح توجیهی راه اندازی آتلیه عکاسی

پیش نیاز های دوره آموزش عکاسی حرفه ای

دوره آموزش عکاسی حرفه ای پیش نیاز ندارد و علاقمندان میتوانند با مطالعه این دوره و یادگیری تمامی نکات تخصصی موجود در این آموزش اقدام به راه اندازی این کسب و کار نمایید.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayars

پروژه مهندسی به زبان متلب

پروژه مهندسی به زبان متلب

متلب تخصصی‌ترین زبان برنامه نویسی در دنیاست که در بین دانشجویان و استادان در زمینه شبیه‌سازی در تمامی گرایش و رشته‌های مهندسی شناخته شده است و برای ارایه در کنفرانس‌های داخلی و خارجی از اهمیت به سزایی برخوردار است. گروه برنامه نویسان متلب از سال 1390 تاکنون با کادری مجرب در زمینه متلب فعالیت می‌کند.

 گروه برنامه‌نویسان متلب از سال 1390 تاکنون با کادری مجرب در زمینه متلب فعالیت دارد و آماده ارایه انواع خدمات شبیه‌سازی مقالات و شبیه‌سازی پروژه‌های درسی و پایان‌نامه در تمامی مقاطع است 

گره برنامه نویسان متلب در زمینه‌های زیر فعالیت می‌کند:

شبیه سازی شبکه عصبی در متلب

شبکه‌های عصبی شبیه به مغز انسان اطلاعاتی را پردازش می‌کنند. شبکه‌ از تعداد زیادی سلولهای عصبی(Neuron ها) تشکیل شده با پردازشی بسیار بزرگ و به‌هم پیوسته که در حل موازی مسائل ویژه مشغول به کارند.
یادگیری شبکه‌های عصبی از طریق مثالهاست. آنها برای انجام یک کار خاص برنامه‌ریزی نشده‌اند. مثالها باید با دقت بسیار بالایی انتخاب شوند والا زمان مفید هدر خواهد رفت و یا حتی ممکن است شبکه به طور ناقص دایر شود و در اینجا راهی برای فهمیدن اینکه سیستم معیوب است یا خیر وجود ندارد مگر اینکه خطایی رخ دهد.
شبکه‌های عصبی مصنوعی یک ترکیبی از مجموعه نرون‌هاست و البته نرونهای مصنوعی‌ای که بسیار شبیه به نرونهای زیستی کار می‌کنند. و بدین گونه است که ورودیهای زیادی با وزنهای مختلف می‌گیرد و یک خروجی که به ورودی وابسته است تولید می‌کند. نرونهای زیستی می‌توانند در حال برانگیزش باشند یا نباشند. ( وقتی یک نرون برانگیخته می‌شود ضربه علائم خروجی آن مقداری کمتر از 100 هرتز است)
شبکه‌های عصبی استفاده وسیعی در شناسایی الگوها دارند زیرا از خودشان قابلیت آن را دارند که بطور عمومی به ورودی‌های غیر منتظره نیز پاسخ دهند. در طول ساخت نرونها می‌آموزند که چگونه الگوهای ویژه گوناگون را تشخیص دهند. اگر الگویی پذیرفته شود در حالی که در طول اجرا ورودی با خروجی مرتبط نباشد، نرون از مجموعه‌ای از الگوهایی که سابقا آموخته خروجیی را که شبیه به الگو می‌باشد وکمترین تفاوت را با ورودی دارد انتخاب می‌کند. این روال عموما فراخوانی می‌شود.
مثال:
وقتی که ورودی نرون 1111 باشد چهار ورودی بر حسب برانگیزش مرتب شده‌اند و وقتی ورودی‌های 0000 را داریم نرون برای برانگیزش مرتب نیست. قاعده عمومی این است که نرونها مایلند برانگیخته شوند وقتی که ورودی‌ها 0111 ، 1011 ، 1101 ، 1110 یا 1111 باشند و در صورتی که ورودی آنها 1000 ، 0001 ، 0010 ، 0100 یا 0000 باشند مایل به برانگیخته شدن نیستند.
شناسایی الگوهای پیچیده سطح بالا می‌تواند به وسیله شبکه‌ای از نرونها انجام شود و بدین ترتیب نام آن را شبکه‌های عصبی مصنوعی گذاشتند. اکنون شبکه‌های عصبی کاربردهای زیادی دارند(درمنطق وکلام و شناسایی عکسها)البته شناسایی الگوهامی‌تواند به‌طور موفقیت آمیز بر روی کامپیوترهای عمومی انجام شود. این شبکه‌های عمومی که برای شناسایی الگوها استفاده می‌شوند Feed-Forward نامیده می‌شدند زیرا آنها یک بازخورد (Feed-Back) داشتند. آنها به‌طور ساده ورودی‌ها را با خروجی‌ها می‌آمیختند. اما شناسایی الگوها به تدریج کاملتر شد به‌طوریکه بر روی کامپیوترهای عمومی با سیستم خاص خودشان به‌سختی انجام می‌شد پس برای شناسایی الگوها شبکه‌های Feed-Forward کافی نبودند.
در شبکه‌های عصبی خروجی هر نرون به ورودی نرونهای مجاورش متصل شده است. شبکه‌های عصبی نمی‌توانند معجزه کنند اما اگر به درستی استفاده شوند نتایج شگفت‌انگیزی خواهند داشت.

2-2- مشخصات مسائل در خور شبکه‌های عصبی مصنوعی ANN(Artificial Neural Network)
تقلید از ساختارهای محاسباتی سیستم زیستی ممکن است ایده اصلی نمونه‌های محاسباتی برای ساخت کلاسهایی از مسائل باشد. از جمله این مسائل می‌توان از مسائل مشکل NP که شامل مسائل طبقه‌بندی شده، زمانبندی‌شده، جستجو وغیره نام برد، کلاس مسائل شناسایی الگوها، افراد و موضوعات مشخص را در دیدار و تماس با آنها می‌شناسد و کلاس مربوط به داده‌های ناقص، اشتباه، متناقض، فازی و احتمالی. این مسائل توسط همه یا برخی از موارد زیر توصیف می‌شوند:
یک فضای مسئله با بعد بزرگ، پیچیده، ناشناخته با اثرات متقابل پیچیده ریاضی‌وار بین متغییرها و یک فضای راه‌حل که ممکن است خالی باشد(شامل یک راه‌حل یکتا یا بیشتر ، شامل تعدادی از راه‌حلهای مفید)به نظر می‌رسد ANN ها راه‌حلهایی برای مسائلی که با ورودی‌های حسی بیشتر درگیرند ارائه می‌دهد(صحبت‌کردن، دیدن، شناسایی دستخط و…).
2-3- کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی ANN
می‌توان موارد زیر را از کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی ذکر کرد:
پردازش تصویر و دید( Image processing and computer vision )
پردازش علائم( Signal processing ): شامل ریخت‌شناسی و تجزیه و تحلیل علائم مربوط به زمین‌لرزه‌ها و…
شناسایی الگوها( Pattern recognition ): شامل شناسایی چهره، اثر انگشت، تشخیص نوع صدا و نوع صحبت کردن، دستخط و …
پزشکی( Medicine ): شامل تجزیه و تحلیل و تشخیص علائم دستگاه ضربان‌نگار قلب (الکتروکاردیوگرافیک)، تشخیص امراض گوناگون و …
سیستم‌های نظامی( Military systems ): شامل ردیابی مین‌های زیردریایی، دسته‌بندی صداهای نابه‌هنجار و مخل در رادارها و شناسایی گوینده رزمی.
سیستم‌های تجاری( Financial systems ): شامل تجزیه و تحلیل انبار مغازه‌ها، ارزیابی واقعی املاک و …
برنامه‌ریزی، کنترل و جستجو( Planning, control, and search ): شامل اجرای موازی مسائل و کنترل رباتها.
هوش مصنوعی( Artificial intelligence ): شامل برخی سیستم‌های طبی و اجرای سیستم‌های خبره.
سیستم‌های قدرت( Power systems ): شامل برآورد وضعیت سیستم، ردیابی سریع و دسته‌بندی ردیابی، ردیابی خطا و ترمیم آن، پیش‌بینی و برآورد تخمین امنیت.

انجام پروژه متلب

شبیه سازی کنترل فازی در متلب

شبیه سازی الگوریتم‌های تکاملی در متلب

محدوده کاري الگوريتم ژنتيک  بسيار وسيع مي باشد و هر روز با پيشرفت روزافزون علوم و تکنولوژي استفاده از اين روش در بهينه سازي و حل مسائل بسيار گسترش يافته است.

الگوريتم ژنتيک   يکي از زير مجموعه هاي محاسبات تکامل يافته مي باشد که رابطه مستقيمي با مبحث هوش مصنوعي دارد در واقع الگوريتم ژنتيک  يکي از زير مجموعه هاي هوش مصنوعي مي باشد.

الگوريتم ژنتيک را مي­توان يک روش جستجوي کلي ناميد که از قوانين تکامل بيولوژيک طبيعي تقليد مي­کند .الگوريتم ژنتيک برروي يکسري از جواب­هاي مساله به اميد بدست آوردن جوابهاي بهتر قانون بقاي بهترين را اعمال مي کند. درهر نسل به کمک فرآيند انتخابي متناسب با ارزش جواب­ها و توليد مثل جواب-هاي انتخاب شده به کمک عملگرهايي که از ژنتيک طبيعي تقليد شده­اند ,تقريب­هاي بهتري از جواب نهايي بدست مي­آيد. اين فرايند باعث مي­شود که نسلهاي جديد با شرايط مساله سازگارتر باشد.

حساب تکاملي ,براي اولين بار در سال 1960 توسط آقاي ريچنبرگ ارائه شد که تحقيق وي در مورد استراتژي تکامل بود.بعدها نظريه او توسط محققان زيادي مورد بررسي قرار گرفت تا اينکه الگوريتم ژنتيک  (GA  ) توسط جان هولند(John Holland ) و در سال 1975 در دانشگاه ميشيگان ,ارائه شد.

 

در سال 1992 نيز جان کوزا (John Koza ) از الگوريتم ژنتيک  (GA  ) براي حل و بهينه سازي مسائل مهندسي پيشرفته استفاده کرد و توانست براي اولين بار روند الگوريتم ژنتيک  (GA  )  را به زبان کامپيوتر در آورد و براي آن يک زبان برنامه نويسي ابداع کندکه به اين روش برنامه نويسي ,برنامه نويسي ژنتيک (GP ) گويندو نرم افزاري که توسط وي ابداع گرديد به نرم افزار LISP مشهور است که هم اکنون نيز اين نرم افزار کاربرد زيادي در حل و بهينه سازي مسائل مهندسي پيدا کرده است اصول کار و الگوريتم کلي اين نرم افزار بر اساس مسائل پايه و ابتدائي الگوريتم ژنتيک  (GA  ) مي باشد که در اين تحقيق مفصل به آن اشاره خواهيم کرد.

 

همانطور که ميدانيم منشا الگوريتم ژنتيک  (GA  ) از مباحث مربوط به زيست شناسي و آناتومي مربوط به يک موجود زنده ,مي باشد بنابر اين در اين قسمت به توضيح مختصري از تاريخچه بيولوژيکي اين  الگوريتم مي پردازيم

آموزش متلب

شبیه سازی تولباکس قدرت در متلب

شبیه سازی تولباکس کنترل در متلب

شبیه سازی ریاضیات مهندسی در متلب

شبیه سازی مقالات مهندسی ieee  و isi در متلب

شبیه سازی مهندسی پزشکی در متلب

شبیه سازی مهندسی کنترل در متلب

شبیه سازی پردازش تصویر در متلب

پردازش تصویر در متلب:

توجه و روی آوردن به روش‌های پردازش تصاویر به اوایل سال 1920 باز می‌گردد، زمانی که عکس‌های دیجیتال برای اولین بار توسط کابل‌های زیردریایی از نیویورک به لندن فرستاده شد. با این حال، کاربرد مفهوم پردازش تصویر تا اواسط 1960 گسترش و پیشرفت چندانی نیافت. در 1960 بود که کامپیوترهای نسل سوم دیجیتال به بازار آمد که می‌توانست سرعت و حافظه بالای مورد نیاز برای پیاده سازی الگوریتم‌های پردازش تصویر را فراهم کند.

از آن پس، تجربه در این زمینه گسترش یافت. مطالعات و تحقیقات زیادی در این موضوع در علوم مختلف از جمله مهندسی، علوم کامپیوتر، علوم اطلاعات، فیزیک، شیمی، بیولوژی و داروسازی انجام شد.

نتیجه این تلاش‌ها در تکنیک‌های پردازش تصویر در مسائل مختلف، از بهبود کیفیت و بازیابی تصاویر گرفته تا پردازش اثر انگشت در مسائل تجاری، خود رانشان داد.

تکنیک‌ها و روش‌های مختلف پردازش تصویر در ادامه معرفی و بررسی می‌شود. اما پیش از پرداختن به روش‌ها ، برخی تعاریف پایه نیز ذکر می‌شود.

تصویر دیجیتالی:

تصویر به عنوان ترجمه image نشانگر یک شکل دو بعدی است که توسط یک وسیله حساس به نور مانند دوربین به وجود آمده باشد. اما Picture (عکس) نشانگر هر گونه شکل دو بعدی مانند یک تابلوی نقاشی و یا یک دست نوشته است. مقصود از تصویر دیجیتال، digital image است.

یک تصویر را می‌توان توسط تابع دوبعدی (f(x,y نشان داد که در آن x و y را مختصات مکانی و مقدار f در هر نقطه را شدت روشنایی تصویر در آن نقطه می‌نامند. اصطلاح سطح خاکستری نیز به شدت روشنایی تصاویر مونوکروم (monochrome) اطلاق می‌شود. تصاویر رنگی نیز از تعدادی تصویر دوبعدی تشکیل می‌شود.

زمانی که مقادیر x و y و مقدار (f(x,y با مقادیر گسسته و محدود بیان شوند، تصویر را یک تصویر دیجیتالی می‌نامند. دیجیتال کردن مقادیر x و y را Sampling و دیجیتال کردن مقدار (f(x,y را quantization گویند.

برای نمایش یک تصویر M * N از یک آرایه دو بعدی (ماتریس) که M سطر و N ستون دارد استفاده می‌شود. مقدار هر عنصر از آرایه نشان دهنده شدت روشنایی تصویر در آن نقطه است. در تمام توابعی که پیاده سازی می‌شود، هر عنصر آرایه یک مقدار 8 بیتی است که می‌تواند مقداری بین 0 و 255 داشته باشد. مقدار صفر نشان دهنده رنگ تیره (سیاه) و مقدار 255 نشان دهنده رنگ روشن (سفید) است.

به عنوان مثال تصویر زیر که سایز آن 265×288 است از یک ماتریس که دارای 288 سطر و 265 ستون است برای نمایش تصویر استفاده می‌کند.

علاقه‌مندان برای دیدن پروژه‌های بیشتر می‌توانند به سایت موسسه متلب نویسان مراجعه کنند.

شبیه سازی موتورهای الکتریکی  در متلب

شبیه سازی ادوات قدرت در متلب

شبیه سازی ادوات شبکه‌های قدرت و انتقال در متلب

شبیه سازی  پروژه متلب پروژه‌های کلاسی و درسی و تمارین در متلب

شبیه سازی مهندسی الکترونیک در متلب

شبیه سازی ادوات الکترونیک fpga در متلب

شبیه سازی کنترل مدرن در متلب

شبیه سازی کنترل فازی عصبی در متلب و...

منطق فازی یا Fuzzy Logic  برای اولین بار در سال  1960  توسط دکتر لطفی زاده ، استاد علوم کامپیوتری دانشگاه برکلی کالیفرنیا (Berkeley)، ابداع شد.

مقاله کلاسیک پرفسور لطفی زاده درباره مجموعه فازی که در سال  1965  به چاپ رسید، سرآغاز جهتی نوین در علوم و مهندسی سیستم و کامپیوتر بود. پس از آن پرفسور لطفی زاده به پژوهشهای خود در زمینه مجموعه فازی ادامه داد تا آنکه در سال  1973  طی یک مقاله کلاسیک دیگر تحت عنوان "شرحی بر دیدی نو در تجزیه و تحلیل سیستمهای پیچیده و فرایندهای تصمیم گیری" مفهوم استفاده از متغیرهای زبانی را در سیستم های حافظه و کنترل مطرح کرد. این مقاله اساس تکنولوژی کنترل بر مبنای منطق فازی است که در اینده اثرات عمیق در طراحی سیستم های کنترل هوشیار خواهد داشت.گرچه منطق فازی کاربردی خیلی وسیع تر از منطق متداول دارد ولی پرفسور لطفی زاده معتقد است که منطق فازی اکسیر و نوشدارو نیست. وی میگوید "کارهای زیادی هست که انسان میتواند به آسانی انجام دهد در حالی که کامپیوترها و سیستمهای منطقی قادرت فازی یک فرا مجموعه از منطق بولی است که بر مفهوم درستی نسبی، دلالت می کند. منطق کلاسیک هر چیزی را بر اساس یک سیستم دوتائی نشان می دهد ( درست یا غلط، 0  یا  1، سیاه یا سفید) ولی منطق فازی درستی هر چیزی را با یک عدد که مقدار آن بین صفر و یک است نشان می دهد. مثلاً اگر رنگ سیاه را عدد صفر و رنگ سفید را عدد  1  نشان دهیم، آن گاه رنگ خاکستری عددی نزدیک به صفر خواهد بود. در سال  1965، دکتر لطفی‌زاده نظریه سیستم‌های فازی را معرفی کرد. در فضایی که دانشمندان علوم مهندسی به دنبال روش‌های ریاضی برای شکست دادن مسایل دشوارتر بودند، نظریه فازی به گونه‌ای دیگر از مدل‌سازی، اقدام کرد.

منطق فازی معتقد است که ابهام در ماهیت علم است. بر خلاف دیگران که معتقدند که باید تقریب‌ها را دقیق‌تر کرد تا بهره‌وری افزایش یابد، لطفی‌زاده معتقد است که باید به دنبال ساختن مدل‌هایی بود که ابهام را به عنوان بخشی از سیستم مدل کند. در منطق ارسطویی، یک دسته‌بندی درست و نادرست وجود دارد. تمام گزاره‌ها درست یا نادرست هستند. بنابراین جمله «هوا سرد است»، در مدل ارسطویی اساساً یک گزاره نمی‌باشد، چرا که مقدار سرد بودن برای افراد مختلف متفاوت است و این جمله اساساً همیشه درست یا همیشه نادرست نیست. در منطق فازی، جملاتی هستند که مقداری درست و مقداری نادرست هستند. برای مثال، جمله "هوا سرد است" یک گزاره منطقی فازی می‌باشد که درستی آن گاهی کم و گاهی زیاد است. گاهی همیشه درست و گاهی همیشه نادرست و گاهی تا حدودی درست است. منطق فازی می‌تواند پایه‌ریز بنیانی برای فن‌آوری جدیدی باشد که  چیست؟

دهه1980:کاربردهای بزرگ

در اوائل دهه 1980 این زمینه از نقطه نظر تئوریک پیشرفت کندی داشت.در این مدت راه حل ها و مفاهیم جدید اندکی معرفی گردید چرا که هنوز افرادکمی داشتند روی ان کار می کردند.در واقع کاربردهای کنترل فازی بود که هنوز تئوری فازی را سر پا نگاه داشته بود.

مهندسان زاپنی(با حساسیتی که نسبی به فن اوری های جدید دارند)به سرعت دریافتند که کنترل کننده های فازی بسهولت قابل طراحی بوده و در مورد بسیاری مسائل می توان از انها استفاده کرد.بدلیل اینکه کنترل فازی به یک مدل ریاضی نیاز ندارد انرا می توان در مورد با وجودی که تئوری فازی جایگاه واقعی خود را پیدا نکرد با این حال هنوز محققینی بودند که روشهای جدید فازی نظیر الگوریتم های فازی تصمیم گیری های فازی و... مطرح گردید.

دهه 1970:تئوری فازی رشد پیدا کرد و کاربردهای عملی ظاهر گردید.

اگر بگوییم پذیرفته شدن تئوری فازی بعنوان یک زمینه مستقل بواسطه کارهای بر جسته پروفسور لطفی زاده بوده سخن به گزاف نگفته ایم.بسیاری از مفاهیم بنیادی تئوری فازی بوسیله زاده در اواخر دهه 60 و اوائل دهه 70 مطرح گردید.پس از معرفی مجموعه ای فازی در سال 1965 او مفاهیم الگوریتم های فازی در سال 1968 تصمیم گیری فازی در سال 1970 و ترتیب فازی را در سال 1971 مطرح نمود.در سال 1973او مقاله دیگری را منتشر کرد به نام :(طرح یک راه حل جدید برای تجزیه تحلیل سیستم های پیچیده و فرایندهای تصمیم گیری).این مقاله اساس کنترل فازی را بنا کرد.او در این مفهوم متغییر های زبانی و استفاده از قواعد اگر انگاه را برای فرموله کردن دانش بشری معرفی نمود.

رخداد بزرگ در دهه 1970 تولد کنترل کننده های فازی برای سیستم های واقعی بود. در سال 1975 ممدانی و اسیلیان چهارچوب اولیه ای را برای کنترل کننده فازی مشخص کردند و کنترل کننده فازی را به یک موتور بخار اعمال نمودند.نتیج در مقاله ای تحت عنوان(ازمایشی در سنتز زبانی با استفاده از یک کنترل کننده فازی)منتشر گردید.انها دریافتند که ساخت کنترل کننده فازی بسیار موضوع جدی در دستور کار خود قرار دادند.در فوریه1992 اولین کنفرانس بین المللی IEEEدر زمینه سیستمهای فازی در سان دیگو برگزار گردید.این یک اقدام سمبلیک در مورد پذیرفتن سیستم های فازی بوسیله بزرگترین سازمان مهندسی یعنی IEEEبود.در سال 1993 بخش سیستم های فازی IEEEگشایش یافت.از نقطه نظر تئوری سیستم های فازی و کنترل در اواخر دهه 80 و اوائل دهه 90 رشد چشمگیری پیدا کرد و پیشرفتهایی در زمینه برخی مشکلات اساسی سیستمهای فازی صورت گرفت. بعنوان مثال تکنیک های شبکه عصبی برای تعیین و تنظیم توابع تعلق استفاده شدند.با وجودی که تصویر سیستم های فازی شفاف تر شده با این حال کارهای زیادی هنوز باید انجام شود و بسیاری از راه حل ها و روش ها در ابتدای راه قرار دارد.ما اعتقاد داریم که تنها سرمایه گذاری مراکز تحقیقاتی معتبر بر روی افراد مستعد و خلایق می تواند باعث پیشرفتهای عمده در زمینه تئوری فازی شود.

 

چرا سیستم فازی؟

 

واژه(فازی) در فرهنگ لغت اکسفورد بصورت (مبهم گنگ نادقیق کیج مغشوش درهم و نامشخص)تعریف شده است. سیستم های فازی سیستم هایی هستند با تعریف دقیق و کنترل فازی نیز نوع خاصی از کنترل غیر خطی میباشد که ان هم تعریف می گردد . این مطلب مشابه کنترل وسیستم های خطی می باشد که واژه(خطی) یک صفت فنی بوده که حالت و وضعیت سیستم و کنترل را مشخص می کند. چنین چیزی درمورد واژه(فازی) وجود دارد.

 

دهه1990:چالشها کماکان باقی است

 

موفقیت سیستم های فازی در زاپن تعجب محققان را در امریکا و اروپا برانگیخت .عده ای هنوز به ان خرده می گرفتند ولی عده ای دیگراز عقیده خود دست بر داشته و بعنوان گرچه سیستم های فازی پدید های غیر قطعی و نا مشخص را توصیف می کنند با این حال خود تئوری فازی یک تئوری دقیق می باشد.در این متن دو نوع موجیه برای تئوری سیستم های فازی وجود دارد:

_دنیای واقعی ما بسیار پیچیده تر از ان است که بتوان یک توصیف و تعریف دقیق برای ان بدست اورد بنابراین باید یک توصیف تقریبی یا همان فازی که قابل قبول تجزیه و تحلیل باشد برای یک مدل معرفی شود.

_با حرکت ما بسوی عصر اطلاعات دانش و معرفت بشری بسیار اهمیت پیدا می کند. بنابراین ما به فرضیه ای نیاز داریم که بتوان دانش بشری را به شکل سیستماتیک فرموله کرده و انرا به همراه سایر مدلهای ریاضی در سیستم های مهندسی قرار دهد.

توجیه اول گرچه درست است با این حال طبیعت واحدی را برای تئوری سیستم های فازی شخص نمی کند. در حقیقت تمامی نظریه های علوم مهندسی دنیای واقعی را به شکلی تقریبی توصیف می کنند.بعنوان مثال در عالم واقع تمامی سیستم های خطی می باشد.یک تئوری مهندسی خوب از یکسو باید بتواند مشخصه های اصلی و کلیدی دنیای واقعی را توصیف کرده و از سویی دیگر قابل تجزیه تحلیل ریاضی باشد.بنابراین از این جنبه تئوری فازی تفاوتی با سایر تئوری های علوم مهندسی ندارند.

توجیه دوم مشخصه واحدی از سیستم های فازی را توصیف کرده و وجودی تئوری سیستم های فازی را به عنوان یک شاخصه مستقل در علوم مهندسی توجیه می کند.بعنوان یک قاعده کلی یک تئوری قاعده کلی یک تئوری مهندسی خوب باید قادر باشد از تمامی اطلاعات موجود به نحو موثری استفاده کند.

در سیستم های عملی اطلاعات مهم از دو منبع سر چشمه می گیرند.یکی از منابع افراد خبره می باشند که دانش و اگاهیشان را در مورد سیستم با زبان طبیعی تعریف می کنند.منبع دیگر اندازه گیری ها و مدل های ریاضی هستند که از قواعد فیزیکی مشتق شده اند.بنابراین یک مسئله مهم ترکیب این دو نوع اطلاعات در طراحی سیستم ها است.برای انجام این ترکیب سئوال کلیدی این است که چگونه می توان دانش بشری را به یک فرمول ریاضی تبدیل کرد. اساسا انچه که یک سیستم فازی انجام می دهد همین تبدیل است.برای اینکه بدانیم این تبدیل چگونه صورت می گیرد ابتدا باید بدانیم سیستم های فازی چگونه سیستم هایی هستند.

 

سیستم های فازی چگونه سیستم هایی هستند؟

 

سیستم های فازی سیستم ها مبتنی بردانش یا قواعد میباشد .قلب یک سیستم فازی یک پایگاه دانش بوده که از قواعد اگر-آنگاه فازی تشکیل شده است. یک قاعده اگر-آنگاه فازی یک عبارت اگر –آنگاه بوده که بعضی کلمات آن بوسیله توابع تعلق پیوسته مشخص شده اند. بعنوان مثال عبارت فازی زیر را در نظر بگیرید: اگر سرعت اتومبیل بالاست انگاه نیروی کمتری به پدال گاز وارد کنید.

بطور کلی دو راه حل برای طراحی چنین کنترل کننده ای وجود دارد یک راه حل استفاده از کنترل کننده های متعارف نظیر PID بوده وراه حل دوم شبیه سازی رفتار رانندگان است بدین معنی که قواعدی که راننده در حین حرکت استفاده می کند را به کنترل کننده خودکار تبدیل نماییم0ما راه حل دوم را در نظر میگیریم. در صحبتهای عامیانه راننده ها در شرایط÷ طبیعی از سه قاعده زیر در حین رانندگی استفادهمی کنند:2-اگر سرعت پایین است آنگاه نیروی بیشتری به پدال گاز وارد کنید. 3-اگر سرعت متوسط است آنگاه نیروی متعادلی به پدال گاز وارد کنید4.اگر سرعت بالاست آنگاه نیروی کمتری به پدال گاز وارد کنید .با این حال ما می توانیم یک سیستم فازی را بر اساس این قواعد بسازیم.از آنجا که سیستم فازی بعنوان کنترل کننده استفاده شده ان را کنترل کننده فازی می نامند. بطور خلاصه نقطه شروع ساخت یک سیستم فازی بدست اوردن مجموعه ای از قواعد اگر – انگاه فازی از دانش افراد خبره یا دانش حوزه مورد برسی می باشد .مرحله بعدی ترکیب این قواعد در یک سیستم واحد است .

 

معمولااز سه نوع سیستم فازی صحبت به میان می اید :

 

1)سیستم های فازی خالص

2)سیستم های فازی تاکاگی –سوگنو و کانگ TSK)  )

3)سیستم های با فازی ساز و غیر فازی ساز

دانشجویان می‌توانند پروژه‌های خود را برای گروه برنامه نویسان متلب ارسال کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه را بررسی و نتیجه را دریافت کنند.در سایت گروه برنامه نویسان متلب پروژه‌های آماده ارایه نیز وجود دارد بنابراین تمامی افراد می‌توانند از این ایده‌ها استفاده کنند.برنامه متلب قابلیت‌های خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

موسسه متلب نویسان با سابقه 10 سال در زمینه انجام پروژه های دانشجویی در تمامی رشته های مهندسی و مقاطع تحصیلی با کادری مجرب از اساتید برنامه نویسی کشور که همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور می باشند آماده انجام مشاوره سمینار ،پروپوزال و… و نیز انجام پروژه های درسی و پایان نامه های رشته های مهندسی با نرم افزار مهندسی MATLAB می باشد و نیز شبیه سازی متلب مقالات  IEEE را نیز انجام می دهد برای هر گونه اقدامی ابتدا به مشاوران با تجربه و متعهد ما سری بزنید.

 

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 20 مهر 1398
ن : khashayars

اخبار و آموزش ارزهای دیجیتال

اخبار و آموزش ارزهای دیجیتال

چکیده فارسی:

رام پی از بدو تاسیس در سال ۱۳۹7 با محوریت پایگاه خبری و آکادمی آموزش در زمینه های تالار بورس ایران،فارکس(بازار تبادل ارز خارجی) و کریپتو کارنسی(ارز رمزنگاری شده)با استفاده از دانش روزدنیا با تحلیل های بنیادی و تکنیکال همواره سعی برآن دارد سرلوحه در این عرصه با پیروی از سیاستهای کلان در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

اهداف و اقدامات:

  • هدف از پایگاه خبری تمرکز بر روی بازار کریپتو کارنسی یا اخبار ارزدیجیتال که اصلی ترین آن بیت کوین واخبار سایر حوزه های ذیل میباشد:

ارزهای رمزنگاری‌شده،بلاک‌چین،آلت‌کوین‌ها، فورک،کیف پول های الکترونیکی، ICOها،تحلیل های هفتگی و ماهیانه،ماینینگ،استخراج ارزها،رباتهای تشخیص پامپ و ترید،آخرین اخبار ارز دیجیتال در ایران (آسیا،اروپا،ارواسیا،آفریقا،آمریکا)،قیمت لحظه ای ارزها ی دیجیتال،معرفی اکسچنج ها یا صرافی ارزدیجیتال ایرانی و اکسچنج رام پی،پیش فروش اولیه سکه های ارزهای دیجیتال،اخبار حوزه حملات سایبری،فرایند قانون گذاری ارزهای دیجیتال،ایردراپ ها و همچنان ما کماکان سعی داریم که به عنوان یک خبرخوان حرفه ای از تحلیلگران،بستری برای مشاوره مهیا سازیم.

  • هدف از دوره جامع آموزشی غیرحضوری و حضوری 0 تا100آموزش ترید توسط رام پی به درک فضای خرید و فروشارزهای دیجیتال و سایر سهام ها ی معاملاتی در فارکس و بورس معاملاتی ایران  موجب میشود تا پس از گذراندن این دوره ضمن کسب تجربه تریدینگ بعنوان یک اقدام و تصمیم مناسب در جهت کسب سود مشحون در مقایسه با سایر کسب و کارها و سرمایه‌گذاری‌ها،متمایز گردید.

ما شما را با فنون انتخاب  تصمیم قاطع به منظور جلوگیری از ضرر آشنا مینماییم تا کمترین ریسک را انجام دهید و سرمایه‌ای که با زحمت بدست آورده‌اید را از دست ندهید و بتوانید در کف خرید کنید و در قله بفروشید، در نتیجه برای یک تریدر حرفه‌ای شدن، تنها به یک سیستم کامپیوتر،یک اتصال اینترنت و ثبت نام بمنظور شرکت در این دوره آموزشی نیاز دارید.تمرکز این دوره آموزش به تمامی روش ها و فنون تحلیل تکنیکال، فاندامنتال (تکنیکال)،آشنایی با اندیکاتورها،اسیلاتورها و استراتژی های تردینگ است.

  • از مهمترین محورهای فعالیت پایگاه خبری و آکادمی آموزش رام پی در راستای جلب رضایت مخاطبین به اختصار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • استفاده از فناوری‌های روز جهان درتمامی سطوح مختلف پایگاه خبری و آموزشی
    • بهره‌گیری از کادر مجرب در بخش‌های مختلف مدیریت، تحلیل، ‌طراحی، پیاده‌سازی و آموزش
  • ارائه آموزش های مقدماتی رایگان و برگزاری دوره های تکمیلی با پشتیبانی 45 روزه به صورت پروژه محور
    • بحث مستقیم و بررسی نگرشهای مخاطبین در تالارگفتگو وب سایت
    • دریافت بازخورد از خبرنگاران رام پی
    • نظر سنجی وسؤال کردن از طریق پرسشنامه، تلفن و اینترنت
    • استفاده از امکانات و قابلیت‌های موجود در راستای نوآوری و پرهیز از دوباره ‌کاری
    • خدمات مناسب در جهت منشوراخلاق و پشتیبانی از مخاطبین و کاربران
    • تجزیه و تحلیل شکایات و اظهار نظرهای مخاطبین از پایگاه خبری و آموزشی
    • عرضه اخبار با کیفیت و جذاب تر به مخاطبین وب سایت
    • در نظر گرفتن امتیازهای ویژه برای مخاطبین ویژه پایگاه خبری و آموزشی

  • درنتیجه:
    رام پی آمادگی خود را جهت اجرای موارد قید شده اعلام و خود را مسئول می دارد.امید است با ارائه پیشنهادات،اطلاعات علمی و فنی این استارت آپ را در راه رسیدن به اهداف عالیه یاری نمائید

کپی رایت:

رام پی، یکی از دپارتمان  های کمپانی رامن(http://ramen.ir) می باشد با برخورداری از متخصصانی با تجربه بیش از شانزده سال  تجربه و با مشارکت  محققان زبده در‌ پروژه‌های گسترده در راستای طرح‌های ملی همکاری می نماید و از تمام کسانی که میتوانند در این حوزه با ما فعالیت داشته باشند دعوت به عمل می آوریم تا مارا یاری نمایند.

منشور حمایتی:

راهی آسوده محور سرمایه گزاری و پرداخت

تماس با ما:

rampay.ir@gmail.com

(+98)021-28421080

(+98)09355330551

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 15 مهر 1398
ن : khashayars

جهت خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ

 

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران این امکان را به مشتریان می دهد که محصولات را با اطمینان خاطر خریداری کنند. محصولات سفیرآزما کیان تضمین شده هستند شامل گارانتی می شوند. به این صورت که اگر ماده شیمیایی به تست های آزمایشگاهی پاسخ نداد،‌ شرکت کالا را از شما پس می گیرد و مبلغ دریافتی را باز می گرداند.

سیگما آلدریچ یکی از شرکت های پیشرو در تکنولوژی و علوم است که در زمینه تولید و ارائه محصولات بیوشیمی، محصولات ارگانیک، کیت تحقیقاتی و خدماتی که برای تحقیقات علمی لازم است، فعالیت می کند.

سیگما آلدریچ به بیش از ۱.۳ میلیون مشتری محصولات خود را ارائه می دهد. این شرکت در ۳۵ کشور دنیا حدود ۹۰۰۰ کارمند دارد تا بتواند خدمات خود را به بهترین نحو  ارائه دهد.

  • این شرکت بزرگ متعهد است که موفقیت مشتریان خود را در راه اختراعات و نو آوری هایشان سرعت دهد.
  • این شرکت در سال ۱۹۷۵ با ادغام شرکت شیمیایی سیگما و شرکت شیمی صنعتی آلدریچ به وجود آمد.
  • آلدریچ در سنت لوئیس اداره می شود و در حدود ۴۰ کشور مختلف در دنیا فعالیت دارد.
  • در سپتامبر ۲۰۱۴، شرکت مرک آلمان اعلام کرد که شرکت سیگما آلدریچ را به مبلغ ۱۷ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد.
  • این فرایند خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ تکمیل شد و سیگما آلدریچ به یکی از شرکت های زیرمجموعه مرک آلمان تبدیل شد.

این شرکت در حال حاضر بخشی از کسب و کار و تجارت علمی و بیولوژیک شرکت مرک است و پس از ادغام با شرکت میلیپور که قبلا توسط مرک خریداری شده بود، به عنوان میلیپور سیگما کار می کند.

 

جهت خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ، می توانید به صفحه تماس با ما سفیر آزما کیان که نمایندگی سیگما الدریچ در ایران است، مراجعه کنید.

برای خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ از واردکننده و نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران، با ما تماس بگیرید.

فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ توسط نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شرکت سفیرآزما کیان، نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران، با سابقه سال ها فروش محصولات این شرکت آماده ارائه خدمات به تمامی محققین در سراسر کشور است.

جهت خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ، با ما تماس بگیرید.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 15 مهر 1398
ن : khashayars

معرفی وب سایت جی اف ایکس دانلود

معرفی وب سایت جی اف ایکس دانلود

گسترش اینترنت ، روش های ارتباطی و روش های دست یابی به اطلاعات ، آموزش ها و نحوه یاد گیری را به کلی دگر گون کرده است . منافع موجود در یاد گیری آنلاین آنقدر زیاد است ، که مجالی برای برشمردن آنها نیست . اما به هر حال ما به شرح اندکی از آنها خواهیم پرداخت .

اینترنت و دسترسی آنلاین ارتباطات را بسیار آسان تر از پیش کرده است . امروزه مردم ساده تر و راحت تر می توانند با یکدیگر در تعامل باشند ، از تجزبیات هم استفاده کنند ، یکدیگر را راهنمایی کنند و ...

از دیگر مزایای اینترنت سلیقه ای شدن شیوه های یادگیری است .

تنها با داشتن یک کامپیوتر شخصی و ارتباط اینترنتی قوی شما قادر خواهید بود تا با جهانی در تعامل باشید ، شما تنها چند کلیک با دریچه ای از اطلاعات فاصله دارید .

دگر زمان شنیدن ، این کتاب تمام شده است ، این کتاب یافت نمی شود ، حتما باید در زمان های مقرر شده در کلاس ها حضور داشته باشید و ... تمام شده است ، تنها چند کلیک با آنچه می خواهید فاصله است .

آموزش در هیچ زمانی از تاریخ به این حد آسان نبوده است ، این در حالی است که آموزش هیچ گاه به این حد هم دشوار نبوده است .

دلیل آسانی ، دسترسی آسان به اطلاعات و آموزش های گوناگون است .

دلیل دشواری هم زیاد بودن منابع است ، این زیاد بودن منابع انتخاب را دشوار کرده است ، کدام را انتخاب کنیم  ؟ کدام را رد کنیم؟

اثر مخرب یک آموزش بد بسیار بیشتر از اثر گذاری یک آموزش خوب است ، پس بیشتر از آن که نگران باشیم چه بخوانیم باید دقت کنیم ، چه چیز را نخوانیم .

عکاسی و ویرایش عکس دو مقوله جدایی ناپذیر هستند ، ما نیز معمولا باشنیدن واژه ویرایش عکس ، فتوشاپ را به یاد می آوریم .

فتوشاپ قوی ترین کامل ترین و جامع ترین نرم افزار موجود در بازار بوده ، ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا آموزش های فتوشاپ را از ابتدایی ترین سطح ممکن شروع کرده و تا بالا ترین سطح ادامه دهیم .

آموزش ها از سطح کاملا مبتدی شروع شده و به مراتب به سمت آموزش های ، جامع حرفه ای و پروژه محور می رود .

تنها آشنایی با نمای کلی فتوشاپ ، ابزارها ، پنل ها ، تگ ها و ... چیزی حدود چند ساعت زمان خواهد برد ، این موضوع دلیلی بر دشوار بودن آموزش های فتوشاپ نیست ، بلکه کاملا برعکس این موضوع تداعی کننده یک قانون بسیار مهم است

" برای تسلط بر کار خود شما حتما باید به محیط کار خود ، اشراف کامل داشته باشید "

ما در اینجا ، سعی کرده ایم تا این آموزش کامل ، جامع ، مفید و در عین حال از لحاظ زمانی مقرون به صرفه باشد .

فتوشاپ دارای ویژه گی های بسیار زیادی است ، به طبع یاد گیری آنها نیز نیاز مند صرف زمان مورد نیاز است .

البته پس از یادگیری این تکرار است که اهمیت دارد ، تکرار و تکرار و تکرار .

 علاوه بر آموزش های فتوشاپ ، ما برای شما پروژه های افتر افکت را نیز آماده کرده ایم تا با دانلود آنها به فهم و یادگیری نسبی و قابل قبولی از افتر افکت دست یابید .شما می توانید با دانلود پروژه افتر افکت در وقت خود صرفه جویی کنید و از آن ها برای ساخت اسلایدشو،تیزر های تبلیغاتی،معرفی فیلم و سایر پروژه های دیگر استفاده نمایید.

برای آن دسته از دوستانی که با افتر افکت آشنایی ندارند : افتر افکت یکی دیگر از نرم افزار های Adobe است که در زمینه ایجاد جلوه های بصری ، دیجیتال ، موشن گرافیک و ترکیب عناصر بصری فعالیت دارد .

در ادامه در قسمت دانلود پریست لایت روم ، پریست هایی را برای شما آماده کرده ایم ، تا با بهره از آنها کارها و پروژه های خود را به پیش برید ، تمام سعی بر آن بوده تا قسمت دانلود پریست لایت روم تنوع و جامعیت خاصی را دارا باشد .

همانگونه که گفتیم تاثیر آموزش بد بسیار بیشتر از ، مزایای آموزش خوب است ، لذا تمام سعی ما بر آن بوده تا آموزش های ما از کیفیت لازم بر خوردار باشد .

در ادامه امیدواریم تا تلاش های ما تاثیر مثبتی در زندگی شما عزیزان داشته باشد .

با آرزوی موفقیت شما عزیزان تیم  gfxdownload

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 14 مهر 1398
ن : khashayars

معتبرترین تولیدکننده جک پالت در ایران

معتبرترین تولیدکننده جک پالت در ایران

جک پالت ایران یدک اولین و معتبرترین تولیدکننده جک پالت در ایران . شرکت جک پالت ایران یدک اولین تولید کننده انواع جک پالت دستی در کشور ایران با سابقه طولانی مدت در این زمینه می باشد. تمامی محصولات این شرکت با قیمت مناسب بازار به مصرف کننده های محترم قرار میگیرد.

شرکت جک پالت ایران یدک تولید کننده برتر جک پالت 3تن برای کاربردهای مختلف با قیمت مناسب می باشد.

شرکت جک پالت دستی ایران یدک معتبرترین و اولین تولیدکننده جک پالت دستی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 14 مهر 1398
ن : khashayars

آموزش فروشندگی طلا و جواهر

آموزش فروشندگی طلا و جواهر

صفر تا صد فروشندگی طلا و جواهر را بیاموزید

 

کسب و کار طلا فروشی از نوع کسب و کار هایی می باشد که دارای رمز و رازهای بسیاری است که اگر آگاهی و دانش کافی را نسبت به این شغل نداشته باشید امکان دارد در کارتان با شکست مواجه شوید.

با توجه به نیاز بازار صنف طلا و جواهر به معامله گران متخصص و حرفه ای ،  آکادمی طلا به به عنوان اولین مشاور در زمینه کسب و کار طلا و فروشندگی طلا و جواهر ، اقدام به برگزاری دوره  آموزشی تحت عنوان "آموزش فروشندگی حرفه ای طلا و جواهر" نموده است.

با آکادمی طلا ، مسیر طولانی آموزش فروشندگی طلا و جواهر  را در کوتاه ترین زمان ممکن طی نمائید.

محصولات و خدمات آموزشی آکادمی طلا

 

  1. کتاب آموزش فروشندگی حرفه ای طلا و جواهر

در این کتاب آموزش صفر تا صد فروشندگی حرفه ای طلا و جواهر را که مورد نیاز یک کسب و کار  طلا فروشی است ، به زبان ساده و همگام با جدیدترین متد علمی روز دنیا و به صورت کاربردی تقدیم حضور علاقمندان این حوزه می گردد.

دانشجویان مطالب مهم و ارزنده و در کل هر آنچه را که یک فروشنده به آن نیاز دارد تا در هنگام معاملات طلا و جواهر بتواند از عهده حل بسیاری از مسائل برآید ، در این کتاب فرا می گیرند.

  1. اپلیکشن آموزش فروشندگی حرفه ای طلا و جواهر

با استفاده از این اپلیکشن آموزشی ، مسیر طولانی "آموزش فروشندگی طلا و جواهر"  را در کوتاه ترین زمان ممکن طی نمائید.

چه مباحثی در این محصولات و خدمات آموزشی مطرح می شود ؟

  • اصول روانشناسی خرید و فروش طلا و جواهر و اصول برخورد با مشتری
  • هر آنچه که درباره فروشندگی طلا و جواهر باید بدانیم
  • احداث مغازه زرگری و نکات طلایی و ارزشمند درباره ویترین و دکوراسیون
  • نکات رعایت ایمنی گالری طلا و جواهر
  • توصیه و هشدارهای پلیسی به فروشندگان طلا و جواهر
  • اصطلاحات طلافروش ها (زرگرها)
  • معرفی فلزات گرانبها و شناخت آلیاژهای آنها  (طلا ، پلاتین ، نقره)
  • ویژگی فیزیکی فلزات گرانبها (طلا ، پلاتین ، نقره)
  • آشنایی با اوزان طلا و واحدهای آن
  • شناخت عیارهای طلا و تبدیل عیار ایرانی به جهانی و بالعکس
  • روش تشخیص طلا  ، محک زدن طلا و عیار سنجی آن
  • هر آنچه که درباره سکه های طلا باید بدانیم
  • حسابداری طلا  به زبان ساده
  • گوهرشناسی مقدماتی
  • نمونه سوالات آزمون فروشندگی طلا و جواهر (آزمون فنی و حرفه ای)

 

این محصولات و خدمات آموزشی مناسب چه کسانی است  ؟

این محصولات و خدمات آموزشی برای کسانی که علاقه‌مند ورود به بازار کسب و کار طلا و جواهر هستند فراهم ‌شده است.

اگر می‌خواهید با آگاهی کامل و دانش بیشتری قدم در بازار صنف طلا و جواهر گذاشته و به راحتی بر مشکلات غلبه کنید و با تجربه کافی وارد این بازار شوید ، این محصولات برای شما مناسب است و پیشنهاد می‌کنم تهیه را از دست ندهید.

چرا باید از این محصولات و خدمات آموزشی استفاده کنم ؟

اگر در بازار صنف طلا و جواهر فعالیت دارید یا حتی صاحب کسب‌ و کار شخصی خود در زمینه طلا و جواهر هستید و یا اینکه جویای کار یا علاقه‌مند به ورود به بازار طلا هستید تهیه و استفاده از این محصولات و خدمات آموزشی به شما توصیه می‌شود.

  1. خدمات طراحی سایت طلا و جواهر (مختص فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر)

امروزه داشتن وب سایت یه امری ضروری می باشد و به عنوان یک نیاز در هر کسب و کاری مبدل گشته که این نکته اهمیت طراحی سایت را به خوبی نشان میدهد.

طراحی سایت به عنوان پلی میان مشتریان و صاحبان مشاغل در دنیای مجازی عمل می کند.

صاحبین کسب و کارهای طلا و جواهر می توانند با طراحی سایت حرفه ای و مختص خود ، راه را برای پیشرفت کسب و کار خود هموار سازند.

  1. بانک نمونه سوالات آزمون ادواری فنی حرفه ای حوزه طلا و جواهر

کاملترین بانک نمونه سوالات طلا و جواهر آزمون ادواری فنی حرفه ای همراه با پاسخنامه در قالب pdf

اگر قصد شرکت در آزمون ادواری فنی و حرفه ای دارید ، این بانک شامل مهمترین سوالات این آزمون می باشد. با مطالعه و یادگیری این مجموعه سوالات ، قبولی خود را در این آزمون تضمین کنید.

بانک نمونه سوالات فروشندگی طلا و جواهر

بانک نمونه سوالات طلا و جواهر سازی

بانک نمونه سوالات مخراجکاری / مرصع کاری (گوهر نشانی)

بانک نمونه سوالات ریخته گری فلزات قیمتی

بانک نمونه سوالات ملیله سازی نقره

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 14 مهر 1398
ن : khashayars

خرید و فروش املاک دست دوم در ترکیه

خرید و فروش املاک دست دوم در ترکیه

طبق تبصره 35 قانون املاک و اراضی به شماره تصویب 2644   در 18 ماه مه سال 2012   تملک و خرید اراضی برای تمامی اتباع خارجی در ترکیه بلا مانع می باشد . نظر به دلایل متعدد، بازار خرید و فروش املاک دست دوم رونق بسیار بالایی پیدا کرده و همین امر سبب شده تا شرکتهای فعال در حوزه املاک به مشتریان خود املاک دست دوم را معرفی کنند.

منظور از املاک دست دوم استانبول ، املاکی است از طریق اشخاص به فروش میرسند . در واقع صاحبان این املاک شرکت های سازنده نیستند و شما به جای یک شرکت ساختمانی با یک شخص حقیقی طرف هستید . آپارتمانهای مورد معامله آپارتمانهای نوسازی می باشند که عمر آنها حداکثر 3 سال گذشته و نقل و انتقال آنها به یکی از اشکال زیر انجام خواهد شد :

  • آپارتمان نوسازی که سازنده به خریدار فروخته و سند آنرا نیز منتقل نموده است ولی خریدار هرگز از آن استفاده ننموده و حتی در برخی مواقع آنرا مبله نیز نموده است. در واقع خریدار اول به قصد سرمایه گذاری معامله نموده است.
  • آپارتمان نوسازی که سازنده به خریدار فروخته و سند آنرا نیز منتقل نموده است و خریدار آنرا در اختیار مستاجر قرارداده است.
  • آپارتمان نوسازی که سازنده به خریدار فروخته و سند آنرا نیز منتقل نموده است ولی خریدار بنا به نیاز مالی حاضر است آنرا به زیر قیمت به خریدار بعدی منتقل نماید.

اما چرا املاک دست دوم در استانبول اینقدر پرطرفدار شده است و اغلب خریداران مایل به خرید این نوع املاک میباشند .؟

مزایای خرید املاک دست دوم استانبول

  • قیمت ارزان و واقعی این آپارتمان ها در مقایسه با قیمت پروژه های ساختمانی
  • آماده بودن تمام بخش ها و امکانات این مجموعه ها

درواقع میتوان گفت که مهمترین مزیت خرید املاک دست دوم استانبول ، قیمت رقابتی و بسیار ارزان تر این املاک در مقایسه با املاکی است که از طریق شرکت های ساختمانی به فروش میرسد . وقتی در ارتباط با املاک دست دوم صحبت میکنیم ، در واقع منظور ما املاک خیلی قدیمی و کهنه نمی باشد . تعداد زیادی از این املاک در واقع املاک نوسازی هستند که در زمان ساخته شدن پروژه های ساختمانی با مبلغ ارزان تر توسط افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند ، خریداری میشود و بعد از اتمام پروژه با قیمت ارزان تر از قیمت شرکت سازنده برای فروش گذاشته میشود . به همین دلیل وقتی راجع به املاک دست دوم صحبت میکنیم ، اغلب مجموعه ای نوساز با امکانات خوب مد نظر ما میباشد . به همین دلیل است که شما با پرداخت مبلغ کمتری صاحب آپارتمانی می شوید که تمام امکانات یک آپارتمان نوساز با همان شرایط را دارد. در واقع با توجه به تفاوت عمر حداکثر 3 ساله ، واحد مربوطه مشمول افت قیمت می شود و این در حالی است که تمام امکانات با همان کیفیت محفوظ خواهد ماند.

تفاوت خرید از شرکت های ساختمانی با  املاک دست دوم استانبول چیست ؟

  • شرایط پرداختی به صورت نقد و اقساط
  • قرارداد رسمی با شرکت سازنده
  • شرایط پیش خرید از مجموعه های در حال ساخت با قیمت مناسب

یکی از تفاوت های خرید املاک دست دوم با خرید از شرکت های ساختمانی ، در نحوه پرداخت و در واقع شرایط پرداختی میباشد . اغلب پروژههای ساختمانی شرایط پرداختی ویژه و اقساطی به مشتریان خود پیشنهاد می کنند .اما املاک دست دوم به دلیل اینکه با قیمت ارزانتر و از شخص خریداری میشود ، شرایط پرداختی ندارند و کل مبلغ به صورت نقدی دریافت میشود.

خریدار و فروشنده می بایست طبق قانون 492 قانون نقل و انتقال مالکیت سازمان ثبت اسناد و املاک مصوب سال 2013، 2 درصد از ارزش واقعی را پرداخت کنند. این مبلغ نمی تواند کمتر از مبلغ پرداختی در برگه تسویه حساب عوارض که توسط شهرداری صادر می شود باشد. در فروش خانه های دست دوم ، سیستم برچسب گذاری مسکن که شامل اطلاعاتی از جمله پهنه بندی ، بررسی زمین و سن ساختمان است ، اجرا خواهد شد.

در خرید املاک دست دوم ، بحث اعتماد بسیار مهم است و اینجاست که نقش یک شرکت املاک بسیار بارز است . شرکت املاک به عنوان نماینده خریدار ، موظف است تا کلیه مدارک مربوط به ملک مورد نظر را چک کند و در واقع شرکت املاک به عنوان ناظر در این قراردادها و درست بودن و قانونی بودن تمام مراحل را کنترل میکند و همچنین متعهد است تا به جا آوردن تعهدات هر دو طرف را تا پایان قرارداد کنترل کند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت شرکت رسمی دست دوم در استانبول مراجعه کنید

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 6 مهر 1398
ن : khashayars

داروخانه آنلاین چیست؟

حتماً برایتان پیش آمده است که در یک روز تعطیل برای فرزند خود مکمل، شیر خشک یا مولتی ویتامین خواسته باشید ولی در آن ترافیک و شلوغی، وقت و حوصله رفتن تا یک داروخانه شبانه‌روزی را نداشته باشید.

یا اصلاً فرض کنید قصد دارید یک محصول آرایشی و بهداشتی تهیه کنید ولی وقتی چشمتان به داروخانه‌های شلوغ می‌افتد، از خرید کردن پشیمان می‌شوید. مطمئناً کسی دوست ندارد صف طولانی داروخانه را بعد از خستگی یک روز کاری تحمل کند ولی با این حساب، باز دلتان می‌خواهد، محصول مورد نیاز خود را از یک داروخانه معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید. اینجاست که اهمیت داروخانه‌های آنلاین مشخص می‌شود. در ادامه می‌خواهیم بدانیم داروخانه آنلاین چیست و چه مزایایی دارد.

داروخانه آنلاین چیست؟

با پیشرفت فناوری و توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک، کسب‌وکارها به فضای اینترنتی راه یافتند. داروخانه‌ها هم از این قاعده مستثنی نبودند و نسخه اینترنتی آن برای راحتی افراد ایجاد شد. داروخانه آنلاین مانند یک فروشگاه اینترنتی کار می‌کند و محصولات خود را در یک سایت با اطلاعاتی مثل قیمت، موجودی، موارد مصرف و هر اطلاعاتی که مشتریان لازم باشد بدانند، قرار می‌دهد.

با ایجاد داروخانه‌های اینترنتی شما دیگر مجبور نیستید برای محصولات داروخانه ای غیر نسخه‌ای، مدت‌ها در صف انتظار بکشید و حتی لازم نیست تا داروخانه بروید تا محصول مورد نیازتان را دریافت کنید. بلکه هر چه که لازم دارید را از طریق یک سایت معتبر سفارش می‌دهید و درب منزلتان، تحویل می‌گیرید. محصولات داروخانه‌ای از قبیل، مکمل‌ بدنسازی، لوازم آرایشی و  بهداشتی، تجهیزات پزشکی، مولتی‌ ویتامین و هر آنچه که به نسخه پزشک نیاز نداشته باشد را می‌توان از طریق داروخانه آنلاین تهیه کرد.

داروخانه آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

هر کسب‌وکار جدیدی، خوبی‌ها و بدی‌های خودش را دارد؛ به خصوص در کسب‌وکارهای اینترنتی که معیارهای تکنولوژی کمی پر رنگ‌تر هستند، افراد دوست دارند، مزایای زیادی شامل حالشان شود. خرید از داروخانه آنلاین شاید برای برخی تجربه جدیدی باشد و تا به‌حال از آن استفاده نکرده باشند، ولی بعضی دیگر به دلیل مزیت‌های این نوع داروخانه‌ها، مشتری پر و پا قرص آنها هستند. شما می‌توانید با خرید از یک داروخانه آنلاین، از مزیت‌های زیر بهره‌مند شوید:

  1. به راحتی سفارش بدهید و تحویل بگیرید

داروخانه آنلاین مانند بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، فرآیند تحویل و سفارش ساده‌ای دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که محصولات داروخانه‌ای خود را انتخاب کنید، خرید را انجام دهید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

  1. همیشه برای شما باز است

درب داروخانه‌های آنلاین، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز به روی شما باز است. شما می‌توانید در هر ساعتی از روز خرید خود را انجام دهید و در اولین فرصت تحویل بگیرید.

  1. مشاوره و راهنمایی آنلاین یا تلفنی بگیرید

خرید برخی از محصولات داروخانه‌ای نیاز به مشاوره و آگاهی قبلی دارد. در یک داروخانه آنلاین، شما می‌توانید از طریق سایت راجع به محصولات داروخانه‌ای، مکمل‌های غذایی، مواد آرایشی و بهداشتی و هر آنچه که به آن نیاز دارید، مشاوره بخواهید تا متخصصان به‌سرعت شما را راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. در وقت خود صرفه جویی کنید

با خرید از داروخانه‌های آنلاین، دیگر لازم نیست زمان زیادی را در مسیرهای پر ترافیک و خیابان‌های شلوغ و صف‌های طولانی داروخانه سپری کنید.

  1. از تجربیات دیگران استفاده کنید

بر خلاف یک داروخانه معمولی، در داروخانه آنلاین، شما می‌توانید در قسمت نظرات و کامنت‌ها، نظر افراد دیگر راجع به محصول مورد نظر خود را بدانید. مطمئناً تجربه فردی که از یک محصول استفاده کرده‌اند، برای انتخاب به شما کمک می‌کند.

  1. برای همه افراد در دسترس است

افراد بیمار، مسن و کم‌توان می‌توانند بدون اینکه از خانه خارج شوند به داروخانه آنلاین دسترسی داشته باشند و موارد مورد نیاز خود را تهیه کنند.

  1. می‌توانید موجودی و قیمت محصول را از قبل بگیرید

در یک داروخانه آنلاین می‌توانید قیمت هر محصول را ببینید و چک کنید که محصول در حال حاضر موجود هست یا نه! در صورتی که در داروخانه معمولی چنین امکانی برای شما وجود ندارد و شما باید برای هر محصول به طور جداگانه این موارد را سؤال کنید.

  1. با قیمت ارزان‌تر و پیشنهادات شگفت‌انگیز تخفیفی خرید کنید

داروخانه آنلاین گاهی محصولات خود را با تخفیف‌های استثنائی به فروش می‌رساند که شما می‌توانید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. مثلاً الآن محصولات برند اوسرین در داروخانه شیدر با تخفیف‌های خوبی عرضه می‌شود که می‌توانید از لینک زیر آن‌ها را ببینید.

چه محصولاتی را می‌توان از داروخانه‌های آنلاین تهیه کرد؟

در داروخانه‌های آنلاین طیف گسترده‌ای از محصولات داروخانه ای و تجهیزات پزشکی ارائه می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

  1. مکمل‌های غذایی
  2. محصولات آرایشی و بهداشتی
  3. محصولات مادر و کودک
  4. تجهیزات پزشکی
  5. محصولات غذایی
  6. مولتی ‌ویتامین‌ ها
  7. محصولات گیاهی
  8. مکمل بدنسازی

کدام داروخانه را برای خرید انتخاب کنیم؟

امروز داروخانه‌های زیادی وجود دارد که محصولات و خدمات دارویی و پزشکی را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید از آن‌ها خرید کنید ولی باید اطمینان حاصل کنید که جای معتبری باشد.

داروخانه آنلاین شیدر، یکی از آن داروخانه‌های معتبر است که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به‌راحتی انواع مکمل‌های غذایی، مولتی‌ ویتامین‌، لوازم‌ آرایشی و بهداشتی ، مکمل بدنسازی و تجهیزات پزشکی را با بهترین کیفیت، از بهترین برندها با یک کلیک سفارش دهید و تحویل بگیرید. همچنین شما می‌توانید به صورت تلفنی (02189318318) با کارشناسان فروش داروخانه آنلاین شیدر تماس حاصل نمایید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

داروخانه شیدر به تمامی نقاط کشور ارسال دارد و اگر خریدی بیش از 50 هزار تومان در شهر تهران و 140 هزار تومان در شهرستان ها داشته باشید، سفارش شما را به صورت رایگان ارسال می‌کند.

عنوان سئو: داروخانه آنلاین چیست؟ یک داروخانه آنلاین چه مزیت هایی دارد؟

کلمات کلیدی: داروخانه آنلاین – آرایشی و بهداشتی – مولتی ویتامین

 

 

 

.

.

.

.

.

ابن مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل این متن، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 6 مهر 1398
ن : khashayars

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

مجموعه آویتا با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه شنوایی سنجی و عرضه انواع سمعک در کشور نمایندگی سمعک زیمنس در تهران و سراسر ایران می باشد.

برای سفارش انواع سمعک زیمنس می توانید بصورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

نمایندگی فروش سمعک زیمنس در تهران

مجموعه آویتا نمایندگی فروش سمعک زیمنس در تهران و ایران به اطلاع تمامی عزیزان می رساند که در بیش از ۱۰ نقطه کشور نمایندگی فروش فعال داشته و شما عزیزان در هر نقطه ای از کشور می توانید برای خرید انواع سمعک زیمنس بصورت مستقیم از نمایندگی رسمی شرکت زیمنس خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی رسمی سمعک زیمنس در تهران ، مشهد ، اصفهان ، گرگان ، دامغان

برای اطلاع از نزدیک ترین نمایندگی فروش سمعک زیمنس می توانید بصورت مستقیم با ما تماس بگیرید.

انواع سمعک های زیمنس موجود می باشد و در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان تحویل داده می شود.

برای تجویز و تنظیم سمعک زیمنس بیمار میبایست در یکی از کلینیک های ما حاضر شده و یا نوار گوش بیمار موجود باشد که نسبت به نوار سمعک مورد نظر برای مقدار کم شنوایی تنظیم شود.

خدمات نمایندگی سمعک زیمنس در ایران

انواع سمعک های زیمنس

سمعک های زیمنس : انواع محصولات شرکت زیمنس به صورت زیر است

سمعک پشت گوش زیمنس

سمعک داخل گوش زیمنس

رسیور داخل گوش زیمنس

سمعک مخصوص کودکان

محافظ شنوای زیمنس

فروش باتری سمعک

یکی از قسمت های مصرفی سمعک، باتری های سمعک هستند که هر ۴-۵ ماه یکبار باید تعویض شوند. متاسفانه باتری های اصل سمعک زیمنس در بازار بسیار اندک شدند ولی شما عزیزان می توانید در هر جای ایران این باتری ها را از ما خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن این کالا را بدست شما برسانیم.

فروش سمعک های پشت گوشی زیمنس

سمعک پشت گوشس زیمنس : اگر بخواهیم به طور کلی راجب سمعک پشت گوش زیمنس بدانیم میتوان گفت که اولیین نسل سمعک در جهان میباشد، البته تکنولوژی که این سمعک ها دارند بسته به سلیقه بیمار و همچنین میزان کم شنوای میتوان از سمعک استفاده کرد.

سمعک پشت گوش زیمنس برای هر مقدار از کم شنوای ملایم یا زیاد استفاده کرد.

سمعک پشت گوش  زیمنس که در اندازه های مختلف تولید شده و دارای مدل های مینیاتوری یا بزرگ می باشد. ولی بعضی ازین سمعک ها که دارای میکرفون هستنند به منظور درک بهتر کلمات در محیط های شلوغ می باشد.

انواع سمعک های پشت گوش زیمنس

  • - سمعک کواریس سمعکی قوی و ضد اب

- سمعک موشن:مناسب برای همه سنین وتمامی کم شنوایان

- سمعک اوریون

- سمعک اینتویس

- سمعک سوریون

فروش سمعک های داخل گوشی زیمنس

سمعک داخل گوش زیمنس یا به طور کلی نا مرئی زیمنس یکی از پرطرافدار ترین مدل شرکت زیمنس می باشد.این نوع سمعک ها نسبت به داخل گوش هر شخص تولید میشود و برای سفارش محصول میبایست سفارش خود را برای شرکت ارسال کنید تا سمعک مخصوصو گوش خودتان را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

انواع سمعک داخل گوشی زیمنس

- سمعک میکرو زیمنس که بطور کامل داخل گوش بیمار را پر میکند

- سمعک فول شل زیمنس که حفره گوش را کامل پر میکند.

- رسیور داخل گوش زیمنس

این سمعک ها دونوع هستند

نوع اول رسیور داخل گوش

نوع دوم سمعکی بسیار کوچک در پشت گوشی قرار میگیرد و این مدل ها از محصولاتی است که به راحتی تنظیم شده و تقویت صدای بی نظیری دارد.

سمعک کودکان زیمنس

همنطور که میدانید روحیه کودکان بسیار شکننده و لطیف است وبسیاری از کودکان حاضر به استفاده از سمعک نیستنند حتی دیده شده که کودکانی با اجبار والدین از این سمعک ها استفاده می کنند در محیط هایی که والدین حضور ندارند کودکان سمعک را درمی اورنند تا مورد تمسخر دوستان قرارنگرنند.

به همین دلیل شرکت زیمنس انواع سمعک های زیبا با طرح های و رنگ بندی تولید کرده تا کودکان نیز به راحتی از سمعک ها استفاده کنند.

سمعک هوشمند زیمنس

سمک هوشمند زیمنس در واقع به سمعکی گفته میشود که محیط را یه صورت اتوماتیک شناسای کرده و صدا ها را بر اساس ان محیط تشخیص دهد و خود را بر اساس ویژگی های صوتی محیط تغییر می دهد.

قیمت سمعک هوشمند زیمنس

قیمت سمعک های هوشمند بر اساس برند و کیفیت ساخت وتکنولوژی که در ان به کار رفته باشد تعیین می شود ، هر چه سطح تکنولوژی این نوع سمعک ها بیشتر باشد قیمت نیز به تناسب بالا می رود ، قیمت های این محصول از ۱ میلیون تومان شروع میشود و بر اساس قدرت شنوایی بیمار و میزان تکنولوژی سمعک تغییر می کند.

لوازم جانبی سمعک های زیمنس

محافظ شنوایی زیمنس

محافظ شنوایی زیمنس یک دیگر از محصولات پر طرافدار شرکت زیمنس است. محافظ شنوایی زیمنس به این شکل کار میکند که در محیطی که شما در ان قرار دارید صدای بلندی دارد را کم کرده و صدا های کم را بشنوید شکارچیان از این محصول جهت شکار استفاده میکنند تا بتوانند به راحتی شکار کنند.

تمامی محصولات مورد نظر در تمامی نمایندگی ها موجود می باشد و شما برای دریافت سمعک مورد نظر نیاز نیست که صبر کنید تا سمعک و یا لوازم جانبی مورد نیاز شما از کشور آلمان ارسال شود.

تمامی سمعک ها کاملا اورجینال شرکت زیمنس آلمان با گارنتی سلامت و اصل بودن عرضه می شود.

منبع : https://hearing-aid.ir/نمایندگی-سمعک-زیمنس-در-تهران/

 

 

.

.

.

.

.

ابن مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل این متن، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 6 مهر 1398
ن : khashayars

نمایندگی شرکت مرک در ایران

نمایندگی شرکت مرک در ایران

نمایندگی شرکت مرک در ایران این امکان را به مشتریان می دهد که محصولات را با اطمینان خاطر خریداری کنند. محصولات سفیر آزما کیان تضمین شده هستند  و شامل گارانتی می شوند. به این صورت که اگر ماده شیمیایی به تست های آزمایشگاهی پاسخ نداد،‌ شرکت کالا را از شما پس می گیرد و مبلغ دریافتی را باز می گرداند. 

ابتدا در مورد تاریخچه شرکت مرک بگوییم :

  • منشاً و ریشه فعالیتهای این شرکت به قرن ۱۷ میلادی و به سال ۱۶۶۸ یعنی زمانی که فردریش یاکوب مرک ، داروفروشی ازخطه شوینفورت مالکیت” Engle – Apoteke”) داروفروشی اٍنگٍل) که میراثی خانوادگی در دارمشتات را به عهده داشت بر می گردد.
  • در سال ۱۸۱۶ اٍمانوئل مرک نوه جان هاینریش مشاور ارتش هس داروسازی را به ارث برد.
  • تواناییهای علمی امانوئل مر ک درسطح فوق العاده بالایی قرارداشت و به همین دلیل تلاشهای او درآزمایشگاه داروسازی برای جداسازی آلکالوئیدها به عنوان مواد مؤثرگیاهی که کمی قبل کشف شده بودند توأم با موفقیت شد.
  • او تولید این مواد در حجم انبوه را در ۱۸۲۷ تحت عنوان “مجموعه ابداعات دارویی و شیمیایی “که شامل کلیه آلکالوئیدهای شناخته شده آن زمان بود برای فروش عرضه کرد.
  • امانوئل مرک و همکارانش پس ازاین شروع موفق در آزمایشگاه داروسازی، کارخانه شیمیایی دارویی ساختند که علاوه بر مواد اولیه داروها، مواد شیمیایی خاص دیگری را نیز در برنامه تولید داشت .
  • بیش از ۸۰۰ محصول اختصاصی در کاتالوگ ۱۸۶۰ به چشم می خورد که طی گذر به قرن بعد به ۱۰۰۰۰ محصول رسید.
  • هنگامی که امانوئل در ۱۸۵۴ از دنیا رفت مدیریت داروسازی و کارخانه به وارثان او یعنی کارل ،گئورگ ،ویلهم و بقیه افتاد اما در این اثناء نیز شرکت به طور مستمر پیشرفت می کرد.
  • فشار کاری و تولید مضاعف به دهه ۱۹۱۴ که با کمبود مواد اولیه ، کارگران ماهر و از طرف دیگر جنگ که تولید داروهای خاص را ضروری می نمود مشکل ساز بود.
  • پایان جنگ با از دست رفتن دفترهای خارجی شرکت از جمله Merck & coدر ایالات متحده همراه بود.
  • در این زمان ویتامینها به عنوان محصولاتی جدید توجه ها را به خود جلب کرده بودند.
  • Vigantol در سال ۱۹۲۷ و Cebion  در سال ۱۹۳۴ محصولات مرکی بودند که در این راستا معرفی شدند.
  • با شروع جنگ جهانی دوم مجدداً جهت گیری شرایط اقتصادی تغییرکرد، به گونه ای که کارگران ماهر و مواد اولیه روز به روز کمتر می شد.
  • در انتهای جنگ یعنی ۲۵ مارس سال ۱۹۴۵ کارخانه توسط سربازان آمریکایی در حالی که بخش اعظمی از دستگاهها ویران شده بود و ۷۰% تا ۸۰ % ظرفیت تولید از بین رفته بود اشغال شد.

فروش مواد شیمیایی مرک توسط نمایندگی شرکت مرک آلمان در ایران

جهت خرید مواد شیمیایی مرک از نمایندگی مرک در ایران، از طریق مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت سفیر آزما کیان مراجعه کرده یا با شماره تماس  ۰۲۱۶۶۰۷۴۲۷۷ اقدام کنید.

نمایندگی مرک در ایران سفیر آزما کیان می باشد که با سال ها تجربه در زمینه واردات مواد شیمیایی مرک، آماده ارائه خدمات به محققین محترم می باشد.

 

 

 

 

.

.

.

.

.

ابن مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل این متن، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،