آشنایی با انواع کفش مردانه
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 18 اسفند 1397
ن : khashayars

آشنایی با انواع کفش مردانه

آشنایی با انواع کفش مردانه

با سلام امیدوارم ایام بکامتون باشه. دوستان فرض کنیم می خواهیم کفش مردانه بخریم ولی شاید این سوال در ذهن بوجود بیاد که خب روند خرید کفش مردانه چگونه هست؟ یا فرض کنید قصد خرید کفش را دارید ولی نمیدانید باید ابتدا به چه معیار هایی توجه کنید؟ اول به سایز توجه کنیم یا استایل کفش؟، اول به ست کردن لباس توجه کنیم یا مدل آن؟ پس پیشنهاد میکنم طبق معمول با بکام استایل همراه باشین تا این اطلاعات هم به مجوعه ی دانش شما اضافه بشه.

خرید کفش مردانه در طی 3مرحله اصلی

1 تعیین کاربرد کفش

2 تعیین شکل ظاهری

3 آسودگی خاطر

این مراحل را به ترتیب دنبال کنید تا یک خرید راحت و حرفه ای و کاملا درستی را تجربه نمایید. خیلیا میگن اولین مرحله تعیین سایز کفشه !!! اخه یکی نیست بگه شما وقتی میرید کفش بخرید همون اول میگید سایز مثلا 42 دارین؟  پس تا انتها همراه ما باشید.

  • تعیین کاربرد کفش

همونطور که میدونید کفش های مردانه از لحاظ کاربرد انواع مختلفی دارند .برای تعیین دقیق کاربرد کفش بایستی به 3 سوال پاسخ دهید.

  1. برای چه محیطی می خواهید بخرید؟
  2. با چه لباس هایی قصد دارید بپوشید؟
  3. با چه اکسسوری لباسی می خواهید ست کنید؟

با جواب دادن به 3 پرسش بالا کاربرد کفش تعیین میشه و شما دقیقا میدونید چه نوع کفشی نیاز دارید به مثال های زیر توجه کنید.

برای تعیین کاربرد کفش این مطلب را ازدست ندید:

انواع کفش مردانه را میشناسید یا نه؟

مثال اول : می خواهم به محل کارم که بانک ملی در خیابان .... قراردارد بروم و همیشه یا کت و شلوار میپوشم ا کت تک و شلوار پارچه ای هم چنین ساعت ساده و کمربند چرمی هم غالبا می پوشم.

در این موقعیت شما نیاز به کفش رسمی دارید تا در محل کار خود پوشش مناسب داشته باشید.

مثال دوم : می خواهم با دوستانم به قدم بزنم و غالبا شلوار جین میپوشم و ساعت کورنوگراف دار میبندم هم چنین دستبند هم به مچ دست دیگرم میبندم.

در این مورد شما نیاز به کفش غیر رسمی اسپورت دارید.

مثال سوم : می خواهم همراه دوستانم یا به تنهایی در خیابان های شهر قدم بزنم ولی دوست ندارم شلوار جین و پیراهن غیر رسمی بپوشم برای همین خاطر دوست دارم تیپ غیر رسمی کلاسیک داشته باشم.

در این مورد پیشنهاد ما کفش لوفر هستش.(غیر رسمی کلاسیک)

  • تعیین شکل ظاهری کفش

برای تعیین این مورد بایستی به این سوالات پاسخ بدین

  1. چه مدلی میخواهم؟
  2. چه طرحی می خواهم؟
  3. چه رنگی میخواهم؟
  4. چه سایزی می خواهم؟

هر کفش مردانه ای برحسب کاربرد مدل و طرح و رنگ های خاص خودشو داره مثلا انواع مدل کفش رسمی همونطور که در مطالب دیگ عنوان کردیم شامل آکسفورد،دربی،بلاچر،بدون بند و.... هستش یا انواع کفش غیر رسمی کلاسیک داریم و خیلی از کاربرد های دیگ مدلهای مختلفی دارن.

انواع طرح کفش هم شامل سرپنچه دار، رویه ساده ، هلالی و.... هست که باز هم در انواع محتلف فرق میکنه . رنگ و سایزو که شما بهتر از من میدونید و نیازی به توضیح نداره.

این مطلب را از دست ندید: کفش چرم طبیعی یا مصنوعی؟ مسئله این است

پس دوستان تا این مرحله ما کفش مناسب خودمون رو انتخاب کردیم و بایستی برای خرید اقدام کنیم اما اما اما با عمل کردن به گام های مرحله ی بعدی آسودگی خاطر شما هنگام خرید تضمین میشود.

  • آسودگی خاطر

دوستان برای اینکه وقتی خریدی انجام میدین کاملا مطمئن باشین که کالای با کیفیت گرفتین و جنس بی کیفیت رو جای جنس با کیفیت به شما نفروختن یا کلا گران فروشی نکردند و خیلی از موارد استرس زای دیگه، بایستی گام های پایانی رو با دقت بردارین.

  1. خرید از مرکز معتبر
  2. خدمات( قبل و پس از فروش)
  3. گارانتی

فرقی نمیکنه از فروشگاه اینترنتی خرید کنید یا حضوری ، برای اینکه با خیال راحت خرید کنید یکبار وقت بزارید و فروشگاه رو بررسی کنید و سپس از مرکز معتبر خرید کنید.به علت اینکه روش های تقلب کردن در جنس و کیفیت کالا خیلی پیشرفت کرده ، پس یکبار مرکز معتبر پیدا کنید و خیالتون رو راحت کنید.

آیا فروشگاه (اینترنتی یا فیزیکی) قبل از خرید مشاوره میدن؟ آیا اطلاعات درستی در اختیارتون قرار میدن که بتونید به راحتی خرید کنید؟ آیا کالاهای خوشونو گارنتی میکنن؟

برای اینکه بتونید فروشگاه معتبر پیدا کنید این پست رو بخونید

چه کنیم هنگام خرید کفش سرمان کلاه نرود؟

بسیار خوشحالیم که با افتخار و اطمینان تمامی کالاهای بکام استایل رو گارانتی کرده ایم (گارانتی 7 روزه بازگشت و گارانتی کیفیت کالا) . شما میتونید با خیال راحت خرید نمایید.

خب دوستان با عمل کردن به این مراحل به صورت منظم یک خرید حرفه ای رو تجربه کنید.

ایام بکامتون باشه : بکام استایل

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 18 اسفند 1397
ن : khashayars

آشنایی و با انواع دستگیره و یراق

آشنایی و با انواع دستگیره و یراق

 

دستگیره یکی از اجزای مهم در می باشد که نه تنها برای باز و بسته کرد کردن درها بلکه اکنون قسمتی از زیبایی منازل و دفاتر نیز به عهده آن است.دستگیره ها را می توان از زوایای مختلف بررسی کرد. وجه اول بررسی دستگیره را می توان نوع آن دانست دستگیره ها به ۴ نوع دستگیره سوییچی ، دستگیره کلیدی ، دستگیره سرویس و  دستگیره آپارتمانی تقسیم کرد.

دستگیره های کلیدی مخصوص درب های اتاق می باشد که از نظر قفل آن امنیت پایینی دارند و مناسب مکان هایی است که موضوع امنیت در آن اهمیت پایینی دارند.

دستگیره های سوییچی اما دستگیره هایی است که مخصوص درهایی با امنیت بالاتر که البته دستگیره در امنیت آن نقش ندارد و موضوع به قفل و سیلندر استفاده شده در آن باز میگردد

دستگیره های سرویس هم همانطور که از نام آنها مشخص است مناسب درهای سرویس است که از یک طرف دستگیره اهرمی برای باز و بسته کردن قفل ها و از طرف دیگر شیاری که نشان دهنده باز بودن و بسته بودن قفل هاست قرار دارد که البته از آن شیار در مواقع اضطراری برای باز کردن قفل نیز استفاده میکنند

و اما دستگیره های آپارتمانی که خود دستگیره، تنها از یک طرف اهرم متحرک دارد و از طرف دیگر گوی یا اهرمی ثابت دارد. و مناسب درهای ورودی آپارتمان است.

موضوع دومی که مورد بررسی قرار میگیرد فرم دستگیره هاست که در دو فرم کلی پلاک و رزت دسته بندی میشوند. در مدل دستگیره های پلاک اهرم دستگیره بر روی پلاکی از فلر قرار دارد که به صورت یک تکه بر روی درب قرار میگیرد ولی در فرم پلاک دستگیره به صورت دو تکه می باشد و اهرم دستگیره بر روی تکه ای از فلز قرار میگیرد و تکه ای دیگر پوششی در کنار سیلندر یا توپی قرار میگیرد.

 

موضوع سومی که در بررسی دستگیره ها مورد بررسی قرار میگیرد موضوع رنگ و آبکاری  آنهاست که در کیفیت های مختلف و بعضا با روکش هایی موسوم به PVD برای مقاومت بیشتر دستگیره آبکاری میشوند.

موضوع دیگر در بررسی دستگیره موضوع مواد سازنده دستگیره است . دستگیره ها غالبا از برنج ، زاماک ، آهن و آلومینیوم  می باشد.

بهترین کیفیت مواد سازنده در دستگیره ها ماده برنج است اما این دستگیره ها از نظر قیمت بسیار گران قیمت تر از مواد دیگر است بعد از برنج ماده با کیفیت و مقروم به صرفه زاماک است که مقاومت مناسبی نیز دارد و بعد از آن دستگیره هایی با تلفیق آهن و آلومینیوم بهترین کیفیت را دارند.

با نگاه دقیق تر دستگیره ها تنها در نوع کلیدی و سوییچی و سرویس و آپارتمانی طبقه بندی نمی شود و دستگیره های ثابت یا اصطلاحا دستگیره های حیاطی نیز در دسته بندی این کالا قرار میگیرد.

دستگیره ها در کشور های مختلف تولید می شوند که ایتالیا اسپانیا ایران ترکیه و چین از تولید کنندگان آن هستند. کیفیت دستگیره های ایرانی بسیار بالا بوده و گاها تا ۲۰ سال انها را گارانتی میکنند

انواع دستگیره ها را می توانید در فروشگاه اینترنتی یراق دات کام (yaragh.com) خریداری کنید. 



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


شنبه 18 اسفند 1397
ن : khashayars

عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی

همان طور که می دانیم عمل جراحی زیبایی بینی، که در حال حاضر شایع ترین عمل جراحی در بین اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک که روی بدن انجام میشه، است. این مسئله در همه جای دنیا به همین شکل هست اما در کشور ایران جراحی زیبایی بینی بسیار بسیار شایع تر است به طوری که از بسیاری کشور های غربی، آسیایی و آفریقایی و حتی اروپایی درصد  جراحی های زیبایی در کشور ما بالا تر است تا جایی که بیماران از اقصی نقاط  جهان برای جراحی زیبایی بینی به پزشکان و جراحان ایرانی مراجعه می کنند. این جراحی عموما برای زیبا سازی و رفع و اصلاح ایرادات و عیب های ظاهری بینی انجام می شود به طوری که ضمن حفظ ساختار بینی و عملکرد آن، باعث ایجاد فرم و ظاهری بهتر و زیبا تر در بینی می شود.

برای انجام جراحی زیبایی بینی، شخص باید حتما به طور کامل از لحاظ جسمی رشد کرده باشد و سنین رشد که معمولا در خانم ها پانزده سالگی و در آقایان هفده سالگی ست را پشت سر گذاشته باشد و همچنین از لحاظ فکری به بلوغ رسیده باشد و دلایل کافی برای انجام این عمل داشته باشد. کمتر از سی درصد افزاد به دلایل مختلف از جمله انحراف بینی، کج بودن بینی، عدم هماهنگی تناسبات بینی(بزرگی بینی)و.. به عمل جراحی زیبایی بینی نیاز دارند و خود شان تصمیم می گیرند که عمل جراحی انجام بدهند یا خیر. این عمل برای بسیاری از افراد از جمله کودکان، افراد سالمند و کسانی که بیماری های خونی و خاص مثل سرطان، ایدز، بیماری های قلبی، ناتوانی های مزمن و حتی کم خونی و دیابت دارند ممکن و مجاز نیست.

 

 

عمل جراحی زیبایی بینی به طور کلی به دو روش باز یا Open و Close یا بسته انجام می شود. انتخاب هر کدام از این اسلوب کاملا به تصمیم، مهارت و تجربه پزشکان جراح بستگی دارد. در گذشته روش بسته یا Close در جراحی زیبایی بینی، روشِ رایج تری بود که البته با محدودیت هایی همراه هست اما از طرفی از نظر زمانی حدود پانزده دقیقه کمتر است و ورم ایجاد شده بعد از عمل کمتر بوده و زودتر نیز بر طرف می شود. امزوه اما عمل جراحی زیبایی بینی در نود درصد موارد به روش باز یا Open انجام می شود در این روش کار برای جراح راحت تر بوده و جراح دید مناسب تری برای اعمال تغییران و یا رفع ایرادات دارد و تنایج بهتری به دست می آید، هر چند که میزان تورم بعد از عمل بیشتر بوده و زمان بیشتری برای بر طرف شدن آن لازم است اما در عوض نتیجه نهایی قابل توجه می باشد. علاوه بر این امروزه قبل از عمل جراحی زیبایی بینی، طراحی هایی برای بینی شخص توسطپزشک جراح انجام می شود و فرد قبل از عمل جراحی، پیش تصویری از نتیجه نهایی آن را می بیند، این عمل باعث شده است تعداد مراجعه کنندگان جراحی ثانویه نسبت به سال های دور کاهش پیدا کند، چرا که بیمار قبل از عمل جراحی، تغییرات به وجود آمده بعد از عمل جراحی زیبایی بینی خود را می بیند و به همراه پزشک جراح با دید بهتری، بهترین تصمیم ممکن را می گیرد و عمل جراحی زیبایی بینی را با با اعتماد و خیال آسوده تری انجام می دهد.

در گذشته و تا چند سال قبل؛ اکثر طرفداران جراحی های زیبایی، معمولا خانم ها بودند ولی الان می بینیم که آقایان هم علاقه زیادی به اعمال جراحی زیبایی بینی پیدا کردند و به وفور این جراحی برای آقایان نیز انجام می شود.

 

باید به یاد داشت که شخصی که میخواهد جراحی بینی انجام بدهد؛ در ابتدای کار باید اطلاعات و نظر و دید درستی در مورد جراحی زیبایی بینی داشته باشد. فرد باید این را بداند که جراحی های زیبایی بینی به این صورت نیست که بتوان هر بینی با هر فرمی که قبلا وجود داشته را به هر بینی با فرمی که فرد به آن علاقه داره در بیارد؛ این امکان پذیر نیست و تفکر کاملا اتباهی ست. بسیاری از افراد هستند که به پزشکان جراح مراجعه می کنند و در دست دارند که عکس دوست یا آشنایی که قبلا جراحی زیبایی بینی انجام داده یا عکس یک هنرپیشه و سلبیریتی را در دست دارند و می گویند که ما میخواهیم عمل بینی مان به این شکل و فرم باشد! این تصور کاملا اشتباه است. باید به یاد داشت که آن ماده و آن خمیره اولیه ای که جراح بر اساس و از طریق آن جراحی را انجام خواهد داد؛ پوست، استخوان و غضروف بینی خودِ فرد هست و این را هم باید به یاد داشت که هر بینی باید برای صورت فرد مورد نظر طراحی و به عبارتی شکل داده بشود.

 

 

نگرانی ای که برای بسیاری از افراد وجود دارد عمل جراحی زیبایی بینی های گوشتی ست، افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند و قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند همواره نگران این موضوع هستند که آیا با عمل جراحی به نتیجه دلخواه خواهند رسید؟ و آیا پس از عمل جراحی، احتمال بازگشت به حالت اولیه بینی وجود دارد؟ تنها تفاوت موجود بین بینی های گوشتی و استخوانی؛ پوست بینی ست، اگر پوست بینی نازک یا معمولی باشد به آن بینی استخوانی و اگر ضخیم و دارای چربی باشد به اصطلاح به آن بینی گوشتی گفته می شود، افراد دارای بینی های گوشتی بدون هیچ مشکلی می توانند جراحی زیبایی بینی را انجام بدهند با این تفاوت که بعد از عمل مدت زمان نسبتا بیشتری برای رفع تورم و زخم های ایجاد شده لازم است به علاوه اینکه میزان تورم در بینی های گوشتی به مراتب بیشتر از میزان تورم در بینی های استخوانی است.

بسیاری از افراد برای جراحی بینی مراجعه می کنند و خواسته هایی دارند که این خواسته ها براساس اصول و موازین علمی درست نیست؛ تقاضا می کنند که بینی بسیار کوچک شود، قوس بسیار در ناحیه پشت بینی داشته باشد یا سوراخ های بینی رو کاملا تنگ بکنند که موقع خندیدن این سوراخ ها پهن به نظر نیاد! باید به یاد داشت که بسیاری از این خواسته ها واقعا علمی و منطقی نیستند. خصوصا در افراد جوانی که  برای جراحی زیبایی بینی به پزشک مراجعه می کنند؛ این افراد شاید به صورت کوتاه مدت این نیاز را در خود شان احساس کنند که این صورت و این بینی به این فرم ساخته بشود اما بعد از گذشت مدتی اکثرا پشیمان می شوند. باید به یاد داشت که اصلاح این گونه موارد بسیار بسیار دشوار است. اگر موازین علمی و عملی درستی در حین جراحی بینی به کار گرفته نشود، فرد ممکن است دچار عوارضی بشود که تا آخر عمر همراه و گریبان گیرش باشد.

 

باید به این نکته توجه داشت که بینی هر فرد؛ قبل از آن که زیبا باشد باید عملکرد داشته باشد یعنی شخص بتواند از طریق آن به راحتی تنفس بکند. اعمال جراحی ای که بینی را بیش از حد کوچک بینی شخص را کوچک می کند باعث از بین رفتن این عملکرد میشود و شخص دچار خشکی دهان طولانی مدت می شود و تنفس دهانی مداوم باعث پوسیدگی دندان و بوی بد دهان می شود یا این که در هنگام غذا خوردن فرد دچار اصطلاحا فین فین کردن می شود و موجب آزردگی اطرافیان می شود و همان طور که گفته شد و نیاز به تاکید دوباره است؛ اصلاح این گونه موارد بسیار بسیار دشوار است.

 

 

بسیاری از افراد که جراحی زیبایی بینی کرده اند، بلافاصله در اثر کوچک ترین نا قرینگی یا یک عیب بسیار کوچک که روی بینی شان وجود دارد و یا حتی صرفا نارضایتی از شکل جدید بینی به پزشک جراح مراجعه می کنند و درخواست اصلاح بینی شان را دارند؛ باید توجه داشت که اعمال جراحی ثانویه روی بینی دارای ریسک بسیار بالا است و عوارضی دارد که اگر رخ بدهد در بسیاری از موارد غیر قابل جبران خواهد بود.

 

 

دکتر امید ابراهیمی یکی از بهترین جراحان بینی تهران و ایران میباشد که به شکل کاملا علمی و تخصصی و همگام با متدهای روزه دنیا در جراحی های زیبایی فعالیت دارند. علم، تخصص، تجربه، تعهد و وجدان کاری و همینطور توجه ویژه دکتر امید ابراهیمی به تنفس بیمار و کارکرد درست بینی از خصوصیات برجسته ایشان میباشد.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


جمعه 10 اسفند 1397
ن : khashayars

تور کیش و بلیط کیش

تور کیش و بلیط کیش

 

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  .

 

اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد .

 

تور کیش و بلیط کیش

کیش جزیره ای برای غواصی و آرامش

 

معمولا زمانی که صحبت از آرامش و غواصی می‌شود ناخودگاه به جزیره ی زیبای کیش و سواحل نیلگون و زبیای خلیج فارس فکر می کنیم و هوس می‌کنیم تا سفری به این جزیره زیبا داشته باشیم.

پس خودتان را برای یک روز هیجان انگیز آماده کنید، لباس غواصی بپوشید و کپسول هوای را چک کنید و در آخر خودتان را در آب های خلیج فارس رها کنید. اگر منصرف شدید و نیامدید بی شک یکی از زیباترین سواحل مرجانی دنیا را از دست داده‌اید و سال‌ها حسرت آن را خواهید داشت .

ساحل مرجانی خلیج فارس به علت برخورداری از مرجان‌هایی به اشکال مختلف و صدف‌های رنگارنگ و انواع حلزون‌ها و سنگ‌های دریایی که هراز گاهی آب خلیج آنها را به ساحل می‌آورد، به اندازه ای زلال و شفاف هستند که به راحتی می توانید هر موجود جنبنده‌ای را در داخل آب ببینید.

بعضی اوقات نیز مرجان‌های رنگی در زیر آب دیده می شود که بسیار جذاب و تماشایی هستند.

مرجان‌ها پس از مرگشان به صورت سنگ‌های اسفنجی با روزنه‌هایی ریز مانند استخوان‌های سفید رنگی می شوند که باعث زیبایی چندین برابر سواحل کیش شده است.

با غواصی در جزیره کیش شانس بازی کردن با دلقک ماهی و خیار دریائی را خواهید داشت که قطعا تجربه ی فراموش نشدنی خواهد بود.

از دیگر اماکن گردشگری و دیدنی که می توان برای گردشگران کیش معرفی کرد قنات کیش است که در حدود بیش از 2500 سال قدمت دارد و زمانی آب شرب ساکنان قدیمی جزیره را تامین می‌کرده است و امروزه به شهر زیرزمینی کاریز برای بازدید گردشگران مبدل شده است. این شهر دیدنی در عمق 16 متری زیر زمین قرار گرفته است. بخشی از سقف آن با سنگواره، صدف و مرجان‌هایی که 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارند مزین شده است.

شهر زیرزمینی کاریز در فهرست آثار ملی ثبت شده است و به دو دلیل می تواند در فهرست آثار و ابنیه جهانی، مطرح و ثبت گردد. اول دلیل این است که کاریز در دل تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین دلیل، تنها بنایی است که سقف هایش با صدف‌ها و مرجان‌های طبیعی پر شده است.

 

جزیره کیش با نظر داشتن وسعتش یکی از وسیع‌ترین و کم‌خطرترین سواحل دنیا به شمار می رود. زیرا آب‌های ساحلی کیش فاقد کوسه می باشند و استفاده از آب دریا کاملا بی‌خطر است.

البته کوسه‌هایی که گاهی در ساحل دیده می‌شوند، از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند.

ساحل کیش یکی از استثنایی ترین سواحل دنیاست چراکه هم در فصل سرما و هم در فصل گرما میزبان گردشگران داخل و خارج کشور خواهد بود

اگر تمایل دارید در فصل زمستان به جزیره ای کیش سفر کنید گویی در فصل بهار در جزیره کیش هستید چراکه جزیره کیش در این زمان از سال، آب هوایی مطلوبی دارد بنابراین برای تهیه بلیط کیش همین امروز دست به کار شوید.

تنها کافیست جهت سفر به جزیره کیش تور کیش خود را رزرو کنید. با توجه به امکانات، جاذبه های دیدنی خاص جزیره سفر به آن هزینه مناسبی را برایتان در پی خواهد داشت.

یکی دیگر از جاذبه های جزیره که توصیه می شود از دست ندهید، تماشای غروب آفتاب در کنار ساحل صخره‌ای و کشتی یونانی کیش است.

همچنین مراکز خرید کیش از شیک‌ترین و مجهز ترین مراکز خرید در ایران به شمار می رود.

شرایط ویژه كيش برای رشد صنعت گردشگری

 

 

تور کیش و بلیط کیش

شرایط ویژه كيش برای رشد صنعت گردشگری

 

در گفت و گویی که فدریکو سوماروگا با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش داشتند در ارتباط با انتقال تجربیات صد ساله صنعت گردشگری سوییس به جزیره کیش آمادگی خود را اعلام کردند.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با فدریکو سوماروگا مدیر ارشد پروژه‌ های گردشگری سوئیس جهت ایجاد زمینه های مشترک برای تبادل گردشگر و بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و گردشگری دیدار و گفت و گو کردند.

مظفری در این دیدار از ظرفیت های خوب گردشگری جزیره کیش، عدم نیاز به دریافت روادید برای گردشگران خارجی، معافیت های مالیاتی و گمرکی و تسهیلات قانونی برای سرمایه گذاران خارجی و همچنین از آمادگی برای تعاملی نزدیک در حوزه های گردشگری و اقتصادی خبر دادند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به سابقه درخشان کشور سوئیس در صنعت گردشگری تاکید کردند. بهره مندی از تجارب موفق این کشور با تعامل بیشتر دو طرف در زمینه های آموزشی را امری ضرورری تلقی کردند.

وی اضافه نمود: با سرمايه گذارى هاى جدى و هدفمند در جزيره كيش می توانیم توسعه گردشگرى را به دنبال داشته باشیم که در حال حاضر نیز در دستور کار گرفته است.

مظفری در خصوص اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف گردشگری جزیره کیش با تبيين برنامه های در دست اجرا بیان داشتند: جزیره کیش میزبان 2 میلیون گردشگر است و با توجه به پتانسیل و زیر ساخت های اساسی و شرایط آب و هوایی مطلوب و خاص، در بیش از نیمی از سال جزیره کیش می تواند مقصد پرطرفدار کشورهای اروپایی به ویژه سوییس باشد.

وي افزود: گردشگران کشورهای اروپايی در ایام سرد سال این فرصت را خواهند داشت تا جهت استفاده از شرایط مناسب آب و هوایی و امکانات تفریحی، دیدنیها و تفریحات کیش و آرامش به جزیره زیبای کیش سفر کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بیان داشت جزیره کیش با بهره مندی از ظرفیت های خوب اقلیمی و توسعه شاخه های مختلف گردشگری مى تواند به مقصدی برای ارائه خدمات در حوزه های گردشگری، ورزشی و گردشگری سلامت برای کشورهای اروپایی تبدیل شود.

مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری سوئیس بیان کرد: سازمان متولی گردشگری در سوئیس به دو مقوله مهم آموزش و توسعه به ‌صورت جدی سرمایه‌گذاری کرده است و در حال حاضر سازمان گردشگری این کشور 230 پرسنل دارد که 60 درصد آن‌ها در خارج از این کشور مشغول به کارند.

فدریکو سوماروگا با توجه به اینکه ایران از مقاصد هدف جدید کشور سوئیس است، بیان داشت: هدفمان این است تا ایران را به عنوان یکی از مقاصد مهم برای سرمایه‌گذاری گردشگری تبدیل کنیم. ایران دارای مناطقی بکر و عالی بسیاری است.

 

ظرفیت های بالقوه گسترده ای در ایران وجود دارد. باید مشخص شود که در چه شرایطی هستیم و چه گونه فعالیت هایی امکان عملیاتی شدن را دارد. گردشگری با صنایع و نهادهای مختلفی درهم تنیده شده و هماهنگی بین آنها و سازماندهی بازارهای بین المللی و منطقه ای بسیار مهم است.

سوماروگا به ظرفیت های خوب گردشگری منطقه آزاد کیش اشاره کرد و بیان نمود: با توجه به اینکه جزیره کیش تعامل خوبی بین نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط با گردشگری دارد، شرایط ویژه ای برای رشد صنعت گردشگری وجود خواهد داشت.

منبع سایت تور کیش: تورکيش.net

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 6 اسفند 1397
ن : khashayars

معرفی دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه ای صفر تا ۱۰۰

معرفی دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه ای صفر تا ۱۰۰ در سایت آموزش فارسی amozeshfarsi.ir

بسیاری از افراد هستند که دانش یا مهارتی نزد خود دارند که شاید خیلی از کاربران به آن دانش و تجربیات محتاج هستند .

این گونه اشخاص به دنبال فنونی می گردند که دانش و مهارت یا تجربیات خود را بتوانند تبدیل به یک ویدئو آموزشی کنند تا با قرار دادن این فیلم های آموزشی هم کسب درآمد کنند و هم دیگران از این دانش و تجربیات استفاده بهینه ببرند و در کسب و کار خود بیشتر موفق باشند .

امروزه وب سایت آموزش فارسی اقدامی انجام داده که بسیار از این اشخاص به دنبال فنونی هستند که دانش خود را تبدیل به فایل های متنی یا صوتی و حتی فیلم آموزشی کنند .

که همچنین بتوانند با این تکنیک بسیار عالی اقدامات لازم را انجام دهند و راهی برای پیشرفت کسب و کار خود ایجاد کنند و منبع درآمدی برای خود رقم بزنند .

امروزه در دنیای کسب و کار اینترنتی رقابت بسیار سخت و حرفه ای شده که خیلی از کسب و کار ها نتوانستند در این رقابت دوام داشته باشند آیا می دانید دلیل شکست کسب و کار ها چیست ؟

دلیل آن این است که گوگل خیلی اهمیت به تولید محتوا می دهند و محتوا های تازه و ناب را خیلی امتیاز قائل هست به همین جهت کاربران به دنبال آن هستند که چگونه تولید محتوا انجام دهند که مورد پسند افراد باشد و هم تاثیر خوبی از لحاظ سئو در گوگل داشته باشد .

آیا تولید محتوا در ایران میتواند موفقیت را به همراه داشته باشد ؟

یکی از کسب و کار های بزرگ و موفق دیجی کالا است که شاید بتوان گفت تمامی مردم به هر طریقی با این شرکت آشنایی دارند و دلیل این موفقیت بزرگ دیجی کالا تولید محتوای مفید بوده است که توانسته مشتریان خیلی زیادی به سوی خود جذب کند و شایدم بتوان گفت بزرگترین مزیت رقابتی دیجی کالا ، تولید محتوای مفید بوده است .

خیلی از افراد برای معرفی و یا دیدن ویدئو های جذاب به دیجی کالا مراجعه می کردند که همین امر باعث شد کم کم مشتری دیجی کالاشوند و یک مثال موفقیت بازاریابی محتوا در ایران می توان دیجی کالا را اشاره نمود .

همچنین سایت اموزش فارسی هدف خود را بر روی تولید محتوا قرار داده است که توانسته مدت کوتاهی رشد خیلی عالی داشته باشد و این روند را متوقف نخواهد کرد چرا که رقبا منتظر ما نخواهند ماند …

آیا فقط با تولید محتوا می توانیم کسب و کار خود را رونق دهیم ؟

جواب بله است چرا که بسیار از شرکت های بزرگ دنیا با همین روش تولید محتوا حرفه ای توانسته اند بسیاری از مشتریان را به سمت خود جذب کنند با این ترفند جذاب تبلیغات رایگان کرده اند و هزینه ای بابت تبلیغات نکرده اند با این تفاوت که مشتریان بیشتری هم به سوی خود کشیده اند پس در این میان کسی در کسب و کار خود پیشرفت و رونق خواهد گرفت که تولید محتوا را به صورت صحیح و درست و حرفه ای انجام دهد که ما کار را برای تمامی کاربران ساده کردیم …

چگونه می توانیم محتوای حرفه ای تولید کنیم ؟

ما در این دوره به شما یاد خواهیم داد که چگونه :

هر قسمت از دوره تولید محتوا دیجیتال شامل چه مواردی هست ؟

  • تولید محتوای متنی
    • اصول نوشتن یک مقاله از سایت های مرجع
    • پیاده سازی و ایجاد فایل PDF حرفه ای در سطح جهانی
    • طریقه ی صحیح ویراستاری و ویرایش حرفه ای
    • آموزش صحیح تولید کتاب الکترونیکی حرفه ای برای فروش اینترنتی در کل دنیا
    • آموزش حرفه ای و تخصصی طراحی کتاب الکترونیکی با نرم افزار های مخصوص در این حوزه
    • آموزش طراحی زیبا و سریع جلد کتاب الکترونیکی و اصول طراحی آن
    • و …
  • تولید محتوای صوتی
    • روش ضبط صدا با کیفیت فوق العاده بالا و ساخت استودیوی ساده بدون هزینه
    • روش صحیح گرفتن خروجی صدا با کیفیت عالی برای انتشار در اینترنت حتی سایت های بزرگ خارجی
    • طریقه کامل میکس صدا و صدا گذاری حرفه ای روی فایل های صوتی تولید شده
    • ترفند تگ گذاری دقیق صدا ها برای فرستادن به سایت خود
    • و …
  • تولید محتوای ویدئویی
    • روش فیلم برداری حرفه ای از مانیتور و ساخت ویدئو های آموزشی تخصصی
    • طریقه آماده سازی یک ویدیوی آموزشی برای انتشار در اینترنت
    • ترفند ساخت ویدیوی آموزشی با پرده کروماکی‌
    • طریقه اصولی کار با دوربین های DSLR برای فیلم برداری کروماکی
    • آموزش تنظیم نور و اصول نورپردازی مناسب برای ضبط ویدیو های آموزشی تولید شده
    • آموزش حرفه ای فیلم برداری در استودیو با استفاده از پرده کروماکی
    • آموزش صحیح  و حرفه ای گرفتن خروجی از فیلم های تهیه شده و کاهش حجم آنها برای انتشار در وب
  • آموزش تدوین حرفه ای ویدیو دقیقا مشابه سایت آموزش فارسی
    • آموزش حرفه ای تدوین فیلم های تهیه شده در سطح دنیا
    • آموزش تدوین حرفه ای فیلم های مانیتور و قرار دادن انیمیشن های زیبا در ابتدا و انتهای آنها
    • آموزش کشیدن خط روی نقطه ای حساس در فیلم و یا اشاره به جایی از مانیتور
    • آموزش حرفه ای تدوین فیلم های گرفته شده در نرم افزار پریمیر
    • طریقه برداشتن پرده کروماکی از پشت سوژه و تدوین نور و رنگ بندی فیلم حتی نمایش فیلم در پشت صحنه با نرم افزار
    • آموزش حرفه ای قرار دادن وله در ابتدا و انتهای فیلم ها و مچ کردن زیر نویس در ویدئو ها
    • آموزش حرفه ای گرفتن خروجی مناسب برای استفاده در اینترنت
    • طریقه صحیح تبدیل فیلم ها برای استفاده در اینترنت با نرم افزار حرفه ای و تخصصی
    • و …
  • آموزش ساخت وله های حرفه ای برای ویدئو ها 
    • نحوه ساخت جلوه های ویژه نمایشی ویدئو های آموزش فارسی
    • نحوه ساخت یک انیمیشن زیرنویس اختصاصی برای ویدئو ها
    • آموزش گرفتن خروجی مناسب برای انتقال انیمیشن ها به ویدئو ها
    • روش قرار دادن طرح های نهایی در نرم افزار پریمیر به صورت حرفه ای
    • بخش پایانی تولید حرفه ای ویدیو های آموزشی دقیقا مانند ویدئو های آموزش فارسی

چه کسانی می توانند از این دوره تولید محتوا دیجیتال نهایت استفاده را ببرند ؟

  • کاربرانی که می خواهند فیلم اموزشی درست کنند .
  • کسانی که مدرس هستند و نیاز به دانش و فنون دارند که محتوای خود را تبدیل به ویدئوی اموزشی کنند .
  • اساتید و سخنرانانی که دانش خود را می خواهند تبدیل به فروش دیجیتالی کنند .
  • افرادی که می خواهند سئو سایت خود را بالا ببرند .
  • شرکت هایی که سرویس های جدیدی می خواهند ارائه دهند .
  • کسانی که می خواهند کسب و کار خود را به طور جدی رونق بخشند .
  • هر کسب و کاری که می خواهید نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد و مشتریان بیشتری جذب خود کند .
  • و …

 

نکته پایانی دوره تولید محتوای دیجیتال 

بعد از خرید هر زمانی که اموزش تصویری یا فایل صوتی به این آموزش اضافه گردد شما می توانید آن را در پنل سفارشات خود دانلود کنید و از این بابت نگران هیچ چیزی نباشید …

بعد از خرید تمامی فایل ها دوره تولید محتوا حرفه ای + نرم افزار های مورد نیاز این دوره را می توانید دانلود کنید و نهایت استفاده را ببرید و ما را به دوستان خود معرفی کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید با ما  همکاری کنید و از سایت اموزش فارسی کسب درآمد کنید برای اطلاعات بیشتر با تلگرام ما در ارتباط باشید …..

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 6 اسفند 1397
ن : khashayars

جوجه کشی صنعتی خانگی در شرکت اذران نطفه

جوجه کشی صنعتی خانگی در شرکت اذران نطفه

دستگاه جوجه کشی اذران نطفه دارایی یک سال با دفترچه راهنما گارانتی بود و این شرکت تمام محصولات خود را با برند می دهد در حد جوجه کشی نو و انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی خانگی دارا می باشد و ماشین جوجه کشی 84 تایی تا 4032 تایی موجود در شرکت اذران نطفه می باشد و بدنه داخلی این دستگاه جوجه کشی ها گالوانیزه و بدنه فلزی رنگ کوره ای و بدنه 8 سانت عایق بوده و دارایی چرخ ترمز دار و درب یوپی وی سی موتور چرخانده راک ها با دستگاه المانی قدرتمند و سیستم کنترول دستگاه نیز از طریق برد هوشمند تمام اتومات بوده تمام عملیاتی این دستگاه جوجه کشی دارایی رطوبت و دمایی فول هوشمند و تمام اتوماتیک بوده است  دارای نطفه سنچ و شانه رایگان بوده

ظرفیت هر ماشین جوجه کشی خانگی و صنعتی  متفاوت است

شرگت اذران نطفه از بزگترین سازنده محصولات برند جوجه کشی و تجهیزات مرغداری در سطح ایران و خاور میانه می باشد

دستگاه جوجه کشی 210 تایی اذران نطفه

دستگاه جوجه کشی 210 تایی قطعی این دستگاه تا 3 ساعت مشگلی خاصی ندارد

فن به کار برده شده در این شرگت برای دستگاه تماما فن سانتر یفیوژی می باشد و راندمان دستگاه تاثیر بسیاری دارد.

ظرفیت ماشین جوجه کشی 210 تایی:

مرغ 210 عدد

بوقلمون 125 عدد

شتر مرغ 18 عدد

غاز 125 عدد

دستگاه جوجه کشی صنعتی 1000 تایی:

دستگاه جوجه کشی 1000 تایی دارایی فول اتوماتیک بود و برق مصرفی این ماشین جوجه کشی 220 ولت می باشد

وزن دستگاه 100 کیلو گرم

و ظرفیت جوجه کشی 1000 تایی:

مرغ 1000 عدد

اردک 1000 عدد

بلدرچین 2116 عدد

شترمرغ 94 عدد

غاز 550 عدد

دستگاه جوجه کشی 504 تایی در شرکت اذران نطفه

دستگاه جوجه کشی 504 تایی پرفروش ترین دستگاه جوجه کشی محصول شرکت اذران نطفه می باشد و دارایی دفترچه راهنما و یک سال با گارانتی دار برگه ضمانت نامه می باشد

ارتفاع جوجه کشی 500 تایی 1 متر و 10 سانتی متر می باشد

ظرفیت جوجه کشی 504 تایی:

مرغ 504 عدد

غاز 400 عدد

شتر مرغ 64 عدد

بوقلمون 400 عدد

و شرکت اذران نطفه با محصولات برند جوجه کشی جوجه هم صنعتی و هم خاگی دارایی یک سال گارانتی و ارسال به تمام نقاط ایران دارا می باشد و برگه ضمانت یک سال مشاور رایگان

جوجه کشی صنعتی خانگی در شرکت اذران نطفه

دستگاه جوجه کشی اذران نطفه دارایی یک سال با دفترچه راهنما گارانتی بود و این شرکت تمام محصولات خود را با برند می دهد در حد جوجه کشی نو و انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی خانگی دارا می باشد و ماشین جوجه کشی 84 تایی تا 4032 تایی موجود در شرکت اذران نطفه می باشد و بدنه داخلی این دستگاه جوجه کشی ها گالوانیزه و بدنه فلزی رنگ کوره ای و بدنه 8 سانت عایق بوده و دارایی چرخ ترمز دار و درب یوپی وی سی موتور چرخانده راک ها با دستگاه المانی قدرتمند و سیستم کنترول دستگاه نیز از طریق برد هوشمند تمام اتومات بوده تمام عملیاتی این دستگاه جوجه کشی دارایی رطوبت و دمایی فول هوشمند و تمام اتوماتیک بوده است  دارای نطفه سنچ و شانه رایگان بوده

ظرفیت هر ماشین جوجه کشی خانگی و صنعتی  متفاوت است

شرگت اذران نطفه از بزگترین سازنده محصولات برند جوجه کشی و تجهیزات مرغداری در سطح ایران و خاور میانه می باشد

دستگاه جوجه کشی 210 تایی اذران نطفه

دستگاه جوجه کشی 210 تایی قطعی این دستگاه تا 3 ساعت مشگلی خاصی ندارد

فن به کار برده شده در این شرگت برای دستگاه تماما فن سانتر یفیوژی می باشد و راندمان دستگاه تاثیر بسیاری دارد.

ظرفیت ماشین جوجه کشی 210 تایی:

مرغ 210 عدد

بوقلمون 125 عدد

شتر مرغ 18 عدد

غاز 125 عدد

دستگاه جوجه کشی صنعتی 1000 تایی:

دستگاه جوجه کشی 1000 تایی دارایی فول اتوماتیک بود و برق مصرفی این ماشین جوجه کشی 220 ولت می باشد

وزن دستگاه 100 کیلو گرم

و ظرفیت جوجه کشی 1000 تایی:

مرغ 1000 عدد

اردک 1000 عدد

بلدرچین 2116 عدد

شترمرغ 94 عدد

غاز 550 عدد

دستگاه جوجه کشی 504 تایی در شرکت اذران نطفه

دستگاه جوجه کشی 504 تایی پرفروش ترین دستگاه جوجه کشی محصول شرکت اذران نطفه می باشد و دارایی دفترچه راهنما و یک سال با گارانتی دار برگه ضمانت نامه می باشد

ارتفاع جوجه کشی 500 تایی 1 متر و 10 سانتی متر می باشد

ظرفیت جوجه کشی 504 تایی:

مرغ 504 عدد

غاز 400 عدد

شتر مرغ 64 عدد

بوقلمون 400 عدد

و شرکت اذران نطفه با محصولات برند جوجه کشی جوجه هم صنعتی و هم خاگی دارایی یک سال گارانتی و ارسال به تمام نقاط ایران دارا می باشد و برگه ضمانت یک سال مشاور رایگان



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 6 اسفند 1397
ن : khashayars

بهترین خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک تخصصی ساعی

بهترین خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک تخصصی ساعی

نگهداری از پوست و زیبایی خود را باید به یکی از بهترین مرکز تخصصی ارایه دهید تا با بهترین کیفیت را دریافت نمایید.

آیا شما هم به دنبال یک مرکز تخصصی برای رسیدن به اهداف زیبایی خود هستید؟ آیا می دانید در بهترین کلینیک های زیبایی روز دنیا چه خدماتی ارائه می شود؟ کلینیک تخصصی ساعی از جمله بهترین و حرفه ای ترین مراکز در سطح تهران است که با ارائه خدماتی از جمله:کاشت مو، کاشت ابرو، لیزر موهای زائد، زاویه سازی صورت و... بهترین خدمات زیبایی پوست و مو را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

کاشت موی طبیعی در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ساعی

امروزه ریزش مو در زنان و مردان از جمله بزرگترین عارضه هایی است که به علل گوناگون آن ها را تهدید می کند. راهکار های سنتی جلوگیری از ریزش مو تا حدی تاثیرگذار است اما متاسفانه به رویش کامل مو ها و پر شدن یکدست نواحی خالی منجر نمی شود. بدین ترتیب کلینیک های زیبایی با ارائه خدمات کاشت مو و پیوند موی طبیعی، سعی دارند تا بتوانند یکی از مهم ترین دغدغه های بیماران را برطرف نمایند.

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ساعی از جمله مراکزی است که با بکارگیری تازه ترین متد ها در زمینه کاشت مو آن ها را به بهترین و طبیعی ترین روش، برای بیماران اجرا کرده تا با کسب نتایجی مطلوب، زیبایی و جوانی چهره خود را مجددا بدست آورند. در کاشت موی طبیعی، مو هایی زیبا و کاملا طبیعی که از بانک موی خود فرد گرفته شده است و هماهنگ با مو های اولیه اوست در ناحیه مورد نظر کاشت می شود؛ بطوریکه پس از رشد، تشخیص اینکه فرد کاشت مو انجام داده برای دیگران بسیار دشوار است.

جدیدترین متد کاشت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی

ابرو یکی از مهم ترین اعضای چهره است که موجب تقارن و زیبایی کلی آن می شود. به طور عادی مردان دارای ابرو هایی ضخیم و کلفت می باشند که اکثرا حالتی افقی دارد، اما زنان ابروهایی نازک تر و حالت دار دارند. کاشت ابرو به هر دلیلی می تواند به افراد کمک کند تا حالت نرمال و جذابیت اولیه آن ها دوباره به چهره بازگردد.

متخصصان در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ساعی، دقت زیادی به زاویه کاشت ابرو دارند تا بتوانند آن ها را در بهترین حالت طراحی کرده و بصورت طبیعی بکارند. از جمله برترین مزایای انجام کاشت ابرو در این مرکز بهره مندی از یک روش درمانی سریع و ایمن است. معمولا روش های غیر تهاجمی در کاشت ابرو مدت زمان زیادی طول نخواهند کشید. کاشت و پیوند ابرو در مقایسه با سایر انواع دیگر کاشت ها آسانتر است و طی یک جلسه انجام می شود.

تجربه لیزر موهای زائد به صورت کاملا تخصصی در کلینیک زیبایی ساعی

در کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی با بهره مندی از دستگاه های پیشرفته و جدید لیزر موهای زائد (لیزر الکساندرایت کندلا) موجب شده است تا برترین تکنیک های روز دنیا برای درمان و اجرای اهداف زیبایی بیماران بکار گرفته شود و در نهایت نتایجی مطلوب را در اختیار داشته باشند.

کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی دارای مجرب ترین کادر پزشکی و تکنسین هایی ماهر میباشد که فرآیند لیزر موهای زائد را انجام می دهند. قبل از هر اقدامی برای لیزر، ابتدا مراجعه کنندگان می توانند از خدمات مشاوره تخصصی در این مرکز بهره مند شوند و سپس با توجه به راهنمایی های پزشک و صلاحدیدی که در رابطه با شرایط آن ها دارد برای لیزر درمانی اقدام نمایند.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 6 اسفند 1397
ن : khashayars

مزیت های اجاره منزل مبله در اصفهان

مزیت های اجاره منزل مبله در اصفهان

اجاره منزل مبله در اصفهان با امکانات و تجهیزات مناسب برای افراد خانواده، دانشجوها و مسافران  فراهم شده است که از ویژگی های آن نزدیکی به مکان های دیدنی و خطوط حمل و نقل شهری می باشند. اکثر منزل های مبله در اصفهان دارای اینترنت هم هستند و افراد می توانند به راحتی از آن بهره ببرند. نزدیک بودن به فروشگاه ها و دیگر امکانات و همچنین برخورداری از پارکینگ از مزیت های قابل توجه منزل های مبله در اصفهان می باشد که تاکنون نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب نموده است.

مزیت های اجاره منزل مبله در اصفهان

اگر بخواهید برای انجام کاری کوتاه مدت یا سفر ارزان به شهر اصفهان سفر کنید به مکانی برای اسکان و استراحت نیاز دارید  که می توان هتل هایی را انتخاب نمایید که هزینه های سنگین به شما تحمیل خواهد کرد و با محدودیت هایی نظیر رفت و آمد یا پخت و پز مواجه خواهید بود کنید یا این که روش ارزانتری را انتخاب نمایید و منزل مبله در اصفهان اجاره کنید. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید در منطقه ی دلخواه منزل مبله در اصفهان اجاره کنید! در واقع اجاره منزل مبله در اصفهان یکی از بهترین راهها می باشد که با استقبال بی نظیر خانواده ها و مسافران اصفهان روبرو شده است. اجاره منزل مبله ارزان  در اصفهان آن هم در موقعیتی که شما می خواهید ممکن است کمی سخت و دشوار باشد که در این مطلب نکات مهم و مختصری را در رابطه با مزیت های اجاره منزل مبله در اصفهان ارائه شده است. با ما همراه باشید.

بودجه خود را تعیین کنید!

اولین آیتم در اجاره منزل مبله در اصفهان تعیین بودجه شماست. زمانیکه مبلغ بودجه خود را تعیین و مشخص کرده باشید می توانید وقت و انرژی خود را برای یافتن منزلی که شرایط اجاره آن را دارید صرف نمایید. هزینه اجاره منزل مبله در اصفهان نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات متفاوت است، که جی جا امکان انتخاب منزل مبله در اصفهان را  با قیمت های متنوع برای شما فراهم کرده است.

چطور بهترین منزل را پیدا کنیم؟

اولین کاری که بایستی انجام داد بررسی راههای مختلف برای  اجاره منزل مبله در اصفهان است. می توانید به گوگل سری بزنید و با جستوجوی کلماتی نظیر اجاره منزل مبله در اصفهان به دنبال اجاره منزل مبله ارزان باشید. از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها نیز غافل نشوید و تمامی موارد را ارزیابی کنید. لازم است بدانید: این روزها اجاره منزل مبله رواج زیادی پیدا کرده است و مردم می توانند از اینگونه منازل بهره مند شوند. همچنین بهتر است بدانید: گاهی اوقات نیز مسافرانی که از راههای دور به اصفهان سفر می کنند یکی از بهترین انتخاب ها برای آنها اجاره منزل مبله است که با رزرو از پیش خیال مسافران را از بابت تجهیزات و امکانات آسوده می کند.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 6 اسفند 1397
ن : khashayars

تشریح میکروبلیدینگ

تشریح میکروبلیدینگ

همواره آدمی جذب چهره های زیبا و شاداب می شود. هستند افرادی که زیبایی یکی از آرزو های بزرگ آن ها می باشد. امروزه دستیابی به این آرزو دیگر دشوار نیست و شیوه های متفاوتی برای آن موجود است. یکی از این روش ها میکروبلیدینگ می باشد که افراد بسیاری از آن استفاده نموده اند.

میکروبلیدینگ

ابرو های پرپشت و زیبا جزو دارایی الهی به شمار می رود که همه انسان ها از آن بهره مند نیستند. همینطور برطرف نمودن عیوب ابرو ها با مواد آرایشی جزو مهارت هایی محسوب می شوند که همه از آن برخوردار نمی باشند. مسئله دیگری که برای افراد صاحب مهارت در آرایش نمودن وجود دارد اینست که انجام هر روزه این عمل وقت زیادی از آنان را اتلاف می نماید. برای برطرف نمودن این قبیل مسائل شما می توانید از میکروبلیدینگ، شیوه ای برای آرایش دائمی ابرو ها استفاده نمایید. پیشنهاد می شود قبل از انجام این روش از مزیت ها و عیوب آن اطلاعت لازم را کسب نمایید.

تعریف میکروبلیدینگ

یکی از شیوه های پر طرفدار برای آرایش دائمی ابرو ها و داشتن ابرو های زیبا، ضخیم و پرپشت میکروبلیدینگ می باشد. این روش سازنده زیباترین جلوه برای ابرو هاست که امروزه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

میزان دوام میکروبیلیدینگ

بعد از انجام این روش میزان مراقبت پوستی رابطه مستقیمی با ماندگاری آن دارد، با توجه به این مسئله و نوع پوست افراد رنگدانه های تزریق شده به درون پوست بعد از مدت 18 الی 24 ماه تقریبا کمرنگ می شوند. پرسنل انجام این کار معمولا برای پوست های حساس از بی حسی استفاده می نمایند تا از بروز درد های احتمالی جلوگیری کنند.

 روش انجام میکروبلیدینگ بر روی پوست

انتقال رنگدانه ها به داخل پوست توسط لوازم متشکل از چند سوزن در یک ردیف صورت می گیرد. متخصصین انجام این کار عموما نوع سوزن ها را بر اساس نوع پوست افراد بر می گزینند. محل تزریق رنگدانه ها دقیقا در قسمت کم عمق پوست یا درم می باشد که پس از انتقال، سایه های طبیعی بر روی آن ایجاد می شود که نهایتا جلوه زیبایی به پوست می دهد. مدت زمان انجام این روش تقریبا 2 ساعت می باشد. تزریق رنگدانه دقیقا هم جهت با رویش طبیعی ابرو ها می باشد، به همین جهت است که نتیجه طبیعی و دلخواه از انجام آن به دست می آید.

مسائلی که با میکروبلیدینگ همخوانی ندارد

  • عوامل و دارو های بسیاری وجود دارند که با بارداری بانوان همخوانی ندارد و برای آنان منع مصرفی دارد. این شوه هم جزو همان موارد محسوب شده و خانم های باردار نباید در آن زمان از آن استفاده نمایند.
  • زمان شیردهی هم مانند دوران بارداری برای بانوان منع مصرفی وجود دارد مخصوصا هنگامی که فرد احتیاج به بی حسی برای انجام میکروبلیدینگ داشته باشد.
  • افراد مبتلا به دیابت هرگز نباید از این شیوه استفاده نمایند.
  • افراد مبتلا به بیماری های مهم و غیر قابل چشم پوشی همچون سرطان، مشکلات خود ایمنی، صرع و ... قبل از انجام این کار حتما باید مشاوره ای با پزشک خود داشته باشند.
  • افراد دارای مشکلات خونی نیز حتما باید قبل از استفاده از این شیوه با پزشک خود مشورت نمایند.
  • انواع اختلالات خونی نیازمند مشاوره با پزشک می باشند.
  • افراد در زمان مصرف دارو های رقیق کننده خون هرگز نباید از میکروبلیدینگ استفاده نمایند.
  • اگر از داروی خاصی استفاده می کنید باید قبل از انجام این روش مشاوره ای با پزشک خود داشته باشید.
  • افراد دارای بیماری پوستی و یا داشتن سوزش در قسمت مورد نظر نباید از این روش استفاده نمایند.
  • افرادی که به تازگی بوتاکس انجام داده اند احتیاج دارند قبل از انجام میکروبلیدینگ مشاوره ای با پزشک خود داشته باشند.
  • این روش برای افرادی که دارای شکستگی در قسمت ابرو خود هستند منع می باشد.
  • افراد آفتاب سوخته نمی توانند بلافاصله بعد از آسیب پوستی خود از این روش استفاده نمایند.
  • افراد هنگامی که اپیلاسیون انجام داده اید حتما باید سه روز صبر نموده سپس اقدام به انجام میکروبلیدینگ نمایند.
  • افراد هنگامی که لایه برداری شیمیایی بر روی پوست خود انجام داده اند باید تا دو هفته بعد از آن صبر نمایند.

نکات قابل رعایت قبل از انجام میکروبلیدینگ

  • حتما از خوردن نوشیدنی های انرژی زا و نوشیدنی های مانند قهوه و الکل در روزی که می خواهید میکروبلیدینگ انجام دهید بپرهیزید.
  • حداقل 24 ساعت قبل انجام این شیوه از داروهایی مانند آسپرین، نیاسین، ویتامین E و ایبوپروفن استفاده ننمایید.
  • از قرار گرفتن زیر نور شدید خورشید، حداقل سه روز قبل از انجام این روش خودداری نمایید.
  • از انجام وکس بر روی صورت خود از سه روز قبل از انجام این روش صرف نظر نمایید.
  • از لیزر نمودن مو های زائد صورت خود حداقل دو هفته قبل از انجام این شیوه خودداری نماید.
  • از آنجایی استحمام تا چند روز بعد از میکروبلیدینگ جایز نمی باشد، پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این روش حتما دوش گرفته و تمیز باشید.

توصیه های لازم

سلیقه افراد در انتخاب مدل ابرو متفاوت می باشد البته باید در نظر داشت که آن مدل متناسب با دیگر اجزای صورت شما باشد. بدین جهت پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این روش تصویری از مدل ابروی دلخواه خود به همراه داشته باشید. در نظر داشته باشید رنگی را برای ابرو های خود انتخاب نمایید که با موهایتان همخوانی داشته باشد. در اختیار قرار دادن عکس مورد نظر برای متخصص مربوطه بخش عظیمی از نگرانی های شما را از بین می برد. همواره متخصصین قبل از شروع کار تصویری از ابرو بر روی صورت شما می کشند در نتیجه شما فرصت آن را دارید که همه جوانب آن، منجمله گوشه ها، دم ابرو، هلال ابرو و حتی پهنای ابرو را بررسی نماید و نواحی که مورد پسند شما نمی باشد را عنوان نمایید.

نکات قابل رعایت بعد از انجام میکروبلیدینگ

  • همواره تلاش نمایید بعد از انجام میکروبلیدینگ از فعالیت هایی مانند شنا، سونا گرم، جکوزی و کلیه فعالیت هایی که گرمای شدیدی بر شما وارد می نماید و سبب افزایش تعریق می شود خودداری نمایید.
  • حدالامکان تا هفت روز پس از انجام این عمل از غذا های تند استفاده ننمایید.
  • تحت هیچ شرایطی تا ده روز بعد از انجام این روش بر روی صورت خود نخوابید.
  • از انجام هر گونه لیزر و لایه برداری شیمیایی بعد از انجام آن خودداری نموده و از مصرف هر گونه کرم های حاوی اسید گلیکول بر روی صورت خود اجتناب نمایید.
  • در ناحیه ای که میکروبلیدینگ انجام شده به مدت ده روز از هیچگونه مواد آرایشی، گرم و شوینده صورت استفاده ننمایید.
  • ممکن است بعد از انجام این شیوه در ناحیه مورد نظر خارش و یا پوسته شدن ایجاد شود که شما هرگز نباید پوست های خشک شده را کنده و یا آن را بخارانید.
  • از وسایل نقلیه به غیر از خودرو های پوشیده مانند دوچرخه، موتورسیکلت، خودروهای سر باز استفاده ننمایید.

آنچه متخصصین و آرایشگران خبره در این روش عنوان می نمایند، بعد از انجام میکروبلیدینگ ناحیه مورد نظر به مدت هفت روز دچار خارش می شود، این امر کاملا طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، فقط کافیست مراقبت های لازم به نحوه صحیح انجام شود تا خارش و التهاب زودتر از موعد مورد نظر بهبود یابد.  مدت درمان و بهبودی زخم ایجاد شده در افراد مختلف با توجه وجود پوست های گوناگون متفاوت می باشد و ممکن است بین 14 تا 30 روز به طول انجامد. شما باید ابتدا بین 30 تا 60 روز صبر نمایید محل زخم ها بهبود یابد سپس دست به ترمیم بزنید.

برای ترمیم ابرو هایی که بر روی آن ها میکروبلیدینگ انجام شده باید چند دوره را سپری نمود. جایگزین شدن دقیق رنگدانه ها  احتیاج به زمان دارد تا بتواند به طور کامل بر جای خود جای بگیرد بدین صورت حالت طبیعی ب روی ابرو ها ایجاد می شود. ممکن است بعد از انجام این عمل رنگدانه از ابرو های شما بیرون بیاید که در این صورت جای هیچ گونه ترس و نگرانی وجود ندارد، شما می توانید با استفاده از کرم ضد آفتاب مانع خروج آن شوید. در اینصورت پیشنهاد می شود که در معرض نور خورشید قرار نگیرید تا اثر میکروبلیدینگ کمرنگ نشود.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

  • برای انجام میکروبلیدینگ از تیغ بسیار نازک استفاده می شود در صورتی برای میکروپیگمنتیشن از دستگاه حاوی سوزن استفاده می شود.
  • در روش میکروپیگمنتیشن احتیاج به مراقبت های طولانی تری برای پوست وجود دارد. این روش پس از مدت 3 تا 5 سال احتیاج به ترمیم دارد. مدت زمان انجام این روش 2 ساعت می باشد.
  • از میکروپیگمنتیشن برای ترمیم و بازسازی بسیاری از نواحی بدن مانند یکسان سازی رنگ پوست، حجیم نمودن و بازسازی لب ها، بازسازی هاله سینه و ... استفاده می شود. در صورتی که از میکروبیلدینگ برای ترمییم ابرو و پر کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی این روش برای افرادی که قصد دارند به ابرو های خود قوس بیشتری دهند مناسب می باشد.

مزیت میکروبلیدینگ

خط های هاشور زدن در این روش به طور نامنظم و در اندازه های متفاوت می باشد. به همین دلیل فرم ایجاد شده طبیعی بوده و جلوه زیبایی دارد. خراش های ایجاد شده در این روش کاملا سطحی می باشد چرا که در غیر این صورت میزان خونریزی افزایش می یابد.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


دو شنبه 6 اسفند 1397
ن : khashayars

با برترین جاذبه های گردشگری کشور اذربایجان آشنا شوید

با برترین جاذبه های گردشگری کشور اذربایجان آشنا شوید

باکو شهری قدیمی در کرانه دریای مازندران است. این شهر را می‌توان ترکیبی از جاذبه‌های گردشگری مدرن و باستانی دانست. نزدیکی باکو به ایران فرصت مناسبی را برای گردشگران ایرانی به‌منظور بازدید از این شهر فراهم کرده است.  برای خرید بلیط هواپیما باکو و رزرو هتل خارجی به تمام نقاط دنیا از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

 

۱- کاخ شیروان شاه

در پشت دیوارهای شهر قدیمی باکو کاخی قرار دارد که قدیمی‌ترین نماد شهر به شمار می‌آید. این کاخ در قرن پانزدهم میلادی و در زمانی که باکو پایتخت پادشاهی شیروان شاهان بود ساخته شد. بااین‌حال این کاخ تا به امروز به‌خوبی دوام آورده است. کاخ شیروان شاه در سال ۲۰۰۰ در فهرست آثار باستانی یونسکو قرار گرفت.

این کاخ در شهر قدیمی واقع شده و تنها ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی شهر قدیمی فاصله دارد.

۲- برج دختر

برج دوشیزه یا قیزقالاسی یک جاذبه گردشگری مهم در شهر باکو است. برج دوشیزه پس از فرودگاه باکو دومین مکان پربازدید این شهر محسوب می‌شود. به‌محض اینکه به بالای این برج بروید، متوجه چشم‌انداز زیبای باکو از آسمان می‌شوید.

این برج نیز به‌مانند کاخ شیروان شاه در شهر قدیمی واقع شده و می‌توان با پای پیاده از کاخ به برج رفت.

۳- خیابان شهدا و برج‌های آتش

این خیابان در دوران شوروی سابق به‌عنوان پارک کیروف شناخته می‌شود و نام آن از رهبر بلشویک‌های روس گرفته شده بود. پس از کشتار سال ۱۹۹۰ توسط ارتش شوروی در این منطقه، نام این پارک به خیابان شهدا تغییر کرد. حالا این خیابان به نمادی از غرور مردم آذربایجان و استقلال آن‌ها تبدیل شده است.

می‌توان از اینجا به تماشای منظره زیبایی از خلیج باکو نشست و برج‌های آتش را از نزدیک مشاهده کرد.

۴- بلوار شهر

بلوار باکو (پارک ملی ساحلی) محلی برای تماشای دریای مازندران است و زیباترین منظره شبانه در این شهر محسوب می‌شود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز تجاری، رستوران‌ها و چای‌خانه‌ها و کارگاه‌های هنری از مهم‌ترین جاذبه‌های این منطقه به هنگام پیاده‌روی هستند. اگر از گرمای شهر باکو خسته شده‌اید، به این بلوار رفته و نسیم خنک دریا را تجربه کنید. از همه مهم‌تر، سوار بر یک قایق تفریحی شده و در دریا غواصی کنید.

بهترین زمان برای آمدن به بلوار در هنگام عصر است. در این هنگام نه‌تنها با نسیم خنک دریا مواجه خواهید شد، بلکه می‌توانید نورپردازی‌های زیبا در باکو را نیز تماشا کنید.

۵- موزه تاریخ

اینجا که زمانی خانه زین‌العابدین تقی‌اف، سرمایه‌گذار مشهور نفتی، بود حالا به ساختمانی برای میزبانی از موزه تاریخی شهر بدل شده و حضور در آن شما را به اعماق تاریخ آذربایجان، از ابتدای شکل‌گیری این کشور تا گذشته نزدیک، می‌برد.

این موزه به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول به دوران ماقبل تاریخ و اشیاء قرون‌وسطی از سکه‌ها، لباس‌ها و ادوات نظامی باستانی گرفته تا استخوان‌های انسان و مقبره‌ها، مربوط می‌شود. بخش دوم متعلقات شخصی افراد مشهور در تاریخ آذربایجان را در برمی‌گیرد. بخش سوم موزه هم خانه زین‌العابدین تقی‌اف است.

۶- آتش‌فشان‌های گلی

بله درست شنیدید. آتش‌فشان‌های گلی. آن‌ها در ۱۰ کیلومتری جنوب قبوستان واقع شده‌اند. این آتش‌فشان‌ها کاملا منحصربه‌فرد هستند زیرا به‌هیچ‌وجه به‌مانند آتش‌فشان‌های معمولی مرتفع نیستند. حداکثر ارتفاع این آتش‌فشان‌ها ۲ متر است. تقریبا نیمی از آتش‌فشان‌های گلی دنیا (۳۵۰ عدد از ۸۰۰ عدد) در آذربایجان قرار دارند. به‌علاوه بزرگ‌ترین آتش‌فشان گلی دنیا نیز با ارتفاع ۱۰۰۰ متر در این کشور است. حباب‌های گلی از دهانه این آتش‌فشان‌ها بیرون آمده و به‌جای اینکه گرم باشد سرد هستند. گفته می‌شود که این گل دارای خواص درمانی برای پوست صورت است.

۷- مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف

این مرکز فرهنگی که توسط زاحا حدید، معمار برجسته دنیا، ساخته شده در سال ۲۰۱۴ برنده جایزه بهترین معماری سال شد. در این مرکز گالری یادبود حیدر علی‌اف (حاکم آذربایجان در دوران شوروی بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۲ و رئیس‌جمهور این کشور از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳)، گالری هنری، سالن‌های کنسرت و کتابخانه، رستوران و سالن کنفرانس وجود دارد.

۸- معبد آتشگاه (آتشکده زرتشتیان)

آتشکده زرتشتیان که در ۳۰ کیلومتری از مرکز شهر در منطقه سوراخانی واقع شده است، معبدی شناخته‌شده به‌عنوان محلی برای نگهداری از آتش محسوب می‌شود. تاریخ این معبد به قرن هجدهم و زمانی بازمی‌گردد که تاجران هندو به باکو می‌آمدند و داروها و اجناس چوبی خود را می‌فروختند. ازآنجایی‌که باکو در مسیر جاده ابریشم واقع شده بود، مراجعه متعدد تاجران و بازرگانان از شرق امری رایج محسوب می‌شد. اگرچه گفته می‌شود که این معبد متعلق به زرتشتیان است، اما نمی‌توان به‌طور دقیق از آن مطمئن بود. برای مثال در این معبد نوشته‌ها و نمادهایی به چشم می‌خورد که نشانه‌ای از مذهب هندو هستند و نه زرتشت. بااین‌حال دیدار از این مکان برای هرکسی که به دنبال دیدن جاذبه‌های جدید است ارزشمند خواهد بود. اگر قصد دارید تا حداقل برای ۳ روز در باکو بمانید، حتما به اینجا سر بزنید.

۹- پارک ملی قبوستان

قبوستان به خاطر نقاشی‌های کشیده‌شده بر روی صخره‌های آن شهرت دارد. این نقاشی‌ها به ۴۰ هزار سال قبل بازمی‌گردند. این محوطه یکی از اولین سکونتگاه‌های انسانی در آذربایجان شناخته می‌شود و بازتابی از زندگی انسان‌های نخستین نظیر مراسم رقص، صحنه‌های شکار، نجاری و تصاویری از حیوانات است. این پارک کمی از باکو دور است و در ۶۴ کیلومتری جنوب غربی شهر قرار دارد.

بهترین راه برای رفتن به این پارک سوار شدن به اتوبوس‌های شماره ۸۸ و ۱۲۰ از پایانه اتوبوس‌رانی در کنار ایستگاه متروی ساحل است. این اتوبوس‌ها شما را به منطقه بیستم می‌برند. سپس باید ازآنجا سوار بر اتوبوس‌های شماره ۱۹۵ شده و به منطقه قبوستان رفت. از منطقه قبوستان تا موزه آن نیز ۵ دقیقه با تاکسی فاصله است.

۱۰- یانار داغ (کوه آتشین)

یانار داغ در ۲۵ کیلومتری شمال شرق باکو قرار دارد. دلیل اهمیت سفر به این منطقه وجود آتش دائمی در این کوه است. این آتش هرگز خاموش نمی‌شود. زبانه‌های آتش از ذخایر گاز موجود در بستر زمین تغذیه شده و هیچ وسیله‌ای برای روشن کردن آن‌ها وجود ندارد.

همچنین اگر قصد خرید بلیط طهواپیما خارجی به هر مقصدی از جهان را دارید کافیست بلیط هواپیما خارجی خود را چند روز جلو به صورت رایگان رزرو کنید.

 

پیشنهاد ویژه فلایتیو: کاروانسرای باکو

غذاهای ملی آذربایجان دارای مزه‌های منحصربه‌فردی هستند که هر گردشگری را شگفت‌زده می‌کنند. مردم آذربایجان عاشق غذاهای چرب بوده و اکثر خوراکی‌های ملی آن‌ها از انواع مختلف گوشت تهیه می‌شود. به دلیل وجود آموزه‌های اسلامی در این منطقه، سرو گوشت خوک ممنوع است. رستوران کاروانسرا که در نزدیکی برج دوشیزه واقع شده است، نه‌تنها طعم‌های منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهد، بلکه نمای زیبای تاریخی آن هرکسی را به خود جذب می‌کند. این رستوران در قرن چهاردهم ساخته شد و به‌عنوان یک کاروانسرا مورداستفاده قرار می‌گرفت. بااین‌حال، امروزه اینجا رستورانی با غذاهای سنتی است. مطمئن شوید که پول کافی برای رفتن به این رستوران را دارید، زیرا غذاهای این کاروانسرا اصلا ارزان نیستند.

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 5 اسفند 1397
ن : khashayars

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران می تواند دلایل گوناگون و زیادی داشته باشد . برای مثال شما ممکن است که برای انجام امور اداری ، انجام ماموریت های کاری ، فعالیت های تحصیلی و .. به تهران بیایید و برای اقامت خود نیاز به مکانی داشته باشید که یکی از راحت ترین و در دسترس ترین راه ها برای اقامت در تهران اجاره آپارتمان مبله است .

 

در سر تا سر استان تهران و از شمل تا جنوب شهر تهران واحد های زیادی وجود دارد که شما می توانید به حسب نیاز های خود این واحد ها را اجاره کنید . مواردی که شما در هنگام اجاره آپارتمان مبله در تهران باید به آن ها توجه داشته باشید شامل موارد گوناگونی می شود که ما در این جا به طور خلاصه به مواردی از آن ها اشاره می کنیم :

  • توجه به موقعیت جغرافیایی : در هنگام اجاره واحد در استان تهران شما باید توجه داشته باشید که برای انجام کار های خود بیشتر در کدام قسمت تهران رفت و آمد دارید در نتیجه اجاره واحدی که در نزدیکی محل مورد نیاز شما باشد می تواند سفری راحت تر را برای شما به وجود آورد .
  • توجه به دسترسی های اطراف واحد مبله : اینکه واحد مبله در کدام قسمت قرار دارد ، آیا در نزدیکی آن وسایل حمل و نقل شهری چون مترو ، بی آر تی و .. واقع شده است یا خیر ؟ در نزدیکی واحد اتوبون های اصلی شهر واقع شده است یا خیر ؟ و .. از جمله مواردی می باشد که در انخاب واحد مبله شما بسیار اهمیت دارد .
  • توجه به میزان بودجه شخصی : درهنگام اجاره اپارتمان مبله در تهران توجه به اینکه شما تا چه حد توانایی هزینه کردن برای اقامت خود را دارید می تواند یکی از راهنما های اصلی در جهت یافتن یک محل مناسب برای اقامت شما باشد .

 

  • توجه به امکانات داخل آپارتمان مبله : امکانات داخل آپارتمان مبله بسیار حائز اهمیت است ، اگر شما یک خانواده یا چند دوست هستید که برای تفریح و گردش به تهران سفر کرده اید منزلی با امکانات رفاهی بالا بسیار مناسب تر است برای شما تا منزلی با امکانات رفاهی ساده و کم . هم چنین اگر شما با ماشین شخصی خود به مسافرت در تهران پرداخته اید توجه به اینک واحد مبله دارای پارکینگ می باشد یا نه می تواند برای شما از جمله نکات کلیدی به حساب آید .
  • توجه به نیاز های خاص خود : اگر هدف شما از اجاره آپارتمان مبله در تهران داشتن محیطی آرام و دنج است ، شما باید در انتخاب نوع واحد خود در تهران دقت کنید . برای مثال واحدی که در یک ساختمان با میزان واحد های کم باشد و یا واحد مبله ای که به صورت یک خانه باشد برای شما بهترین انتخاب به شمار می آید .

اگر چه نکات ذکر شده در بالا جزو نکات کوچکی می باشند اما توجه به نکات بالا می تواند سفری راحت تر و آرام تر را برای شما رقم بزند .

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 5 اسفند 1397
ن : khashayars

تولید لوازم صنعتی حرفه ای در اندیشه سبز

تولید لوازم صنعتی حرفه ای در اندیشه سبز

اندیشه سبز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم صنعتی در سطح ایران میباشد که امروزه یه عنوان یکی از قطب ها در این زمینه محسوب میگردد. این کارخانه تولیدی توانسته با بیش از 25 سال سابقه فعالیت برترین محصولات صنعتی را با گارانتی معتبر تولید نماید. اندیشه سبز دارای وب سایت رسمی میباشد که شما میتوانید تمامی محصولات این کارخانه را از فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز به صورت آنلاین خریداری نمایید. این واحد صنعتی همچنین دارای بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران میباشد که توانسته برترین خدمات پس از فروش را تا به امروز ارائه نماید.

از جمله تولیدات این کارخانه میتوانیم به انواع دستگاه جوجه کشی در اندازه های خانگی ، صنعتی ، شترمرغی و فوق صنعتی اشاره نماییم ، تمامی دستگاه های جوجه کشی ارائه شده در این واحد صنعتی دارای استاندارد های روز ایران و اروپا میباشد ، همچنین محصولات به نوعی طراحی و تولید شده اند که استفاده بسیار آسانی را داشته باشند یعنی کاربر حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد جوجه کشی نداشته باشد نیز بتواند به راحتی این کار را انجام دهد و از پرندگان مختلف جوجه کشی نماید. دستگاه های جوجه کشی تولیدی اندیشه سبز به صورت کاملاً اتوماتیک بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی دستگاه های جوجه کشی ارائه شده توسط اندیشه سبز دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش نیز میباشد. توجه داشته باشید که امروزه دستگاه های خانگی پیشرفته اندیشه سبز توانایی رقابت با برترین دستگاه های جوجه کشی از جمله آرکام و برینسآ را نیز به راحتی دارند. راندمان محصولات اندیشه سبز در جوجه کشی از عموم پرندگان اهلی و زینتی مابین 85 تا 99 درصد میباشد.

اندیشه سبز در راستای تولید لوازم صنعتی یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات مرغداری نیز میباشد که با آزمون خطاهای بسیار توانسته امروز به لطف بخش تحقیق و توسعه فوق پیشرفته این کارخانه یکی از معدود کارخانه های تولید کننده لوازم مرغداری در سطح ایران گردد. از جمله لوازم مرغداری ارائه شده توسط کارخانه اندیشه سبز میتوانیم به سیستم های گرمایش مرغداری ، انواع آبخوری و دانخوری ، پرکن طیور ، سرمایش مرغداری ، انواع فن های مرغداری و قفس مرغداری اشاره نماییم. تمامی موارد ذکر شده با نهایت کیفیت توسط این واحد تولید شده و دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش معتبری نیز میباشند که توسط بیش از 100 نمایندگی در سطح کشور قابل پیگیری میباشد.

تجهیزات سالن قارچ نیز از دیگر تولیدات کارخانه اندیشه سبز میباشد ، گروه صنعتی اندیشه سبز توانسته تمامی نیازات یک سالن پرورش قارچ را تامین نماید. از جمله موارد مورد نیاز برای راه اندازی یک سالن پرورش قارچ میتوانیم به انواع بذر قارچ دکمه ای ، انواع بذر قارچ صدفی ، خاک پوششی سالن قارچ ایرانی و خارجی ، انواع کمپوست قارچ خوراکی ، کتب آموزشی پرورش قارچ ، انواع کنترلر دما و رطوبت ، انواع دما سنج و رطوبت سنج سالن قارچ ، انواع سموم دفع آفات و... اشاره کنیم که تمامی این لوازم را میتوانید در سایت اینترنتی اندیشه سبز مشاهده فرمایید و در صورت لزوم خریداری نمایید.

تجهیزات گلخانه نیز از دیگر موارد تولیدی اندیشه سبز میباشد که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری نیز هستند. اگر توجه داشته باشید عموماً گلخانه ها محیط های حساسی هستند و نیاز به لوازم بسیار دقیق دارند تا میزان دما و رطوبت و دیگر موارد به طور دقیق تنظیم گردد. در این میان اندیشه سبز تمامی تجهیزات مورد نیاز گلخانه ها را نیز طراحی و تولید نموده است ، که از این دست میتوانیم به انواع سیستم های گرمایشی گلخانه همانند هیتر های آتش درون گلخانه ، انواع سیستم های سرمایشی گلخانه همانند فن های مورد استفاده در گلخانه ها ، انواع سیستم های رطوبت ساز همانند رطوبت ساز ها و مه پاش های پروانه ای ، مهساز های التراسونیک ، مهساز های نازلی و... اشاره نماییم که همه و همه توسط اندیشه سبز به نحو احسنت طراحی و تولید میگردد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی این کارخانه میتوانید به آدرس اینترنتی https://www.andisheh-sabz.com مراجعه فرمایید.

 

منبع: معرفی اندیشه سبز و فروشگاه اینترنتی این کارخانه تولیدی

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،