راهنمای خرید مبلمان باغی
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

راهنمای خرید مبلمان باغی

با نزدیک شدن به فصل تابستان، با صرف غذا و استراحت در فضای باز، می‏توانید از هوای مناسب نهایت استفاده ببرید. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در مورد خرید مبلمان باغی یادآور شویم. بنابراین شما می‏توانید بهترین مبلمان را خریداری کنید. علاوه بر این می‏توانید فضای بیرونی مناسبی را در باغ خود ایجاد کنید. قبل از شروع خرید، مواردی است که باید از خود بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که مبلمان باغی مناسب خود را خریداری می‌کنید.

مبلمان باغی

 

  • چقدر فضا دارید؟

 یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید در نظر گرفت این است که شما با چه فضایی کار می‏کنید؟ باغ است یا بالکن؟ یک دید کلی از فضای بیرونی خود داشته باشید؛ یعنی در این مرحله، به‌جای اندازه گیری دقیق، درک کلی فضا مهم است.

 

 

 

  • چگونه از مبلمان باغی استفاده می‌شود؟

 

 شما باید در نظر بگیرید که مبلمان باغ برای چه منظور استفاده می‌شود. آیا می‌خواهید از خوردن چلو کباب لذت ببرید؟ بنابراین باید به دنبال یک مجموعه ناهار خوری باشید. آیا می‌خواهید در باغ خود استراحت کنید؟ بنابراین یک مبل راحتی یا صندلی راحتی لازم دارید. با پیش بینی در مورد چگونگی برنامه‌ریزی برای استفاده از مبلمان باغی خود، ایده بهتری از انواع مبلمان مورد نیاز خود، اعم از راحتی یا ناهار خوری به ذهن شما خطور خواهد کرد.

 

  • آیا جایی برای ذخیره وسایل دارید؟

 

 مهم است که در مورد مکانی که قصد استفاده از مبلمان خود را ندارید، فکر کنید. آیا با تغییر هوا قصد دارید آن را به داخل خانه بیاورید یا فضای کافی برای نگهداری از آن در تمام طول سال دارید؟ لازم به ذکر است که در طول زمستان، بالشتک‌ها باید در یک محیط خشک و با تهویه مناسب نگهداری شوند.

 

  • مبلمان باغی به چه میزان نگهداری نیاز دارد؟

 

 قبل از خرید هر چیزی، باید از خود بپرسید که چقدر می‌خواهید برای مراقبت از مبلمان باغ خود تلاش کنید، زیرا بعضی از مواد به مراقبت بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند. آیا دوست دارید هر سال به مبلمان خود رنگ بزنید؟ این یک نکته مهم است، زیرا شما می‌خواهید سال‌های سال از مبلمان خود استفاده کنید.

 

 

 

 مبلمان باغی

 

انواع مواد برای انتخاب مبلمان باغی

 

 مبلمان باغی در انواع مختلفی از مواد، از جمله چوب، فلز و خیزران موجود است.

 

  • مبلمان باغی چوب خیزران (حصیری)

 

مبلمان حصیری در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می‏شوند. مبلمان حصیری با چوب خیزران مصنوعی، سازگار با محیط زیست و با دوام است، بنابراین می‌توانید در تمام طول سال در فضای باز بگذارید. در حالی که از نظر بصری، تشخیص بافت مصنوعی و طبیعی از یکدیگر تقریباً غیرممکن است. این نوع مبلمان باغی با بافت رزین ساخته شده است که بسیار مستحکم است و در عین حال سبک است. نه تنها در برابر کپک مقاوم است بلکه در برابر اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم است، بنابراین رنگ آن محو نمی‌شود.

 

  • مبلمان باغی چوبی:

 

 اگر می‌خواهید فضای بیرون شما ظاهری طبیعی داشته باشد، مبلمان چوبی باغی ایده آل است. این نوع مبلمان با 3 نوع مختلف چوب ساخته می‏شوند: ساج، اقاقیا و اکالیپتوس.

 

 اقاقیا - چوب اقاقیا به طور طبیعی با گذشت زمان از بین می‌رود، بنابراین توصیه می‌شود که حداقل یک بار در سال از روش‏های محافظتی استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن به نظر برسد. این نوع چوب در برابر عناصر طبیعی بسیار مقاوم است، بنابراین می‌توان مبلمان را در تمام طول سال در خارج از خانه رها کرد.

 

 اکالیپتوس - اکالیپتوس در مبلمان باغی دارای چوب سخت و محکم با روغن زیاد است، بنابراین به طور طبیعی در برابر پوسیدگی و فرسودگی مقاوم است. برای به حداکثر رساندن طول عمر آن، چوب‌ها را با یک درزگیر اکریلیک با کیفیت بالا و پایه آب کاری کنید.

 

 ساج - ساج چوبی با چگالی بالا و دارای روغن زیاد است. ساج نسبت به چوب‌های دیگر مقاومت بیشتری در برابر آب دارد، بنابراین حتی در مرطوب‌ترین شرایط نیز پوسیده نمی‌شود. برای حفظ رنگ زیبای آن، می‌توانید سالی یک بار آن را سنباده بزنید و از چوب استفاده کنید. اگر ترجیح دهید آن را سنباده نکشید، چوب به رنگ خاکستری نقره‌ای در خواهد آمد.

مبلمان باغی

 

 

  • مبلمان باغی فلزی:

 

 اگر می‌خواهید مبلمان باغی محکمی خریداری کنید و مراقبت از آن آسان باشد، مبلمان فلزی گزینه مناسبی است. مبلمان فلزی در دو مدل مبلمان آلومینیومی و میز و صندلی فرفورژه در بازار موجود است .مبلمان فلزی باغی غیر از اینکه از دوام بالایی برخوردار است، نیاز کمی به تعمیر و نگهداری دارد و فقط نیاز به شستشوی گاه به گاه با آب صابون دارد. اگر از غذا خوردن در فضای باز لذت می‌برید، مجموعه غذاخوری‎‏های کاربردی و شیک گزینه مناسبی خواهد بود. مجموعه‌های بزرگ ناهار خوری هم می‌تواند ظرفیت 6 تا 10 نفر را داشته باشد هم مجموعه‌های جمع و جور، ایده آل برای 2 نفر هستند. فضا تأثیر زیادی در مجموعه مبلمان شما خواهد داشت. از فضای خود هوشمندانه استفاده کنید و اگر فضای محدودی دارید، یک میز و صندلی شیک، جمع و جور و با نگهداری آسان انتخاب خوبی است.

 

 مورد بعدی شکل است. میزهای گرد، مربع، مستطیل و حتی بیضی شکل در دسترس هستند. بعضی میزهای غذا خوری قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که برای هر شرایطی مناسب هستند. اگر فقط می‌خواهید استراحت کنید می‌توانید میز را تا حد میز قهوه پایین بیاورید یا ارتفاع آن را برای صرف غذا بلندتر کنید.

 مبلمان باغی

 

شما باید در نظر بگیرید که مبلمان را در چه مکان‌هایی نگهداری می‌کنید، چه زمانی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. اگرچه برخی از مبلمان را می‌توان در تمام طول سال در خارج از خانه رها کرد، اما اگر دور از عناصر طبیعی نگهداری شوند، بیشتر دوام می‌آورند. بعضی روکش‌های محافظ ساخته شده‌اند تا برای محافظت مبلمان در فضای باز استفاده کنید. توصیه می‌شود که در طول زمستان کوسن‌ها را به داخل خانه بیاورید یا آن‌ها را در یک جعبه کوسن خشک و با تهویه مناسب نگهداری کنید.

 اگر بعد از مدتی مبلمان شما کمی کثیف به نظر می‌رسد، معمولاً یکپارچه مرطوب، ساینده و آب صابون برای تمیز کردن بیشتر مواد، مانند چوب خیزران و فلز کافی است. مبلمان باغ چوبی نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتری دارند. ما توصیه می‌کنیم، ابتدا از یک مایع تمیز کننده چوب قوی استفاده کنید، سپس با استفاده از محافظ چوب یا روغن، از آن محافظت کنید. این کار باعث می‌شود که مبلمان شما برای تابستان پیش رو بهترین جلوه را داشته باشد.

در پایان امیدواریم با مطالعه مقاله بهترین مبلمان باغی را خریداری کنید و از فضای باز خود بیشتر لذت ببرید.

برای خرید مبلمان باغی با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد میکنم به وب سایت باغ کالا مراجعه کنید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

طراحی و ابزار مدرن حمام از شرکت آریان فراز پرسام

شرکت آریان فراز پرسام ایده های جدیدی را برای طراحی حمام ارگانیک در قرن جدید به شما هم وطنان گرامی تقدیم می نماید. هدف اصلی ما در بازرگانی آریان فراز پرسام رضایت کامل شما از سرعت خرید، کیفیت اجناس و پیگیری لحظه ای مراحل خرید می باشد.لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا با کمک شما به بهترین کیفیت برسیم!

در کنار هم بهترین ها را تجربه خواهیم کرد!!!

در مرحله اول برای طراحی حمام ارگانیک خود می توانید با خیالی راحت نفس راحتی بکشید، چون ما به شما نشان می دهیم که چگونه نگاه کنید!

به راحتی می توان گفت، که سالی که گذشت برای همه ما غیرقابل پیش بینی بود، پس از تجربه تلاطم زیاد، تعجب آور نخواهد بود اگر شما به راحتی استفاده از مایع ریز اتوماتیک بخواهید از تمام استرس و اضطرابی که ویروس همه گیر کرونا ایجاد کرده است، فرار کنید.

مطمئناً، بسیاری از ما در ماه های اخیر، به عنوان مکانیزم کنار آمدن، به ذهن آگاهی و مراقبه، روی آورده ایم.

اگر نمی دانید ذهن آگاهی چیست، باید عرض کنم که عمل ساکت ماندن و سکوت، توجه به احساسات، صدای تنفس یا ضربان قلب یا حتی افکار شماست.

با این کار می توانید ذهن خود را متمرکز کنید، آرامش و راحتی را هم زمان با هم تجربه کنید!

برای شروع سال جدید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در خانه خود یک مکان آرامش بخش با طراحی جدید و الهام بخش ایجاد کنید!

با استفاده از یک حمام ارگانیک، ما به شما کمک می کنیم فضای گرم و آرامش بخش مورد نیاز خانه خود را به راحتی استفاده از دست خشک کن اتوماتیک پیدا کنید، مکانی که می توانید واقعاً از دست اضطراب و پریشانی فرار کنید.

ما امیدواریم که این امر به شما کمک کند تا ایده های طراحی جدید، نظر شما را جلب کرده و در بازسازی حمام بعدی به شما کمک شایانی کند.

  1. " ارگانیک" در مورد چیست؟

حمام ها، اغلب از آن دست از بخش های زندگی ما هستند که از آن غافل می شویم با این حال، آنها تنها مکان هایی در خانه ما هستند که می توانیم مدتی را در آن تنها بگذرانیم پس حتما در انتخاب شیرآلات بهداشتی و ساختمانی خود نهایت دقت را به عمل آورید.

این نگاه همه چیز در مورد هماهنگی بین ذهن، بدن و حمام است برای ایجاد این ظاهر، به حمامی نیاز دارید که طبیعی، ارگانیک و در نهایت آرام باشد، ما در ماه های اخیر شاهد روند رو به رشد فضاهای آگاهانه بوده ایم و چون زمان بیشتری را در خانه های خود گذرانده ایم، دریافته ایم که فضاهای داخلی ما واقعاً بسیار گرانبها هستند.

برای بسیاری از ما، خانه های ما مکان فرار شخصی ما از جهان است، مهم است که اطمینان حاصل کنید که طراحی خانه شما تا حد ممکن آرامش بخش است و اکنون بیش از هر زمان دیگری به این آرامش نیاز دارید!!

  1. رنگ، بافت و مواد

برای ایجاد یک طراحی حمام مدرن، به ترکیبی سالم از رنگ، بافت و مواد نیاز خواهید داشت"ارگانیک" همه چیز در مورد ایجاد تعادل مورد نیاز در حمام شما است، تن صدا های پاستلی خاموش، مانند صورتی های نرم و رنگ های ارگانیک غنی، باعث می شود که این طرح حمام گرم و دلپذیر باشد و این یک ضرورت در هر فضای آرامش بخشی است.

تلاش آگاهانه ای برای ایجاد هماهنگی در کل فضا با استفاده از ترکیبی از اتمام سطح نیز وجود دارد یک کف سنگی روستایی، روکش چوب طبیعی و یک کاشی دیواری صیقلی را در نظر بگیرید، کاشی ها را می توان در قالب خط عمودی برای پایان مدرن تر حمام قرار داد این به شما کمک می کند تا تعادل بصری در این طرح ارگانیک حمام ایجاد شود و به شما یاری می رساند تا راحتی و آرامش را درآغوش بگیرید.

  1. ویژگی های طراحی، محصولاتی که دارای خطوط منحنی هستند

خطوط منحنی ساده به افزایش آرامش در حمام بسیار کمک می کند، همچنین اجتناب از لبه های تیز و زاویه های خشن در ایجاد این ظاهر ضروری است!

هنگام انتخاب حوضچه، سینک روشویی لبه گرد را، به جای یک مربع در نظر بگیرید، همچنین می توانید یک سینک پایه دار را انتخاب کنید، فقط مطمئن شوید که طرح خیلی زاویه دار نباشد.

حمام شما باید دارای شکل ارگانیک باشد، حمام های مستقل زیادی برای انتخاب وجود دارد، با این حال، ما حمام مستقل را انتخاب کرده ایم که شکل ارگونومی یک ویژگی طراحی منحصر به فرد در آن است که راحتی و سبکی بیشتری را فراهم می کند، در غیر اینصورت، اگر حمام شما شرایط یک حمام مستقل را ندارد یا به جای آن به دنبال حمام غیر مستقل هستید، حمامی با فضای داخلی گرد را با شیرآلات ساختمانی و بهداشتی توکار در نظر بگیرید.

 

  1. قدرت

دیوارها و کف ویژگی اصلی در طراحی داخلی است، ما می دانیم که مهم است که 4 سطح کلیدی را در یک طرح گروه بندی کنیم این باعث می شود که حمام شما صاف به نظر نرسد و باعث می شود طراحی به هم پیوستگی بیشتری داشته باشد.

از چپ به راست:

  1. اولاً، برای طراحی، ما چوب را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی طراحی انتخاب کرده ایم، این را می توان با استفاده از یک اثر روکش روی دیوارها در طراحی گنجانید، ما همچنین برای ایجاد احساس حمام ارگانیک، یک میز پیشخوان چوبی نیز، در آن گنجانده ایم.
  2. دومین بافتی که ما اضافه کردیم کف جلوه سنگ است ایجاد این کار از طیف وسیعی از 3 لایه مختلف کاشی ایجاد شده است که به راحتی می توانید آنها را بشکنید و آنها را در یک الگوی موزاییک ساده قرار دهید.
  3. در مرحله بعدی، کاشی های کلاسیک متروی بسیار محبوب را داریم، این یک لمس مدرن و در عین حال کاربردی را همراه با کمی روشنایی برای سبک سازی فضا ایجاد می کند.
  4. در آخر، دیوار گچ بری طرح دار تمام می شود شما می توانید با استفاده از یک جلوه ساده بتنی از این ایده تقلید کنید، اما اطمینان حاصل کنید که خاکستری ها را به جای رنگ های طبیعی عوض می کنید نحوه دستیابی به این بافت بتن را می توانید در تصویر مشاهده کنید.

نکته: روکش های چوبی برای سال 2021 یک روش محبوب است و ایجاد آن بسیار آسان است.

 

  1. تمام ایده های طراحی حمام را در یک صفحه قرار دهید

شما می توانید اینترنت را جستجو کنید تا به دنبال عکس، ایده های طراحی، بازسازی حمام و تصاویر تزئینی زیادی باشید، با این حال، حتی اگر یک حرفه ای خانگی باشید، تمام این اطلاعات می تواند کاملاً خسته کننده باشد به همین دلیل ما برای ایجاد ایده های طراحی و الهام از تزئینات، این صفحه تزیین دستشویی مناسب حمام را ایجاد کرده ایم.

نکته: ما برخی از ایده های تزئینی اضافی را در ظاهر گنجانده ایم: گلدان های ارگانیک شکل در طیف وسیعی از طرح ها همراه با حوله های لمسی نرم و ظروف خرده ریز به خوبی کار می کنند، همچنین فراموش نکنید که با گیاهان گه گاه، طبیعت مادرانه را به اتاق اضافه کنید. اگرچه شما نمی خواهید این کار را بیش از حد انجام دهید، بنابراین با استفاده کم از این موارد اطمینان حاصل کنید که یک طرح مناسب و منسجم در حمام ایجاد می کنید!

 

  1. پیشنهاد ما به شما برای خرید شیرآلات، مایع ریز، دست خشک کن و...

پیشنهاد ما به شما برای خرید شیرآلات بهداشتی، مایع ریز، دست خشک کن و... شرکت آریان فراز پرسام است!!!

شرکت آریان فراز پرسام (بازرگانی فداقی) با مدیریت جناب آقای وحید فداقی درتاریخ 09/08/1394 به شماره ثبت 481480، فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش، واردات و صادرات انواع کالاهای مجاز بازرگانی آغاز کرد.

شرکت آریان فراز پرسام (بازرگانی فداقی) با ضمانت محصولات خود شرایط ویژه ای را برای خریداران محصولات شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به ارمغان آورده است!

شرایط ضمانت محصولات آریان فراز پرسام به شرح زیر می باشد :

۱ – ضمانت نامه محصولات الکترونیک:

خریدار عزیز: این ضمانتنامه فقط در کشور جمهوری اسلامی ایران و به مدت ۱۸ ماه از تاریخ قید شده در برگ ضمانت نامه اعتبار دارد.

تعهدات ما: اگر در طول مدت ضمانت نامه ثابت شود که دستگاه مشول ضمانت در تحت شرایط عادی کار و سرویس دهی از حیث مواد، طرح و کاربرد دارای اشکال است، خدمات مجاز بازرگانی آریان فراز پرسام با اختیارات خود تحت شرایط ذیل اقدام به تعمیر یا تعویض این محصولات خواهد نمود.

شرایط ضمانتنامه :

  • ضمانت نامه در صورتی معتبر است که در آن شماره و تاریخ شروع ضمانت ثبت و بوسیله فروشنده مهر شده باشد. نکته: در صورت دستکاری و مخدوش شدن اطلاعات مندرج در برگ ضمانت، برای ما این حق محفوظ می باشد که از ارائه خدمات تضمین شده خودداری نمائیم.

۲ – گارانتی محصولات علم دوش: کالای خریداری شده به مدت یک سال از تاریخ مندرج در پایین کـارت ضمانت نامه دارای ضمانت می باشد.

شرایط مشمول ضمانت :

الف) شکستگی: اگر کالای شما در زمان خرید به هر دلیلی شکستگی یا خرابی داشته باشد آن بخش از کالا یا تمامی آن تعویض می گردد.

نکته: قبـل از هـر چیـز هنگام خرید کالا دقت نمایید تمام قسمتهای کالای شما سالم باشد!

ب) آبـکاری: هیـچ نـوع آبکاری در مقابل مواد اسیدی پاک کننده از قبیل وایتکس و غیره مقاوم نمی باشد، بنابراین سعی نموده برای نظافت کالا از مواد پاک کننده غیر اسیدی استـفاده نـمایید. در صورتیکه از مواد اسیدی استفاده نمایید، گارانتی شامل قطعه شما نمی شود و تشخیص این امر بر عهده فروشنده یا شرکت می باشد. در غیر اینصورت قطعه ای که آبکاری آن معیوب باشد تعویض خواهد شد.

ج) گوشی دستـی: شکستگی در این قطعه شامل گـارانتی نبوده و آبکاری مطابق بند (‌ب )‌ رفتـار خواهد شد، ‌در صورتیکه که کالای فوق اشکال دیگری پیدا کند مشمول ضمانت خواهد بود.

د) ‌جای مایع مخزن دار: در صورتیکه پمپ مایع دچار مشکل شود قطعه خراب تعویض خواهد شد.

در خاتمه ذکر ۲ نکته بسیار ضروریست :

۱- در صورتیکه از علم دوش خریداری شده استفاده صحیح به عمل آید مدت بسیار مدیدی کار خواهد کرد!

۲- مرجـع تـشخیص خـرابی آبـکاری اول فروشنده بـوده و بعد از آن بازرگانی فداقی عهده دار تـشخیص می بـاشد!

بیشتر بدانید :

  • خرید آسان و سریع بصورت آنلاین
  • تحویل سریع و آسان محصولات
  • ۲ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش
  • پشتیبانی خرید های شما

 

با تشکر از صبر و شکیبایی شما، با آرزوی سلامتی برای شما مشتریان گرامی و گرانقدر.

شرکت آریان فراز پرسام (بازرگانی فداقی)

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

روزهای آغازین 1400 برای فروشگاه اینترنتی گوشی سنتر خوش یمن بود.

بیایید با گوشی سنتر آشنا شویم؛ فروشگاهی با ۱۲ سال سابقه فروش موفق در غرب ایران و ارائه بهترین خدمات و مشاوره به مشتریان خود،اینک با توسعه حوزه کاری و با هدف آسایش و راحتی مشتریان فروش آنلاین گوشی،تبلت،ساعت هوشمند و لوازم جانبی با بهترین قیمت برای ایرانیان ،مکانی امن رو درحوزه تکنولوژی ایجاد کرده است.

باعث خوشحالی ماست که حتی در روزهای تعطیلی سال نو با وجود نوسانات ارزی بهترین قیمت ها را به کاربران خود ارائه دادیم و باز هم جای خوشحالی ماست که کادو و هدیه خودتون رو از گوشی سنتر انتخاب کردین و به دوستانتون هدیه دادین.
این فروشگاه گوشی‌های جدید و متنوع با برند‌های مختلفی از جمله اپل،سامسونگ،شیائومی و .... را عرضه می‌کند. خرید از فروشگاه گوشی سنتر بسیار آسان است و شما با عضویت در این سایت به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و در نهایت هزینه محصولات خریداری شده را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنید و سپس محصولات خود را در کم‌ ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.لازم به ذکر است در فروشگاه گوشی سنتر می توانید از خرید اقساطی گوشی بهره ببرید،از خرید آیفون 12 پرو مکس گرفته تا اقتصادی ترین گوشی های موجود در بازار.
راه های ارتباطی با فروشگاه گوشی سنتر به صورت زیر است:
تلفن :02128423418
ایمیل:info[@]gooshicenter.com
اینستاگرام:gooshicenter@

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

آی لیلیوم سفارش فروش عمده گل و گیاه در کوتاه ترین زمان

آی لیلیوم  سفارش فروش عمده گل و گیاه در کوتاه ترین زمان

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن آی لیلیوم در کم ترین زمان برای عزیزانتون گل سفارش بدهید، تا در لطافت لحظه هاشون همراهشان باشید.

اپلیکیشن آی لیلیوم در گوشی های اندروید و آیفون قابل عرضه می باشد.سفارش از طریق سایت آی لیلیوم هم امکان پذیر است.

تا به حال چند بار اتفاق افتاده که برای یک رویداد مهم یا عرض تبریک و تسلیت به عزیزانتان و همکارانتان قصد خرید گل داشتید و به خاطر مشغله و کار زیاد نتوانستید این کار را انجام دهید. روزهای ارزشمندی که که فقط یک بار اتفاق می افتند و حضور شما حتما برای دوست یا خانواده مهم و ارزشمند خواهد بود.

چند بار خارج از شهر و کشور بودید و متوجه شدید امروز تولد یکی از مهمترین دوستان یا اعضای خانواده شماست.چند بار فرصت تسلیت به همکار و عزیزی را با ارائه گل از دست دادید و این تاسف باعث آزار شما شده است.

مجموعه آی لیلیوم از سال 1398 پلتفرم عمده فروشی گل و گیاه را راه اندازی کرده است. آی لیلیوم تلاش می کند با همکاری افراد متخصص و کارشناسان زبده خود بهترین محصولات گل و گیاه را با همکاری صاحبان این صنعت و با بالاترین کیفیت در هر نقطه از شهر به شما تحویل دهد.

رضایتمندی شما عزیزان اولین و مهمترین هدف این مجموعه است که این مهم ، حاصل کار جمعی همه همکاران فعال در صنعت گل و گیاه کشور می باشد.مجوعه آی لیلیوم با ایجاد امکان فضای معرفی محصولات برای همه تولید کننده ها و فروشنده های فعال و خوش نام در صنعت گل، بزرگترین بازار آنلاین در زمینه ی فروش گل  و گیاه را ایجاد و به شما معرفی می نماید

آی لیلیوم لطافت لحظه ها

لذت سفارش گل از سایت و اپلیکیشن و خرید برای عزیزان از بهترین ارائه کنندگان گل و آرامش خیال از پیگیری تیم پشتیبانی تا لحظه رسیدن سفارش شما به مقصد هدف و وظیفه ماست.ما لطافت لحظه را به شما هدیه می دهیم و لحظات خاطره انگیز شما را جاودانه می کنیم.

مجموعه آی لیلیوم از فروشندگان و فروشگاه های مختلف در این زمینه دعوت به همکاری کرده است تا یک بازاریابی جالب و قابل توجه را برای فروشندگان گلی که شاید بستری برای فروش گسترده ندارند و یا سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود نداشته اند ، انجام داده باشد.

پس برای یک بار هم که شده در مناسبت های مختلف ، از اپلیکیشن ها و سایت آی لیلیوم برای عزیزان خودتون سفارش گل آنلاین را انجام بدهید تا مناظره کنید این پروسه چقدر لذت بخش و راحت می باشد ، حتی اگر سوالی در این زمینه برایتان پیش آمده است یا به مشکلی برخورد کردید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تاکید می نماییم رضایت شما مشتریان نخستین و مهم ترین هدف برای مجموعه ما در زمینه تحویل فوری گل و گیاه است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

معرفی انواع کامیون‌های پرکاربرد

کمپرسی بنز، کامیونت الوند و کشنده فاو سه مدل ماشین سنگین باری پرطرفدار هستند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از طرفی برای شرکت‌های عمرانی و حمل و نقل بسیار مناسب‌ هستند. زمانی که موضوع حمل بار در میان است، یکی از فاکتورهای بسیار مهم انتخاب وسیله‌ نقلیه‌ مناسب است. در حالت کلی در باربری از سه دسته ماشین سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده می‌شود که دو نوع اول جهت جابجایی درون شهری و نوع سوم برای حمل بار خارج شهری کاربرد دارند.

کامیون در واقع یک وسیله‌ نقلیه‌ باری است که بخش بارگیر آن به کشنده متصل است. این ماشین در انواع و مدل‌های مختلف ساخته می‌شود که اغلب برای جابجایی کالاها و مواد سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمپرسی بنز، کامیونت الوند و کشنده فاو سه مدل از ماشین‌های سنگین باری به شمار می‌روند که طرفداران بسیار زیادی دارند. برای آشنایی با این سه مدل کامیون باری با ما همراه باشید.

کمپرسی بنز

کمپرسی بنز یکی از انواع ماشین‌های سنگین است که به منظور حمل و نقل و جابجایی موادی از قبیل: شن، ماسه، سنگ‌ریزه، نخاله‌های معدنی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب انواع کمپرسی‌ها دارای سازه‌ هیدرولیکی برای تخلیه‌ مواد هستند.  موتور این نوع ماشین باری قدرتی معادل ۶/۲۲۲ اسب بخار در ۲۲٠٠ دور در دقیقه دارد. گیربکس آن از مدل سنکرونیزه دستی است. از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به ترمز پنوماتیک دو مداره مستقل با بوستر و مجهز به ABS ، ترمزدستی پنوماتیک با فشار فنر روی چرخ‌های عقب، مخزن سوخت فلزی با ظرفیت ۲۰۰ لیتر، دینام ۲۸ ولت ۳۵ آمپر، استارت ۲۴ ولت ۴/۵ کیلو وات، ۲ عدد باطری ۱۲ ولت ۱۲۰ آمپر و ... اشاره کرد.

کامیونت الوند

کامیونت الوند در حقیقت سری جدید ماشین‌های باری سنگین است که به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر رضایت مشتریان را کسب کرده است. یکی از این امکانات سیستم GPS دستگاه است. این نوع ماشین در سه مدل ۴/۵، ۵/۶ و ۵/۸ تنی ساخت می‌شود. لاستیک کامیونت الوند از نوع ۷ ۱۶ R  است. در مدل ۴/۵ تنی باطری ۱۲ ولت با ظرفیت ۱۲۰ آمپر ساعت و در دو نوع دیگر ۲۴ ولت با ظرفیت ۱٠٠×۲ آمپر ساعت می‌باشد. مخزن سوخت آن‌ها از جنس آلومینیوم است که ظرفیت ۸۰ و ۱۲۰ لیتری دارند. کامیونت الوند ۴/۵ تنی دارای ۵ دنده‌‌ جلو و یک دنده‌ عقب و دو مدل دیگر ۶ دنده‌ جلو و یک دنده‌ عقب هستند. قدرت موتور آن‌ها به ترتیب ۱۳۰ اسب بخار در ۱۲۰۰ دور در دقیقه، ۱۴۵ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه و ۱۵۵ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه می‌باشد. از دیگر مشخصات فنی آن‌ها می‌توان به حجم سیلندرهای ۸/۲ و ۸/۳ لیتری،  ظرفیت روغن ۵/۴ و ۲/۷ لیتری،  سیستم کاهش آلایندگی SCR ، فرمان هیدرولیکی با گردش از حالت قفل به عقب ۲/۴ دور و...  اشاره کرد.

کشنده فاو

کشنده فاو یکی از محصولات بسیار موفق و پر طرفدار بین ماشین‌های سنگین باری است که در دو مدل تک و جفت محوری تولید می‌شود. از این ماشین معمولاً برای حمل و نقل راه‌های دور استفاده می‌شود. از این رو دارای مخزن سوخت ۸۰۰ لیتری از جنس آلومینیوم، بدنه محکم و ایمن و موتوری فوق قدرتمند دیزلی Xichai  با حداکثر ۴۲٠ اسب بخار است که مطابق با استاندارد یورو ۵ ساخته شده است. از مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به بخاری درجا ساخت آلمان، رادیو پخش همراه با درگاه USB Port، بخاری و کولر اتوماتیک، قفل مرکزی، صندلی راننده که به صورت تمام بادی است و در جهت‌های مختلف قابل تنظیم است، نمایشگر اطلاعات خودرو، کپسول آتش‌نشانی، کابین فلزی با پوشش ضد زنگ و عایق حرارتی و صوتی، جک بالابر هیدرولیکی و برقی، دو تخت خواب و آفتابگیر جهت راحتی سرنشینان، سیستم تعلیق فنر بادی، گیربکس دستی، ۱۶ دنده‌‌ جلو و ۲ دنده‌ عقب، ترمز دو مداره‌ مستقل تمام پنوماتیک مجهز به  ABS +ASR، ترمزدستی تریلر، ترمز اگزوز و ترمز موتور اشاره کرد.

معرفی شرکت پارسا تراک

در حالت کلی بین انواع کامیون‌ها، کمپرسی بنز، کامیونت الوند و کشنده فاو ۳ ماشین سنگین بسیار مناسب برای حمل و جابجایی کالاها و مواد سنگین هستند که شرکت‌های عمرانی و حمل و نقل می‌توانند با استفاده از آن‌ها حجم بسیار بالایی از مصالح و کالاهای مختلف را جابجا کنند. شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه فروش این محصولات فعالیت می‌کنند. این ۳ محصول را می‌توان از برند پارسا تراک خریداری کرد. این شرکت دارای ۱۰ سال سابقه‌ فروش انواع ماشین آلات سنگین به ارگان‌های دولتی، خصوصی و حتی اشخاص حقیقی است. از این رو می‌توان با اطمینان خاطر و خیالی آسوده محصول مورد نظر را از شرکت پارسا تراک تهیه کرد. برای مشاهده و خرید انواع محصولات این شرکت می‌توان به آدرس سایت Parsatruck.ir  مراجعه کرد. این شرکت همچنین برای مشتریان خود خدمات فروش اقساطی را در نظر گرفته است. شما با مراجعه به سایت پارسا تراک می‌توانید از جزئیات خدمات این شرکت مطلع شوید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

همه چیز درباره کولر گازی گری

مردان و زنان معمولا در فصل تابستان و زمستان به دنبال خرید یک کولر گازی یا اسپلیت مناسب و به صرفه هستند تا فضای محل کار و خانه خود را خنک و گرم کنند؛ در این مقاله ما به شما یکی از معتبر ترین و بهترین برند های تولید کننده کولر یعنی شرکت گری و کولر گازی گری را به شما معرفی خواهیم کرد.

کولر گازی گری

شرکت گری و کولر گازی گری با تولید و فروش 30 میلیون دستگاه تهویه خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه تجاری و همچنین با استفاده از فناوری ها و تخصص های روز دنیا به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین شرکت های تولید کننده و شناخته شده کولر گازی در سطح جهان تبدیل شده است.

انواع مدل کولر گازی گری

به طور کلی میتوان گفت که کولر گازی گری در مدل ها و طرح های متنوع و مختلفی ساخته شده است که میتوان به مدل هایی مثل S4 Matic، Q2 Matic، T2 Matic، R4 Matic، Z Matic، I cool، G4 Matic و G Matic نیز میتوان اشاره کرد.

شرکت و نمایندگی کولر گری انواع مدل های پنجره ای، اسپلیت دیواری، ایستاده، پرتابل، مولتی پنل ساده و پیشرفته و داکت گری را نیز تولید می کند؛ این دستگاه ها در بی نظیر ترین و معروف ترین مراکز علمی و پژوهشی مورد تست و بررسی قرار گرفته اند و همین نکته باعث میشود که در بد ترین شرایط آب و هوایی بی نظیر ترین عملکرد و بازدهی را در اختیار مشتریان همیشگی خود قرار دهد.

قیمت کولر گازی گری
در رابطه با قیمت کولر گازی گری (GREE) میتوان گفت که قیمت این محصول بر اساس امکانات و ظرفیت کولر نیز تعیین می شود و معمولا هر چه قدر ظرفیت و امکانات یک کولر گازی بیشتر باشد طبیعتا مبلغ و قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد؛ در یک سال گذشته به دلیل افزایش قیمت دلار نرخ قیمت کولر گازی شرکت گری نیز افزایش پیدا کرده است و همچنین به دلیل تحریم ها واردات کولر گازی خارجی و چینی به کشور کم شده است

کولر گازی و داکت گری

مشخصات کولر گازی گری

در این بخش به معرفی ویژگی ها و مشخصات کولر گازی گری میپردازیم؛ این شرکت چینی در تولید اسپلیت و کولر گازی های خود از کمپرسور های کیت اینورتر، پیستونی و روتاری استفاده می کند.

به این نکته توجه داشته باشید که کولر های گازی که درون آنها کمپرسور کیت اینورتر نصب شده است مصرف برق کمتری دارند و در اصطلاح به این مدل کولرها کم مصرف نیز گفته می شود؛ اگر این دستگاه را در حالت صرفه جویی خودکار قرار دهید تا 15 درصد در میزان انرژی صرفه جویی می کند و همچنین اگر این کولر گازی را در حالت صرفه جویی اختیاری قرار دهید تا 20 درصد در میزان و مقدار انرژی نیز صرفه جویی می کند.

نوع گاز مبرّدی که در کولر گازی گری نوع اینورتردار و بدون اینورتر استفاده می شود از نوع R410a و R22 است؛ این مدل گاز در میان گاز های مبرد مختلف جزء بهترین گازها محسوب می شود و برای هوای کره زمین هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند.

تقریبا تمامی کولرهای گازی شرکت گری هم قابلیت سرمایش را دارا هستند و هم این قابلیت و ویژگی را دارند که هوای گرم از خود پخش کنند و به عبارتی میتوان گفت که این محصولات در چهار فصل سال مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.

کولر گازی گری مجهز به فیلتر تصفیه هوای بسیار قوی می باشد و همین عامل باعث می شود که گرد و غبار کمتری پخش شود و رطوبت نیز کاهش پیدا می کند؛ این محصول دارای ریموت کنترل است و کمترین دمایی که تولید می کند 7- درجه سانتی گراد است و همچنین بیشترین دمایی که تولید می کند نیز 54 درجه سانتی گراد است.

داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت گری

داکت گری نسل جدیدی از کولر گازی گری می باشد که هواداران و طرفداران زیادی دارد؛ داکت اسپلیت ها علاوه بر خنک نگه داشتن فضا خدماتی مثل حفظ و نگهداری رطوبت هوا، تصفیه کامل هوا و از بین بردن باکتری های محیط خانه را در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار می دهد.

این دستگاه از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است به گونه ای که یونیت داخلی در داخل سقف کاذب خانه نصب می شود و یونیت خارجی این دستگاه در فضای باز نصب می شود. از مزایای بزرگ دستگاه داکت گری میتوان به سیستم استفاده از هوای برگشت اشاره کرد که این عامل باعث می شود راندمان کاری دستگاه بالاتر برود، مصرف سوخت کاهش پیدا کند و هوایی تازه همراه با اکسیژن کافی و مناسب نیز ایجاد شود.

از مزایای استفاده از داکت گری میتوان به این نکته اشاره کرد که این دستگاه در مقایسه با کولر گازی گری 50 درصد برق کمتری مصرف می کند و همچنین این سیستم در فصل زمستان نیز تا 30 درصد در مصرف گاز نیز صرفه جویی می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که این سیستم در فصل زمستان موقع خواب دمای محیط را به صورت تدریجی افزایش می دهد تا اشخاصی که در خانه هستند دچار بیماری سرماخوردگی نشوند.

از مزایا ویژه و خاص این دستگاه این است که کانال کشی عمودی حذف می شود و دستگاه داکت گری قابلیت نصب در فضاهای کوچک و بزرگ را نیز دارد؛ همچنین زمانی که داکت گری در خانه شما نصب شده است شما دیگر نیازی به سیستم رادیاتور ندارید و همین عامل باعث می شود هزینه های شما کاهش پیدا کند.

عملکرد دستگاه داکت گری در حالت سرمایش دقیقا مشابه کولر گازی گری است؛ طریقه عملکرد این دو دستگاه در حالت سرما به گونه ای است که گاز مبرد را از کندانسور، کمپرسور و شیر انبساط عبور می دهد و گاز مبرد

داکت گری و گاز R410a

تغییر فاز میدهد و همچنین به وسیله کویل نیز سرد می شود و این گاز سرد از طریق تهویه شونده به بیرون پخش می شود تا فضای خانه یا محل کار را خنک کند.

در نهایت با توجه به مطالب مفید و جامعی که درباره معرفی کولر گازی گری و داکت گری بیان کردیم؛ شما می توانید از طریق مراجعه به نمایندگی کولر گری در سراسر ایران این محصول با کیفیت و به صرفه را تهیه و خریداری کنید و در فصل های زمستان و تابستان از این دستگاه به خوبی استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

محصول تازه شرکت موکت ترمه رونمایی شد

ارائه دیوارپوش نمدی شرکت موکت ترمه  با نام اختصاصی نمد دیواری  به بازار  طراحی داخلی

محصول تازه این شرکت با نام دیوارپوش نمدی (نمد دیواری ) در سایت شرکت موکت ترمه رونمایی شد.به منظور ایجاد فضاهای داخلی مدرن و زیبا و کمک به صرفه جویی انرژی طراحی شده است.این محصول عایق صوتی و حرارتی است. در فضای ایجاد شده با این محصول آرامش و تهویه مطبوع محیط حفظ میشود

نمد دیواری طرح خاتم با طراحی خاص ایرانی ما را به فضای ابنیه تاریخی می برد.(طرح خاتم در پیوست )

دیوارپوش نمدی ترمه با طرح ها و نقش های دلخواه علاوه بر ایجاد زیبایی و آرامش به عنوان یک عایق قدرتمند نقش مهمی در ایجاد سکوت و حفظ تهویه مطبوع بر عهده میگیرد . نمد دیواری ترمه حافظ آرامش شماست

نمد دیواری که در حوزه طراحی داخلی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دوام و زیبایی  را ارائه کند تا این خدمت تازه ، ماندگاری طراحی را برای مصرف کنندگان فراهم کند

دیوارپوش نمدی با نام اختصاصی نمد دیواری دارای محاسنی است که اعم از دوام ، زیبایی ، عایق حرارتی و صوتی است و می‌تواند باعث زیبایی و صرفه جویی در انرژی و آرامش  شود

محمد جعفرزاده مدیرعامل شرکت موکت ترمه ، تولید این محصول را نتیجه یکسال  کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی و تجهیزکارخانه برای تولید این محصول از سال 98  آغاز و امسال آماده رونمایی شد ، استفاده از این محصول در طراحی داخلی انقلابی ایجاد می نماید به نحوی که هر آرزویی در زمینه طراحی داخلی دستیافتنی خواهد بود . زیبایی ، آرامش و صرفه جویی انرژی ، آیتم های مهمی برای ایجاد محیط مناسب زندگی و کسب و کار است . قطعا شاغلین در صنعت طراحی داخلی از رونمایی این محصول خوشحال خواهند شد

 

 درباره منتشر کننده

شرکت موکت ترمه مجموعه ای تولیدی ، تحقیقاتی و صنعتی است که از سال ۱۳۶۳ با تولید انواع کف پوش نمدی آغاز به کار نمود. این مجموعه همزمان با دوران بازسازی و توسعه صنعتی کشور موفق گردید در سال ۱۳۷۳ خط تولید نخ فرش ماشینی را نیز راه اندازی کرده و به بهره برداری برساند. راه توسعه موکت ترمه به عنوان یک مجموعه پیشرو ادامه یافت و در سال ۱۳۸۳خط تولید الیاف پلی پروپیلن آغاز به کار نمود. در سال ۱۳97 با راه اندازی خط تولید چاپ دیجیتال راه برای تولید محصولاتی نوآورانه و متنوع هموار گردید. سال ۱۳۹۸ زیر برند موکت ترمه در حوزه کودک و نوجوان با نام ترمه کیدز آغاز به کار نمود. اکنون شور و سرزندگی کودکان خونی تازه در رگ های ترمه وارد کرده است. در حال حاضر این مجموعه در زمره ی بزرگترین مجموعه های تولیدی کشور است که توانسته به بازار های جهانی راه یابد و به امر صادرات بپردازد. باعث افتخار است که اعلام کنیم راه توسعه ما به حول و قوه ی الهی ادامه خواهد داشت و این حرکت با همراهی پرسنل لایق مجموعه که بالغ بر ۱۰۰عضو به صورت مستقیم می باشد محقق خواهد شد. موکت ترمه در فضایی با وسعت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع به فعالیت می پردازد. این مجموعه کلیه محصولات خود را همراه با اطلاعات فنی ارائه نموده و همواره خود را پاسخگوی مشتریان خود می داند. مشتریان ما شرکای تجاری ما هستند و رضایت ایشان هدف ماست

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

تبریز استخدام، سامانه استخدام شمالغرب کشور

امروزه با توجه به گسترش روز افزون خدمات اینترنتی حوزه استخدام و کاریابی نیز از این موضوع بی نصیب نمانده است.

تبریز استخدام به عنوان سایت و اپلیکیشن کاریابی شمالغرب کشور ، مرجع آگهی های استخدامی در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل می باشد.

کارجویان رشته های مختلف که تمایل دارند در تبریز استخدام شوند می توانند از آگهی های استخدامی تبریز که به صورت دسته بندی شده در اختیارشان قرار داده می شوند بهره ببرند.

به دلیل تراکم جمعیت بالا در کلانشهر تبریز و وجود موقعیت های شغلی متنوع در آن ، استخدام در تبریز به صورت کلی موضوعی سهل می باشد.

اما یافتن حیطه شغلی مناسب با توانایی ها ، شرایط و روحیات هر کارجو ، موضوع استخدام در تبریز را کمی سخت تر می کند.

در خصوص نیروی کار نیز ، مهاجرت نیروی کار شهرهای اطراف تبریز که با هدف استخدام در تبریز به شهر اولین ها قدم می گذارند را نباید نادیده گرفت.

کارجویانی که حتی با حقوق پایین تر از نیروی کار بومی تبریز در این شهر مشغول به کار می شوند و بعضا کارایی بالاتری نیز دارند.

در خصوص استخدام در مشاغل دولتی نیز ، به دلیل وجود دستگاه های اداری مختلف در تبریز ، استخدام در تبریز در بخش دولتی نیز نسبت به شهر های دیگر سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است و این موضوع در ترغیب نیروی کار متخصص و تحصیل کرده شهر های دیگر به مهاجرت کاری و استخدام در تبریز نقش قابل توجهی ایفا می کند.

 

همچنین در زمینه حقوق و مزایا به دلیل وجود فضای رقابتی میان واحد های شغلی ، طبیعتا کارفرمایان تمایل دارند در ازای پرداخت حقوق بیشتر ، متخصص ترین نیرو ها را جذب کنند و این امر ، استخدام در تبریز را گزینه ای پر سود برای کارجویان شهر های دیگر جلوه می دهد.

در این میان وجود سامانه هوشمند کاریابی تبریز استخدام ، فرآیند استخدام در تبریز را برای کارجویان بسیار تسهیل نموده و با در برگرفتن‌ گستره ی متنوعی از مشاغل و رشته های مختلف ، دسته بندی کاربردی و کاملی را برای کاربران خود فراهم آورده است.

این نوید به کاربران تبریز استخدام داده می شود که سایت و اپلیکیشن تبریز استخدام با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده دریافت سوالات ، انتقادات و پیشنهادات کارجویان و کارفرمایان گرامی می باشد.

مجوعه تبریز استخدام بر این باور است که انتقادات و پیشنهادات شما در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمت به کارفرمایان و کارجویان گرامی تاثیر قابل توجهی دارد و به  تبریز استخدام که تنها سامانه هوشمند کاریابی شمالغرب کشور  می باشد ، کمک شایانی در جهت رفع موانع استخدام در تبریز یا استخدام در ارومیه و استخدام در اردبیل خواهد نمود.

کارفرمایان گرامی نیز می توانند با ثبت بسیار آسان و سریع آگهی های استخدامی خود ، ردیف شغلی مورد نظر خود را برای طیف جامع و متنوعی از کارجویان در سه استان شمالغرب کشور ارائه نماید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

شناخت و معرفی تشک سرا

تشک سرا به‌عنوان یکی از مجموعه‌های تولید و عرضه تشک و کالای خواب از سال 1384 فعالیت خود را با مدیریت حمید سلامی آغاز کرده است. این مجموعه از آغاز کار به دو موضوع ارائه‌ و تولید بهترین محصول و نیز اصل مشتری مداری توجه ویژه‌ای داشته و تا به امروز بر این اصول پایبند مانده است. از سال 1399 تشک سرا، فروش اینترنتی خود را آغاز کرده و بیش از گذشته در مسیر دستیابی به اهداف خود در حرکت و تلاش است. تشک سرا با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، محصولات خود را فقط به صورت غیرحضوری و از طریق سایت و با گارانتی هفت روز ضمانت مرجوعی کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

ارائه‌ی بهترین برند‌ها

تشک سرا با سابقه‌ای بیش از یک دهه در امر تولید تشک و با داشتن نگاه تخصصی در شناخت محصول متفاوت و با کیفیت همواره بر آن است تا محصولات زیبا، جدید و با کیفیت عالی را ارائه کند. از این رو علاوه بر تولید تشک و کالای خواب، با بهترین برندهای تولید تشک نیز همکاری می‌کند. در حال حاضر تشک سرا  علاوه بر ارتباط مؤثر و همکاری ویژه با برندهایی چون خوشخواب، رویا، رکسل، هیمن، پرومدی، سوپرکالکشن، کرالیت، آدنیس، برمودا و اسلیپ ول، در حال گفتگو و رایزنی با تمام برندهای برتر تولید تشک و جذب آن‌هاست.

تشک دو نفره

محصولات

سرویس روتختی یک‌نفره و دونفره، سرویس ملافه، انواع بالش، تخت و باکس خواب محصولات به‌روز و متفاوت تشک سرا را تشکیل می‌دهند. این محصولات خاص تقدیم نگاه کسانی می‎شود که در پی آرامش در خواب و استراحت هستند.

انواع بالش

 

راز ماندگاری و اعتبار تشک سرا

تشک سرا با داشتن مشاوره تلفنی و آنلاین، تعویض تا 48 ساعت، پرداخت وجه در هنگام تحویل محصول، ارائه‌ی بهترین قیمت‌ها یکی از مورد اعتمادترین مجموعه‌هایی است که در عرصة تولید تشک و کالای خواب در ایران فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین برندهای تشک و کالای خواب را با تضمین قیمت و کیفیت از یک مجموعه‌ی معتبر خریداری کنید به سایت تشک سرا مراجعه کنید.

www.toshaksara.com

  https://toshaksara.com

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

پلاگین های کاربردی sms برای وردپرس

پلاگین های کاربردی sms برای وردپرس

پلاگین کاربردی افزونه پیامک ووکامرس برای سیستم فروشگاه ساز رایگان ووکامرس است که افراد را قادر می سازد تا به سادگی از طریق پیامک به مدیران و کاربرانشان اقدام به اطلاع رسانی کنند. بسیاری از کاربران دنبال ارسال سریع پیامک زیر 5 ثانیه هستند بصوری که بلافاصله اتفاقات برای کاربر پیامک شود. بصورت عادی افزونه های پیامکی تا 5 دقیقه ارسال زمان بر می باشد اما با افزونه پیامک ووکامرس تابان اس ام اس ارسال ها زیر 5 ثانیه انجام می شود. به این قابلیت ارسال بر اساس پترن می گویند. تنظیمات افزونه ارسال پیامک ووکامرس جزو اطلاعاتی است که وب مستران سایت فروشگاهی ووکامرس جهت ارسال پیامک به خریداران، به دنبال آن هستند. فروشگاه ساز پرمخاطب ووکامرس یکی از فروشگاه ساز های پرکاربرد و پرطرفدار برای ایجاد فروشگاه بر روی وردپرس است. با توجه به درخواست خریداران برای دریافت پیامک روند خرید و سفارش کالا، تنظیمات ارسال پیامک ووکامرس و افزونه ارسال پیام کوتاه یکی از درخواست های بالای کاربران سامانه های پیامکی است. مقاله پیشرو نحوه تنظیمات افزونه ارسال پیامک ووکامرس را برای افزونه ارسال پیامک ارائه شده توسط واحد پیام دهی شرکت تابان اس ام اس به شما آموزش خواهد داد.

امکانات افزونه پیامک ووکامرس:

امکان تنظیم ارسال پیامک در وضعیت های مختلف سفارش ( تکمیل شده، معلق و… )

ارسال پیامک به مدیرکل، مشتری و مدیر محصول ( فروشندگان ) در صورت ثبت و تغییر وضعیت سفارش

سیستم خبر نامه حرفه ای محصولات جهت با خبر سازی کاربران از وضعیت موجودی محصولات، فروش ویژه شدن و ….

و سایر ویژگی های حرفه ای مربوطه

قابلیت شخصی سازی هر پیامک برای مدیر، مشتری و فروشنده در هر وضعیت سفارش

برای شروع کار با این پلاگین نیاز به یک پنل اس ام اس است. پیشنهاد ما استفاده از پنل اس ام اس تابان اس ام اس است. این سامانه در حال حاضر 30% تخفیف ارائه می‌دهد.

افزونه پیامک ووکامرس، امکان ارسال اس ام اس بعد از انجام خرید محصول، اتمام موجودی، لغو خرید و… به مدیر سایت و مشتری را به صورت اتوماتیک اطلاع رسانی می کند.

ارسال پیامک بر اساس پترن در افزونه پیامک ووکامرس

سامانه پیامک تابان اس ام اس با قابلیت ارسال پیامک با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه بوسیله خط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا پیامک های کاربران با سرعت بالا به مدیر سایت و مشتری ارسال شود.

در این مقاله در نظر داریم در خصوص افزونه پیامک ووکامرس و نحوه اتصال ووکامرس به پنل اس ام اس با شما صحبت کنیم؛ این مطلب را دنبال کنید تا بتوانید فروشگاه ووکامرس را به سامانه پیامک متصل کنید و پیامک اطلاع رسانی بعد از ثبت سفارش با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه برای مدیریت و مشتری سایت ارسال شود. خط اختصاصی نیز به صورت رایگان به شما تعلق می گیرد. لینک دانلود رایگان افزونه پیامک ووکامرس در سایت تابان اس ام اس وجود دارد و برای دانلود آخرین نسخه پلاگین پیامک ووکامرس می توانید از سایت تابان اس ام اس افزونه پیامک  ووکامرس را دانلود نمایید، البته لازم به یادآوری است که برای ارسال پیامک از طریق سامانه ووکامرس نیاز دارید تا شما یک سامانه پیامک از تابان اس ام اس خریداری کنید.

افزونه پیامک ووکامرس جهت ارسال پیامک اطلاع رسانی پس از ثبت سفارش در سایت وجود دارد، تا هنگامی که خرید در سایت شما انجام می شود یا یک سفارش لغو می شود برای شما به عنوان مدیریت و برای مشتری پیامک ارسال شود.

احراز هویت ووکامرس توسط پیامک چگونه انجام می‌شود؟

این یک روش معمول بین مدیران سایت و البته آسان‌ترین راه است. آن هم به این صورت که کاربر شماره همراه خود را وارد کادر مشخص‌شده می‌کند تا کد تایید به شماره موبایلش ارسال شود.

سپس کاربر کد تایید را دوباره وارد سایت کرده تا مورد تایید قرار بگیرد. البته برای انجام این پروسه‌ می‌بایست شما دارای پنل پیامکی باشید. تابان اس ام اس به شما در این مسیر کمک می‌کند و شما می‌توانید پنل پیامکی و همچنین افزونه‌ احراز هویت ووکامرس را از سامانه‌ تابان اس ام اس خریداری کنید.

افزونه‌ تایید شماره موبایل کاربران را از تابان اس ام اس دریافت کنید.

شما با ثبت نام در پنل اس ام اس مدیر پیامک و مشاهده امکانات پنل پیامک از انواع افزونه های دیگر پیامکی نیز استفاده نمایید . یکی از افزونه های بسیاری کاربردی در وردپرس، افزونه دیجیتس می باشد که به افزونه تایید شماره موبایل در وردپرس معروف می باشد. در صورتی که اطلاعات بیشتری هم در این مورد نیاز دارید به سایت tabansms.com مراجعه نمایید و با کارشناسان تماس بگیرید.

چرا خط خدماتی برای فروشگاه اینترنتی لازم است؟

همانطور که اطلاع دارید خیلی از افراد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک‌ تبلیغاتی برای آن ‌ها ارسال نشود، خط خدماتی ( که در تابان اس ام اس به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود ) به شما کمک می‌کند تا به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک اطلاع ‌رسانی ارسال نمایید بدون اینکه نیاز به پرداخت سفته و تعهد نامه باشد. حالا اگر مشتری شما پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد خیالتان از بابت دریافت پیامک مشتری آسوده است.

تابان اس ام اس خط خدماتی اشتراکی خود را نیز برای ارسال های اطلاع رسانی در اختیار شما قرار می دهد.

افزونه باشگاه مشتریان ووکامرس

با توجه به درخواست کاربران، افزونه باشگاه مشتریان را به صورت اختصاصی توسط تیم تابان اس ‌ام‌ اس توسعه داده شده است، افزونه باشگاه مشتریان به شما کمک خواهد کرد به صورت اتوماتیک و خودکار شماره موبایل مشتریان سایت خود را جمع آوری کرده و در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کنید تا هر زمان که محصول جدیدی به فروشگاه شما اضافه شد یا در جشنواره ها بتوانید سریعا به کاربران سایت خود پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید.

اگر برای اتصال ووکامرس به سامانه پیامک مشکلی داشتید لطفا در بخش پشتیبانی > ارسال تیکت پشتیبانی، مشکل خودتان را عنوان کنید تا به شما کمک کنیم مشکل شما برطرف شود.

قابلیت‌های افزونه پیامک ووکامرس

پلاگین پیامک ووکامرس فارسی قابلیت ‌های بسیار زیادی را در اختیار مدیران فروشگاه اینترنتی ووکامرس قرار می دهد که در اینجا به تعدادی قابلیت‌های مهم افزونه پیامک ووکامرس فارسی اشاره می‌کنیم.

  • ارسال پیامک به مشتری هنگام تغییر وضعیت سفارش
  • ارسال پیامک به مدیر سایت قبل از اتمام موجودی کالا
  • ارسال پیامک به مشتری در زمان جشنواره و پیشنهاد شگفت انگیز
  • ارسال پیامک به مشتری هنگام خرید محصول
  • ارسال پیامک به مشتری زمان عرضه موجودی جدید کالا
  • ارسال پیامک به مدیر سایت بعد از ثبت سفارش
  • ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام اتمام موجودی کالا

 

ارسال پیامک های سیستمی سایت با افزونه پیامک ووکامرس

در تمامی بخش‌های افزونه پیامک ووکامرس قابلیت تنظیم متن پیامک به ‌صورت اختصاصی وجود دارد، در ادامه بحث در مورد نحوه تنظیمات و اتصال افزونه ووکامرس به سامانه پیامک میپردازیم.

نحوه اتصال ووکامرس به پنل پیامک

1- در بخش مدیریت سایت وردپرس > افزونه‌ها > افزون مراجعه کنید و افزونه    persian woocommerce sms  را جستجو و سپس افزونه را نصب کنید.

2- بعد از فعال‌سازی افزونه مکمل تابان اس ام اس را نصب نمایید و سپس به تنظیمات بروید و وب سرویس را روی ippanel قرار بدهید.

3- شما می‌بایست ابتدا یک پنل پیامک برای ووکامرس از تابان اس‌ام‌اس tabansms.com تهیه کنید.

4- نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک

5- کلمه عبور: کلمه عبور برای ورود به سامانه پیامکی

6-خط ارسال کننده پیامک قرار دهید زیرا این خط به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌ اند نیز پیامک ارسال می‌کند.

7- تقریبا کار تمام است تنظیمات پلاگین پیامک را ذخیره نمایید.

کاربران محترم همیار وردپرس برای ثبت نام و خرید پنل اس ام اس به سایت tabansms.com مراجعه نمایید و با کد تخفیف hamyarwp برای ثبت نام 20% تخفیف بگیرید. توجه داشته باشید برای استفاده ازین سایت می بایست حداقل پنل اقتصادی را تهیه نمایید برای استفاده از خدمات وبسرویس پنل پایه تهیه نکنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

بهترین آموزشگاه سرمایه گذاری در کشور

بهترین آموزشگاه سرمایه گذاری در کشور

امروز قصد داریم به سراغ یکی از بزرگترین موسسات سرمایه گذاری و آموزش عالی در کشور برویم ، این موسسه یکی از مراجع اموزش cfa ، اموزش سرمایه گذاری ، اموزش تحلیل بازار مسکن و خودرو و .... در کشور میباشد . در ادامه همراه ما باشد .

برای شروع هرکاری نیاز به آموزش است، آموزش سرمایه گذاری اولین قدم برای شروع یک سرمایه گذاری موفق است. برای شروع به این کار نمی توان صرفا به کانال های تلگرامی و صفحات مجازی اکتفا کرد. بنابراین لازم است یک دوره و کلاس آموزشی را برای هموار تر شدن این مسیر، انتخاب کنیم.

سرمایه گذاری در بازار های مالی و میتعد ، بدون آموزش، مساوی است با ضرر پشت ضرر...

خوب برای سرمایه گذاری خیلی افراد هستند که در ذهنشان سوال ایجاد می شود که من چرا باید در آموزشگاه  سرمایه گذاری ثبت نام کنم؟ یا اینکه دوست یا آشنایم به من کمک میکنند و احتیاجی به آموزش ندارم!!!

کم نیستند افرادی که صرفا با تکیه بر امید و بخت و یا به قول خودشان شانس وارد بازار سرمایه گذاری می شوند و بدون شناخت از وضعیت عملکردی یک بازار، چشم‌انداز آتی بازار، شناخت روانشناسی بازار، شرایط نقد شوندگی هدف، و … اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند.

 

اهمیت آموزش در بهترین آموزشگاه سرمایه گذاری

با جستجویی در اینترنت می توان لیست بلند بالایی از موسسات و آموزشگاه های سرمایه گذاری را مشاهده کرد. این آموزشگاه ها سعی دارند که برای افراد مبتدی مطالب و عنوان هایی را آموزش دهند، نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا دانش پذیران بعد از اتمام دوره های این آموزشگاه ها می توانند خود به عنوان یک سرمایه گذار موفق عمل کنند؟

 

انجمن علی یونیننس

فعالیت یونیننس در ایران و  در بخش آموزش و توسعه شامل برگزاری کلاس های انحصاری فوق تخصصی بصورت آکادمیک و لوح فشرده آموزشی ویژه بازار سرمایه می باشد، دوره های آموزشی برگزار شده توسط مرکز اموزش عالی سهامیر حاصل بیش از سه دهه حضور این مرکز در بازار معاملات و سرمایه گذاری ایران و جهان بوده و از طرفی همکاری موسسات بین المللی همچون انجمن مالی اروپا، چین، تورنتو و ....  با این مجموعه موجب شده است که کلاس های آموزشی این مرکز در نوع خود منحصر بفرد باشدو در سطح جهان مورد پذیرش عموم قرار کیرد .

همچنین لازم به ذکر است که کلیه سرفصل ها و موضوعات آموزشی هر ساله با توجه به روند بازار معاملات، بروزرسانی و آخرین ویرایش آن جمع آوری و مورد آموزش قرار می گیرد.

نتیجه گیری

سرمایه گذاری در بازارهای مالی یک مهارت است و می بایستی این مهارت را از بزرگان این حوزه آموزش دید. باید بدانیم که می بایستی این مهارت را به صورت کامل و صحیح فرا بگیریم.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

ارائه پکیج اموزش بورس و فارکس در موسسه اموزش عالی سهامیر

ارائه پکیج اموزش بورس و فارکس در موسسه اموزش عالی سهامیر

پکیج اموزش بورس و فارکس یکی از برترین محصولات اموزشی در حوزه بورس و بازارهای سرمایه در کشور میباشد که از جایگاه ویژه ای برخوردار است....

امروز قصد داریم به معرفی سه مورد از محصولات اموزشی پرطرفدار در موسسه اموزش عالی سهامیر اشاره کنیم ، در حوزه اموزش بورس و بازارهای سرمایه میتوان به پکیج اموزش بورس ، پکیج اموزش فارکس ، پکیج اموزش تحلیل تکنیکال ، پکیج اموزش تحلیل بنیادی و .... اشاره نمود .

یکی از برترین مشخصه های اموزشی و مناسب در این موسسه عبارت است از ارائه محصولات بروز و آپدیت به کاربران ، موسسه سهامیر با بروزرسانی مرتب و دائمی مفاد اموزشی در حوزه بازارهای مالی توانسته به یکی از برترین مراجع علمی در زمینه بازار سرمایه تبدیل شود .

وجه تمایز پکیج اموزش بورس و بازارهای مالی در موسسه سهامیر با سایر دوره ها:

پکیج های اموزش بورس در موسسه سهامیر دارای عالی سطح مطالب آموزشی در نوع خود میباشد ، این موارد بطور منظم تحت بروزرسانی مداوم قرار میگیرد و دانشپذیران میتوانند از آخرین دستاوردهای علمی این مجموعه استفاده نمایند .

  • ارائه پشتیبانی 6 ماهه برای دانشپذیران مجموعه
  • ارائه لوح و گواهی حضور در دوره اموزشی
  • برگزاری دوره های معامله گری بطور منظم
  • عضویت گروه معاملاتی و تحلیلگری بازار سرمایه
  • و .....

نحوه تهیه پکیج های اموزشی در موسسه اموزش عالی سهامیر :

بمنظور تهیه پکیج های اموزش بورس در موسسه اموزش عالی سهامیر به این صورت است که ابتدا به سایت رسمی این موسسه به نشانی sahamir-ac.com مراجعه نمایید ، سپس با انتخاب پکیج اموزشی مورد نظر خود و ثبت درخواست خود می توانید سفارش خود را ثبت نهایی کنید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

با پرداخت آنلاین فطریه، پس‌انداز کنید

با پرداخت آنلاین فطریه، پس‌انداز کنید

مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی نام آشنایی برای تمام افرادی است که دستگیری از نیازمندان را بخشی از وظایف انسانی خود می‌دانند. در گیر و دار گرفتاری‌ها و برنامه‌های مختلف زندگی، وجود مجموعه‌ای معتبر و قابل اعتماد که زحمت شناسایی و ایجاد ارتباط با نیازمندان را بر عهده بگیرد بسیار ارزشمند است. به خصوص در موارد خاصی مانند فطریه و کفاره که بهتر است در زمان مشخصی پرداخت شود دسترسی آسان به چنین خدماتی بسیار ارزنده است. تمام مسلمانان هر ساله به ادای فریضه‌هایی چون پرداخت فطریه و کفاره می‌پردازند. اگر جمع‌آوری و مصرف این مبالغ برای نیازمندان حقیقی صورت گیرد می‌تواند مشکلات بسیاری را حل نماید.

مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی با راه‌اندازی درگاه پرداخت آنلاین فطریه و نیز پرداخت آنلاین کفاره تلاش کرده تا کوتاه‌ترین مسیر برای بالاترین بازدهی را ایجاد نماید. حال شما در هر کجای دنیا که باشید تنها کافی است وارد سایت مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی شوید و پرداخت کفاره یا فطریه خود را به آسانی انجام دهید. اگر هم جزو کسانی هستید که هنوز در اصل پرداخت فطریه یا پرداخت کفاره تردید دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چرا پرداخت فطریه واجب است؟

در پاسخ به این سؤال فرض می‌کنیم شما جزو افرادی هستید که در جامع و کامل بودن دین اسلام برای زندگی بشر تردید دارید. به عبارت دیگر فلسفه بسیاری از احکام اسلامی از جمله روزه، فطریه و کفاره را درک نمی‌کنید. ما در این مجال اندک این سه حکم اسلامی را که ریشه و فلسفه مشترکی دارند بررسی می‌کنیم.

روشن است که منشأ مشترک هر سه مورد فوق مسئله فقر در جامعه است. حال جامعه‌ای جز جامعه اسلامی خود را در نظر بگیریم. آیا امروز در قرن بیست و یکم و با تجربه انواع حکومت‌های مختلف با نگرش‌های متفاوت آیا کشوری هست که در ریشه‌کنی کامل فقر موفق باشد؟ آیا کشوری هست که مؤسسات خیریه در آن فعال نباشند؟ آیا کشوری می‌تواند ادعا کند که هیچ گرسنه‌ای در آن کشور وجود ندارد؟

متأسفانه در پاسخ تمام سؤالات فوق باید گفت بشر با این همه ادعای دموکراسی، برابری و عدالت اجتماعی از حل این مسئله ناتوان بوده است. بنابراین فقر، معضلی است که تمام جوامع درگیر آن هستند و هریک به نوعی تلاش می‌کنند آثار و تبعات آن را کاهش دهند. حال دین اسلام با علم به اینکه هیچ جامعه بشری توان حذف مشکل فقر و نیازمندی را ندارد پیشاپیش برنامه‌ای برای کنترل آن ارائه می‌کند. یکی از مواردی که در تعالیم اسلامی مؤکداً به آن توصیه شده است کمک به نیازمندان است. در بسیاری از آیات و روایات کمک به فقرا، حمایت از ایتام، اطعام گرسنگان و هرگونه دستگیری از نیازمندان برترین اعمال شمرده شده و بهترین پاداش‌ها در دنیا و آخرت به نیکوکاران وعده داده شده است.

ولی دین اسلام تنها به توصیه و سفارش و وعده پاداش بسنده نکرده است. از یک سو پیشوایان دینی ما به عنوان الگوی عملی مسلمانان همواره برای کمک به فقرا پیشقدم بودند. از سوی دیگر ابزار اجرایی دین در قالب احکام اسلامی نیز برای انس مردم با سنت پسندیده کمک به فقرا بکار گرفته شده است.

در ابتدا خداوند روزه ماه رمضان را بر مسلمانان واجب می‌گرداند تا هر سال در زمان معینی همه مسلمانان طعم فقر و گرسنگی را بچشند. این یادآوری هر ساله سبب می‌شود بشر، درد و رنج هم‌نوعان خود را درک نموده و برای کمک به ایشان ترغیب شود. اما روزه ظاهری، تنها تحمل گرسنگی برای ساعات متمادی است که شاید بدون درک معنویت و فلسفه آن ارزش چندانی نداشته باشد. لذا احکام اسلامی مسلمانان را وادار می‌سازد تا فلسفه روزه و درک شرایط محرومان جامعه در عمل ایشان نمایان شود. به همین خاطر پرداخت فطریه به عنوان ضامن قبولی روزه ماه رمضان توصیف می‌شود. به طوری که اگر کسی زکات فطریه خود را پرداخت ننماید حتی اگر تمام ماه رمضان را روزه گرفته باشد خداوند از او نمی‌پذیرد.

در کنار الزام به پرداخت فطریه باز هم خداوند با وعده‌های شیرین خود مسلمانان را به این امر تشویق می‌نماید. آنجا که پیشوایان دینی ما پرداخت فطریه را به نوعی بیمه انسان در سال پیش رو توصیف می‌کنند که از خطرات و بلایایی چون مرگ ناگهانی، انسان را حفظ می‌نماید. خلاصه اینکه سالها پیش از تدوین برنامه‌های اجتماعی و فعالیت خیرین، دین اسلام با علم به انکارناپذیری فقر و محرومیت در جامعه بشری، برنامه‌ای جامع و کامل برای کنترل آن تدوین نموده است.

کفاره چیست؟

پرداخت کفاره نیز ابزار دیگری در میان احکام اسلامی برای هدایت مسلمانان است. دین اسلام با پذیرش ناتوانی انسان و لغزش‌های او مسیر جبرانی برای انسان در نظر گرفته تا بداند که همواره درب رحمت الهی به روی او گشوده است. گرچه روزه ماه رمضان واجب است ولی خداوند برای دلایل مشروع و بهانه‌های نامشروع مسلمانان در ادای تکالیف الهی نیز چاره‌ای در نظر گرفته است. اگر فردی به دلایل مشروعی چون بیماری نتواند فریضه روزه ماه رمضان را به جا آورد می‌تواند با پرداخت کفاره غیرعمد، قصور خود را جبران نماید. حتی اگر فردی عامدانه و مغرضانه روزه ماه رمضان را نگرفته باشد می‌تواند با توبه به درگاه الهی و پرداخت کفاره عمد، قدم در مسیر بازگشت بگذارد. بدیهی است شرایط پرداخت کفاره عمد، سخت‌تر و سنگین‌تر در نظر گرفته شده تا کوتاهی در ادای واجبات در نظر انسان بی‌اهمیت جلوه نکند. در نتیجه با روشی زیبا و هوشمندانه هم مسیر بازگشت فرد خطاکار هموار می‌شود و هم باری از دوش بندگان ضعیف و محروم برداشته می‌شود.

فطریه و کفاره کجا و چطور هزینه می‌شود؟

دین اسلام از یک سو با تعیین میزان فطریه و کفاره بر اساس قوت غالب مردم بار دیگر بر هدف اصلی این احکام در کمک به نیازمندان تأکید می‌کند. از سوی دیگر با اعلام شرایط دقیق مصارف آنها و نیز در نظر گرفتن جزئیاتی مانند سهم سادات، اهمیت آن را گوشزد می‌کند. حساسیت موجود در مصارف خمس و زکات و امثال آن نشان از جدیت اسلام در حمایت از محرومان جامعه دارد. تمامی این شرایط و قواعد بیانگر آن است که این مبالغ باید به دست نیازمندان حقیقی برسد. لذا توصیه شده حتی المقدور این مبالغ به دست وکلای مراجع برسد و یا با اجازه آنان در موارد مختلف هزینه شود. در حقیقت مسئله شناسایی اولویت‌ها و برآوردن نیازهای ضروری و حیاتی محرومین جامعه با کمک همگانی مردم است.

معجزه مشارکت همگانی

بی‌انصافی است اگر برنامه منظم، دقیق و چند بعدی دین اسلام برای حمایت از محرومان جامعه را تحسین نکنیم. حتی معیار "قوت غالب" که برای تعیین مبلغ فطریه و کفاره مشخص شده است تلنگری به هر انسان آگاه و منطقی است. خداوند از ما می‌خواهد به شکرانه سلامتی و توانمندی خود، تنها به میزان سه کیلو از قوت غالب خود را به نیازمندان اهدا کنیم. به طور قطع این مبلغ در برابر مخارج سالیانه ما مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. مضاف بر اینکه مختار کردن انسان برای انتخاب قوت غالب و سپس محاسبه میزان فطریه بیانگر آن است که این حکم الهی در حقیقت حکمی نمادین است تا ضرورت دستگیری نیازمندان و نیز مشارکت عموم مردم در آن نمایان شود. چیزی که شاید از دیدگاه مسئولیت اجتماعی و نوع‌دوستی، وظیفه همه ما باشد. ولی دین اسلام با واجب نمودن آن به عنوان یک حکم شرعی، ضرورت آن را متذکر می‌شود. حقیقتاً چه کسی می‌پسندد سفره یتیمی محروم از نعمت پدر یا مادر خالی باشد؟ یا پدری بیمار و ناتوان شرمنده خانواده خود باشد؟

نکته دیگری که در چنین احکامی وجود دارد نمایش قدرت جمع در حل مشکلات است. مبالغ اندکی که به عنوان کفاره و فطریه در پایان ماه رمضان جمع می‌شود مبلغ ارزشمندی است که می‌تواند گره‌های بسیاری را باز نماید. امتیاز مؤسسات خیریه در این است که با جمع‌آوری مبالغ اندک و تقسیم آن میان خانواده فقرا دل جمع بزرگی از محرومان شاد می‌شود. این شادمانی همان هدیه بزرگی است که خداوند با وعده ثواب در دنیا و آخرت ما را به آن دعوت می‌کند. مطمئن باشید لذتی که از شاد کردن دل یک انسان دیگر نصیب شما می‌شود لذت یک شادی حقیقی و درونی است که هرگز از آن سیر نخواهید شد.

میزان فطریه امسال

قانون کلی در مورد میزان فطریه برای هر فرد، معادل"سه کیلوگرم قوت غالب اعم از گندم یا جو یا برنج یا خرما" است. با این وجود هر سال دفاتر مراجع عظام میزان مشخصی که معمولاً بر اساس قیمت سه کیلو نان یا سه کیلو برنج محاسبه شده اعلام می‌کنند. در مورد مبلغ کفاره نیز به همین ترتیب مبلغ مشخصی توسط مراجع اعلام می‌شود. به دلیل اعلام عمومی دفاتر مراجع تقلید آگاهی از این مبالغ معمولاً کار دشواری نیست. با این وجود برای سهولت کار، مؤسسات خیریه نیز این مبالغ را در سایت‌های خود درج می‌کنند تا کاربران با خیالی آسوده و با اطمینان کامل برای پرداخت آنلاین فطریه و یا پرداخت آنلاین کفاره اقدام نمایند.

پرداخت آنلاین فطریه چه مزیتی دارد؟

اساساً آشنایی با یک مؤسسه خیریه معتمد و معتبر مزایای فراوانی دارد. زیرا هر زمان که شما قصد پرداخت صدقه، ادای نذر، اهدای قربانی یا امثال آن را داشته باشید به سادگی می‌توانید با مؤسسه مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. خدمات پرداخت آنلاین نیز نمایش اوج سرعت و سهولت این خدمات است. حال برای پرداخت هدایای خود حتی نیازی نیست به بانک یا مؤسسه خیریه مراجعه کنید. دسترسی به اینترنت و چند کلیک ساده، پس‌انداز و پشتوانه‌ای ارزشمند برای دنیا و آخرت شما ایجاد می‌کند. پرداخت آنلاین فطریه و پرداخت آنلاین کفاره به جهت لزوم پرداخت فطریه و کفاره در زمان مشخص، اهمیت بیشتری دارد.

چرا از پرداخت آنلاین فطریه مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی استفاده کنیم؟

در استفاده از خدمات اینترنتی دو نکته بسیار مهم وجود دارد. یکی مربوط به نکات ایمنی و پیش‌نیازهای لازم برای هرگونه پرداخت اینترنتی است. دیگری مسئله انتخاب از میان مؤسسات متعددی است که به ارائه خدمات اینترنتی می‌پردازند. شما از یک سو باید از اعتبار مؤسسه مورد نظر و سابقه فعالیت شفاف آن اطمینان داشته باشید و از سوی دیگر یک کارت اینترنتی عضو شبکه شتاب و رمز اینترنتی آن را در اختیار داشته باشید.

در مورد اعتبار مؤسسات خیریه، ثبت رسمی این مؤسسات دال بر وجود نظارت رسمی بر عملکرد آنها است. در واقع مؤسسه‌ای که برای ثبت رسمی خود اقدام می‌کند به دنبال مهر تأیید بر عملکرد قانونمند و شفاف خود است. در مورد مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی این مجموعه به صورت رسمی و به شماره ثبت 14371 در پلیس امنیت به ثبت رسیده است. ضمن اینکه بیست سال سابقه کار در امور خیریه پشتوانه اعتبار این مؤسسه است. از همه مهم‌تر سیاست این مجموعه در ارائه گزارش کار شفاف و دقیق به عموم مردم و خیرین است. هرکسی به سادگی می‌تواند به سایت این مؤسسه مراجعه نموده و گزارش عملکرد در مناسبت‌های گوناگون را مشاهده نماید. اگر هنوز در زمینه همکاری با این مجموعه تردید دارید با مرور بخش‌های مختلف سایت مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی از یک سیستم کاری شفاف، کارآمد و قابل اطمینان لذت ببرید. اگر هم هنوز به دنیای مجازی اعتماد ندارید می‌توانید با مراجعه به آدرس تهران، تهرانپارس، انتهای اتوبان زین الدین شرق، خیابان الله اکبر، خیابان آل قصاب، پلاک 26 با فعالیت‌های این مجموعه از نزدیک آشنا شوید.

مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی در راستای گسترش حس زیبای بخشش و جلب اعتماد خیرین محترم گزارش عملکرد خود را در اسرع وقت منتشر می‌کند. به عنوان نمونه با مبالغ فطریه جمع‌آوری شده در عید فطر سال 99 برای 956 نفر از هم‌وطنان محروم کشور سبد کالا تهیه شد. این سبد کالا از مواد غذایی و لوازم ضروری شامل گوشت قرمز، مرغ، سویا، ماکارونی، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و نان تشکیل شده بود. خوشبختانه مبالغ اهدایی مردم برای تهیه این سبد کالا برای دو نوبت کفایت می‌کرد و از این طریق نیاز جمع کثیری از خانواده‌های نیازمند کشورمان برطرف گردید. این افتخار نه برای مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی که برای تمام افراد دور و نزدیک و آشنا و غریبه‌ای است که به این مجموعه اعتماد کردند و هدایای خود را به ما سپردند. ما تلاش می‌کنیم همواره امانتدار خوبی باشیم و سهم کوچک خود از شادی دل محرومان و نیازمندان را برای روز حساب پس‌انداز کنیم. شما نیز با ما همراه شوید و از هریک از روشهای زیر که مایلید به خانواده بزرگ مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی بپیوندید:

  • درگاه پرداخت آنلاین فطریه در سایت مؤسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی
  • واریز به کارت بانکی به شماره 55057857000012728 به نام موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی
  • واریز به حساب بانک ایران زمین به شماره 15534311119

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

معرفی و بررسی برند لوازم جانبی بیسوس

معرفی و بررسی برند لوازم جانبی بیسوس

در مقاله‌ی امروز به معرفی و بررسی یکی از برندهای خوشنام و مطرح لوازم جانبی موبایل یعنی برند لوازم جانبی بیسوس می‌پردازیم. همانگونه که پیداست امروزه تکنولوژی یا به اصطلاح فناوری بخشی جدایی‌ ناپذیر از زندگی ما بوده و تصور پیشبرد امور روزانه بدون استفاده از ابزارهای آن بعید به نظر می‌رسد. همچنین فناوری‌های مدرن در سال‌های اخیر با چنان سرعتی در تمامی ابعاد زندگی ما ریشه دوانده‌اند که سپری کردن یک روز یا حتی چند ساعت بدون استفاده از آن برای بسیاری از افراد، تبدیل به امری ناممکن یا دشوار شده است. به همین جهت استفاده از ابزار‌ها و امکاناتی که بهره بردن از تکنولوژی را برای ما ساده‌تر و خوشایندتر می‌کنند و تجربه‌ی بهتری از کاربری را در اختیار ما می‌گذارند، بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر تلفن‌های هوشمند یکی از پرکابردترین ابزارهای عصر تکنولوژی به حساب آمده و همین امر اهمیت انتخاب و استفاده از لوازم جانبی مناسب را دوچندان می‌کند. در این میان، جستجو، بررسی و انتخاب لوازم جانبی موبایل همواره یکی از دغدغه‌های اصلی و اساسی کاربران بوده و با توجه به کثرت برندهای موجود در این زمینه، می‌تواند امری بسیار زمانبر و دشوار باشد.

در سالهای اخیر به لطف استفاده‌ی روزافزون بسیاری از افراد جامعه از تلفن‌های هوشمند و با توجه به پیدایش نیازهای گوناگون در استفاده از آن، با کثرت و تنوع بیشماری از دسته‌بندی لوازم جانبی موبایل روبه‌رو هستیم. برند لوازم جانبی بیسوس یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی بوده که با ارائه‌ی گستره‌ی قابل توجهی از تنوع لوازم جانبی موبایل در حال فعالیت در این بازار پرتقاضا می‌باشد.

برند لوازم جانبی بیسوس "Baseus" فعالیت خود را در سال 2011 در شهر شنژن "Shenzhen" که به شهر تکنولوژی چین مشهور است، آغاز کرده و تا به امروز به طراحی و تولید انواع لوازم جانبی موبایل پرداخته است. نام این برند لوازم جانبی از عبارت ساده شده‌ی "Base on user" به معنای (براساس کاربر) گرفته شده که نشان‌دهنده‌ی تاکید این برند به اندیشیدن از نگاه کاربر دارد. این برند لوازم جانبی توانسته با استفاده از طراح‌های نوآورانه و کاربردی، تمرکز بر فناوری‌های نوین، استفاده از متریال و مواد دوست‌دار محیط زیست و در عین حال تلفیق تمامی این عناصر با طراحی‌های زیبا و مورد علاقه کاربران، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و هم اکنون با 11 خط تولید در زمینه تولید لوازم جانبی گوناگون در حال فعالیت می‌باشد.

از مهمترین و شاخص‌ترین ویژگی‌های برند لوازم جانبی بیسوس می‌توان به ارائه‌ی تنوعی فوق‌العاده از لوازم جانبی، از قاب‌های موبایل گرفته تا انواع پاوربانک و شارژر با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه و قابل دسترس، اشاره کرد. همچنین برخلاف بسیاری از تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل، بیسوس کیفیت را فدای قیمت مقرون به صرفه‌ی خود نکرده و محصولاتی با کیفیت را در با قیمتی معقول در اختیار کاربران قرار داده است. به همین جهت با بازخورد‌هایی بسیار خوب و رضایت کاربران از محصولات این برند روبه‌رو هستیم.

در اینجا به بررسی برخی محصولات و لوازم جانبی پرطرفدار این برند می‌پردازیم:

  • کابل‌ شارژ مغناطیسی:

برند لوازم جانبی بیسوس از تولید کنندگان پیشرو در ساخت انواع شارژهای بیسیم و معمولی و کابل‌های شارژ بسیار با کیفیت و با طراحی‌های نوآورانه می‌باشد. یکی از خلاقانه‌ترین کابل‌های شارژ برند لوازم جانبی بیسوس، کابل شارژ مغناطیسی این برند می‌باشد. این کابل شارژ با طراحی هوشمندانه شما را از به همراه داشتن چندین و چند کابل برای شارژ دستگاه‌های مختلف و با درگاه‌های متفاوت بی نیاز کرده و تنها با یک کابل شارژ مجهز به سری‌های متفاوت شامل "Type-C" ، "Micro USB" و "Lightening" که به صورت مغناطیسی روی کابل قرار می‌گیرند، تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کند. همچنین نشانگر تعبیه شده روی این کابل سالم بودن درگاه شارژ تلفن را نشان می‌دهد.

  • شارژر پرتابل 20,000 میلی آمپر ساعتی:

امروزه با توجه به استفاده‌ی طولانی مدت کاربران از تلفن‌های همراه برای مصارف گوناگون، نگرانی از به اتمام رسیدن شارژ تلفن همواره یکی از دغدغه‌های اساسی کاربران می‌باشد. از این رو پاوربانک‌ها یا شارژرهای پرتابل از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل به حساب می‌آیند. برند لوازم جانبی بیسوس با ارائه‌ی این شارژر پرتابل 20,000 میلی آمپر ساعتی خیال کاربر را از بابت شارژ تلفن همراه و دستگاه‌های دیگر راحت کرده است. این شارژر یا پاوربانک 20,000 میلی آمپر ساعتی به شما امکان چندین بار شارژ کامل تلفن همراه را داده و با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع تمامی نیاز‌های شما برای شارژ دستگاه‌هایتان پاسخگو می‌باشد.

  • "USB HUBچندگانه برای دستگاه‌های مجهز به درگاه "Type-C":

چندسالیست که اکثر برندهای مطرح در بازار تلفن های هوشمند برای رقابت بر سر ساخت باریکترین و سبک ترین دستگاه‌ها اقدام به حذف درگاه‌های اضافی تلفن‌ها کرده و تنها به یک درگاه برای انجام تمامی امور بسنده کرده‌اند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که همه‌ی کارهای خود را با تلفن هوشمند خود انجام می‌دهید، همواره نیاز به مبدل‌های مختلف برای امور گوناگون در صدر نیازهای شما خواهد بود. برای حل این مسئله برند لوازم جانبی بیسوس یکی از خلاقانه‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی را به بازار ارائه کرده است. مشخصا این وسیله از گرانترین محصولات برند لوازم جانبی بیسوس به شمارمیاید. این "USB HUB" یا مبدل امکان استفاده از انواع پورت‌ها یا درگاه‌های صدا، تصویر،کارت حافظه و انتقال داده را به کاربر داده و با پشتیبانی از درگاه‌های "USB 3.0" ،جک 3.5 میلیمتری صدا، "Type-C" ، درگاه کارت حافظه‌ی "Micro SD" و "Nano SD" و همچنین درگاه "HDMI" با قابلیت پشتیبانی از خروجی 4K ، پاسخگوی تمامی نیازهای شما را در استفاده از تلفن هوشمندتان می‌باشد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

فروشگاه خرید کفش صندل

ما قصد داریم در این مقاله در مورد  “ فروشگاه خرید کفش صندل “ اطلاعاتی را ارائه دهیم. کفش های صندل در انواع مختلفی توسط شرکت‌ های گوناگون تولید و به عرضه می رسند. هر کدام از این کفش ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که در این مقاله ارائه خواهد شد. همچنین قصد داریم که در این مقاله نکات خرید این کفش ها را ارائه کنیم.

معرفی فروشگاه خرید کفش صندل:

معرفی فروشگاه خرید کفش صندل موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته می ‌شود. فروشگاه خرید کفش صندل از انواع فروشگاه های مجازی در کشور بوده که به فروش صندل ها می پردازد. انواع  " کفش صندل زنانه " ، مردانه، دخترانه و بچه گانه در این فروشگاه به فروش می رسد. شما می توانید بر حسب نوع جنسیت و سلیقه ای که دارید به خرید انواع کفش بپردازید. این فروشگاه صندل دارای انواع و اقسام کفش های صندل می باشد. صندل هایی که در این فروشگاه به فروش می رسند دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند. ضمن این که این فروشگاه به صورت مجازی به فعالیت می پردازد.

همان طور که می دانید خرید های اینترنتی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشند. از مزایای آن ها می توان به صرفه جویی در وقت اشاره نمود. افراد کافی است با دیدن سایت و سفارش صندل مربوطه به خرید آن ها بپردازند. در نتیجه نیازی به مراجعه کردن به فروشگاه های حضوری نخواهد بود. از مزایای دیگر این فروشگاه می توان به صرفه جویی در هزینه اشاره نمود. برای خرید انواع صندل از این فروشگاه نیازی به هزینه رفت ‌و آمد ندارید. در نتیجه می توانید با چند دقیقه صرف وقت به خرید صندل مورد نظر خود بپردازید. باید بدانید که برای خرید کفش صندل نکات بسیار زیادی وجود دارد. در ادامه این مقاله این نکات را بررسی کرده و مزایای صندل را نیز معرفی خواهیم نمود.

نکات خرید از فروشگاه خرید کفش صندل

برای خرید از فروشگاه " خرید کفش صندل " باید نکاتی را در نظر بگیرید. اولین نکته دانستن سایز پای فرد مورد نظر می باشد. به دلیل این که صندل ها تقریباً فضای آزادی دارند می توان به راحتی به خرید کفش صندل پرداخت. از نکات دیگر در مورد خرید انواع صندل می‌ توان به استایل فرد توجه نمود. دانستن استایل فرد و کاربرد صندل برای فرد امری کاملاً ضروری است. زیرا صندل ها در انواع بسیار گوناگونی طراحی و تولید می شوند. به خصوص صندل های زنانه دارای تنوع بالایی هستند. انواع صندل مجلسی، روزمره، ساحلی، رو فرشی، مناسب مهمانی و... وجود دارد.

هر یک از مدل های نام برده شده برای محیط خاصی مناسب هستند. در نتیجه فرد باید این موارد را در نظر بگیرد. از نکات دیگر توجه به رنگ صندل است. بهتر است صندلی را خریداری نمایید که بتوان آن را با لباس های زیادی هماهنگ نمود. البته این نکته برای افرادی که فقط به خرید یک صندل می پردازند قابل ذکر است. زیرا افرادی که دارای بودجه کافی هستند می توانند برای لباس های گوناگون صندل‌ های متفاوتی را داشته باشند. صندل های مجلسی دارای زرق و برق بیشتری هستند. صندل های ساحلی به نسبت سبک تر بوده و دارای کفی صاف و یا چوبی می باشند. انواع صندل باید منحنی کف پا را به خوبی پر کنند.

 

 

مزایای خرید از فروشگاه خرید کفش صندل:

برای خرید صندل از این فروشگاه مجازی مزایای بسیار زیادی را می توان نام برد. به طور کلی قیمت و کیفیت این صندل ها کاملا مطلوب هستند. ولی در مورد کفش های صندل به صورت جداگانه مزایای زیادی وجود دارد. مثلاً کفش های صندل به دلیل منافذ زیاد امکان تبادل هوا برای پا را فراهم می کنند. در نتیجه امکان رشد میکروارگانیسم ها به پایین و حتی صفر خواهد رسید.

همراه ما باشید

فروشگاه اینترنتی کیف و کفش شهر صندل

معتبرترین مرکز خرید کفش صندل مد روز

Https://Shahresandal.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

بهترین فروشگاه خرید سانسوریا و کاکتوس

قیمت سانسوریا عمدتا به ابعاد و نوع گیاه سانسوریا وابسته می باشد. سانسوریا یکی از گیاهان زینتی منحصر به فرد و مفید می باشد. از مهمترین خواص این گیاه می توان به تصفیه هوا اشاره کرد. همین ویژگی گیاه سانسوریا سبب شده است تا از این گیاه در محیط های شلوغ مانند: بانک ها، ایستگاه های مترو، ارگان های دولتی و ... بیشتر استفاده شود.

آشنایی با انواع قیمت سانسوریا

قیمت سانسوریا نیز مانند دیگر گیاهان آپارتمانی برای گونه های مختلف متغیر می باشد. البته ناگفته نماند قیمت سانسوریا به ابعاد و سایز گیاه سانسوریا نیز بستگی دارد. ابتدا می خواهم شما را به صورت کلی با گیاه سانسوریا و گونه های آن آشنا کنم. در حقیقت گیاه سانسوریا یکی از گیاهان پرفروش آپارتمانی می باشد. زیرا زیبایی این گیاه بسیار منحصر به فرد است. ظاهر این گیاه به شکل یک نیزه یا شمشیر می باشد. گاها اصطلاح زبان مادر شوهر نیز برای این گیاه به کار برده می شود. سانسوریا دارای تنوع گیاهی بسیار زیادی می باشد؛ که از مهمترین آن می توان به سانسوریا ساده، سانسوریا ابلق، سانسوریا پاکوتاه، لوله ای، مهتابی و ... اشاره کرد. گیاه سانسوریا نیز مانند: کاکتوس ها نسبت به شرایط محیطی مقاوم می باشند و نگهداری از آنها بسیار راحت است. همانطور که می دانید قیمت کاکتوس و دیگر گیاهان آپارتمانی به ابعاد گیاه نیز وابسته می باشند، گیاه سانسوریا نیز از این قاعده مستثنا نیست و دارای سایز کوچک، متوسط و بزرگ می باشد. اگر به خوبی از این گیاه مراقبت کنید، برگ های سانسوریا قادر است تا 1 متر نیز رشد کند. این گیاه را می توان در مکان های مختلف مانند: بالکن، سالن ها، محیط های اداری و ... استفاده کرد. از خواص این گیاه زیبا می توان به تصفیه هوای محیط اشاره کرد. بنابراین این گیاه می توان به کسانی که دچار مشکلات تنفسی می باشند، کمک کند.

قیمت سانسوریا عمدتا بر اساس نوع و سایز آنها تعیین می شود.

 

آیا می توان فروشگاهی را پیدا کرد که علاوه بر مناسب بودن قیمت سانسوریا، از محصولات کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد؟

خرید گیاه سانسوریا نیز مانند خرید کاکتوس کمی دشوار است زیرا افراد سودجو زیادی امروزه در زمینه پرورش گیاهان آپارتمانی فعالیت می کنند. قیمت معیار خوبی برای سنجش کیفیت گیاهان آپارتمانی نمی باشد. به عبارت دیگر قیمت بسیار زیاد و قیمت بسیار کم به صورت نامحسوس خبر از وجود مشکل در محصول می دهد. به قول قدیمی ها «هر ارزانی بی علت و هر گرانی بی حکمت نیست» اما امروز می خواهم فروشگاه معتبری را به شما معرفی کنم که با استفاده کارشناسان با تجربه در زمینه گیاهان آپارتمانی توانسته است که محصولات با کیفیتی را به همراه قیمت مناسب تولید و به مشتریان خود عرضه کند. اولویت فروشگاه اینترنتی گلباغ فدک محلات رضایت مشتریان است و همین امر سبب شده است تا این فروشگاه با یک مدیریت صحیح بتواند قیمت محصولات به ویژه قیمت سانسوریا را کنترل کند.

انواع کاکتوس

 

سخن آخر

گیاه سانسوریا یک گیاه مفید و زینتی است که می توان از آن در محیط های شلوغ اداری استفاده کرد. همانطور که گفته شد، مهمترین خواص این گیاه تصفیه هوا می باشد. بنابراین شما می توانید با استفاده از گیاه سانسوریا  هوای محیط کار خود را از انواع آلودگی پاک کنید. البته نیازی نیست که نگران نگهداری از سانسوریا باشید زیرا مقاومت بالای این گیاه در برابر شرایط محیطی باعث شده است که مراقبت از این گیاه کار آسانی باشد. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیاه سانسوریا و همچنین یک فروشگاه معتبر در زمینه گیاهان آپارتمانی آشنا کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

بررسی و معرفی یکی از بهترین مراکز فروش و توزیع و واردات محصولات آرایشی در کشور

بررسی و معرفی یکی از بهترین مراکز فروش و توزیع و واردات محصولات آرایشی در کشور

 

امروز قصد داریم یکی از بهترین مراکز محصولات آرایشی ، را در کشور به شما معرفی کنیم ، در ادامه برای آشنایی با بهترین فروشگاه آرایشی  در حوزه  فروش کراتین مو ، محصولات گریم و میکاپ ، فروش دستگاه میکرپیگمنتیشن و تاتو صورت ،  و ... همراه ما باشید .

فروشگاه ایرانی مال

فروشگاه بزرگ ایرانی مال از معدود مراکز و فروشگاه های تخصصی فروش محصولات آرایشی و کراتین و احیای مو در کشور بشمار می آید که دارای سابقه چند ساله در این زمینه است . در این مجموعه محصولات گریم و میکاپ ، تاتو ، ملزومات آرایشی ، رنگ مو ، ابزار و لوازم آرایشی ، لوازم ناخن ، مواد کراتین مو ، بوتاکس مو ، ریباندینگ ، ماسک مو ، شامپو کراتین ، پلکس و ... بطور گسترده و در بیش از 140 برند به فروش میرسد . فروشگاه ایرانی مال امروزه بعنوان بزرگترین و تنها مرجع وارد کننده و فروش محصولات اورجینال آرایشی و بهداشتی در کشور بوده که بالغ بر 27000 محصول در حوزه های مختلف آرایشی و بهداشتی ارائه میکند . همچنین کلیه خدمات این فروشگاه در سراسر کشور بصورت شبانه روزی بهمراه تحویل سریع کالا ارائه میشود .

متقاضیان بمنظور تهیه محصولات کراتین مو و .... میتوانند به فروشگاه اینترنتی ایرانی مال به نشانی مراجعه نمایند .

ایرانی مال تنها یک فروشگاه فروش لوازم‌ آرایشی نیست، ایرانی مال یک ابزار است برای خانم‌ها و آقایانی که قصد خرید محصولاتی عالی و اورجینال را دارند و می‌خواهند درباره چیزی که می‌خرند اطلاعات کامل و واقعی داشته باشند . این همیشه سرلوحه شعارهای فروشگاه ایرانی مال بوده و ما در این مجموعه تمامی تلاشمان این است که مشتری‌هایمان بتوانند با اطلاعات کامل از طیف گسترده‌ای از محصولات بازار، توانایی خرید داشته باشند و در کنار این‌ها، همیشه از اصل بودن و کیفیت بالای خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. شما امروزه به‌عنوان یک مشتری فروشگاه آنلاین، به‌خوبی می‌دانید که تحویل سریع کالا جلوی درب منزل، ارجاع کالا و همین‌طور گارانتی قیمت و کیفیت و اصالت کالا، از ویژگی‌های اصلی هر فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود، و ما هم این را خوب می‌دانیم، به همین منظور درعین‌حال که تمامی تلاشمان را برای دادن اطلاعات جامع درباره تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی می‌کنیم، سعی ما بر این است که این کالاها را در کمترین زمان، با خیال راحت به دستتان برسانیم و تجربه شیرین از خرید آنلاین رو برای شما رقم بزنیم.

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایرانی مال میتوانید به آدرس اینترنتی فروشگاه به نشانی  iranimall.com مراجعه نمایید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

تجهیزات شبکه چیست؟

به هر وسیله ای که برای راه اندازی یک شبکه رایانه ای نیاز است تجهیزات شبکه می‌گویند.

تجهیزات شبکه به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

۱)تجهیزات غیر فعال شبکه ( پسیو ) ، ۲)تجهیزات فعال شبکه( اکتیو ) ، که هرکدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند.

۱)تجهیزات پسیو:

این تجهیزات به توان الکتریکی و یا برق احتیاج ندارند.

انواع تجهیزات پسیو:

  • کابل کواکسال
  • آنتن وایرلس
  • کابل فیبر نوری
  • رکشبکه
  • Patch panel
  • کابل های UTP ( Unshield Twistwd Pair)

انواع تجهیزات اکتیو:

  • کارت شبکه
  • اکسس پوینت
  • سوئیچ
  • روتر
  • مودم

که ما قصد داریم در این مقاله به رک و انواع آن بپردازیم.

این تجهیز شبکه محفظه ای می باشد که سرور یا تجهیزات شبکه مثل سوییچ ، روتر و مودم و …در آن قرار می گیرد و با توجه به نوع  هم از سرورمحافظت می کند و هم جهت تهویه و جلو گیری از صدمات فیزیکی از جمله ضربه و فشار و کارایی بهتر سرور آن را در خود جای می دهد .در ادامه با hpirack همراه باشید.

این نوع از تجهیزات شبکه در ۲ نوع دیواری و ایستاده تولید می شود :

رک های دیواری

رک های دیواری معمولا دارای ارتفاع های ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۹ یونیت هستند . یونیت واحد سنجش ارتفاع این تجهیز شبکه است و معادل ۵/۴۳ میلیومتر می باشد . عمق این تجهیز شبکه نیز متفاوت می باشد  .

عمق آنها می تواند ۳۵ ، ۴۵ یا ۶۰ سانتیمتر باشد البته به این نکته دقت کنید که عمق رک های ایستاده کمی بیشتر می باشد . کید رک برای قرار گیری سوئیچ های کوچک غیر رکمونت برروی دیوار استفاده می شود و عمق آن فقط ۲۹ سانتیمتر است .

رک های ۹ یونیت از تنوع بیشتری برخوردارند و پنل های بغل برخی از آن ها کاملا باز می شود . و امکان دسترسی به رک را از بغل فراهم می کند .

برخی نیز امکان چرخش تا ۱۰۰ درجه را داشته وامکان دسترسی به پشت رک را برای کاربر فراهم می آورد . نوع مذکور جهت سوئیچ هایی که ماژول پشت دارند استفاده می شود .

امکان نصب پاور یونیت های ۳ و ۴ پورت و فن ۱۲ سانتیمتری نیز بر روی رک های دیواری وجود دارد .

مشاهده رک های دیواری موجود در فروشگاه آنلاین hpirack

رک های ایستاده

ر این رک ها ، انواع پچ پنل ، سوئیچ ، سرور ، یو پی اس و سایر قطعات رکمونت ۱۹ اینچی را برای مدیریت آسان تر یکجا جمع می نمایند (معمولا به صورت استاندارد رک های ایستاده دارای ۱ عدد فن ۴ عدد چرخ ۴ عدد پایه ثابت و یک بسته پیچ و مهره در داخل خود می باشند).

از بالا و پائین ورودی برای انواع کابل دارند . همچنین از چهار طرف باز می شوند . ارتفاع این تجهیزات شبکه  می تواند ۱۶ ، ۲۱ ، ۲۸ ، ۳۶ ، ۴۰ و ۴۴ یونیت باشد .

و با عمق های ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ سانتی متر و بیشتر تولید می شوند . دارای دربهای شیشه ای یا تلقی فریم دار هستند .

امکان نصب ۱ تا ۴ فن درون این رکها وجود دارد و بطور پیش فرض دارای فقط یک فن می باشند . پاور ماژولهای ۸ پورت و ۹ پورت افقی درون این رکها نصب می شود و نسبت به ارتفاع رک می توان پاور ماژولهای عمودی نیز نصب کرد .

مشاهده رک های ایستاده موجود در فروشگاه آنلاین hpirack

متعلقات رک:

کیس رکمونت

چنانچه مایلید سروری مخصوص نصب در رک داشته باشید می توانید کیس رکمونت های ۳ یونیت یا ۴ یونیت انتخاب کنید.این کیس ها با پاورهای ۴۰۰ وات عرضه می شوند دارای درب قفل دار و فیلتر جلوگیری از ورود غبار به درون کیس هستند و علت نوع طراحی حجم کمی از فضای رک را اشغال می کنند.

فن نصب شده در درون این کیس فن ۱۲*۱۲ سانتی متر می باشد.

در مقالات بعدی به معرفی دیگر تجهیزات شبکه می‌پردازیم.

ما ، تیم کارکنان hpirack منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان هستیم.

  • اگر قصدخرید  تجهیزات شبکه را دارید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.
  • ۲۲۸۸۸۸۱۲-۰۲۱ ، ۷۲۲۸۹۰۱۷۵-۰۲۱

برای مشاهده محصولات بیشتر به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات اینجا کلیک کنید.

جهت مطالعه بیشتر در رابطه با انواع رک ها به سایت ما مراجعه کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

صفر تا صد انتخاب و خرید کرکره برقی در اصفهان ، درب اتوماتیک در اصفهان، دوربین مداربسته در اصفهان

در این مطلب قصد داریم تا صفر تا صد انتخاب و خرید کرکره برقی در اصفهان ، درب اتوماتیک در اصفهان، دوربین مداربسته در اصفهان را برای شما توضیح دهیم.
صفر تا صد کرکره برقی در اصفهان:

برای انتخاب درب کرکره برقی مناسب، به فاکتورهای متفاوتی باید دقت کرد که این فاکتورها را بصورت مختصر و تیتر وار در زیر توضیح می دهیم.

  • انتخاب جنس تیغه های درب کرکره برقی:

تیغه های درب کرکره اتوماتیک از جنس های مختلفی تولید می شوند. تیغه های آلومینیومی، تیغه فولادی تک جداره، تیغه فولادی دوجداره فومدار یا همان تیغه گالوانیزه فوم دار، تیغه فولادی رول گیتر، تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات و همچنین دربهای سریع با پارچه های PVC تولید می شوند.

اگر چه تیغه های کرکره از جنس آلومینیوم و فولادی پر کاربردترین نوع تیغه در تولید درب کرکره اتوماتیک هستند، اما فاکتورهایی مانند محل نصب، تردد، امنیت و داشتن دید از جمله عوامل مهم در انتخاب نوع تیغه یا نوع متریال تولید کرکره برقی است.

  • انتخاب موتور مناسب درب کرکره اتوماتیک:

در انتخاب نوع موتور مهم ترین عوامل، جنس سیم پیچ، باتری دار و یا بدون باتری بودن موتور و قدرت مورد نیاز است که بسته به میزان تردد، نوع نصب و وزن درب کرکره بایستی انتخاب شود.
موتورهای کرکره ای ساید، توبلار و سنترال در بازار موجود هستند که بسته به کاربرد و نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.

  • سایر موارد مهم در انتخاب و ساخت درب کرکره ای:

عوامل بسیار مهم دیگر در ساخت و اجرای درب کرکره برقی عبارتند از: اجرای قوطی کشی زیرکار بصورت کاملا تراز، نصب تراز پلیت های موتور و درام کرکره، استفاده از ارتالن و تبدیل در صورت نیاز و ... .
جهت مطالعه مقاله کامل و خرید کرکره برقی در اصفهان ، بر روی این لینک کلیک کنید.

در این لینک مطالب مرتبط با"  قیمت درب کرکره برقی اصفهان ، تولید درب کرکره اصفهان ، در برقی ، هوشمند کرکره اصفهان ، قیمت روز کرکره برقی ، نمایندگی درب کرکره ای در اصفهان ، قیمت هر متر مربع کرکره برقی ، انواع در برقی " را مشاهده خواهید کرد.

 

صفر تا صد درب اتوماتیک در اصفهان:

 

برای انتخاب درب برقی مناسب، به فاکتورهای متفاوتی باید دقت کرد. انچه در زیر خواهید دید خلاصه ای از فاکتورهای مهم در انتخاب درب اتوماتیک است.

جهت مطالعه مقاله کامل و انتخاب و خرید درب اتوماتیک در اصفهان بر روی این لینک کلیک کنید تا متن مقاله را بصورت کامل و مشروح با فایل راهنمای صوتی مطالعه نمایید.

درب این لینک مطالب مرتبط با " ساخت درب برقی در اصفهان ، موتور درب اتوماتیک اصفهان ، آموزش نصب درب اتوماتیک در اصفهان ، جک درب برقی اصفهان ، درب اتوماتیک شیشه ای اصفهان ، ریموت درب پارکینگ اصفهان ، نصاب درب برقی اصفهان " را مشاهده خواهید کرد.
نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک لولایی (یا همان درب برقی دولنگه ای):

وزن درب و لنگه ها

میزان تردد و باز و بسته شدن درب اتوماتیک در طول شبانه روز

وضعیت بادگیر بودن دربها و لنگه های درب

نوع ساخت درب و وضعیت نفر رو دربها

ابعاد درب و عرض هرلنگه از درب

 

نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک ریلی (یا درب برقی کشویی):

وزن درب و یا وزن قسمت متحرک درب بدون کلاف.

میزان تردد روزانه از درب.

تعداد لنگه های متحرک در یک چهارچوب.

طول درب.

 

نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای یا سکوریت برقی:

میزان تردد ورزانه و ساعتی از درب.

وزن هر لت از شیشه و فریم ها که وابسته به ابعاد درب می باشد.

نوع طراحی و دیزاین ورودی توسط طراح و معمار.

جنس فریم ها و شیشه ها.

 

نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک زیرسقفی یا سکشنال:

عرض و ارتفاع محل مورد نظر جهت نصب درب سکشنال.

نوع پنل های و برند.

نوع موتور استفاده شده جهت اتوماسیون درب سکشنال.

نوع فنرهای مورد استفاده جهت درب زیرسقفی یا سکشنال.

 

 

صفر تا صد دوربین مداربسته در اصفهان:

برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب، به فاکتورهای متفاوتی باید دقت کرد. انچه در زیر خواهید دید خلاصه ای از فاکتورهای مهم در انتخاب دوربین مدار بسته است.

جهت مطالعه مقاله کامل و خرید دوربین مداربسته در اصفهان کلیک کنید تا متن مقاله را بصورت کامل و مشروح با فایل راهنمای صوتی مطالعه نمایید.

در این لینک مطالب مرتبط با " نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان ، دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته اقساطی در اصفهان ، نصاب دوربین مدار بسته اصفهان ، دوربین مداربسته اصفهان استان اصفهان اصفهان  ، آموزش دوربین مدار بسته در اصفهان " را مشاهده خواهید کرد.

 

فاکتورهای مهم در انتخاب سیستم کامل و حرفه ای دوربین مداربسته:

انتخاب سیستم و تکنولوژی سیستم نظارت تصویری مانند تکنولوژی HD از سری آنالوگ شامل AHD/HDCVI/HDTVI و یا تکنولوژی دوربینهای تحت شبکه یا IP و یا دوربینهای آنالوگ قدیمی با کیفیت TVL جهت کاربردهای خاص.

انتخاب نوع دوربینها از نوع دام، بولت، ثابت و متحرک (دوربین چرخشی اسپیددام و یا دوربینهای لنز متغیر موتورایز) و قابلیت هایی مانند دیددر شب، پلاک خوان و ... در دوربین های انتخابی.

انتخاب دستگاه ضبط تصاویر مدار بسته یا همان دی وی آر DVR یا UVR و  XVR ها. بسته به رزولوشن دوربینهای نصب شده وقابلیت های مورد نیاز.

انتخاب نوع کابل تصویر، نوع تغذیه دوربینها بصورت مرکزی یا متفرق و ...

انتخاب هارد دیسک بر اساس نیاز مشتری و نوع دوربین و رزولوشن مورد نیاز.

استفاده از تیم حرفه ای جهت بازدید، برآورد و طراحی سیستم نظارت تصویری بر مبنای علمی و تخصصی و نه فقط بر اساس کپی یا تجربه.

 

با توجه به محدودیت حجم مقاله، جهت کسب اطلاعات کامل و جامع درباره هر محصول، لینک مقاله کامل مرتبط با موضوع مورد علاقه خود را کلیک کنید تا به صفحه مربوطه رفته و مقاله را بصورت کامل به همراه فایلهای صوتی و ویدئویی همراه آن مشاهده کنید.

در وب سایت گروه مهندسی کاشانه علاوه بر خرید محصولات حفاظتی، می توانید از مقالات و آموزش های موجود در سایت هم استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

اولین سامانه خدمات رایانه در محل

اولین سامانه خدمات رایانه در محل

 

 

اولین سامانه خدمات رایانه در محل

پشتیبانی رایگان خدمات رایانه

درخواست خدمات

هنگام ثبت نام شما در وب سایت یا اپلیکیشن مغز رایانه شما میتوانید با توجه به مشکل یا سرویس مورد نیاز سفارش خود را در زمان دلخواه ثبت کنید تا کارشناسان مغز رایانه در زمان ثبت شده توسط شما در محل حضور داشته باشند.

پشتیبانی 24 ساعته

هنگام هر گونه خرابی یا پرسش در مورد خرابی رایانه شما میتوانید از قسمت "پشتیبانی آنلاین" مشکل خود را به کارشناسان ما اعلام کرده تا مشکل شما به صورت آنلاین رفع شود.

مبلغ سرویس

مبلغ سرویس توسط شرکت مغز رایانه محاسبه و با کارشناسان مغز رایانه جهت رفاه حال شما ارائه میشود اما چنانچه مغایرتی در خرابی رایانه ی شما باشد کارشناس مغز رایانه با ارائه فاکتور مشتری قیمت دقیق قیمت را مشخص میکند.

چطور می‌توان به کارشناسان مغز رایانه اعتماد کرد؟

کارشناسان مغز رایانه دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تایید صلاحیت مغز رایانه عبور کرده‌اند تا مشتری با خیال راحت به آنها اعتماد کند.

چطور از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن باشیم؟

کارشاسان مغز رایانه دوره‌های آموزشی تخصصی و نیز دوره‌های ارتباط با مشتری دیده‌اند تا با بهترین کیفیت ممکن، خدمات را ارائه دهند.

چطور باید ثبت نام کرد؟

  • به صفحه اصلی سایت مغر رابانه یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید و گزینه ثبت نام را بزنید. با تکمیل اطلاعات مورد نیاز، در مغز رایانه  عضو شوید. کد تایید جهت تکمیل ثبت نام به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌گردد.

چطور می‌توان ثبت سفارش کرد؟

در صفحه ثبت سفارش، ابتدا نوع سرویس مورد نیاز خود را مشخص کنید. سپس زمان مدنظرتان برای حضور کارشناسان تعداد سرویس مورد نیاز، آدرس و مشخصات خود را وارد کنید. درنهایت با تایید نهایی و دریافت کد رهگیری، سفارش شما ثبت خواهد شد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،