چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم؟
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم؟

چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم؟

خرید بیمه عمر

بیمه عمر نوعی از بیمه است که شخص مورد نظر ان را برای خود به دلیل بیماری ویا مشکلاتی که دارد ، برای سرمایه گزاری و معاشی برای خانواده اش انتخاب می کند .البته بیشترین بیمه مورد استفاده در تمام جهان است که در کشور های پیشرفته تمام اشخاص بیمه عمر را دارند ولی در کشور خود ما (ایران) به هر دلیلی مثل اطلاعات کم یا کم اهمیت بودن بیمه یا گرونی ان برای اشخاص بسیار فقیر بیش از نصف جمعیت دارای بیمه عمر نیستند.پوشش هایی هم در طول زندگی خود دارند. پوشش همان مزایایی است که در زمان های مختلف به شخص بیمه شده تعلق می گیرد چه در حیات باشد چه در حالت بیماری یا پس از مرگ خود.

خرید بیمه عمر

جهت خرید بیمه عمر می توانید بر اساس مراحل زیر عمل کنید .مرحله اول : اولیت بندی در بیمه نامه عمر. که شامل معافیت های مالیاتی، میزان سرمایه عمر و میزان هر سرمایه دیگر برای پوشش های دیگر.مرحله دوم : بررسی شرایط. هر شرکتی در هر زمینه ای در تمام جهان شرایط های مختلفی دارند بسته به فردی که خریداری می کند دارد که ایا فرد نیاز به این شرایط دارد ویا نیازش را برطرف نمی کند. در این مورد باید حتما تحقیق کنید و بیش از 100 شرکت بیمه معروف در ایران وجود دارد.مرحله سوم : تکمیل فرم پیشنهادی بیمه عمر. شامل اطلاعات شخصی فرد بیمه گزار یا بیمه شده است. اگر هر گونه اشتباهی در اطلاعات شخصی فرد پر شده در فرم پیش بیاید بیمه گر می تواند بیمه نامه را فسخ کند بدون برگردادن هزینه پرداختی از طرف بیمه گزار.مرحله چهارم : صدور بیمه نامه.زمانی که تمام فرم را با دقت پرکردید و هزینه اولیه را پرداخت کردید و بیمه نامه برای شما صادر می شود و با امضای طرفین که که یک طرف امضای بیمه گر یا شرکت بیمه و در طرف دیگر بیمه گزار یا بیمه شده امضا کرده اند. از زمانی که بیمه نامه برای بیمه گزار صادر شود در تمام پوشش هایی که در بیمه نامه نوشته شده است قرار می گیرید. حتی شما زمانی که بیمه نامه را دریافت کردید می توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید و در ان صورت سودهی بیشتری دریافت می کنید.مرحله پنجم : پرداخت حق بیمه. حق پرداخت بیمه را می توانید به روش های مختلفی پرداخت کنید و انواع ان ها عبارت اند از:پرداخت انلاین و درگاه های انترنتی با ضمانت، از طریق بانک، تلفن همراه و حضوری امکان پذیر است.شرکت بیمه ما ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه در ایران .جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بیمه ما مراجعه کنید و یا از مقالات آموزشی بیمه استفاده نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

5 نکته ای که باید هنگام خرید دستگاه بخور بخورید

5 نکته ای که باید هنگام خرید دستگاه بخور بخورید

از نوزادان گرفته تا بزرگسالان ،خرید دستگاه بخور راهی عالی برای حفظ سطح رطوبت سالم در خانه شما است. با افزایش سطح رطوبت داخل خانه ، می توانید از سلامت خانواده خود محافظت کنید ، از ساختار خانه خود در برابر اثرات هوای خشک محافظت کنید و راحتی کلی محیط داخلی خود را بهبود ببخشید.

 

برای دسترسی راحت تر به 5 نکته مهم که باید هنگام خرید برای یک دستگاه رطوبت ساز در نظر بگیرید ، از لیست موضوعات زیر استفاده کنید:

 

چرا به مرطوب کننده نیاز دارم؟

چقدر فضای لازم برای مرطوب شدن دارم؟

چه نوع مرطوب کننده ای می خواهم؟

آیا رطوبت سازها بلند هستند؟

چه مقدار نگهداری لازم است؟

  1. چرا به دستگاه رطوبت ساز نیاز دارم؟

اثرات هوای خشک داخلی

 

در طول زمستان ، با استفاده از بخاری خانه می توانید فضای رطوبت مورد نیاز را از بین ببرید ، هوای داخلی خشک ایجاد کنید و منجر به موارد زیر شود:

 

گلو تحریک شده ، ترک خورده لب ها ، بینی های خونی ، خارش پوست و سایر علائم ناخوشایند.

تشدید علائم آلرژی ، شعله ور شدن آسم ، سرماخوردگی ، عفونت های سینوسی و موارد دیگر.

کاغذ دیواری را لایه برداری کنید یا باعث پارگی ، تاب خوردن یا جدا شدن کف و مبلمان چوبی شوید.

رطوبت ساز چگونه می تواند کمک کند

 

دستگاه های رطوبت ساز علاوه بر محافظت از سلامتی شما ، راهی عالی برای محافظت از یکپارچگی ساختاری و وسایل چوبی خانه شما هستند.

 

به سادگی با افزودن یک مرطوب کننده به محیط داخلی خود ، و رطوبت اضافی که ایجاد می کند ، به کنترل و حتی از بین بردن بسیاری از این مشکلات کمک می کند.

 

2.چقدر فضای لازم برای رطوبت رسانی دارم؟

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به رطوبت متمرکز برای یک اتاق یک نفره احتیاج دارید یا رطوبت کل خانه یکی از مهمترین مراحل در انتخاب رطوبت ساز است.

 

برای فضاهای با اندازه کوچک تا متوسط

 

برای افزودن رطوبت به اتاق خواب یا دفاتر خانه ، رومیزی یا رطوبت ساز اتاق بهترین انتخاب است زیرا:

 

جمع و جور: رطوبت سازهای رومیزی جمع و جور هستند و به گونه ای طراحی شده اند که روی کمد ، پیشخوان ، میز کار یا میزهای دیگر قرار می گیرند.

جابجایی آسان: این رطوبت سازهای سبک مانند مرطوب کننده دیجیتال اولتراسونیک 120 ساعته PureGuardian ، در صورت لزوم به راحتی می توانند به مناطق دیگر منتقل شوند.

طولانی مدت: بسیاری از مدل ها قبل از نیاز به دوباره پر کردن آب می توانند تا 24 ساعت کار کنند.

ویژگی های اضافه شده: سایر ویژگی هایی که می خواهید به جستجوی آنها بپردازید ، محافظت از میکروب ، سرعت های متعدد ، رطوبت سنج داخلی ، خروجی ترکیبی از غبار گرم یا سرد ، کنترل های آسان برای استفاده و نشانگرهای کم آب است.

برای چند اتاق

 

اگر شما نیاز به افزودن رطوبت به چندین اتاق یا کل خانه خود دارید ، رطوبت سازهای کنسول و رطوبت سازهای کل خانه برای کار مناسب هستند.

 

رطوبت رسانی با قدرت بیشتر: به مراتب بزرگتر از یک رطوبت ساز در یک اتاق ، یک رطوبت ساز کنسول می تواند رطوبت را به فضاهایی به اندازه 3000 فوت مربع برساند.

ناحیه رطوبت بزرگتر: این رطوبت سازها ، مانند رطوبت ساز کنسول تبخیری 3 سرعته Essick Air H12-400 ، به طور معمول روی زمین در یک مکان مرکزی قرار می گیرند و در آنجا یک غبار ظریف منتشر می کنند که کل فضا را پوشش می دهد.

Stylish Too: آنها در طرح ها و پایان های متنوعی وجود دارند که باعث می شوند دستگاه ها به راحتی با دکوراسیون شما ترکیب شوند.

برای مسائل قابل توجه رطوبت

 

در خانه ها یا اداراتی که نیاز قابل توجهی به رطوبت دارند ، یک دستگاه رطوبت ساز HVAC / Ducted یک انتخاب عالی است.

 

این رطوبت سازها با سیستم هوای مرکزی کار می کنند - و روی واحد HVAC نصب می شوند و مستقیماً به خط آب متصل می شوند - تا به طور مداوم رطوبت را در محیط شما پراکنده کنند.

 

گزینه هایی مانند Humeywell Whole House Bypass Humidifier ، هرگز نیازی به دوباره پر کردن ندارند زیرا آب مستقیماً از منبع آب ساختمان گرفته می شود. در راهنمای خرید رطوبت ساز کوره بیشتر بیاموزید.

 

  1. نوع رطوبت ساز را می خواهم؟

رطوبت سازها به روش های مختلف رطوبت را به هوا اضافه می کنند و در انواع مختلف با مزایا و معایب مختلف موجود هستند.

 

رطوبت سازهای خنک و خنک ، مه دمای اتاق را پراکنده می کنند و به طور کلی مناطق بزرگتری را می پوشانند و نسبت به انواع دیگر برق کمتری مصرف می کنند.

رطوبت گیرهای غبار گرم از یک عنصر گرمایشی برای گرم کردن آب و استفاده از آن به عنوان رطوبت گرم و راحت در اتاق شما استفاده می کنند. آنها ممکن است از برق کمی بیشتر از انواع دیگر دستگاه های رطوبت ساز استفاده کنند زیرا آب را به جوش می آورند ، اما روند جوشاندن میکروب ها و ناخالصی ها را قبل از انتشار در اتاق از بین می برد.

رطوبت سازهای اولتراسونیک در هر دو نوع مه سرد و گرم وجود دارند و به عنوان ساکت ترین رطوبت سازهای بازار شناخته می شوند.

نگاهی به بهترین دستگاه های رطوبت ساز رومیزی و مرطوب کننده های برتر HVAC / کانال.

 

4- آیا رطوبت سازها بلند هستند؟

می توانید انتظار داشته باشید که هر رطوبت ساز کمی صدا ایجاد کند. با این حال ، برخی از رطوبت سازها بیشتر از بقیه سر و صدا می کنند.

 

برای مناطقی مانند اتاق خواب و دفاتر خانگی که به محیطی آرام تر نیاز دارند ، یک دستگاه رطوبت ساز اولتراسونیک بهترین راه حل است. رطوبت سازهای اولتراسونیک از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ایجاد غبار آرام و آرام استفاده می کنند. از آنجا که امواج صوتی بالاتر از آن است که ما می توانیم بشنویم ، این رطوبت سازها به طور قابل توجهی ساکت و آرام تر از سایر مدل های رطوبت ساز هستند.

 

  1. چه مقدار نگهداری مورد نیاز است؟

رطوبت ساز دستگاه هایی با نگهداری نسبتاً کم هستند. فعالیت های نگهداری منظم معمولاً شامل موارد زیر است:

 

تمیز کردن مخزن آب برای اطمینان از رشد نکردن کپک ، کپک و باکتری

منبع

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

خرید مخزن آب پلی اتیلن برای ذخیره آب را را جدی بگیرید

خرید مخزن آب پلی اتیلن برای ذخیره آب را را جدی بگیرید

این روزها نیاز به مخزن آب پلی اتیلن بسیار زیاد شده است ، به دلیل کمبود بارندگی نسبت به سالیان گذشته ، حتما برای ذخیره آب در مخزن آب پلی اتیلن باید برنامه ریزی کرده باشید . تانکرآب پلاستیکی به دلیل مزیت های فراوان خود بهترین گزینه برای ذخیره آب می باشد.در این مقاله ما سعی داریم مزیت های مخزن آب پلی اتیلن را بررسی کنیم . پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

سوالات متداول درباره مخزن آب پلی اتیلن

 

آیا آب داخل مخزن ذخیره سازی جلبک میزند ؟

 

آیا مخازن پلی اتیلن دارای گارانتی می باشد ؟

 

چگونه بهترین منبع آب پلاستیکی را انتخاب کنیم ؟

 

از کجا لیتراژ مورد نیاز برای ذخیره آب را پیدا کنیم ؟

 

کتابچه راهنمای خرید مخزن آب پلی اتیلن
یکی از آسانترین راه ها برای پاسخ دادن به سوالات بالا رجوع به راهنمای خرید می باشد . با خرید مخزن آب پلی اتیلن از شرکت های متعبر معمولا راهنمای خرید به مشتری ارائه می شود . در این راهنمای خرید که بعضا توسط کارشناسان فروش نیز گفته می شود ، تمامی سوالات بالا را پاسخ می دهد.

برای مثال اگر مخزن آب خریداری شده سه لایه باشد . به هیچ عنوان آب داخل مخزن طعم و کیفیت آن عوض نمیشود و در نهایت تانکر آب پلاستیکی جلبک نیز نمی زند.

یا برای گارانتی مخزن  باید حتما سطح زیر آن صاف و تراز باشد . اگر این مخزن را در باغ یا ساختمان یا باغچه ذخیره میکنید باید حتما این مورد را رعایت فرمایید.

اگر دفترچه راهنما نداشتیم چگونه بهترین مخزن آب را انتخاب کنیم ؟

اگر به راهنمای خرید مخزن آب  خود دسترسی ندارید ، باید با کارشناسان مجرب این صنعت صحبت کنید .
برای مثال باید حتما از سه لایه بودن تانکر آب مطمئن شوید . از اعتبار گارانتی مخزن نیز اطمینان حاصل کنید .
و نکات بسیار مهم دیگری که باید توسط کارشناس مجرب بررسی می شود .

این کار مثل خرید خودرو می ماند که شما زمان خرید خودرو ماشین خود را به صافکاری یا نقاشی نشان می دهید ، برای خرید مخزن آب پلی اتیلن نیز باید با کارشناسان مجرب این کار مشورت کنید.

شرکت مخزن پلاس یکی از این مراکز فروش تانکر آب پلاستیکی می باشد ، با مدیریت عامل آقای محمد امین چوبداران .
شما میتوانید برای انتخاب بهترین مخزن آب پلی اتیلن مشاوره رایگان با این شرکت داشته باشید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

بهترین موسسه اموزش بورس در کشور کجاست ؟

بهترین موسسه اموزش بورس در کشور کجاست ؟

اموزش بورس و اموزش فارکس موضوعی است که این روزها بسیار در بین مردم ، دوستان و آشنایان به وفور به گوش میرسد ، مقوله انخاب یک اموزشگاه بورس زمانی معنا پیدا میکند که تصمیم داشته باشیم در بازار بورس و فارکس سرمایه گذاری نماییم .

سرمایه گذاری در بازارهایی همچون بورس یکی از بهترین و سودده ترین تصمیمات مالی برای عموم افراد در جامعه خواهد بود ، اما در عین حال برخی افراد مبتدی و بی تجربه با ورود به این بازار و سرمایه گذاری کور کورانه ضررهای مالی و روحی جبران ناپذیری را متحمل میشوند .

بنابر این  امروز تصمیم گرفتیم به بررسی یکی از بهترین و معتبرترین مراکز اموزش بورس در کشور بپردازیم .

معرفی بهترین مرکز اموزش بورس در کشور (موسسه اموزش عالی سهامیر)

سهامیر نامی است که احتمالا در حوزه های سرمایه گذاری بسیار با آن مواجه شده اید ، مرکز اموزش عالی سهامیر در صدر لیست بهترین اموزشگاه و مرکز اموزشی بورس در کشور قرار دارد ، این موسسه هم اکنون بالغ بر 70 رشته تخصصی را در حوزه بورس و بازارهای مالی و سرمایه گذاری در کشور و خارج از کشور برگزار میکند که از جمله آنها میتوان به آموزش بورس ، اموزش فارکس ، اموزش تحلیل تکنیکال ، اموزش تحلیل بنیادی ، اموزش تحلیل سنتیمنتال ، اموزش پرایس اکشن ، اموزش ارز دیجیتال و ... اشاره کرد ... در ادامه به ویژگی های این موسسه که آن را از سایر متمایز نموده است اشاره خواهیم کرد .

  • 30 سال تجربه حضور در بازار بورس کشور
  • اموزش به سه طریق : اکادمیک ، حضوری ، آنلاین ، آفلاین
  • رتبه برتر اموزشگاه های مالی و موسسات سرمایه گذاری طی 10 سال
  • پشتیبان 6 ماهه و نظارت مستقیم
  • ازمون های منظم
  • تمرین های منظم اموزشی
  • مدرسان و اساتید بین المللی و جهانی
  • و ...

کلیه علاقه مندان به اموزش بورس و بازارهای مالی و سرمایه گذاری میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی سهامیر به ادرس sahamir-ac.com مراجعه نمایند .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

خرید آنلاین دارو از داروخانه آنلاین فورری دارو

خرید آنلاین دارو از داروخانه آنلاین فورری دارو

داروخانه ی دکتر زینب امیری (استادیار دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد) با عنوان داروخانه آنلاین فوری دارو از سال 1397 فعالیت خود را با اخذ مجوز از معاونت غذا و دارو علوم پزشکی مشهد و نماد الکترونیک، با هدف ایجاد عدالت در دسترسی به لوازم پزشکی، مکمل‌های تغذیه‌ای و محصولات گیاهی و مکمل اصل و مجاز آغاز نمود.در ادامه انواع پودر و مکمل بدنسازی و لوازم آرایشی اصل نیز به سایت اضافه شد. اکنون مجموعه‌ی کاملی از محصولات داروخانه ای در این سایت وجود دارد.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از مشتریان این داروخانه از استان های محروم، مرزنشین و برخی روستاها هستند که دسترسی به این محصولات را ندارد، با اینکه تعرفه های پستی افزایش زیادی داشته است اما ارسال رایگان برای خریدهای بیش تر از 300 هزار تومان صورت می گیرد، در واقع حتی برای شهروند تهرانی یا مشهدی هم خرید از این داروخانه نسبت به خرید حضوری مقرون به صرفه تر است. در بسیاری از زمانها کمپین های مختلفی در سایت برگزار می شود  و با تخفیف های مناسبتی و یا دائمی خرید از این سایت بسیار به صرفه می گردد.

سعی شده است تا مطابق دستورالعمل معاونت غذا و دارو کلیه اطلاعات داخل کاتالوگ محصولات و اطلاعات تکمیلی شرکت تولید کننده جهت مطالعه و انتخاب کاربران فراهم شود.

حفظ حریم خصوصی یک اصل است، خرید حضوری برخی محصولات، به واسطه ی رابطه ی چهره به چهره، برای برخی افراد اضطراب آور است تا جایی که این افراد از استفاده از محصولات مورد نیاز خود محروم می شوند، لذا در فوری دارو تمام تدابیر لازم برای یک خرید محرمانه مهیا شده است، مشتریان بدون نگرانی محصولات خصوصی را خرید می کنند و بسته بندی کاملا محرمانه ارسال خواهد شد. ارسال به همه جای ایران و در کمترین زمان با پست پیشتاز انجام می گردد.

در شرایط فعلی علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، ماندن در خانه نیز شرط بسیار مهمی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری است. شما می‌توانید محصولات داروخانه ای  را از وب سایت داروخانه آنلاین فوری دارو خریداری کنید. با این کار شما زمان کمتری را بیرون از خانه خواهید بود و می‌توانید بیشتر به سلامت خانواده خود نیز رسیدگی کنید.

در خرید محصولات دارویی و تغذیه ای مشاوره دکتر داروساز اهمیت زیادی دارد. در سایت فوری دارو شما می‌توانید از مشاوره رایگان دارویی داروسازان مسئول فنی سایت به صورت کاملا محرمانه و بدون مشخص شدن هویتتان حتی برای داروساز مشاور به صورت چت اختصاصی بهره مند شوید.

در انتها برای شما خواننده ی عزیز سایت نیز هدایای ویژه ای داریم. با کد تخفیف repcampaign100 می توانید در سفارش های زیر ۳۰۰ هزارتومان نیز ارسال رایگان بگیرید. (حداقل خرید 100 هزارتومان) یا با کد تخفیف  repcampaign300 سی هزار تومان تخفیف علاوه بر ارسال رایگان در خریدهای بالای ۳۰۰ هزار تومان هدیه بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 12 اسفند 1399
ن : khashayars

1. نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا در ایران

1. نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا در ایران

 

نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا

 

شرکت توان بخش کالا گستر، در سال ١٣٧٤ با مديريت اقاي محسن وسائلي به صورت موازی و  هم زمان با نمایندگی شرکت تکنوجیم ایران در زمينه های ساخت و واردات تجهيزات ورزشي و فيزيوتراپي، فعاليت خود را آغاز کرده است.

شرکت جیمنا با افزایش سطح کیفیت دستگاه های تجهیزات پزشکی، با در نظر گرفتن کیفیت سلامت بیماران، به هدف جیمنا، که الهام بخشیدن به درمانگران طب فیزیک و توانبخشی در سراسر جهان است، جامه عمل می پوشاند!

نمايندگی دستگاه فیزیوتراپی جیمنا در ایران با کیفیت ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی حال حاضر دنیا را، با گارانتی اصلی به مشتریان عزیز ساکن در ایران، که به کیفیت سلامت بیماران خود بسیار اهمیت می دهند، با خدماتی از قبیل، نصب، آزمایش و تمیز کردن نهایی تجهیزات، توسط شرکت، به صورت رایگان به مشتریان محترم و عزیز خدمات ارائه می دهد.

شرکت توان بخش کالا گستر با 25 سال سابقه خدمت رسانی به هم وطنان گرامی و گرانقدر، با پشتیبانی حرفه ای؛ برای شما مشتریان گرامی و گرانقدر، بهترین ها را به ارمغان می آورد.

 

خرید اینترنتی دستگاه فیزیوتراپی نو و دست دوم

 

با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالای دستگاه های پزشکی جیمنا، مشتریان ما می توانند برای کاهش هزینه، با خیالی آسوده، از طریق بخش فروش دستگاه فیزیوتراپی سایت، برای خرید اینترنتی دستگاه فیزیوتراپی نو و دست دوم اقدام نمایند.یک دستگاه مدرن و کارآمد به شدت به توانایی شما در کار کردن به روشی دلپذیر برای درمان بیماران بسیار کمک می  کند،همچنان به بیماران کمک می کند تا هنگام درمان، احساس خوبی را تجربه کنند،تمامی محصولات جیمنا کاملاً در این فلسفه جای می گیرند!

 

شما مشتریان گرامی می توانید دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی را که یکی از با کیفیت ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی در جهان است را با گارانتی اصلی تهیه بفرمایید.

همچنین شرکت توان بخش کالا گستر، به مشتریان عزیز ساکن در ایران، که به کیفیت سلامت بیماران خود بسیار اهمیت می دهند، با خدماتی از قبیل: نصب، آموزش کار با دستگاه فیزیوتراپی، آزمایش و تمیز کردن نهایی تجهیزات، توسط شرکت به صورت رایگان به مشتریان محترم و گرانقدر خدمات ارائه می دهد.

شما مخاطبان گرامی می توانید در صورت نیاز، حتا به صورت اقساطی دستگاه های شرکت توان بخش کالا گستر را به راحتی تهیه نمایید!

 

تعمیر انواع دستگاه فیزیوتراپی

شرکت توان بخش کالا گستر با اخذ نمایندگی رسمی از شرکت gymna (جیمنا) علاوه بر فروش و تعمیر انواع دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی، قطعات مصرفی دستگاه فیزیوتراپی جيمنا را با افتخار توسط مدیران، کارمندان و کارگران محترم ایرانی با کیفیتی بی نظیر، برای شما هم وطنان گرامی و گرانقدر تهیه و تولید می کند!

دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی برای فیزیوتراپیست هایی که اشتیاقشان به شغلشان برانگیخته می شود؛ برای حرفه ای شدن تلاش می کنند و نسبت به بیماران خود بسیار متعهد هستند، الهام بخش خواهد بود!

"چهار ارزش اصلی ما که در همه کارها از آن پیروی می کنیم، مطلوبیت، هوش، سهولت استفاده و کیفیت عالی می باشد"

شما هم وطنان گرامی می توانید از طرح خدماتی تعمیر و تجهیز دستگاه های فیزیوتراپی، توسط متخصصین حرفه ای نمایندگی شرکت توان بخش کالا گستر ، با خیالی راحت، تعمیر و تجهیز دستگاه های فیزیوتراپی خود را به قسمت پشتیبانی فنی شرکت ما بسپارید.

همچنین شما مشتریان محترم می توانید با اختیار کامل، قطعات مصرفی و تجهیزات اورجینال شرکت خارجی را با سهولت بالا از طریق سایت نمایندگی ما سفارش دهید.

شما مشتریان گرامی و گرانقدر می توانید، قطعات مصرفی و اورجينال جيمنا يونيفی را از طریق شرکت توان بخش کالا گستر به راحتی تمام با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

همچینین می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت ما، از میزان قیمت و نحوه خرید اقساطی و نقدی، دستگاه های فیزیوتراپی و پزشکی جیمنا اطلاعات لازم را کسب نمایید!

دستگاه فیزیوتراپی جیمنا یونیفی انتخابی حرفه ای برای پزشکان حرفه ای!

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 12 اسفند 1399
ن : khashayars

مدیا کانورتور فیبر نوری چیست و چگونه مدیا کانورتور مناسب را انتخاب کنیم؟

مدیا کانورتور فیبر نوری چیست و چگونه مدیا کانورتور مناسب را انتخاب کنیم؟

مدیا کانورتور فیبر نوری چیست و چگونه مدیا کانورتور مناسب  را انتخاب کنیم؟

جهت تبدیل سیگنال های مورد نظر شامل اینترنت، تصویر، تلفن، صوت، اترنت و داده به سیگنال نوری برای انتقال بر روی بستر فیبر نوری در فرستنده (توسط مبدل فرستنده) و تبدبل سیگنال نوری به سیگنال خروجی در گیرنده (توسط مبدل گیرنده) استفاده می شود.
مبدل های فیبر نوری  در ۳ نوع مدیا کانورتور (تبدیل سیگنال اترنت به نور و بالعکس)، ویدئو کانورتور (تبدیل سیگنال تصویر به نور و بالعکس) و کانورتور تلفن (تبدیل سیگنال تلفن به نور و بالعکس) ارائه می شود که این دسته بندی متناسب با نوع سیگنال ارسالی صورت گرفته است.

مبدل های رسانه ای به دلیل صرفه جویی در هزینه و انعطاف پذیری برای ادغام زیرساخت های مس و یک سیستم مبتنی بر فیبر ، مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از مبدل فیبر نوری  روشی کاملاً ساده برای افزایش مسافتی دارند که سیم کشی قدیمی نمی تواند انجام دهد.

انواع مدیا کانورتور فیبر نوری

مبدلهای فیبر متنوعی در بازار موجود است. با توجه به معیارهای مختلف ، مبدل های فیبرنوری به انواع مختلف طبقه بندی می شوند.

مدیریتی و غیره مدیریتی

مبدل رسانه فیبر مدیریت شده وظایف نظارت بر شبکه ، تشخیص خطا و مدیریت از راه دور را دارد. این به مدیر شبکه کمک می کند تا به راحتی شبکه را کنترل و مدیریت کند. یک مبدل رسانه فیبر کنترل نشده ، امکان برقراری ارتباط ساده با دستگاه های دیگر را فراهم می کند و عملکردهای نظارت و مدیریتی را که مبدل رسانه فیبر مدیریت شده دارد ، ندارد.

رومیزی و رکمونت

با توجه به نوع پلت فرم ، مبدل های رسانه فیبر را می توان به مبدل فیبر فیبر مستقل و مبدل رسانه فیبر مبتنی بر شاسی ماژولار  تقسیم کرد. مبدلهای فیبر مستقل برای استفاده در مکانهایی که به تعداد یا مبدلهای مختلف مبدل (یا مبدل) نیاز دارند تا به سرعت اجرا شوند ، استفاده می شوند. مبدل های رسانه ای فیبر مبتنی بر شاسی  ماژولار ، در شبکه هایی  با چگالی بالا که دارای تعدادی اتصالات فیبر و شبکه مجزا هستند استفاده می شود.

 

 

مبدل شبکه به فیبر و مبدل فیبر به فیبر

با توجه به انواع رسانه ها ، مدیا کانورتور های فیبر به  دو نوع  مبدل  شبکه به فیبر جهت تغییر شبکه مسی به فیبر نوری  و به مبدل های  فیبر به فیبر جهت تبدیل طول موج ها به یکدیگر یا افزایش و تقویط مسیر فیبر طبقه بندی شوند.

مبدل اترنت به فیبرنوری

جهت تبدیل سیگنال های مورد نظر شامل اینترنت، تصویر، تلفن، صوت، اترنت و داده به سیگنال نوری برای انتقال بر روی بستر فیبر نوری در فرستنده (توسط مبدل فرستنده) و تبدبل سیگنال نوری به سیگنال خروجی در گیرنده (توسط مبدل گیرنده) استفاده می شود.

این نوع مبدل فیبر رسانه از استاندارد IEEE 802.3 پشتیبانی می کند و اتصال را برای دستگاه های اترنت ، گیگابیت و 10 گیگابیت اترنت فراهم می کند. مدیا کانورتور SC به RJ45 ، مدیا کانورتور ماژول فیبر نوری SFP به RJ45 ، مدیا کانورتور  PoE ، مبدل های فیبر نوری کوچک و مدیا کانورتور های صنعتی همه از این نوع هستند.

مدیا کانورتور  SC به RJ45 دارای درگاه های RJ45 و SC است که برای استفاده با کابل فیبر با اتصال نوع SC طراحی شده است.

مدیا کانورتور فیبر نوری  SFP به RJ45 دارای RJ45 و درگاه فیبر نوری قابل جابجایی است که امکان تنظیمات شبکه انعطاف پذیر را با استفاده از فرستنده و گیرنده SFP فراهم می کند.

مبدل های رسانه PoE می توانند به طور شفاف مس و فیبر را متصل کنند در حالی که Power-over-Ethernet (PoE) را به دستگاه های سازگار با استاندارد PoE مانند دوربین های IP ، تلفن های VoIP و نقاط دسترسی بی سیم ارائه می دهند.

مدیا کانورتور صنعتی دستگاه های جمع و جوری و مقاوم هستند که برای تبدیل شبکه های اترنت گیگابیتی یا اترنت سریع به شبکه های فیبر نوری گیگابیتی یا اترنت طراحی شده اند.

راهنمای انتخاب مدیا کانورتور

*یک مبدل فیبرنوری  مناسب می تواند یک راه حل مقرون به صرفه برای افزایش امسافت شبکه اترنت ارائه دهد در حالی که هزینه کابل و کار را کاهش می دهد. هنگام انتخاب مدیا کانورتور برای شبکه خود ، نکات زیر را باید در نظر گرفت:

* بعضی از مبدل های فیبر نوری به صورت ارسال یک طرفه و دریافت یکطرفه کار میکنند و بعضی نیز به صورت اریال و دریافت همزمان . گزینه ارسال و دریافت همزمان بهترین انتخاب است برای شبکه با سرعت بالا .

*  تست اتصال باید بین مبدل فیبر رسانه و اتصالات مختلف فیبر نوری انجام شودیعنی مدیا کانورتور دارای نشانگر هایی از نظر برقراری ارتباط و قطعی ارتباط فیبر و همینطور نمایش یرعت دریافت و ارسال باشد.

* برای اطمینان از عملکرد مناسب مبدل فیبر ، اندازه گیری دما نیز ضروری است. این به این دلیل است که مبدل فیبر نوری ممکن است در محیط دمای بالا به درستی کار نکند. بنابراین ، مهم است که دقیقاً دمای کار آن را بدانیم. و مدل معمولی یا صنعتی را انتخاب کنیم.

مبدل فیبر باید مطابق با استانداردهای IEEE802.3 باشد.

اریونت تولید کننده انواع مدیا کانورتور تک کور،دو کور،سینگل مد و مالتی مد،صنعتی و poe در ایران می باشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 12 اسفند 1399
ن : khashayars

تاریخچه میلگرد

تاریخچه میلگرد

در ساختمان سازی از مصالح و ابزرا های مختلفی استفاده می کنند .

در میان ابزار ها و مصالح ساختمانی برخی جایگاه ویژه ای دارند .

میلگرد یکی از مصالح ساختمانی مهم می باشد . با ورود میلگرد به صنعت ساختمان سازی ، این صنعت دچار تغییرات بسیار زیاد و مثبتی شد .

میلگرد فولادی ابتدا در سال ۱۸۰۰ توسط فردی به نام جوزف لوئیس کشف شد.

جوزف لوئیس دریافت که می توان با افزودن میله های نازک استیل با الیاف استیل به سازه بتنی ، استحکام و مقاومت بتن را افزایش داد .

در اوایل کشف میلگرد ، از میلگرد در وان های تقویت کننده داغ ، محافظ جاداه ها و تیر های تقویت شده استفاده می کردند .

میلگرد در گذشت زمان

با گذشت زمان ، افراد زیادی سعی کردند تا میلگرد های تولید از فولاد را قوی تر کنند و به نوعی میلگرد فولادی دست یابند .

در نتیجه ازمایش و خطاهای بسیاری در این زمینه صورت گرفت .

در نهایت بهترین میلگرد ساخته شده به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت .

همزمان با به وجود امدن نسخه های بهتر میلگرد سازه های بتنی در بسیاری از کشور ها مخصوصا در اروپا و ایلات متحده رشد یافتند .

فواید کشف میلگرد در ساختمان سازی

استفاده از میلگرد در بتن این سازه ها باعث شد تا سازه ها از مقاومت بیشتری برخوردار شوند .

هم چنین کشف میلگرد و استفاده از ان باعث شد تا سازدنگان بتوانند ساختمان هایی با ارتفاع بیشتر بسازند .

در نتیجه محدودیت های ارتفاع ساختمان ها بسیار کم شد .

امروزه دز اکثر ساختمان ها و سازه ها در میلگرد به عنوان یکی از اجزاء اصلی مصالح ساختمانی استفاده می کنند .

تا سازه ها و ساختمان های ساخته شده دارای مقاومت بیشتر در برابر انواع شرایط اقلیمی و و قایع طبیعی باشند .میلگرد باعق تقویت استحکام کششی بتن می شود و به دلیل داشتن ضریب دمایی یکسان با بتن در صورت تغییرات دمانی به طور یکسان تغییر طول داده و باعث شکستن بتن نمی شود .

هم چنین انعطاف پذیری بتن را نیز بسیار بیشتر می کند .

امروزه با توجه به میزان ساخت و ساز های بسیاری در سراسر دنیا صورت می گیرد نیاز به میلگرد خیلی بیشتر از قبل شده است .

ایران یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان میلگرد به سایر کشور ها می باشد .

میلگرد های تولید شده در ایران از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخودارند .

 

مجمووعه ایرون میداس واقع در بازار اهن یکی از صادرکنندگان و فروشندگان میلگرد و انواع محصولات فلزی در ایران است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید میلگرد و محصولات فلزی میتوانید به سایت ایرون میداس مراجعه کنید.

سطح قیمت ها و صادرات

یکی از دیگر از عوامل موثر بر روند صادرات محصولات فولادی و میلگرد سطح قیمت می باشد .(قیمت صادرات میلگرد)

همانطور که گفتیم ایران یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات فولادی و میلگرد را تولید می کند .

میلگرد های تولیدی در ایران به بسیاری از کشور های همسایه و غیر همسایه صادر می شوند .

به دلیل تولیدات زیاد محصولات فولادی و میلگرد فروش این محصولات بسیار زیاد است در نتیجه سوداوری بسیاری را برای کشور به همراه دارد .

میلگردهای تولیدی در ایران به کشور های مثل ترکیه ، عراق ، عمان ، تاجیکستان صادر می شود .

مجمووعه ایرون میداس واقع در بازار اهن یکی از صادرکنندگان و فروشندگان میلگرد و انواع محصولات فلزی در ایران است .

از عوامل مهمی که باعث افزایش میزان صادرات محصولات فولادی از کشور هایی از جمله ژاپن و کشور های عضو بازار مشترک به بازار های امریکا می شود. پایین بودن قیمت فرآورده های صادر شده از این کشور ها نسبت به قیمت تولیدات داخلی مشابه در خود امریکا است .

برای جلوگیری از این روند دولت ها تعرفه هایی را ایجاد کرده اند .

این تعرفه ها شامل تعرفه های حمایتی ، سهیمه های صادراتی ، تعرفه سیسا های ضد دامپینگو مهم از همه مقابله با پرداخت سوبسیدهای دولتی است .

سطح قیمت

با توجه به مطالب گفته شده می توان به اهمیت و نقش سطح قیمت در جذب بازار های خارجی در کشور های دیگر پی برد .

کشور ژاپن با وجود پیشرفت چشمگیر در تکنولوژی و برخوردار بودن از بهترین ابزار و اخرین دستگاهای پیشرفته ، بالا بودن سطح کارایی محصولات و راندمان تولید ، افزایش مداوم سرمایه گذاری ها برای ایجاد رقابت بیشتر فرآورده های تولیدی خود ، همچنان نتوانسته است از میزان افزایش صادرات محصولات فولادی از سایر کشور های مانند کره جنوبی یا تایوان در امان بماند .

به همین علت کشور ژاپن بخش زیادی از سهم خود را در بازارهای داخلی و خارجی از دست داده است .

از دیگر عوامل مهمی که بر سطح قیمت و روند صادرات فولاد اثر می گذارد تغییرات نرخخ ارز می باشد .

بالا بودن ارزش دلار نسبت به ارز های سایر کشور ها مخصوصا ارز های اروپایی یکی از دلایل افزایش میزان صادرات فولاد از کشور های اروپایی به امریکا است .

بالا بودن ارزش دلار امریکا نسبت به ارز های سایر کشور ها مانند مارک المان غربی یا ین ژاپن باعث شده است که صادر کنندگان فولاد اشتیاق بیشتری برای صادرات فولاد به بازارهای داخلی امریکا داشته باشند.

همچنین قدرت رقابت را از تولیدکنندگان  بازارهای داخلی خود امریکا می گیرند .

با ما همراه باشید تا در مقالات بعدی  به بررسی امار صادرات آهن و فولاد از ایران در چندین سال گذشته بپردازیم .

مجمووعه ایرون میداس واقع در بازار اهن یکی از صادرکنندگان و فروشندگان میلگرد و انواع محصولات فلزی در ایران است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید میلگرد و محصولات فلزی میتوانید به سایت ایرون میداس مراجعه کنید .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 12 اسفند 1399
ن : khashayars

اهمیت اصلاح حیوانات اهلی

اهمیت اصلاح حیوانات اهلی

اصلاح حیوانات

آیا تا به حال اصطلاح گرومینگ را شنیده اید؟ این اصطلاح به چه معناست؟

گرومینگ به معنای اصلاح و نظافت حیوانات خانگی یا همان پت ها می باشد که خود شامل خدمات و کار های مختلفی است.

اصلاح حیوانات فواید زیادی را برای آنها و صاحبانشان به همراه دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • بهبود دمای بدن
  • بهبود سلامت پوست و مو
  • بهبود کیفیت زندگی

در صورتی که یک حیوان خانگی ملوس و بامزه دارید باید نظافت و بهداشت او را به عنوان اولویت اول خود قرار دهید.

اصلاح حیوانات هم موجب بهبود ظاهر و وضعیت بهداشت پت خواهد شد و هم مانع ریختن موی او در خانه می شود.


خدمات اصلاح حیوانات

حال که تا حدودی با اهمیت اصلاح حیوانات آشنا شدید بهتر است که اطلاعات بیشتری درباره ی انواع خدمات ارائه شده در این حوزه به دست آورید.

خدمات اصلاح حیوانات خانگی عموما به شرح زیر است:

  • کوتاه کردن مو
  • مدل دادن به مو
  • کوتاه کردن ناخن ها

شما می توانید علاوه بر اصلاح پت دلبندتان نسبت به شستشو و استحمام او نیز اقدام کنید.

در صورتی که استحمام پت توسط فرد متخصص انجام شود مزایای زیادی برای او به همراه خواهد داشت.

از خدمات اصلاح سگ ها با نژاد های گوناگون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اصلاح سگ پامرانین
  • اصلاح سگ شیتزو
  • اصلاح سگ تریر

تمامی این خدمات باید توسط یک فرد متخصص، مجرب و آموزش دیده انجام شود تا هیچ گونه آسیبی به پت دلبند شما وارد نشود.

در صورتی که با انواع مدل های کوتاهی موی سگ آشنایی ندارید بهتر است که کار را به متخصص بسپارید تا خیالتان از این جهت راحت باشد.


آرایشگاه حیوانات

در صورتی که به دنبال یک آرایشگاه سگ مناسب می باشید ما به شما آرایشگاه پتریزو را پیشنهاد می کنیم.

تمامی خدمات مربوط به اصلاح حیوانات در این مرکز با بهترین کیفیت انجام می شود.

انتخاب یک متخصص اصلاح پت در زمانی که تجربه و مهارت کافی برای اصلاح حیوان خانگی خود را ندارید می تواند بسیار کمک کننده باشد.

توجه داشته باشید که کوتاه کردن و کوتاه نگه داشتن ناخن های پت شما نیز به اندازه اصلاح موی او حائز اهمیت است.

از این رو توصیه می شود که کوتاه کردن ناخن های حیوانات خانگی خود را به متخصص بسپارید.

پس توصیه می کنیم زمانی که پت خود را برای اصلاح مو نزد متخصص می برید کوتاهی ناخن های او را فراموش نکنید.

اصلاح سگ

قصد اصلاح سگ خود را دارید اما نمی دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید؟

در برخی مواقع به دلایل مختلف ممکن است به آرایشگر سگ دسترسی نداشته باشید

و شخصا بخواهید نسبت به اصلاح سگ خود اقدام کنید.

اگر در فصل تابستان قصد انجام این کار را دارید باید دقت کنید که مو های سگ خود را بیش از حد کوتاه نکنید

زیرا منجر به بروز مشکلات زیر خواهد شد:

  • آفتاب سوختگی
  • آسیب به پوست سگ

حال که قصد اصلاح موی سگ خود را دارید باید با نحوه و زمان مناسب آن به طور کامل آشنا باشید.


اهمیت اصلاح سگ

قبل از پرداختن به چگونگی اصلاح در منزل ابتدا به اهمیت و لزوم اصلاح سگ می پردازیم:

جلوگیری از ریزش موی سگ: جهت جلوگیری از ریزش موی سگ لازم است که مو های آن را به طور مرتب برس بکشید.

البته لازم به ذکر است که هر سگ برس مخصوص به خود را دارد

و انتخاب یک برس مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از گره خوردن مو های بدن سگاصلاح و پیرایش سگ موجب می شود تا مشکلاتی نظیر گره خوردن

مو های بدن برای آن به وجود نیاید.

در صورت عدم رسیدگی و گره خوردن، استحمام سگ با مشکل رو به رو خواهد شد.

جلوگیری از خارش و بروز حساسیت های پوستیالبته علت خارش بدن سگ تا حدود زیادی به مشکلات پوستی او بستگی دارد و در درجه اول باید نسبت به رفع این مشکل اقدام کنید.


اصلاح در منزل

توصیه می کنیم که تا حد امکان از کوتاه کردن موی سگ خود در منزل جلوگیری کنید

مگر در مواردی که تجربه استفاده از ماشین های موزنی را دارید.

در صورتی که با این که به اندازه کافی آشنا نباشید ممکن است به حیوان آسیب برسانید

پس تا حد امکان این کار را به متخصص بسپارید.

اما به طور کلی باید گفت که برای اصلاح به دو وسیله اصلی شامل تیغ و ماشین موزنی احتیاج دارید.

توجه داشته باشید که در هنگام اصلاح موی سگ از خیس کردن آن خودداری کنید و در هنگامی که موی او خشک

است این کار را انجام دهید.

برای شروع باید از گردن او اصلاح را آغاز کنید و کم کم به قسمت های پایین تر مانند پا و دم او برسید.

از تیغ برای سایر نواحی بدن سگ مانند شکم به هیچ وجه استفاده نکنید.

آموزش اصلاح سگ

در این قسمت از مقالات آموزشی پتریزو به آموزش اصلاح سگ خواهیم پرداخت.

اگر صاحب یک سگ دوست داشتنی و با وفا می باشید حتما می دانید که رسیدگی به ظاهر و بهداشت آن را باید در اولویت قرار دهید.

این موجودات باوفا برای آراسته ماندن نیاز به اصلاح دارند.

اصلاح سگ شامل اصلاح مو ها و کوتاهی ناخن های اوست.

انجام این کار ها به دانش و مهارت کافی نیاز دارد زیرا در غیر این صورت ممکن است به پت عزیز خود آسیب برسانید.


باید ها و نباید های اصلاح سگ

حال که تا حدودی با لزوم اصلاح سگ آشنا شدید نوبت آن است که اطلاعات لازم درباره ی باید ها و نباید های این کار را کسب کنید.

برای انجام این کار باید در درجه اول آدم صبوری باشید و نحوه کار با ماشین موزنی را بدانید

تا هیچ گونه خطر و آسیبی متوجه پت دلبند شما نشود.

برای انجام این کار به دو وسیله اصلی نیاز دارید:

  • تیغ
  • ماشین موزنی

نکته مهم 1: در هنگام کوتاه کردن موی سگ نباید مو های او را خیس کنید.

در هنگام استفاده از ماشین و تیغ مطمئن شوید که مو های او خشک است.

توصیه می کنیم که در ابتدای کار از تیغ شماره F5 استفاده کنید. در صورتی که نتیجه دلخواه خود را کسب نکردید می توانید از تیغ F7 استفاده کنید.

حتی در برخی مواقع می توانید از تیغ F10 استفاده کنید البته باید بسیار مراقب باشید که به پوست حیوان آسیبی نرسانید.

نکته مهم 2: برای اصلاح نواحی شکم، صورت و باسن به هیچ وجه از تیغ های F4 ، F5 و F7 استفاده نکنید

زیرا این تیغ ها بسیار تیز و برنده بوده و به پت شما آسیب می رسانند.


زمان اصلاح سگ

تشخیص زمان مناسب برای اصلاح سگ تا حدود زیادی به نژاد او و نظر متخصص و پت استایلیست بستگی دارد

و نمی توان زمان دقیقی را برای آن مشخص نمود.

تشخیص مقدار کوتاهی موی سگ نیز به نظر متخصص بستگی دارد.

اگر به دنبال یک مرکز مناسب برای انجام خدمات مربوط به اصلاح و پیرایش سگ خود می باشید

ما به شما مجموعه پتریزو را پیشنهاد می کنیم.

این مرکز با داشتن متخصصین و پت استایلیست های مجرب و حرفه ای آماده انجام تمامی خدمات مربوط به پت عزیز شما می باشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وبسایت پتریزو در ارتباط باشید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،


سه شنبه 12 اسفند 1399
ن : khashayars

املاک گیلان در آستانه اشرفیه

املاک گیلان در آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه

از جمله زبان های محلی بسیار زیبا و شیرین ایران، زبان گیلکی است. أسسؤنه که در زبان گیلکی به یکی از شهر های استان زیبای گیلان گفته می شود و مرکز شهرستان آستانه اشرفیه نیز می باشد. این شهرستان که در 35 کیلومتری از شهر رشت واقع شده است و فاصله ای کمتر از 7 کیلومتر تا شهر بسیار زیبای لاهیجان دارد. آستانه اشرفیه از شمال نیز در 17 کیلومتری بندر کیانشهر است. از دیگر خصوصیات این شهر باید گفت که به مرکز مذهبی سرزمین سبز گیلان نیز مشهور است و به دلیل هوای بسیار مطلوبی که دارد و آن به علت موقعیت جغرافیایی دبش و عالی آن است، همواره از گزینه های اول احداث پروژه های ساختمانی برای مهندسان و پیمانکاران محسوب می شود. مشاورین املاک کندو در همین راستا در این شهر از فعالان در راستای احداث پروژه های فروش و ساخت و ساز بشمار میروند. از نکات جالب توجه این شهر می توان به موقعیت جغرافیایی رود سفید رود اشاره داشت که در قدیم آستانه اشرفیه در ساحل سمت چپ سفیدرود قرار داشت اما در طول زمان و تغییرات در مسیر این رود، در حال حاضر این شهر در سمت راست سفید رود واقع شده است.

فروش ویلا در آستانه اشرفیه توسط املاک گیلان

همیشه خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا از استقبال خوبی همراه بوده است. شهر آستانه اشرفیه نیز به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی، همواره مورد نظر خریداران قرار داشته است. از آنجایی که این روز ها با توجه به آلودگی هوا، شلوغی ناشی از افزایش جمعیت شاهد افزایش این استقبال به موجب خرید ویلا هستیم اما همانند همیشه املاک گیلان در شرق گیلان به عنوان مرجعی کامل و دقیق با توجه به داشتن کادری مجرب از کارشناسان خبره در زمینه فروش و خرید ویلا در کنار خریداران و فروشندگان محترم بوده و اقدام به ارائه بهترین خدمات می نماید. در این میان می توان به انواع خانه و ویلا اعم از ساحلی، جنگلی و شهرکی اشاره نمود که در هر سه نوع موارد با توجه به فایل های مناسبی که در اختیار است، شما مشتری محترم می توانید بر اساس هزینه و سلیقه خود از مشاوران املاک کندو در شرق گیلان درخواست و جستجو نمایید. امید است بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای شما مشتریان محترم باشم. به همین منظور میتوانید با مراجعه به سایت (https://gilanestate.ir) از موارد فروش و یا خرید به طور آنلاین مطلع شوید.

فروش زمین هکتاری در استان گیلان

زمین های هکتاری در آستانه اشرفیه یکی دیگر از مواردی می باشند که در چشم خریداران برای احداث پروژه های استراتژیک می باشد. عموما زمین های 5 تا 10 هکتاری بیشتر در دامنه کوه ها واقع شده و از مزیت هایی همچون وجود باغات مملو درختان مرکبات به همراه دیوار کشی و چاه های عمیق همراه می باشند. همه این زمین ها از سندی ششدانگ جلگه ای جنگلی برخوردار می باشند که این مزیت برای پیمانکاران و سرمایه گذاران در عرصه ساخت مراکز تفریحی، توریستی و یا مسکونی یا حتی مجتمع های آموزشی رفاهی بسیار حائز اهمیت است. از دیگر مزیت های این نوع زمین ها می توان به دید بسیار عالی آن اشاره کرد که تا چشم کار میکند از ویوی دریا و یا جنگل بهره مند می باشد. مشاوران املاک هکتاری کندو گیلان در این زمینه در جایگاه یک مشاور همراه می تواند شما خریدار و فروشنده محترم را با ارائه خدماتی بسیار ارزنده همراهی نماید. از این رو می توانید با مراجعه به وب سایت (https://gilanestate.ir) با امتیاز بروز رسانی پویا، از شرایط و اخبار در زمینه فروش و خرید زمین هکتاری اعم از مسکونی , باغی , شالیزار و صنعتی مطلع شوید.

 

فروش و خرید زمین و آپارتمان در آستانه اشرفیه توسط املاک کندو

به طور کلی خرید و یا فروش زمین و آپارتمان کاری است تخصصی اما همین موارد در حیطه شمال از دشواری ها و سختی های خاصی برخوردار می باشد. مشاوران و کارشناسان خبره املاک گیلان در شرق گیلان، با بهره مندی از تجارب مفیدی که در این راه کسب نموده اند ادعا دارند که می توانند با ایراد مشاوره و ارائه پیشنهاد های بسیار کاربردی شما خریدار و فروشنده محترم را برای انجام و دستیابی به یک معامله پرسود راهنمایی نمایند. همان طور که میدانید خرید زمین و آپارتمان کاری است همراه با اما و اگر که طبعا نیازمند به توجه ویژه و دانش افزوده و به روز می باشد. چرا که تشخیص قانونی بودن زمین همیشه آسان نیست. در ادامه شما را با مواردی مهم متذکر می نمایم.

شاید قرار است که در شمال اقدام به خرید زمین نمایید و هدف شما ابدی کردن آن ملک باشد، و یا حتی در نظر داشته باشید که این زمین را در آینده با قیمتی بهتر به فروش برسانید. باید توجه داشته باشید که زمین در این خطه به سه نوع زراعی، باغات و یا مسکونی می باشد.

اگر زمین از نوع زراعی باشد، جهاد کشاورزی کنترل و نظارت آن را بر عهده دارد و به هیچ وجه نمی توانید برای این نوع زمین جواز ساخت بگیرید نمی توانید اقدام به ساخت آپارتمان و یا خانه مسکونی داشته باشید. چرا که امکان تغییر کاربری در این نوع زمین ها به طور کلی وجود ندارد.

اگر زمین مد نظر از نوع باغات باشد، با نظارت منابع طبیعی همراه است. در این حالت شرایط شما برای ساخت و احداث آپارتمان و یا منزل آسان تر است به شرط آن که به جهت تغییر کاربری اقدام به پرداخت جریمه داشته باشید.

و در آخر اگر زمین مد نظر از نوع مسکونی بود، می توانید به راحتی اقدام به دریافت جواز ساخت کسب کنید به جهت احداث آپارتمان و یا ویلا چرا که این نوع از زمین مختص ساخت آپارتمان و ویلا مسکونی می باشد.

شما خریدار و یا فروشنده محترم می توانید با بهره مندی از مشاوران خبره و کارشناسان املاک گیلان شرق گیلان، با در نظر گرفتن شرایط، فرایند انجام پروژه ههای خود را به ما سپرده و با خیال آسوده نگاه به آینده ای مطمئن داشته باشید. موارد و گزینه های فروش و خرید ویلا، آپارتمان و یا زمین هکتاری و املاک صنعتی مانند کارخانجات و پروژه های صنعتی مانند استخر ماهی , باغ کیوی و ... را می توانید در وب سایت (https://gilanestate.ir)  به صورت پویا و با بروز رسانی لحظه ای دنبال فرموده و از مشاوره با کارشناسان ما برخوردار شوید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،